Справа № 646/7968/16-ц
№ провадження 2/646/257/2017
З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19.07.17 року м. Харків
Червонозаводський районний суд міста Харкова в складі:
головуючий суддя Єжов В.А.,
при секретарі Марковій О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду цивільну справу за позовом ОСОБА_1 міської ради до ОСОБА_2 про внесення змін до договору оренди землі,
В С Т А Н О В И В:
У липні 2016 року ОСОБА_1 міська рада звернулася до суду з позовною заявою, в якій просить суд внести зміни до договору оренди землі від 15 травня 2006 року № 940667100045 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що між сторонами 15 травня 2006 року було укладено договір оренди землі за № 940667100045 терміном дії до 01 грудня 2055 року на земельну ділянку загальною площею 0,3104 га по в'їзду Ващенківський, 16 у м. Харкові.
Зазначив, що відповідно до ст. 18 Закону встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років. Так, рішенням ОСОБА_1 міської ради від 03.07.2013 №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013.
Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 застосовується з 01 січня 2014 року. Попередня вартість 1 кв.м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 на підставі рішення ОСОБА_1 міської ради від 25.12.2007 № 335/07 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року , рішень ОСОБА_1 міської ради від 27.02.2008 № 42/08 Про затвердження Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року та була введена в дію з 01.03.2008. Попередня вартість 1 кв.м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 на підставі рішення ОСОБА_1 міської ради від 25.12.2007 № 335/07 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 , рішень ОСОБА_1 міської ради від 27.02.2008 № 42/08 Про затвердження Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року та була введена в дію з 01.03.2008.
Рішенням ОСОБА_1 міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові. Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин ОСОБА_1 міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішенням ОСОБА_1 міської ради від 29.12.2012 № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів землі у місті Харкові.
Зазначив, що відповідно до п. 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає в тому числі, у разі: зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; зміни ставок орендної плати; в інших випадках, передбачених законом. При цьому вказав, що всі вищезазначені рішення ОСОБА_1 міської ради є діючими, в судовому чи адміністративному порядку не скасовані, приписи прокурора на дані рішення не вносилися.
Вказав, що згідно із п. 2.1, п. 2.2. Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 затвердженого рішенням ОСОБА_1 міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії ОСОБА_1 міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.
Зазначив, що управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.
Відповідно до п. 3.1., п. 3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.
Вказав, що на підставі вищевказаних положень рішень ОСОБА_1 міської ради Департаментом земельних відносин ОСОБА_1 міської ради було виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 № 479/14 від 08.11.2013; одержано витяг №781 від 24.09.2013 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
На підставі вказаних документів Департаментом підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі від 16.05.2006 №940667100047, який разом із листами-пропозиціями від 07.12.2013 №1026/0/30-13 та від 07.12.2013 направлено на адресу відповідача.
Зазначив, що вказані вимоги відповідачем були проігноровані, а оскільки ухилення ОСОБА_2 від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдасть значних збитків територіальній громаді м. Харкова у вигляді неодержаного доходу за користування земельною ділянкою комунальної власності.
Представник позивача ОСОБА_1 міської ради ОСОБА_3 в судове засідання не з'явився, надав заяву про розгляд справи за його відсутністю, наполягав на задоволенні позовних вимог, не заперечував проти ухвалення заочного рішення.
У судове засідання відповідач ОСОБА_2 не з'явився, про день, час та місце судового засідання був повідомлений своєчасно та належним чином, про причини неявки суду не повідомив.
Правилами частини 1 статті 224 передбачена умова проведення заочного розгляду справи у разі неявки в судове засідання позивача, який належним чином повідомлений і від якого не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності або якщо повідомлені ним причини неявки визнані не поважними, суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів, якщо позивач не заперечує проти такого вирішення справи.
Вивчивши матеріали справи і дослідивши надані докази, суд у межах заявлених позовних вимог (стаття 11 ЦПК України) встановив наступне.
Відповідно до ч.3 ст. 10, ч.1 ст. 60 ЦПК України кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. За приписами ч.1 ст. 11 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ними доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст. 212 ЦПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жоден доказ не має для суду наперед встановленого значення. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів в їх сукупності.
Судом встановлено, що на підставі рішення XLIV сесії ОСОБА_1 міської ради ІV від 23.12.2005 № 257/05 Про припинення та надання у користування земельних ділянок юридичним та фізичним особам для експлуатації та обслуговування будівель і споруд ОСОБА_1 міською радою укладено договір оренди землі від 15.05.2006 № 940667100045 з терміном дії до 01.12.2055. Об'єктом оренди була визначена земельна ділянка загальною площею 0,3104 га за адресою м. Харків, в'їзд Ващенківський, 16.
Відповідно до п. 5 Договору розмір орендної плати в місяць був визначений в розмірі 2527,92 грн., що дорівнювало 30335,04 грн. на рік.
Рішенням ОСОБА_1 міської ради від 03 липня 2013 року №1209/13 було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року.
Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01 січня 2013 року та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року застосовується з 01 січня 2014 року.
Крім того, Рішенням ОСОБА_1 міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013 встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
У зв'язку з прийняттям Закону України Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні від 27.03.2014 № 1166-VІІ внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема до статі 288, відповідно до якої розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки і не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Рішенням ОСОБА_1 міської ради від 29.12.2012 № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів землі у місті Харкові.
Встановлено, що відповідно до п. 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду в тому числі, у разі: зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; зміни ставок орендної плати; в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку оформлення договорів землі у місті Харкові, затвердженого Рішенням ОСОБА_1 міської ради від 29.12.2012 № 960/12, для розрахунку орендної плати на підставі затвердженої нормативної грошової оцінки земель міста Харкова управління земельних відносин звертається до управління Держземагенства у місті Харкові для отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та копії договору оренди землі (у разі необхідності).
Пунктом 13 договору оренди землі, укладеним між ОСОБА_1 міською радою та ОСОБА_2, реєстраційний № 940667100045 від 15.05.2006, встановлено, що розмір орендної плати переглядається в тому числі у разі: зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; внаслідок інфляції - щорічно; в інших випадках, передбачених законом.
Враховуючи вищевикладені зміни у законодавстві, керуючись ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рішенням ОСОБА_1 міської ради 33 сесія 6 скликання від 23.04.2014 № 1567/14 було внесено зміни до рішення 19 сесії ОСОБА_1 міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові ; викладено пункт 3.3. Положення у новій редакції: річна орендна плата за земельні ділянки не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки і перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки .
Згідно із п. 2.1, п. 2.2. Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 затвердженого рішенням ОСОБА_1 міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії ОСОБА_1 міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.
Відповідно до п. 3.1., п. 3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.
Отже, судом убачається, що на підставі вищевказаних положень рішень ОСОБА_1 міської ради Департаментом земельних відносин ОСОБА_1 міської ради було одержано витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку; виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013; одержано витяг № 787 від 24.09.2013 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
Крім того, судом встановлено, що на підставі вказаних документів Департаментом було підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі, який разом із листами-пропозиціями від 07.12.2013 № 1026/0/30-13 та було направлено на адресу відповідача. Департаментом було запропоновано відповідачу сплатити кошти в розмірі 51 грн. за проведення державної реєстрації прав та їх обмежень та в розмірі 120 грн. за надання витягу з Державного Реєстру прав та внесення змін до Державного реєстру прав.
Відповідно розрахунку розміру орендної плати на земельну ділянку комунальної власності, розмір орендної плати за земельну ділянку на рік становить 272598,72 грн. та в місяць - 22716,56 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, відповіді на вказану пропозицію ОСОБА_1 міська рада від ОСОБА_2 не одержала.
Статтею 1 Закону України Про оренду землі визначено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Згідно Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України № 309-VI від 03.06.2008 року внесені зміни до частини 4 та 5 статті Закону України Про оренду землі , відповідно з якими річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється відповідно до закону і не може бути меншою:
- для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється Законом України Про плату за землю ;
- для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим законом.
Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений в цій частині.
У зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу України з 01.01.2011, Закон України Про плату за землю втратив чинність, а питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно цим Кодексом.
Відповідно до ст. 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються в договорі оренди між орендодавцем і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди,але річна сума платежу не може бути меншою: - для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку,що встановлюється цим розділом; - для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Згідно зі статтями 651, 652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках,встановлених договором, або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.
Згідно зі ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни, які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено договором або законом.
Відповідно до положень ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) або у разі неодержання відповіді у встановлений строк, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Таким чином, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом та оскільки укладений між сторонами договір передбачає можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами договору.
Згідно ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рішення органів місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Пунктом 2.4. Договору оренди земельної ділянки встановлено, що орендна плата за землю збільшується при зміні розміру земельного податку відповідно до Законів України, при цьому сторони укладають додаткову угоду, яка є невідємною частиною цього договору оренди.
З матеріалів справи убачається, що відповідно до технічної документації, наданої позивачем орендна плата за землю, що знаходиться у користуванні відповідача збільшилася.
Орендна плата за землю визначена у частині 1 статті 21 Закону України "Про оренду землі" як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" та п. 36 спірного договору передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін, а у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розвязується у судовому порядку.
Таким чином нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, і оскільки укладений між сторонами договір передбачає можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами договору.
Враховуючи вищевикладене, аналізуючи надані докази та даючи їм правову оцінку, враховуючи встановлені судом і наведені вище обставини, підтверджених доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх належність, допустимість, достовірність, а також достатність і взаємний зв'язок у їх сукупності, встановивши правовідносини, які випливають із встановлених обставин, та правові норми, які підлягають застосуванню до цих правовідносин, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню, оскільки ухилення відповідача від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдасть збитків територіальній громаді м. Харкова у вигляді упущеної вигоди (неодержаного доходу) за користування земельною ділянкою комунальної власності.
Крім того, у відповідності до ст. 88 ЦПК України, з відповідача підлягає стягненню судовий збір у розмірі 1378 грн.
Відповідно до ст. 88 ЦПК України з відповідача на користь позивача також стягується сума судового збору, сплачена ним при подачі позову до суду.
Виходячи з викладеного, керуючись Законом України Про оренду землі від 06 жовтня 1998 року № 161 XIV, Законом України Про оцінку земель від 11 грудня 2003 року № 1378 IV, статтями 632, 651 ЦК України, статтями 8, 10, 11, 14, 60, 88, 209, 212-215, 224-226 ЦПК України, суд,
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги ОСОБА_1 міської ради до ОСОБА_4 про внесення змін до договору оренди землі - задовольнити.
Внести зміни до договору оренди землі від 15 травня 2006 року № 940667100045 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у такій редакції:
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі, зареєстрованого 15 травня 2006 року за № 940667100045 у ОСОБА_1 регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах
____
ОСОБА_1 міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_5 з одного боку та громадянин ОСОБА_2 (Орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України Про оренду землі , рішення 25 сесії ОСОБА_1 міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , рішення 26 сесії ОСОБА_1 міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , рішення 19 сесії ОСОБА_1 міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії ОСОБА_1 міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові пункти 5., 9., 13., 14. договору оренди землі, зареєстрованого 15 травня 2006 року за № 940667100045 змінити, доповнити пункт 2. словами та пункт 28. підпунктом д) і викласти у такій редакції:
2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310138800:03:011:0067
5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 787 від 24.09.2013 становить 5679140 грн. (п'ять мільйонів шістсот сімдесят дев'ять тисяч сто сорок гривень).
При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 478/14 від 08.11.2013 на рік становить 4,8% від її нормативної грошової оцінки і складає 272598,72 грн. (двісті сімдесят дві тисячі п'ятсот дев'яносто вісім гривень 72 копійки) , або в місяць - 22716,56 грн. (двадцять дві тисячі сімсот шістнадцять гривень 56 копійок).
13. Розмір орендної плати переглядається у разі:
а) зміни умов господарювання, передбачених договором;
б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
в) зміни нормативної грошової оцінки;
г) внаслідок інфляції - щорічно;
д) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря , що підтверджено документами;
е) в інших випадках, передбачених законом.
14. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені законодавством, справляється пеня згідно діючого законодавства.
28. д) в разі ухилення Орендаря від перерахунку орендної плати при настанні умов, передбачених п. 13 договору, Орендодавець має право звернутися до суду для визнання додаткової угоди до договору оренди землі укладеною в зміненій редакції.
ІІ. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого 15 травня 2006 року за № 940667100045 у ОСОБА_1 регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОСОБА_1 міська рада Харківської області 61003, м. Харків, м-н Конституції, 7 код 04059243 ОРЕНДАР ГРОМАДЯНИН ОСОБА_2 61085, АДРЕСА_1 код НОМЕР_1 В особі міського голови
Стягнути з ОСОБА_2 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 ) на користь ОСОБА_1 міської ради (код ЄДРПОУ 04059243) в розмірі 1378 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн.
Заочне рішення може бути переглянуто судом, який його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом 10 днів з дня отримання копії рішення.
Іншими особами рішення може бути оскаржено до Апеляційного суду Харківської області через Червонозаводський районний суд м. Харкова протягом 10 днів з дня його проголошення шляхом подання апеляційної скарги.
Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом 10 днів з дня отримання копії цього рішення.
Суддя: В.А. Єжов
Суд | Червонозаводський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2017 |
Оприлюднено | 02.08.2017 |
Номер документу | 68063185 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Червонозаводський районний суд м.Харкова
Єжов В. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні