Постанова
від 24.07.2017 по справі 807/2463/15
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 липня 2017 рокуЛьвів№ 876/4296/17

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ільчишин Н.В.,

суддів Довгополова О.М., Глушка І.В.,

за участю секретаря судового засідання Федак С.Р.,

представника позивача ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області на постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ужфарм до Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ :

ТзОВ Ужфарм 30.12.2015 року звернулося до суду з позовом до Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0000662202 від 21.12.2015 року.

Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року позов задоволено повністю.

Не погодившись із зазначеним рішенням Ужгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Закарпатській області оскаржила його в апеляційному порядку. Просить зазначену постанову скасувати та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позову, покликаючись на невірне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що подана скарга підлягає задоволенню з наступних мотивів.

Судом першої інстанції встановлено і підтверджується матеріалами справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю Ужфарм здійснює господарську діяльність у сфері реалізації фармацевтичних, медичних товарів, лікувальної косметики та нелікарських косметичних засобів. ТОВ Ужфарм було укладено наступні договори суборенди для здійснення своєї основної господарської діяльності: від 01.01.2012 року та 01.01.2014 року з ФОП ОСОБА_2 на оренду об'єкту за адресою: м. Ужгород, вул. Володимирська, 78А, прим.2. Згідно умов даного Договору сторони визначили вартість оренди 1 кв.м - 656,82грн., від 01.01.2012 року та 01.01.2014 року з ФОП ОСОБА_3 на оренду об'єкта за адресою: м. Ужгород, вул. Заньковецької, 77/1. Згідно умов даного Договору сторони визначили вартість оренди 1 кв.м - 1057,00 грн.

Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Головного управління ДФС у Закарпатській області проведено планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю Ужфарм (надалі - ТОВ Ужфарм ) за результатами якої складено ОСОБА_4 № 2190/01-22-02/22102876 від 13 грудня 2015 року Про результати планової виїзної перевірки ТОВ Ужфарм (код ЄДРПОУ 22102876), з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 по 31.12.2014, обчислення і сплати єдиного соціального внеску за період з 01.01.2011 по 31.12.2014 , що підтверджується копією відповідного акту, який міститься в матеріалах справи.

Актом перевірки встановлено порушення ТОВ Ужфарм пункту 39.1, пункту 39.2, підпункту 153.2.3 пункту 153.2 статті 153 Податкового кодексу України, в результаті чого донараховано податок на прибуток в сумі 180 822,00 грн.; порушення пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України, в результаті чого донараховано податок на додану вартість на 4 623,00 грн.; підпункту б пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України в частині подання не в повному обсязі відомостей до податкових розрахунків за формою 1 ДФ.

На підставі ОСОБА_4 перевірки Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді ДФС у Закарпатській області винесено наступні податкові повідомлення-рішення: - податкове повідомлення-рішення з податку на прибуток №0000662202 від 21 грудня 2015 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 271 233,00 грн., у тому числі за основним платежем на суму 180 822,00 грн. та штрафними санкціями в сумі 90 411,00 грн., яке являється предметом оскарження; податкове повідомлення-рішення з податку на додану вартість № НОМЕР_1 від 21 грудня 2015 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 6 937,00 грн., у тому числі за основним платежем на суму 4 623,00 грн. та штрафними санкціями в сумі 2 314,00 грн.; - податкове повідомлення-рішення з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковим агентом № НОМЕР_2 від 21 грудня 2015 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання на суму 510,00 грн., у тому числі за штрафними санкціями в сумі 510,00 грн.

Не погоджуючись з прийнятим податковим повідомленням-рішенням №0000662202 від 21.12.2015 року, позивач оскаржив його до суду.

Відповідно до підпункту 14.1.71 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) звичайна ціна - ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено Податковим кодексом України. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.

Згідно із пунктом 39.1 статті 39 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) звичайна ціна на товари (роботи, послуги) збігається з договірною ціною, якщо інше не встановлено цим Кодексом і не доведено зворотне, в тому числі в результаті неможливості визначення звичайної ціни із застосуванням положень пунктів 39.3-39.4 цієї статті. Звичайна ціна застосовується у разі здійснення платником податків: а) бартерних операцій; б) операцій з пов'язаними особами; в) операцій з платниками податків, що застосовують спеціальні режими оподаткування або інші ставки, ніж основна ставка податку на прибуток, або не є платником цього податку, крім фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності; г) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 39.2 статті 39 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначення звичайної ціни у випадках, встановлених цим Кодексом, здійснюється за одним з методів, вказаних в цьому пункті. Одним із методів є метод порівняльної неконтрольованої ціни (аналогів продажу). При визначенні звичайної ціни згідно з методами, встановленими цим пунктом, з використовується інформація про ціни в операціях між непов'язаними особам у співставних умовах на відповідному ринку товарів (робіт, послуг). При цьому умови визнаються співставними, якщо відмінність між такими умовами істотно не впливає на ціни, які отримуються в результаті застосування методів, встановлених цим пунктом.

Згідно пункту 39.4. статті 39 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), за методом порівняльної неконтрольованої ціни і аналогів продажу) застосовується ціна, яка визначається за ціною на ідентичні (а за їх відсутності - однорідні) товари (роботи, послуги), що реалізуються (придбаваються) не пов'язаній з продавцем (покупцем) особі за звичайних умов діяльності. Для визначення звичайної ціни товару (роботи, послуги) згідно з методом порівняльної неконтрольованої ціни (аналогів продажу) використовується інформація про укладені на момент продажу такого товару (роботи, послуги) договори з ідентичними (однорідними) товарами (роботами, послугами) у порівнянних умовах на відповідному ринку товарів (робіт, послуг). Враховуються, зокрема, такі умови договорів, як кількість (обсяг) товарів (наприклад, обсяг товарної партії); обсяг функцій, що виконуються сторонами; умови розподілу між сторонами ризиків і вигод; строки виконання зобов'язань; умови здійснення платежів, звичайних для такої операції; характеристика ринку товарів, на якому здійснено господарську операцію; бізнес-стратегія підприємства; звичайні надбавки чи знижки до ціни під час укладення договорів між непов'язаними особами, а також інші об'єктивні умови, що можуть вплинути на ціну. При цьому умови договорів на ринку ідентичних (за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) визнаються порівнянними, якщо відмінність між такими умовами істотно не впливає на ціну або може бути економічно обґрунтована. При цьому враховуються звичайні під час укладення договорів між непов'язаними особами надбавки чи знижки до ціни, зокрема знижки, зумовлені сезонними та іншими коливаннями споживчого попиту на товари (роботи, послуги), втратою товарами якості або інших властивостей; закінченням (наближенням дати закінчення) строку зберігання (придатності, реалізації); збутом неліквідних або низьколіквідних товарів.

Тобто отримання статистичної інформації від уповноваженого державного органу не є обов'язковим, а відповідно здійснюється на підставі вказаного положення шляхом співставлення звичайних цін методом порівняльної неконтрольованої ціни, що і було вчинено податковим органом.

Відповідно до підпункту 14.1.159. пункту 14.1 статті 14 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) пов'язані особи - юридичні та/або фізичні особи, взаємовідносини між: якими можуть впливати на умови або економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють і які відповідають будь-якій з наведених нижче ознак: юридична особа, що здійснює контроль за господарською діяльністю платника податку або контролюється таким платником податку чи перебуває під спільним контролем з таким платником податку; фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль за платником податку; посадова особа платника податку, уповноважена здійснювати від імені платника податку юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення правових відносин, а також члени її сім'ї; платники податку - учасники об'єднання підприємств незалежно від його виду та організаційно-правової форми, що провадять свою господарську діяльність шляхом утворення такого об'єднання. Під контролем господарської діяльності платника податку слід розуміти: а) володіння безпосередньо або через пов'язаних фізичних та/або юридичних осіб часткою (паєм, пакетом акцій) статутного фонду платника податку в розмірі не менш як 20 відсотків статутного фонду платника податку; б) вплив безпосередньо або через пов'язаних фізичних та/або юридичних осіб на господарську діяльність суб'єкта господарювання в результаті визначених законом дій.

Згідно з пунктом 39.11 статті 39 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) для визначення звичайних цін на товари (роботи, послуги) використовуються офіційні джерела інформації, у тому числі: статистичні дані державних органів і установ; ціни спеціалізованих аукціонів з торгівлі окремими видами продукції, біржові котирування; довідкові ціни спеціалізованих комерційних видань та публікацій, у тому числі електронних та інших банків даних; звіти та довідки відділів з економічних питань у складі дипломатичних представництв України за кордоном; інші інформаційні джерела, що визнаються офіційними в установленому порядку.

Обов'язок доведення того, що ціна договору (правочину) не відповідає рівню звичайної ціни, покладається на орган державної податкової служби у порядку, встановленому законом. Під час проведення перевірки платника податку орган державної податкової служби має право надати запит, а платник податку зобов'язаний обґрунтувати рівень договірних цін або послатися на норми абзацу першого цього пункту (пункт 39.14).

Підпунктом 153.2.1 пункту 153.2 статті 153 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що дохід, отриманий платником податку від продажу товарів (виконання робіт, надання послуг) пов'язаним особам, визначається відповідно до договірних цін, але не менших від звичайних цін на такі товари, роботи, послуги, що діяли на дату такого продажу, у разі, якщо договірна ціна на такі товари (роботи, послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (роботи, послуги).

Витрати, понесені платником податку у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у пов'язаної особи, визначаються виходячи з договірних цін, але не вищих за звичайні ціни, що діяли на дату такого придбання, у разі якщо договірна ціна на такі товари (роботи, послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (роботи, послуги) (підпункт 153.2.2 пункт 153.2 статті 153 ПК України).

Згідно підпункту 153.2.3. пункту 153.2 статті 153 ПК України положення підпунктів 153.2.1 і 153.2.2 цього пункту поширюються також на операції з особами, які: не є платниками цього податку; сплачують податок за іншими ставками, ніж платник податку на прибуток.

Відповідно до листа Головного управління статистики у Закарпатській області від 26.04.2017 року №09-07/1430 органами статистики області розрахунок рівня цін за оренду м.кв. приміщення комерційного призначення не передбачено.

Згідно відповіді Закарпатської торгово-промислової палати від 25.04.2017 року №15.0311/45 за період з 01.01.2013 по 01.09.2013 року, відсутня інформація про середній рівень ціни за оренду приміщення комерційного призначення.

Як встановлено судом з ОСОБА_4 перевірки встановлено, що при визначенні звичайної ціни методом порівняльної неконтрольованої ціни, ДПІ використовувала дані: договорів оренди з різних суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність по торгівлі фармацевтичними товарами, а також договорів оренди з суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність у іншій сфері господарювання, інформації Ужгородської міської ради.

В ході проведення перевірки ТОВ Ужфарм за період з 01.01.2013 по 31.12.2014 встановлено, що в зазначеному періоді суб'єктом господарювання орендувались нежитлові приміщення від наступних суб'єктів господарювання, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, зокрема:

Згідно договорів суборенди від 01.01.2012 №б/н діяв та від 01.01.2014 №б/н, укладених з ФОП ОСОБА_3 (код РНОКПП НОМЕР_3), останній надає в суборенду в строкове платне користування об'єкт оренди, що знаходиться за адресою м. Ужгород, вул. Заньковецької, 77/1 площею 70,7 кв. м., загальна вартість суборенди складає 74730 грн., вартість суборенди 1 кв. м. складає 1057 грн.

ФОП ОСОБА_3 є платником єдиного податку за ставкою 5% на 3 групі. Перевіркою встановлено, що зазначена вище фізична особа за період, що підлягає перевірці, перебувала у трудових відносинах з ТОВ ОСОБА_5 ЛТД та отримувала дохід у вигляді заробітної плати згідно поданих відомостей податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою №1 ДФ суб'єкта господарювання. Поряд з цим ТОВ ОСОБА_5 ЛТД є одноосібним засновником ТОВ Ужфарм (100% внесок в статутний фонд 16063 грн.).

Крім того, згідно наданої до перевірки інформації ОУ ДПІ у м. Ужгороді від 12.11.2015 №1043/8/07-01-07-03 встановлено, що згідно укладеного договору оренди №б/н від 01.01.2012 у м. Ужгороді між ТОВ ОСОБА_5 Нерухомість (код за ЄДРПОУ 35621334) - орендодавець, та ФОП ОСОБА_3 (код РНОКПП НОМЕР_3) - орендар, орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування об'єкт оренди що знаходиться за адресою м. Ужгород, вул. Заньковецької, 77/1 площею 70,7 кв. м., загальна вартість оренди складає 3537,72 грн. в т.ч. ПДВ, вартість оренди 1 кв. м. складає 50,04 грн. в т.ч. ПДВ.

При цьому суд зазначає, що як і в договорі оренди, так і в договорі суборенди всі інші істотні умови, окрім ціни, є ідентичними та укладені в один день.

Аналізом реєстраційних даних (установчих документів), що знаходяться в інформаційних базах ДПІ у м. Ужгороді встановлено, що засновники ТОВ ОСОБА_5 Нерухомість - фізичні особи ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 є одночасно засновниками ТОВ ОСОБА_5 ЛТД : ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9.

Згідно договорів суборенди від 01.01.2012 №б/н та від 01.01.2014 №б/н, укладених з ФОП ОСОБА_2 (код РНОКПП НОМЕР_4), останній надає в суборенду в строкове платне користування об'єкт оренди, що знаходиться за адресою м. Ужгород вул. Володимирська 78А, прим. 2, площею 98,2 кв. м., загальна вартість суборенди складає 64500 грн., вартість суборенди 1 кв. м. складає 656,82 грн.

ФОП ОСОБА_2 (код РНОКПП НОМЕР_4) є платником єдиного перебуваючи на 3 групі єдиного податку за ставкою 5%. Аналогічно як в договорі оренди, так і в договорі суборенди всі інші істотні умови, окрім ціни, є ідентичними.

З метою визначення діапазону ринкових цін на об'єкти комерційної нерухомості у зазначеному районі м. Ужгорода використано інформацію по договорам, умови яких аналогічні (або ідентичні) договорам суборенди ТОВ Ужфарм по терміну дії, площі, оплаті комунальних послуг тощо.

Так перевіркою встановлено, що за адресою м. Ужгород, вул. Легоцького 19/А здійснює свою господарську діяльність -ТОВ Євро-Аптека (Код КВЕД 47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах (основний)), яке на підставі договору оренди № 0109/01 від 01.09.2012 орендує аналогічне приміщення від ТОВ ОСОБА_4 Уж та використовує за ідентичним призначенням (аптечний заклад) та винаймає в тимчасове платне користування площею 58 м. кв. за ціною 120 грн. за 1 м. кв. Послуги зв'язку, оплачуються орендарем безпосередньо постачальнику даної послуги на підставі відповідного рахунку. Крім орендної плати, орендар на підставі рахунків орендодавця відшкодовує витрати орендодавця на оплату комунальних послуг, які фактично споживаються орендарем. Термін оренди складає 1 рік з моменту підписання акту приймання-передачі.

Згідно договору оренди нежилих приміщень №46 від 01.06.2011, укладеного в м. Ужгороді між ПП Смерічка - орендодавець, та ФОП ОСОБА_4 - орендар, орендодавець передає останньому приміщення, розташовані за адресою м. Ужгород, вул. Легоцького, 3/2 загальною площею 130 м. кв. За умовами даного договору орендодавець забезпечує обслуговування мереж водопроводу, каналізації, ліфту, електромережі, опалення поза орендованими приміщеннями, а орендар бере на себе участь у відшкодуванні витрат орендодавця на виконання зазначених робіт та частини оплаченого податку за користування землею. Даний договір укладений терміном на один рік набирає чинності від дати його підписання та діє до 30.05.2012. Строк дії даного договору продовжено до 15.05.2013 та до 14.05.2014. За погодженням сторін орендна плата за використання майна вказаного в договорі становить 73 м. кв. - 30 грн. з ПДВ, 57 м. кв. - 14 грн. з ПДВ за місяць за 1 кв. м. площі з урахуванням щомісячного індексу національної валюти.

Згідно договору оренди нежилих приміщень №1061 від 01.06.2014, укладеного в м. Ужгороді між ПП Смерічка - орендодавець, та ФОП ОСОБА_4 - орендар, орендодавець передає останньому приміщення, розташовані за адресою м. Ужгород, вул. Легоцького, 3/2 загальною площею 130 м. кв. За умовами даного договору орендодавець забезпечує обслуговування мереж водопроводу, каналізації, ліфту, електромережі, опалення поза орендованими приміщеннями, а орендар бере на себе участь у відшкодуванні витрат орендодавця на виконання зазначених робіт та частини оплаченого податку за користування землею. Даний договір укладений терміном на один рік набирає чинності від дати його підписання та діє до 30.05.2015. За погодженням сторін орендна плата за використання майна вказаного в договорі становить 73 м. кв. - 35 грн. з ПДВ, 57 м. кв. -16 грн. з ПДВ за місяць за 1 кв. м. площі з урахуванням щомісячного індексу національної валюти.

Також перевіркою встановлено, що за адресою м. Ужгород, вул. Володимирська 78 (ідентична до орендованого приміщення ТОВ Ужфарм ) здійснює свою господарську діяльність ФОП ОСОБА_11 на першому поверсі даної будівлі та орендує приміщення за договором оренди від 10.12.2013 від ТОВ Проектно-будівельний комплекс за ціною 95,7 грн. за 1 м. кв.

Згідно отриманої відповіді на надісланий письмовий запит контролюючого органу від 13.11.2015 ТОВ Проектно-будівельний комплекс №176 від 07.12.2015 повідомлено, що вартість оренди частини офісного приміщення площею 69 м. кв., яке розташоване за адресою 88000, м. Ужгород, вул. Володимирська, 78а/ прим. 1. за один календарний місяць встановлюється розмір орендної плати у гривнях, в сумі що еквівалентна 690 доларів США за середнім курсом купівлі та курсом долару США, встановленим ПАТ Укргазбанк на дату оплати кожного щомісячного внеску. Тобто вартість 1 кв. м. становить в гривневому еквіваленті 10 доларів США, що складає близько 80 грн. за середньорічним курсом національної валюти.

Згідно договору оренди від 01.12.2013 №б/н, укладеного в м. Ужгороді між ФОП ОСОБА_12 - орендодавець, та ТОВ Оптима Карпати - орендар, останній приймає у тимчасове платне користування вбудовані приміщення орендодавця, які знаходяться за адресою: м. Ужгород, вул. Заньковецької, 89, загальною площею 100 м. кв. для здійснення господарської, в т.ч. підприємницької діяльності. Цей договір набуває чинності з 01.12.2013 по 30.11.2014. Орендна плата встановлюється в розмірі 116,25 грн. за 1 м. кв. щомісяця. Загальний розмір орендної плати за місяць складає 11625 грн. Комунальні платежі (електроенергія, газ) сплачуються орендарем пропорційно до займаної площі.

Крім того, на запит від 23.06.2014 № 882/24-12 слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Закарпатській області Ужгородською міською радою листом від 26.06.2014 №882/24-12 повідомлено про встановлені мінімальні вартості орендного платежу 1 кв. м. за нерухоме майно фізичних осіб на території м. Ужгорода, що надається оренду становить, а саме: щодо зональних цін орендної плати для суб'єктів господарювання за адресами: м. Ужгород, вул. Володимирська 78 а та вул. Заньковецької, 77, то дані об'єкти знаходяться у периферійній зоні та ціна для даної зони становить: за період з 01.01.2012 по теперішній час - 1 поверх: комерційна діяльність - 36,0 грн. за 1 м. кв., виробнича діяльність - 24,0 грн. за 1 м. кв., некомерційна діяльність - 12,0 грн. за 1 м. кв.

Разом з цим, ТОВ Ужфрарм у 2013 році орендувала інші приміщення для здійснення господарської діяльності у м. Ужгороді та м. Мукачево, де ціна за 1 кв. м. коливається в межах від 27 грн. до 283 грн. в залежності від місцезнаходження об'єкта оренди, а саме: Аптека №2 - м. Ужгород, вул. Корятовича, 8/1 площа 71,06 кв. м. - ПАТ Ужгородське автотранспортне підприємство 12107 код ЄДРПОУ 03114017 - 68 грн. за 1 кв. м.; Аптека №3 - м. Ужгород, вул. Минайська,35/А площа 81,8 кв. м. - ФОП ОСОБА_13 23246020031 - 183 грн. за 1 кв. м.; Аптека №4 - м. Ужгород, вул. Яроцька,2 площа 50 кв. м. - ФОП ОСОБА_14 код НОМЕР_5 - 146 грн. за 1 кв. м.; Аптека №5 - м. Ужгород, вул. Грушевського 45/12 (відкрито - 16.04.2013) площа 127,2 м. кв. - ОСОБА_15 код НОМЕР_6 - 86 грн. за 1 кв. м.; Аптека №6 - м. Мукачево, вул. Чайковського,2г/1 площа 99,3 кв. м. - ТОВ ОСОБА_1 Стар , код-37591244 - 81 грн. за 1 кв. м.; Аптека №7 - м. Ужгород, пр. Свободи,7/26 площа 158,5 кв. м. - Управління ф-ду майна ЗОНСХУ м. Ужгород код 31624771 - 66 грн. за 1 кв. м.; Аптека №8 - м. Мукачево, вул. Косм. Беляєва,9 площа 94,8 кв. м. - ФОП ОСОБА_16 код НОМЕР_7 - 174 грн. за 1 кв м.; Аптека № 9 - м. Ужгород, вул. Волошина, 12 площа 132 м.кв. - ФО Касинець ОСОБА_17, код-2911216784 та ФО Касинець ОСОБА_18 , код-1840404704 - 235 грн. за 1 кв. м.; Аптека №10 - м. Ужгород, вул. Перемоги, 15а площа 101,9 м. кв. - ОСОБА_19 код НОМЕР_8 - 96 грн. за 1 кв. м.; Аптека № 11 - м. Мукачево, вул. Зелена,35 площа 51,1 м. кв. - ТОВ Промислово-торгове підприємство Компакт код ЄДРПОУ-1353569 - 117 грн. за 1 кв. м.; Аптека № 12 - м. Мукачево, вул. Миру, 26/13 (відкрито 06.04.2013) площа 118,6 м. кв. - ТОВ Лікарські рослини Карпат - 283 грн. за 1 м. кв.; Аптечний пункт м. Ужгород, вул. П.Комуни,2 19 м. кв. - Ужгородська міська поліклініка м. код ЄДРПОУ 34835224 - 27 грн. за 1 м. кв.; Аптечний пункт м. Ужгород, вул. Тімірязєва,15/А (закрито - 25.02.2014) площа 18 м. кв. - Закарпатський обласний кардіологічний центр код ЄДРПОУ 26464748 - 63 грн. за 1 кв. м.

Враховуючи вищенаведене, перевіркою встановлено з чим погоджується колегія суддів, що ТОВ Ужфарм отримано послуги оренди нежитлових приміщень за адресою м. Ужгород вул. Заньковецької, 77/1 та вул. Володимирська 78А, прим. 2, від фізичних осіб-підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування за завищеними цінами, що не відповідають ринковому діапазону цін на аналогічну комерційну нерухомість в даному районі міста.

Колегія суддів дійшла висновку, що в задоволенні позову слід відмовити, а податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ужгороді ДФС у Закарпатській області з податку на прибуток №0000662202 від 21 грудня 2015 року залишити в силі, адже відповідач в даному випадку діяв в межах та в спосіб визначений чинним законодавством України на час виникнення спірних правовідносин, а тому такі дії є правомірними, а апеляційні вимоги є аргументованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 198 КАС України вказує, що за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

Згідно пунктів 1, 3, 4 частини 1 статті 202 КАС України, підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції та ухвалення нового рішення є: неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи, а також порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання.

Керуючись ст. ст. 195, 196, 198, 202, 205, 207, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області - задовольнити.

Постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року у справі № 807/2463/15 - скасувати та прийняти нову, якою в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю Ужфарм до Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання нею законної сили, а в разі складення такої в порядку ч.3 ст. 160 КАС України, протягом того ж строку з часу складення в повному обсязі.

Головуючий Н.В. Ільчишин

Судді О.М. Довгополов

ОСОБА_20

Повний текст постанови виготовлено 26.07.2017 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.07.2017
Оприлюднено28.07.2017
Номер документу67960754
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/2463/15

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 17.07.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 19.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 18.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 28.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 17.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні