Ухвала
від 07.08.2017 по справі 812/5194/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

07 серпня 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/5194/13-а

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Широка К. Ю., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/5194/13-а за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до Державного підприємства "Лисичанське управління магістральних нафтопродуктів" про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 80471,07 грн,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/5194/13-а за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до Державного підприємства "Лисичанське управління магістральних нафтопродуктів" про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 80471,07 грн.

19.07.2017 Управлінням Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області надано до суду заяву про уточнення заявлених вимог, в обґрунтування якої зазначено, що з 01.01.2017 функція з погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів здійснюється органами Державної фіскальної служби України обласного рівня. На підставі викладеного, заявник просив суд замінити сторону у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа № 812/5194/13-а, а саме стягувача - з Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області на Головне управління Державної фіскальної служби України у Луганській області (а. с. 74).

Заявник у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (а. с. 78), просив розглянути справу без участі уповноваженого представника управління (а. с. 74).

Боржник у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином (а. с. 79,80).

Представник Головного управління Державної фіскальної служби України у Луганській області у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (а. с. 77).

Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 15.07.2013 адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до Державного підприємства "Лисичанське управління магістральних нафтопродуктів" про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 80471,07 грн задоволено повністю. Стягнуто з Державного підприємства "Лисичанське управління магістральних нафтопродуктів" (ідентифікаційний номер 05509369) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області заборгованість зі сплати єдиного внеску за період з 01.02.2012 по 30.04.2013 в сумі 80471,07 грн. (вісімдесят тисяч чотириста сімдесят одна гривня 07 коп.) (а. с. 21-23).

09.08.2013 Луганським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист по справі № 812/5194/13-а про стягнення з Державного підприємства "Лисичанське управління магістральних нафтопродуктів" на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області заборгованість зі сплати єдиного внеску за період з 01.02.2012 по 30.04.2013 в сумі 80471,07 грн (а.с 49).

22.08.2013 старшим державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Лисичанського міського управління юстиції у Луганській області відкрито виконавче провадження № 39551249 з примусового виконання виконавчого листа № 812/5194/13-а виданого 09.08.2013 (а. с. 72).

Згідно з пунктом 7 частини першої статті 3 Закону України№ 1404-VIII від 02.06.2016 "Про виконавче провадження" (далі - Закон № 1404) відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів: рішень інших державних органів та рішень Національного банку України, які законом визнані виконавчими документами.

Частиною п'ятою статті 15 Закону № 1404 визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.

Відповідно до частини першої статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

11 серпня 2013 року набрав чинності Закон України від 04 липня 2013 року № 406-VІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" (далі - Закон № 406), яким було врегульоване питання щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.

Пунктом 3 розділу ІІ Закону № 406 встановлено, що процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.

Законом № 406 внесено зміни в ряд нормативно-правових актів, зокрема і в Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VІ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі за текстом - Закон № 2464).

Відповідно до положень частини другої статті 12 Закону № 2464 (з урахуванням змін, внесених Законом № 406) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску; здійснює контроль за додержання законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 "Про утворення Державної фіскальної служби" утворено Державну фіскальну службу як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення.

Постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року № 311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

З системного аналізу норм Закону № 406 та Закону № 2464, у взаємозв'язку з постановами Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 "Про утворення Державної фіскальної служби" та від 6 серпня 2014 року № 311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України", слідує, що станом на теперішній час функції з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування належать Державній фіскальній службі України та її територіальним органам, як правонаступникам реорганізованого шляхом перетворення Міністерства доходів і зборів та його територіальних органів.

Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності 01 січня 2017 року, внесені зміни до Податкового кодексу України. Зокрема, зазначеним Законом внесені зміни до статті 19-1, доповнено кодекс статтями 19-2 і 19-3, пункт 41.1 статті 41 викладено в новій редакції.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Отже, з 01 січня 2017 року відповідно до внесених Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" змін до Податкового кодексу України функція з погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів здійснюється органами Державної фіскальної служби України обласного рівня і у спірних правовідносинах належним стягувачем повинне бути Головне управління ДФС у Луганській області.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну сторони виконавчого провадження - стягувача, з Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області на Головне управління ДФС у Луганській області.

Керуючись статтями 9, 158, 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Уточнену заяву Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/6320/13-а за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області до Державного підприємства "Лисичанське управління магістральних нафтопродуктів" про стягнення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 80471,07 грн задовольнити.

Замінити стягувача у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа у справі № 812/6320/13-а виданого Луганським окружним адміністративним судом 09.08.2013, з Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області на Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72).

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття ухвали у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

Суддя К.Ю. Широка

Дата ухвалення рішення07.08.2017
Оприлюднено10.08.2017
Номер документу68148112
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/5194/13-а

Ухвала від 07.08.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 07.08.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 13.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 06.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 04.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Постанова від 15.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.В. Агевич

Ухвала від 25.06.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.В. Агевич

Ухвала від 06.06.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.В. Агевич

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні