8.3.13
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
30 серпня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/778/17
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Свергун І.О.,
за участі секретаря - Карча В.М.,
представника позивача - Березовського О.Р. (довіреність від 20.07.2015),
представника відповідача - Кочеткової А.Т. (довіреність від 12.06.2017 № 790/9/12-32-10-00-29),
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом колективного підприємства Ювелірпобутсервіс до головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 18.05.2017 № 0002651203,
ВСТАНОВИВ:
06.06.2017 колективне підприємство Ювелірпобутсервіс (далі - КП Ювелірпобутсервіс , позивач) звернулося до суду з позовом до головного управління ДФС у Луганській області (далі - ГУ ДВС у Луганській області, відповідач), в якому посилається на таке.
18.05.2017 відповідач виніс податкове повідомлення-рішення № 0002651203 про зобов'язання КП Ювелірпобутсервіс сплатити суму нарахованого грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб у сумі 28439,38 грн та штрафні (фінансові) санкції 7109,84 грн. Позивач не погоджується з цим податковим повідомленням-рішенням з таких підстав.
Оскаржене податкове повідомлення-рішення прийнято на підставі акта камеральної перевірки від 28.04.2017 № 224/12-32-12-03/20171137. Позивач звертає увагу, що відповідно до ПК України предметом камеральної перевірки може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків). Однак, порушень термінів подання податкової звітності виявлено не було.
Відповідно до п. 76.3 ст. 76 ПК України камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.
Тобто, перевірку проведено зі значним перевищенням граничного строку.
В акті камеральної перевірки ГУ ДФС у Луганській області посилається на додаткову угоду № б/н від 22.06.2011, укладену на виконання рішення Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 29.03.2011 № 431 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель населених пунктів міста Сєвєродонецьк, селища Синецький, селища Павлоград, селища Лісова Дача, села Воєводівка та керуючись рішенням Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 28.04.2011 № 516 Про затвердження коефіцієнтів орендної плати за земельні ділянки, які передаються в оренду з земель міської ради .
Однак постановою Сєвєродонецького міського суду Луганської області від 03.08.2012 по справі № 2а/1227/3807/2011 визнано протиправним та скасовано рішення Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 29.03.2011 № 431 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель населених пунктів міста Сєвєродонецьк, селища Синецький, селища Павлоград, селища Лісова Дача, села Воєводівка . Постанова суду набрала законної сили відповідно до ухвали Вищого адміністративного суду України від 01.04.2014.
Також постановою Сєвєродонецького міського суду Луганської області від 11.12.2012 у справі № 1227/3809/2012 визнано незаконним та скасовано рішення Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 28.04.2011 № 516 Про затвердження коефіцієнтів орендної плати за земельні ділянки, які передаються в оренду з земель міської ради . Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 30.10.2012 вказану постанову залишено без змін. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 13.02.2013 відмовлено у відкритті касаційного провадження.
Відтак, з моменту прийняття дані рішення Сєвєродонецької міської ради, як нелегітимні, не можуть породжувати жодних правових наслідків, у тому числі - у вигляді внесення змін до договорів оренди в частині встановлення розміру нормативно-грошової оцінки землі, коефіцієнтів орендної плати та, відповідно, розміру орендної плати.
Крім того, відповідно до чинного на час внесення змін до договору законодавства України, а саме Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого Постановою КМУ від 25.12.1998 № 2073 у разі внесення змін до договору оренди він підлягає перереєстрації. Перереєстрація, а також поновлення договорів оренди проводиться в порядку, встановленому для їх державної реєстрації.
Дана перереєстрація договору не була здійснена, про що до уточнюючих податкових декларацій були додані необхідні пояснення та докази.
Позивач також посилається, що відповідно до п. 288.5 ст. 288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу згідно п.п. 288.5.2 п. 288.5 ст. 288 ПК України не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. Однак нарахування річної суми платежів в оскарженому податковому повідомленні-рішенні значно перевищує 12 відсотків нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Крім того, позивач звертає увагу, що статтею 6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02.09.2014 № 1669-VII передбачено звільнення суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності до 08.06.2016.
Оскільки підприємство зареєстровано та здійснювало господарську діяльність у спірний період на території, де проводилася антитерористична операція, а саме, у м. Сєвєродонецьку Луганської області, воно звільнено від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності на підставі норм Закону № 1669.
На підставі викладеного позивач просив визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС від 18.05.2017 № 0002651203.
У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, надав суду пояснення, аналогічні викладеному в позові.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував з таких підстав.
Між Сєвєродонецькою міською радою (орендодавець) та КП Ювелірпобутсервіс (орендар) укладено договір оренди землі від 13 серпня 1996 року № 107, відповідно до якого орендодавець надає орендарю в строкове платне користування земельну ділянку площею 69 кв. м.
До договору оренди укладено додаткові угоди, а саме: від 07.04.1998 № 1, від 01.11.2000 № 2, від 25.02.2002 № 3, від 01.11.2003 № 4, від 31.03.2008 № 6, від 03.07.2009 № 7, від 22.06.2011 б/н.
Згідно з додатковою угодою від 22.06.2011 б/н п. 5 розділу Орендна плата змінено на: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий № 4412900000:06:028:0001 становить 77793,36 грн .
П. 9.11. розділу Орендна плата змінено на:
Орендна плата вноситься Орендарем самостійно у грошовій формі в розмірі:
з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 5601,12 грн на рік, що складає 7,20% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 6534,64 грн на рік, що складає 8,40% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 7468,16 грн на рік, що складає 9,60% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 8401,68 грн на рік, що складає 10,80% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2015 - 9335,20 грн на рік, що складає 12% від нормативної грошової оцінки.
Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно в розмірі з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 446,76 грн, з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 544,55 грн, з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 622,35 грн, з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 700,14 грн, з 01.01.2015 - 777,93 грн протягом 30 календарних днів за останнім календарним днем звітного місяця.
Відповідач наголошує, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до вимог чинного законодавства, що передбачено п. 288.1 ст. 288 ПК України. А обов'язок приведення договорів оренди землі у відповідність до чинного законодавства покладається на орендодавця та орендаря.
Позивачем було подано податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014-2017 роки та уточнюючі декларації за 2014-2015 роки.
Відповідач провів камеральну перевірку податкової звітності по орендній платі за земельну ділянку за 2014-2017 роки КП Ювелірпобутсервіс , за результатами якої встановлено порушення п. 288.1, п. 288.5 ст. 288 ПК України щодо декларування річних показників по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2014, 2015, 2016, 2017 роки, наданих в уточнюючих податкових деклараціях, тобто, заниження позивачем податкових зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на загальну суму 28439,38 грн, про що складено акт від 18.05.2017 № 224/12-32-12-03/20171137.
За результатами акта перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 18.05.2017 № 0002651203, яким визначено позивачеві суму зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб у розмірі 28439,38 грн, у тому числі за штрафними санкціями - 7109,84 грн.
Щодо посилань позивача на звільнення від плати за землю відповідач зазначає, що відповідно до статті 10 Закону № 1669 єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, є сертифікат Торгово-промислової палати України. Позивач такий сертифікат не надавав.
Крім того, порядок звільнення від сплати за користування земельними ділянками наведеною нормою Закону № 1669 не визначений.
На підставі викладеного просив у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд дійшов такого.
Судом установлено, що КП Ювелірпобутсервіс є юридичною особою, зареєстрованою в установленому законом порядку (арк. спр. 21).
13.08.1996 між Сєвєродонецькою міською радою (орендодавець) та КП Ювелірпобутсервіс (орендар) було укладено договір на право тимчасового користування землею (у тому числі на умовах оренди), відповідно до якого орендодавець надає, а орендар приймає в тимчасове користування земельну ділянку загальною площею 0,0069 га відповідно з планом землекористування, який додається. Вказаний договір було зареєстровано в установленому порядку 10.09.1996 за № 107 (арк. спр. 55).
У подальшому між вказаними сторонами укладалися додаткові угоди до вказаного договору, в тому числі додаткова угода від 22.06.2011 б/н, якою п. 5 розділу Орендна плата змінено на: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий № 4412900000:06:028:0001 становить 77793,36 грн .
П. 9.11. розділу Орендна плата змінено на:
Орендна плата вноситься Орендарем самостійно у грошовій формі в розмірі:
з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 5601,12 грн на рік, що складає 7,20% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 6534,64 грн на рік, що складає 8,40% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 7468,16 грн на рік, що складає 9,60% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 8401,68 грн на рік, що складає 10,80% від нормативної грошової оцінки;
з 01.01.2015 - 9335,20 грн на рік, що складає 12% від нормативної грошової оцінки.
Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно в розмірі з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 446,76 грн, з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 544,55 грн, з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 622,35 грн, з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 700,14 грн, з 01.01.2015 - 777,93 грн протягом 30 календарних днів за останнім календарним днем звітного місяця (арк. спр. 15).
Позивачем було подано до контролюючого органу звітні податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014-2017 роки, а 09.11.2015 - уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014 рік, 20.02.2015 - уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік (арк. спр. 30-45).
Згідно з доповненнями (поясненнями до уточнюючої податкової декларації з плати за землю показники, що уточнюються, було внесено відповідно до додаткової угоди від 22.06.2011 б/н на виконання рішення Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 29.03.2011 № 431 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель населених пунктів міста Сєвєродонецьк, селища Синецький, селища Павлоград, селища Лісова Дача, села Воєводівка та керуючись рішенням Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 28.04.2011 № 516 Про затвердження коефіцієнтів орендної плати за земельні ділянки, які передаються в оренду з земель міської ради .
Однак постановою Сєвєродонецького міського суду Луганської області від 03.08.2012 по справі № 2а/1227/3807/2011 визнано протиправним та скасовано рішення Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 29.03.2011 № 431 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель населених пунктів міста Сєвєродонецьк, селища Синецький, селища Павлоград, селища Лісова Дача, села Воєводівка . Постанова суду набрала законної сили відповідно до ухвали Вищого адміністративного суду України від 01.04.2014.
Також постановою Сєвєродонецького міського суду Луганської області від 11.12.2012 у справі № 1227/3809/2012 визнано незаконним та скасовано рішення Сєвєродонецької міської ради Луганської області від 28.04.2011 № 516 Про затвердження коефіцієнтів орендної плати за земельні ділянки, які передаються в оренду з земель міської ради . Дана постанова набрала законної сили. Також позивач звертає увагу, що додаткова угода від 22.06.2011 б/н не набрала законної сили, оскільки не пройшла державну реєстрацію (арк. спр. 35).
Відповідачем було проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податкових деклараціях з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) КП Ювелірпобутсервіс за 2014-2017 роки, результати якої оформлено актом від 28.04.2017 № 224/12-32-12-03/20171137 (арк. спр. 11-14).
Перевіркою встановлено порушення п. 288.1, п. 288.5 ст. 288 ПК України, а саме - заниження платником податкових зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на загальну суму 28439,38 грн, у т.ч. березень - грудень 2014 року - 4603,40 грн, січень - грудень 2015 року - 8942,27 грн, січень - грудень 2016 року - 11557,91 грн, січень - березень 2017 - 3335,80 грн.
При визначенні сум податкових зобов'язань контролюючий орган керувався умовами додаткової угоди від 22.06.2011 до договору від 13.08.1996 № 107.
На підставі акта перевірки відповідач виніс податкове повідомлення-рішення від 18.05.2017 № 0002651203, яким КП Ювелірпобутсервіс збільшено суму грошового зобов'язання за платежем Орендна плата з юридичних осіб на 35549,22 грн, у тому числі за податковими зобов'язаннями - 28439,38 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 7109,84 грн (арк. спр. 9).
При вирішенні спору по суті суд керується таким.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Згідно зі статтею 1 Закону України Про оренду землі 06.10.1998 № 161-XIV (далі - Закон № 161-XIV) оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України (стаття 21 Закону № 161-XIV).
Відповідно до п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Положеннями п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України визначено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).
Відповідно до пункту 287.1 статті 287 Податкового кодексу України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Відповідно до статті 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Згідно з п. 271.1 статті 271 Податкового кодексу України, базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Приписами п. 286.5 статті 286 Податкового кодексу України визначено, що нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу.
У відповідності до п. 58.1 статті 58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Відповідно до статті 30 Закону № 161-XIV зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Так, згідно із статтею 18 Закону України Про оренду землі договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.
Частиною 3 статті 653 Цивільного кодексу України встановлено, що у разі зміни договору зобов'язання змінюється з моменту досягнення домовленості про зміну договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни.
Відповідно до статті 654 Цивільного кодексу України, зміна договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, який змінюється, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Статтею 125 Земельного кодексу України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
З огляду на вищезазначені вимоги статті 654 Цивільного кодексу України, статті 125 Земельного кодексу України, статті 18 Закону України № 161-XIV зміни до договору оренди землі набувають чинності після їх державної реєстрації.
Як установлено судом, державна реєстрація додаткової угоди від 22.06.2011 б/н до договору оренди землі від 10.09.1996 № 107, укладеного між Сєвєродонецькою міською радою та КП Ювелірпобутсервіс на земельну ділянку під нежиле приміщення, розташованої за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Науки, 13, з кадастровим номером 4412900000:06:028:0001, не здійснювалася. Вказана обставина підтверджується листом від 29.10.2015 № 19-28-99.4-135/15-15 (арк. спр. 114) та не заперечується відповідачем.
Відтак, суд робить висновок, що відповідач не мав права здійснювати донарахування позивачеві грошових зобов'язань з орендної плати та нараховувати штрафні (фінансові) санкції, виходячи з розміру орендної плати, визначеного в додатковій угоді від 22.06.2011 б/н.
На підставі викладеного податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Луганській області від 18.05.2017 № 0002651203 слід визнати протиправним та скасувати.
Стосовно інших доводів позивача на обґрунтування своїх позовних вимог суд зазначає наступне.
Посилання позивача на порушення відповідачем термінів проведення камеральної перевірки як на підставу для скасування податкового повідомлення-рішення суд не бере до уваги, оскільки перевищення термінів проведення камеральної перевірки не може нівелювати її наслідків та не впливає на висновки перевірки.
Щодо доводів позивача про звільнення його від сплати орендної плати на підставі статті 6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції суд зазначає таке.
Відповідно до вказаної норми суб'єкти господарювання звільнялися від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності, розташованими в зоні проведення антитерористичної операції, в період з 14.04.2014 по 07.06.2016.
Вказане право на звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності може бути реалізоване платником шляхом надання уточненої податкової декларації.
На час проведення камеральної перевірки позивач не подавав до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію з плати за землю, якою б зменшував грошове зобов'язання у відповідності до статті 6 Закону № 1669.
Однак, оскільки суд дійшов висновку про визнання протиправним та скасування оскарженого податкового повідомлення-рішення за інших підстав, позовні вимоги належать до задоволення в повному обсязі.
Відповідно до ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
При зверненні до суду з позовом позивачем сплачено судовий збір у сумі 1600,00 грн (арк. спр. 2).
Оскільки суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1600,00 грн належить відшкодувати на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов колективного підприємства Ювелірпобутсервіс до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 18.05.2017 № 0002651203 задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 18.05.2017 № 0002651203 про збільшення колективному підприємству Ювелірпобутсервіс грошового зобов'язання за платежем Орендна плата з юридичних осіб на загальну суму 35549,22 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганській області (93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72, код ЄДРПОУ 39591445) на користь колективного підприємства Ювелірпобутсервіс (93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Науки, 13, код ЄДРПОУ 20171137) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1600 грн 00 коп. (одна тисяча шістсот грн 00 коп.).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови складено 04 вересня 2017 року.
Суддя І.О. Свергун
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2017 |
Оприлюднено | 04.09.2017 |
Номер документу | 68596076 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.О. Свергун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні