Ухвала
від 15.08.2017 по справі 902/680/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

15 серпня 2017 р. Справа № 902/680/15

Господарський суд Вінницької області у складі судді Міліціанова Р.В.

при секретарі судового засідання Незамай Д. Д.

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали клопотання публічного акціонерного товариства "Державний експортно-імпортний банк України" №074-22/701 від 04.08.2017 р., вх. № 06-54/335/17 від 04.08.2017 р. про призначення незалежної оцінки майна ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" що знаходиться за адресою м. Вінниця, проспект Космонавтів, 49 , зупинення аукціону з продажу майна банкрута на час проведення незалежної оцінки майна банкрута, покладення витрат у зв'язку з проведенням незалежної оцінки активів банкрута на АТ "Укрексімбанк" у справі №902/680/15

за заявою боржника : товариство з обмеженою відповідальністю "Альпарі-Кельце-Інвест", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд. 49, код 13303311

про банкрутство

за участю:

ПАТ "Укрексімбанк", ОСОБА_1, ОСОБА_2, за довіреностями;

Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, ОСОБА_3, за довіреністю;

арбітражний керуючий (ліквідатор ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест") ОСОБА_4, за посвідченням;

присутня: ОСОБА_5

В С Т А Н О В И В :

У провадженні господарського суду Вінницької області (суддя Тісецький С.С.) перебуває справа №902/680/15 за заявою боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі-Кельце-Інвест", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд. 49, код 13303311 про банкрутство.

Постановою суду від 16.06.2015 року визнано боржника - товариство з обмеженою відповідальністю "Альпарі-Кельце-Інвест" банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру боржника, призначено ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_6 ОСОБА_6 ліквідаційної процедури боржника продовжувався.

Ухвалою суду від 22.10.2015 року визнано публічне акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" кредитором у справі №902/680/15 із загальною сумою грошових вимог у розмірі 67 881 517, 00 грн., як такі, що забезпечені заставою та погашаються позачергово та конкурсні вимоги у розмірі 1218, 00 грн. за сплату судового збору - перша черга задоволення.

Ухвалою суду від 16.06.2016 року усунено арбітражного керуючого ОСОБА_6. від виконання обов'язків ліквідатора у справі № 902/680/15 та призначено ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_4

Ухвалою від 17.07.2017 р. судом задоволено клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4, надано згоду на продаж майна ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" (код 13303311), яке є предметом забезпечення кредиторських вимог ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" згідно іпотечного договору №7412Z1 від 28.02.2012 року.

04.08.2017 до суду надійшло клопотання у справі про банкрутство в порядку пункту 3 статті 57 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом АТ Укрексімбанку вих. №074-22/701 від 04.08.2017 року по справі № 902/680/15 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі-Кельце-Інвест" м. Вінниця, яке з огляду на перебування судді Тісецького С.С. розподілено судді Нешик О.С. Разом з тим з огляду на те, що суддя Нешик О.С. в період з 07.08.2017 по 11.09.2017 перебуватиме у щорічній відпустці, рішенням зборів суддів від 08.08.2017 вирішено передати клопотання у справі про банкрутство в порядку пункту 3 статті 57 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом АТ Укрексімбанку вих. №074-22/701 від 04.08.2017 року по справі № 902/680/15 на розгляд судді, який спеціалізується на розгляді справ про банкрутство - ОСОБА_7, а відтак зазначене клопотання згідно розпорядження від 08.08.2017 р. передано судді Міліціанову Р.В., який призначив дане клопотання до розгляду у судовому засіданні 15.08.2017 р.

Подане до суду клопотання ПАТ Державний експортно-імпортний банк України вих. №074-22/701 від 04.08.2017 року обгрунтовується тим, що ухвалою господарського суду Вінницької області від 17.07.2017 у даній справі задоволено заяву ліквідатора ТОВ Альпарі-Кельце-Інвест ОСОБА_4 про надання згоди на продаж майна боржника та надано згоду на реалізацію на аукціоні іпотечного майна за договором іпотеки № 741221 від 28.02.2012, а саме: будівель та споруд майнового комплексу Кельце , що складається з літ. А, загальною площею 2411,4 кв., незавершених будівництвом приміщень а також земельної ділянки кадастровий №0510136600:02:066:0022 загальною площею 0,612 га., що розташовані за адресою Вінницька обл., м. Вінниця, проспект Космонавтів, 49.

При розгляді заяви ліквідатора судом було встановлено, що ПАТ Укрексімбанк не надав ліквідатору на його звернення до банку відмови чи згоди на продаж майна, що перебуває в іпотеці банку за договором іпотеки № 741221 від 28.02.2012. Разом з тим банком на адресу ліквідатора ОСОБА_4 22.02.2017 надіслано лист, в якому банк повідомив останнього, що аналіз ринкових цін та пропозицій на ринку нерухомості у м. Вінниці дає підстави вважати про невідповідність ринкової вартості зазначеної у звіті ТБ Подільский контракт реальній ринковій ціні, за якою даний об'єкт може бути запропонований до продажу у ліквідаційні процедурі. Відтак, зазначена ринкова вартість об'єкт не може бути використана для його реалізації у процедурі банкрутства майнового поручителя.

18.07.2017 на сайті ВГСУ опубліковано оголошення про проведення аукціону з продажу заставного майна ТОВ Альпарі-Кельце Інвест . Дата аукціону - 17.08.2017 о 11-00. Початкова вартість лота 32 578 800 грн.

Відповідно до оголошення початкова вартість в ході аукціону знижується на крок аукціону доти, доки не виявиться бажаючий укласти договір, але не нижче, ніж до граничної вартості, яка становить сорок відсотків початкової вартості, вказаної в оголошенні про проведення аукціону.

АТ Укрексімбанк вважає, що реалізація майна банкрута виходячи з ліквідаційної вартості визначеної ліквідатором створює умови для продажу майна за заниженою ціною, яка не відповідає ринковій, що в свою чергу порушує права банку як кредитора та іпотеко держателя.

У зв'язку з викладеним з посиланням на п. 3 ст. 57 Закону про банкрутство ПАТ Укрексімбанк просить призначити незалежну оцінку майна ТОВ Альпарі-Кельце-Інвест , а саме майнового комплексу Кельце , зупинити аукціон призначений на 17.08.2017 з продажу майна банкрута на час проведення незалежної оцінки майна банкрута, витрати у зв'язку з проведенням незалежної оцінки активів банкрута покласти на АТ Укрексімбанк .

15.08.2017 р. до суду від ліквідатора боржника надійшли заперечення на подане до суду ПАТ Укрексімбанк вих. №074-22/701 від 04.08.2017 року по справі № 902/680/15 з додатками. У поданих до суду запереченнях ліквідатор зауважує, що у поданому до суду клопотанні ПАТ Державний експортно-імпортний банк України посилається як на підставу своїх вимог на ст. 57 Закону про банкрутство, натомість зазначена стаття передбачає виключно випадок, коли початкова вартість майна визначена арбітражним керуючим, тоді як початкова вартість іпотечного майна була визначена арбітражним керуючим на підставі отриманого ним звіту про незалежну оцінку незавершеного будівництва майнового коплексу "Кельце", що перебуває на балансі боржника. ПАТ Державний експортно-імпортний банк України просить провести незалежну оцінку майна, разом з тим незалежну оцінку майна банкрута вже було проведено, про що відомо Банку. Обгрунтованих сумнівів щодо визначеної арбітражним керуючим початкової вартості майна ПАТ Державний експортно-імпортний банк України не наведено у клопотанні. Окрім того арбітражним керуючим було замовлено послуги з рецензування звіту про оцінку майна та згідно висновку рецензента звіт відповідає вимогам нормативно-правових актів по оцінці майна, виявлені у ньому недоліки не вплинули на достовірність оцінки. З огляду на викладене ліквідатор клопоче про відмову у задоволенні клопотання ПАТ Державний експортно-імпортний банк України про призначення незалежної оцінки, зупитення проведення аукціону.

Дані документи оглянуті судом та долучені до матеріалів справи.

У судовому засіданні 15.08.2017 р. за участю представників ПАТ "Укрексімбанк", які подане до суду клопотання про призначення незалежної оцінки майна ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест", зупинення аукціону з продажу майна банкрута підтримали у повному об'ємі, Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, арбітражного керуючого (ліквідатора ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест") ОСОБА_4, який проти зазначеного клопотання заперечив з підстав, зазначених у поданих до суду запереченнях, суд розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників судового засідання, дійшов до наступних висновків.

Кредиторські вимоги ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" на суму 67 881 517,00 грн. забезпечені згідно іпотечного договору № 7412Z1, посвідченого приватним нотаріусом Вінницького міського нотаріального округу ОСОБА_8 28.02.2012 року за № 414 заставою наступного майна:

1) будівлі та споруди, що розташовані за адресою: м. Вінниця, проспект Космонавтів, 49, а саме: приміщення літ. "А" загальною площею 2 411,4 кв.м. - підвал - пр. №1: №1-№34, №38- №47 - 590,3 кв.м., І поверх - пр. №2: №1-№23, №34 - 617 кв.м., II поверх - пр. №3: №1 - №38 - 604,4 кв.м., III поверх - пр. №4: №1 - №25 - 599,7 кв.м.; незавершене будівництво: прибудова адмінкорпусу (1 черга) готовністю 70% літ. "А1", прибудова торгового корпусу з універсамом (2 черга) готовністю 52% літ. "А2", прибудова торгового корпусу (3 черга) готовністю 37% літ."А3";

2) земельна ділянка загальною площею 0,6120 га, кадастровий номер 0510136600:02:066:0022 за адресою: м. Вінниця, просп. Космонавтів, 49.

Згідно ч. 2 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює зокрема такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута.

Частиною 4 ст. 43 Закону про банкрутство визначено, що майно банкрута, що є предметом забезпечення, не включається до складу ліквідаційної маси і використовується виключно для задоволення вимог кредитора за зобов'язаннями, які воно забезпечує.

Продаж майна банкрута, що є предметом забезпечення, здійснюється в порядку, передбаченому цим Законом, виключно за згодою кредитора, вимоги якого воно забезпечує, або суду.

Кошти, що залишилися після задоволення забезпечених вимог та покриття витрат, пов'язаних з утриманням, збереженням та продажем предмета забезпечення, підлягають включенню до складу ліквідаційної маси.

Статтею 57 Закону про банкрутство визначено, що початкова вартість майна визначається арбітражним керуючим. Початкова вартість підлягає зазначенню у договорі на проведення аукціону. У разі наявності обґрунтованих сумнівів щодо визначеної арбітражним керуючим початкової вартості майна комітет кредиторів або окремий кредитор чи власник майна боржника можуть звернутися до господарського суду з клопотанням про проведення незалежної оцінки. Господарський суд своєю ухвалою може призначити незалежну оцінку майна боржника за рахунок зацікавлених кредиторів (кредитора), що здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".

Таким чином, можливість проведення незалежної оцінки за рахукнок кредитора можлива виключно у випадку визначення вартості майна ліквідатором самостійно без залучення нещзалежного оцінювача.

Саме на п. 3 ст. 57 Закону про банкрутство посилається у своєму клопотанні ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" №074-22/701 від 04.08.2017 р., вх. № 06-54/335/17 від 04.08.2017 р., разом з тим початкова вартість майна боржника визначена арбітражним керуючим не самостійно, а згідно проведеної незалежної оцінки майна боржника.

Тобто, положення ч.3 ст.57 Закону про банкруство не підлягають застосуванню до даних правовідносин.

Так, з метою визначення ліквідаційної вартості об'єкта оцінки, а саме незавершеного будівництвом майнового комплексу "Кельце", що перебуває на балансі ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" (код 13303311), згідно інвентаризаційних описів №1,2 складених станом на 01.07.2016 р. та розташований за адресою: пр-т Космонавтів, буд. 49, м. Вінниця, Вінницька обл. Товариство з обмеженою відповідальністю "Альпарі-Кельце-Інвест" в особі ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_4 замовило Товарній біржі "Подільський контракт" проведення незалежної оцінки вищезазначеного об'єкта оцінки. За результатами проведеної незалежної оцінки майна боржника встановлена ліквідаційна вартість незавершеного будівництвом майнового комплексу "Кельце", що розташований за адресою: пр-т Космонавтів, буд. 49, м. Вінниця, Вінницька обл. у розмірі 32 578 800, 00 грн.

Наведене підтверджується наданим суду ліквідатором звітом станом на 30.09.2016 р. про незалежну оцінку незавершеного будівництвом майнового комплексу "Кельце", що перебуває на балансі ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" (код 13303311) та розташований за адресою: пр-т Космонавтів, буд. 49, м. Вінниця, Вінницька обл., наданим ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" витягом зі звіту від 17.10.2016 р.

Також при розгляді господарським судом Вінницької області заяви ліквідатора про надання згоди на продаж майна банкрута 17.07.2017 р. судом встановлено, що 20.10.2016 року на адресу ліквідатора філією банку направлено лист № 074-22/1264 від 20.10.2016 року, в якому повідомлено, що з метою винесення зазначеного питання на розгляд уповноваженого органу банку, яким є Правління банку необхідно надати до банку звіт про визначення ринкової вартості предмету іпотеки, яке підлягає реалізації на аукціоні. Водночас філією банку для винесення зазначеного питання на розгляд уповноваженого органу надано запити до профільних служб банку про надання відповідних висновків та пропозицій.

03.11.2016 року ліквідатор ОСОБА_4 повторно звернувся до філії банку в м.Вінниці з аналогічним клопотанням. Оскільки на той час вимога банку про надання звіту про ринкову вартість майна боржника ліквідатором не була виконана, зазначене питання на розгляд уповноваженого органу не виносилося, оскільки банку необхідно було погоджувати ліквідатору не тільки надання згоди на продаж але й початкову вартість майна, яке підлягає реалізації на першому аукціоні.

Витяг із звіту про незалежну оцінку матеріальних активів ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" надійшов до банку по електронній пошті лише 17.01.2017 року.

При цьому, як вбачається з матеріалів справи, лист-відповідь Банку № 074-22/1264 від 20.10.2016 року вручено ліквідатору лише через два місяці - 19.12.2016 року, про що свідчить відмітка безпосередньо на листі № 074-22/1264 від 20.10.2016 року.

Згідно з висновком профільного підрозділу банку встановлено, що оцінка предмету іпотеки викладена в звіті про ринкову вартість майна не відповідає аналогам нерухомості комерційного призначення та є нижчою ніж функціональні аналоги в м. Вінниці. В результаті профільний підрозділ банку не погодив результат оцінки іпотечного майна проведеної ліквідатором боржника.

22.02.2017 року ліквідатору ОСОБА_4 під розпис надана відповідь про результати розгляду банком його клопотання (лист № 074-22/161 від 22.02.2017 року).

Так, у листі № 074-22/161 від 22.02.2017 року зазначено, що ліквідатором у відповідь на лист Банку №074-22/1264 від 20.10.2016 року надано витяг зі звіту про незалежну оцінку активів підприємства-банкрута ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" від 16.10.2016 року; в січні 2017 року до філії банку була надана також повна сканкопія звіту про незалежну оцінку активів підприємства-банкрута виготовленого ТБ "Подільський контракт"; ліквідаційна вартість незавершеного будівництвом майнового комплексу "Кельце" разом з земельною ділянкою, що розташований за адресою: м. Вінниця, вул. Космонавтів, 49 визначена в сумі 32 578 800,00 грн., а ринкова 43 904 000,00 грн. Аналіз ринкових цін та пропозицій на ринку нерухомості м. Вінниці дає підстави вважати про невідповідність ринкової вартості зазначеної у звіті ТБ "Подільський контракт" реальній ринковій ціні, за якою даний об'єкт нерухомості може бути запропонований до продажу в ліквідаційній процедурі. Відтак, зазначена ринкова вартість об'єкта не може бути використана для його реалізації у процедурі банкрутства майнового поручителя.

Таким чином про наявність незалежної оцінки ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" було відомо 22.02.2017 року, проте ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" не заперечував проти проведеної на замовлення ліквідатора незалежної оцінки майна боржника.

Частиною 6 ст. 9 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" унормовано, що положення (національні стандарти) оцінки майна є обов'язковими до виконання суб'єктами оціночної діяльності під час проведення ними оцінки майна всіх форм власності та в будь-яких випадках її проведення.

Національний стандарт №1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав", затверджений постановою КМУ від 10.09.2003 № 1440 є обов'язковим для застосування під час проведення оцінки майна та майнових прав суб'єктами оціночної діяльності, а також особами, які відповідно до законодавства здійснюють рецензування звітів про оцінку майна.

Національний стандарт № 2 "Оцінка нерухомого майна", затверджений постановою КМУ від 28.10.2004 № 1442, є обов'язковим для застосування під час проведення оцінки нерухомого майна (нерухомості) суб'єктами оціночної діяльності, а також особами, які відповідно до законодавства здійснюють рецензування звітів про оцінку майна та проводять державну експертизу звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності у разі їх продажу.

Таким чином, оцінка нерухомого майна має здійснюватись у відповідності до Національного стандарту № 2 "Оцінка нерухомого майна" з урахуванням вимог Національного стандарту № 1, яким визначено загальні засади.

Так, згідно з приписами п. 50 Національного стандарту № 1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав проведенню незалежної оцінки майна передує підготовчий етап, на якому здійснюється, зокрема, ознайомлення з об'єктом оцінки.

Відповідно до п. 51 Національного стандарту № 1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав", незалежна оцінка майна проводиться у такій послідовності: - укладення договору на проведення оцінки, - ознайомлення з об'єктом оцінки, збирання та оброблення вихідних даних та іншої інформації, необхідної для проведення оцінки; - ідентифікація об'єкта оцінки та пов'язаних з ним прав, аналіз можливих обмежень та застережень, які можуть супроводжувати процедуру проведення оцінки та використання її результатів; - вибір необхідних методичних підходів, методів та оціночних процедур, що найбільш повно відповідають меті оцінки та обраній базі, визначеним у договорі на проведення оцінки, та їх застосування; - узгодження результатів оцінки, отриманих із застосуванням різних методичних підходів; - складання звіту про оцінку майна та висновку про вартість об'єкта оцінки на дату оцінки; - доопрацювання (актуалізація) звіту та висновку про вартість об'єкта оцінки на нову дату (у разі потреби).

Згідно зі статтею 12 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні" звіт про оцінку майна є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання відповідно до договору.

Судом встановлено, що звіт Товарна біржа "Подільський контракт" від 17.10.2016 року з незалежної оцінки майна: незавершеного будівництвом майнового комплексу "Кельце", що перебуває на балансі ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" (код 13303311) та розташований за адресою: пр-т Космонавтів, буд. 49, м. Вінниця, Вінницька обл. містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна субєктом оціночної діяльності на замовлення ліквідатора боржника.

Звіт має записи та докази (фотоматеріали) щодо натурного огляду обєкту оцінки, його опису субєктом оціночної діяльності шляхом візуального обстеження.

Крім цього, звіт містить у розділі 1.9 посилання на Національні стандарти №1 та № 2 - як нормативно-правову та методологічну базу оцінки.

У розділі 4,6 Звіту оцінювачем наведені обґрунтування мотивів обрання саме витратного та порівняльного підходу у даній роботі.

У поданому до суду клопотанні про призначення незалежної оцінки майна боржника ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" зазначає, що банком на адресу ліквідатора ОСОБА_4 22.02.2017 надіслано лист, в якому банк повідомив останнього, що аналіз ринкових цін та пропозицій на ринку нерухомості у м. Вінниці дає підстави вважати про невідповідність ринкової вартості зазначеної у звіті ТБ Подільский контракт реальній ринковій ціні, за якою даний об'єкт може бути запропонований до продажу у ліквідаційні процедурі. Відтак, зазначена ринкова вартість об'єкт не може бути використана для його реалізації у процедурі банкрутства майнового поручителя.

Водночас ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" у поданому до суду клопотанні не наведено про порушення при оцінці майна положень Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", Національних стандартів № № 1, 2, таких порушень не виявлено судом, а тому суд дійшов до висновку про відповідність звіту про незалежну оцінку майна боржника вимогам законодавства України.

Крім того, на звіт з незалежної оцінки майна складено рецензію у встановленому законодавством порядку.

За приписами ст. 13 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на вимогу особи, яка використовує оцінку майна та її результати для прийняття рішень, у тому числі на вимогу замовників (платників) оцінки майна, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, судів та інших осіб, які мають заінтересованість у неупередженому критичному розгляді оцінки майна, а також за власною ініціативою суб'єкта оціночної діяльності. Підставою для проведення рецензування є письмовий запит до осіб, які відповідно до цієї статті мають право здійснювати рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна). Рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону.

За висновками рецензента оцінювача ТОВ "Альяна-Украспект" було видано рецензію на Звіт про незалежну оцінку незавершеного будівництвом майнового комплексу "Кельце", що перебуває на балансі ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" (код 13303311) та розташований за адресою: пр-т Космонавтів, буд. 49, м. Вінниця, Вінницька обл. з такими висновками: Звіт класифікується за ознакою абзацу два пункту 67 Національного стандарту № 1 "Загальні принципи оцінки майна та майнових прав", затверджений Постановою КМУ від 10.09.2003 р. № 1440, як такий що у цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів по оцінці майна, але має незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки.

Згідно із ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Відповідно до положень вказаної норми предметом доказування є обставини, які свідчать про дійсні права та обов'язки сторін у справі та складаються з фактів, якими позивач обґрунтовує підстави позову, та фактів, якими відповідач обґрунтовує заперечення проти позову.

Вимоги, що пред'являються до доказів, визначені ст. 34 ГПК України. Згідно із приписами вказаної норми, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Судом встановлено, що ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України", в порушення вимог ст. ст. 33, 34 ГПК України, не доведено: невідповідність експертної оцінки, визначеної в звіті від 17.10.2016 року, вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна; необ'єктивність рецензування звіту про оцінку майна або порушення при його здійсненні; порушення ліквідатором вимог чинного законодавства в процесі визначення експерта для оцінки майна чи рецензування звіту про оцінку майна таким чином звіт з незалежної оцінки майна боржника вже проведено ліквідатором, заперечення ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" щодо невірного визначення вартості нерухомого майна є необґрунтованими та базуються на припущеннях та документах, що не можуть слугувати підставою для призначення повторного проведення незалежної оцінки.

В свою чергу, ухвалою суду від 17.07.2017 р. задоволено клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 16-96 від 11.11.2016 року про надання згоди на продаж майна боржника у справі №902/680/15, надано згоду на продаж майна ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" (21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, 49, код 13303311), яке є предметом забезпечення кредиторських вимог ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" згідно іпотечного договору №7412Z1 від 28.02.2012 року.

Дана ухвала не оскаржувалась ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" та набрала чинності.

Таким чином, зупинення аукціону унеможливить виконання судового рішення, яке набрало законної сили, що суперечить загальним засадам здійснення судочинства в Україні.

Враховуючи наведене, оскільки відповідно до поданого кредитором ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" клопотання не наведено жодних обґрунтувань та не надано підтверджуючих доказів щодо наявності сумнівів стосовно оцінки майна боржника, клопотання ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" №074-22/701 від 04.08.2017 р., вх. № 06-54/335/17 від 04.08.2017 р. про призначення незалежної оцінки майна ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" що знаходиться за адресою м. Вінниця, проспект Космонавтів, 49 , зупинення аукціону з продажу майна банкрута на час проведення незалежної оцінки майна банкрута, покладення витрат у зв'язку з проведенням незалежної оцінки активів банкрута на АТ "Укрексімбанк" у справі №902/680/15 залишається судом без задоволення з підстав необґрунтованості.

Керуючись ст.ст. 86, 115 ГПК України, суд

У Х В А Л И В :

1. У задоволенні клопотання ПАТ Державний експортно-імпортний банк України №074-22/701 від 04.08.2017 р., вх. № 06-54/335/17 від 04.08.2017 р. про призначення незалежної оцінки майна ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест" що знаходиться за адресою м. Вінниця, проспект Космонавтів, 49 , зупинення аукціону з продажу майна банкрута на час проведення незалежної оцінки майна банкрута, покладення витрат у зв'язку з проведенням незалежної оцінки активів банкрута на АТ "Укрексімбанк" у справі №902/680/15 відмовити.

2. Копію ухвали надіслати учасникам у справі про банкрутство.

Суддя Міліціанов Р.В.

віддрук. прим.:

1- до справи;

2- ТОВ "Альпарі-Кельце-Інвест", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд 49;

3,4 - ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України", м. Київ, вул. Горького, 127; 21050, м. Вінниця, вул. Козицького, 51, корп. 1;

5 - арбітражному керуючому ОСОБА_4, 01030, м. Київ, а/с 23;

6 - Вінницькій ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, 21027, м. Вінниця, вул.К.Василенка, 21.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення15.08.2017
Оприлюднено19.08.2017
Номер документу68376937
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/680/15

Ухвала від 06.11.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 10.09.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 09.08.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Постанова від 20.06.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 07.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 29.12.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 08.12.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Панова I. Ю.

Постанова від 11.10.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 28.09.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 28.09.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні