КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 826/4700/17 Головуючий у 1-й інстанції: Григорович П.О. Суддя-доповідач: Шелест С.Б.
У Х В А Л А
Іменем України
05 вересня 2017 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуюча суддя: Шелест С.Б.
Судді: Кузьмишина О.М.., Пилипенко О.Є.
При секретарі судового засідання: Дьяковій О.О.
За участі представників:
Позивача: Дайнеко П.В.;
Відповідача: Малаш О.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 07.06.17р. у справі №826/4700/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Лілея до Державної фіскальної служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії
у с т а н о в и в:
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 07.06.17р. адміністративний позов задоволено: визнано протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України щодо незабезпечення відображення показників податкової декларації з податку на додану вартість ТОВ ЛІЛЕЯ за червень 2015 року у системі електронного адміністрування податку на додану вартість шляхом збільшення у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми, на яку ТОВ ЛІЛЕЯ має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення за декларацією з податку на додану вартість за червень 2015 року у сумі 862 448 грн.; зобов'язано відповідача збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку ТОВ ЛІЛЕЯ має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення за декларацією з податку на додану вартість за червень 2015 року у сумі 862 448 грн. та відобразити відповідне збільшення у витягу з системи електронного адміністрування ПДВ.
Не погоджуючись з вказаною постановою, відповідач подав апеляційну скаргу, у якій просив суд скасувати постанову з мотивів порушення судом норм матеріального та процесуального права та ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні адміністративного позову.
Свої вимоги апелянт мотивує тим, що судом першої інстанції не враховано, що у зв'язку із внесенням змін у податкове законодавство, та тим, що товариством некоректно заповнено показники податкової звітності з ПДВ за червень 2015 року, відсутні підстави для включення від'ємного значення ПДВ в розмірі 862 448 грн. до СЕА ПДВ.
Заслухавши суддю-доповідача, представників сторін, розглянувши матеріали справи та апеляційну скаргу відповідача, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 09.07.15р. Товариством подано до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва податкову декларацію з ПДВ за червень 2015 року з додатками №2 та №5 в електронному вигляді, що підтверджується квитанцією №1. У той же день Позивач отримав квитанцію №2 про прийняття такої поданої податкової декларації.
Листом №30271/26-55-15-01 від 25.11.15р. ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва повідомила позивача про те, що подана податкова декларація з ПДВ за червень 2015р. №9142384740 від 09.07.15р. заповнена з порушенням вимог оформлення податкової звітності, зазначених в Наказі ДПА України від 14.06.12р. №516, ст.46-48 Податкового кодексу України.
За результатами судового оскарження відмови у прийнятті податкової звітності, постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.05.16р. у справі №826/28036/15, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 21.07.16р., адміністративний позов задоволено: визнано протиправною відмову Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві у прийнятті податкової декларації ТОВ ЛІЛЕЯ з податку на додану вартість за червень 2015 року, що подавалася 09 липня 2015 року; визнано податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2015 року поданою ТОВ ЛІЛЕЯ 09 липня 2015 року.
На виконання судового рішення, подана 09.07.2015 позивачем податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2015 прийнята контролюючим органом за реєстраційним номером 9142384740.
Проте, сума від'ємного значення в розмірі 862448 гривень не відображена на рахунку ТОВ ЛІЛЕЯ у системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Не погоджуючись з бездіяльність відповідача щодо не відображення у СЕА ПДВ суми від'ємного значення ПДВ в розмірі 862 448 грн. позивач звернувся з даним позовом до суду.
Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що позивачем коректно було заповнено податкову звітність за червень 2015 року, а отже контролюючий орган мав відобразити у податкову обліку від'ємне значення ПДВ у заявленій сумі.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
З обставин справи вбачається, позиція контролюючого органу в рамках спірних правовідносин зводиться до того, що оскільки позивачем в рядку 31 декларації (сума непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду)) не вказано жодного значення, а лише в рядку 24 (сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду)) зазначено суму в розмірі 862448,00 грн., то позивач не має права на включення вказаної суми від'ємного значення ПДВ до СЕА ПДВ.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів зазначає наступне.
Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість визначено статтею 200 1 розділу V Податкового кодексу України, якою було доповнено вказаний Кодекс згідно Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи , що набрав законної сили з 01.01.2015 р.
Так, згідно п. 200 1 .1, п. 200 1 .2 ст. 200 1 Податкового кодексу України (в редакції до 29.07.15р.) система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України. Платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість
На виконання приписів вказаної норми Податкового кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість (надалі - Порядок № 569) було затверджено Порядок електронного адміністрування ПДВ, яким визначено механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.
Згідно п. 1 Порядку № 569 система електронного адміністрування податку запроваджується поетапно: на перехідний період (до 1 липня 2015 р. або іншої дати, визначеної окремим рішенням Верховної Ради України про скорочення такого періоду) - у тестовому режимі; із зазначеної дати - на постійній основі.
При цьому п. 35 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України установлено, що період з 1 лютого 2015 року до 1 липня 2015 року є перехідним періодом, протягом якого реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою, визначеною пунктом 200 1 .3 статті 200 1 цього Кодексу.
Відповідно до п. 2 Порядку № 569 рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань. Кошти з такого рахунка підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.
За змістом приписів п. 200 1 .3 ст. 200 1 Податкового кодексу України (в редакції до 29.07.15р.) платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (SНакл), обчислену за такою формулою: SНакл = SНаклОтр + SМитн + SПопРах - SНаклВид - SВідшкод - SПеревищ, де: SНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних; SМитн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України; SПопРах - загальна сума поповнення рахунку в системі електронного адміністрування податку з поточного рахунку платника; SНаклВид - загальна сума податку за виданими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних; SВідшкод - загальна сума податку, заявлена платником до бюджетного відшкодування з урахуванням сум коригувань, проведених за результатами перевірок; SПеревищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником у поданих податкових деклараціях з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них, над сумою податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Разом з тим, 29.07.15р. набрав чинності Закон України від 16.07.15р. № 643-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість , відповідно до якого усі складові формули, визначені приписами п. 200 1 .3 ст. 200 1 Податкового кодексу України, на третій робочий день після набрання чинності цим Законом дорівнюють нулю, крім значень її складових S НаклОтр, S НаклВид та S Митн, що були сформовані починаючи з 01 липня 2015 року (п. 34 підрозділу 2 розділу XX ПК України). Під час обрахунку показників S НаклОтр та S НаклВид також використовуються розрахунки коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року, що підлягали наданню покупцям - платникам податку. Для обрахунку показників S НаклОтр, S НаклВид та S Митн використовуються документи (податкові накладні, розрахунки коригування, митні декларації, аркуші коригування та додаткові декларації), складені починаючи з 1 липня 2015 року. Під час обрахунку суми S Накл також використовуються показники, визначені пунктом 34 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення цього Кодексу (абз. 9, 10 п. 200 1.3 ПК України).
Згідно пункту 34 підрозділу 2 Розділу XX Податкового кодексу України установлено, що станом на третій робочий день після дати набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" зареєстрованим платникам податку значення суми податку (позитивне або від'ємне), на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні / розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначене пунктом 200 1 .3 статті 200 1 цього Кодексу, та значення усіх її складових, визначених цим Кодексом, дорівнюють нулю, крім значень її складових S НаклОтр, S НаклВид та S Митн, що були сформовані починаючи з 1 липня 2015 року. Зареєстрованим платникам податку таке значення автоматично збільшується контролюючим органом:
4) до 31 липня 2015 року для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період місяць, без проведення перевірок, передбачених статтею 200 цього Кодексу, на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) (рядок 24 декларації) періоду, та суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду (рядок 31 декларації), що зазначено в податковій звітності з податку на додану вартість, у якій відображаються розрахунки з бюджетом та/або відображаються операції, що стосуються спеціального режиму оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, за червень 2015 року. На таку суму платником податку збільшується розмір суми податкового кредиту за звітний (податковий) період (липень 2015 року).
Суми такого від'ємного значення можуть бути перевірені контролюючим органом у загальновстановленому порядку.
Згідно п. 9 2 Порядку N 569 після закінчення перехідного періоду, зазначеного у пункті 1 цього Порядку:
1) ДФС автоматично збільшує розмір суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, визначеної відповідно до пункту 9 цього Порядку, на суму середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців / чотири квартали, та на запит платника податку інформує його про суму збільшення шляхом надсилання електронного повідомлення. Сума такого збільшення щокварталу підлягає автоматичному перерахунку ДФС шляхом віднімання суми попереднього збільшення та додавання суми збільшення згідно з поточним перерахунком з урахуванням середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців/чотири квартали, станом на дату перерахунку. На запит платника податку ДФС інформує його про результати такого перерахунку шляхом надсилання електронного повідомлення;
2) сума податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, визначена відповідно до пункту 9 цього Порядку, автоматично збільшується на суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань з податку. На суму такого збільшення: зменшується сума, задекларована до сплати до бюджету в звітному (податковому) періоді, або збільшується сума від'ємного значення, задекларована в звітному (податковому) періоді; помилково та/або надміру сплачені грошові зобов'язання з податку вважаються погашеними.
За змістом приписів п. 10 Порядку № 569 ДФС: 1) обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі; 2) оприлюднює на офіційному веб-сайті алгоритми обрахунку показників формули обчислення зазначеної суми та джерела їх формування.
Так, 30.07.15р. ДФС України на своїй сторінці (http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/63853.html) повідомила план заходів ДФС для забезпечення реалізації норм Закону України № 643-VIII з удосконалення системи електронного адміністрування ПДВ, в розділі III якого передбачено обнуління показників та перерахунок суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН), для зареєстрованих платників податку, зокрема:
- з 00 годин 00 хвилин 3 серпня 2015 року (на початок третього робочого дня після дня набрання чинності Законом № 643) ДФС буде проведено обнуління суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН ("СУМА" Накл), сформовану відповідно до пункту 200 1 .3 статті 200 1 та пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, та значення усіх її складових, визначених Податковим кодексом України, крім показників СУМА НаклОтр, СУМА Митн та СУМА НаклВид, що були сформовані, починаючи з 1 липня 2015 року;
- протягом 3 серпня 2015 року (третього робочого дня після дня набрання чинності Законом № 643) сума СУМА Накл зареєстрованим платникам податку збільшиться на:
- суму середньомісячного розміру сум ПДВ, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених або розстрочених за останні 12 звітних місяців/4 квартали ( СУМА овердрафт);
- суму помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань з ПДВ станом на 01.07.2015 ( СУМА Перепл);
- суму від'ємного значення податку, непогашеного станом на 01.07.15р. та задекларованого платником у рядках 24 та 31 податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року;
- суму залишків коштів на електронних рахунках платників у системі електронного адміністрування ПДВ станом на початок робочого дня 3 серпня 2015 року за вирахуванням сум, заявлених платником у складі податкової звітності з податку за звітний (податковий) період за червень 2015 року до перерахування з електронного рахунку до бюджету в рахунок сплати податкових зобов'язань з податку та/або на поточний рахунок платника відповідно до пункту 200 1 .6 статті 200 1 цього Кодексу, також така сума зменшується на суму податкових зобов'язань, задекларованих платником за звітний (податковий) період за червень 2015 року / II квартал 2015 року;
- на кінець третього робочого дня після дня набрання чинності Законом № 643 сума податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН ("СУМА" Накл), буде обрахована на підставі оновлених значень усіх її складових та інших показників, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200 1 .3 статті 200 1 Податкового кодексу України.
При цьому планом заходів окремо зазначено, що у зв'язку із переведенням роботи системи електронного адміністрування ПДВ в штатний режим:
- починаючи з 04.08.15р. реєстрація в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригування, складених до 1 липня 2015 року, здійснюватиметься без обмеження сумою СУМА Накл.;
- до 20 серпня 2015 року платникам податку, що застосовують звітний податковий період квартал, сума податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН ( СУМА Накл), буде збільшена на суму від'ємного значення, непогашеного станом на 01.07.15р. та задекларованого у рядках 24 та 31 податкової декларації з ПДВ за II квартал 2015 року.
Отже, з урахуванням інформації, розміщеної на офіційному сайті ДФС, протягом 03 серпня 2015 року мали бути відновлені (у тому числі й позивача) права платників податків на достовірне відображення в системі електронного адміністрування ПДВ відомостей щодо сум податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка відображається в рядку 2 Витягу з системи електронного адміністрування ПДВ.
Судом першої інстанції установлено, що відповідно до постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.05.16р. по справі №826/28036/15, залишеної без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 21.07.16р., податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2015 року вважається поданою ТОВ ЛІЛЕЯ - 09 липня 2015 року.
Також, відповідно до листа ДФС України від 19.05.17р. №1074716/99-99-12-03-01-15, подана 09.07.15р. ТОВ ЛІЛЕЯ податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2015 прийнята контролюючим органом за реєстраційним номером 9142384740.
У рядку 24 (Сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного податкового періоду) Декларації значиться сума 862 448 грн. (а.с.11).
До того ж, обставина наявності у позивача суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну в ЄРПН в сумі 862 447,33 грн. підтверджується витягом з системи електронного адміністрування ПДВ № 1 від 10.07.15р., який у матеріалах справи.
За змістом підпункту 4 пункту 34 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України визначальним фактором для автоматичного збільшення реєстраційної суми у системі електронного адміністрування податку на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, є зазначення такої суми саме в податковій звітності з ПДВ платника податку.
У свою чергу, до податкової звітності з податку на додану вартість згідно пункту 8 розділу 1 Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 23 вересня 2014 року № 966 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року N 13), належать:- податкова декларація з податку на додану вартість з додатками; - уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок з додатками; - розрахунок податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України.
Таким чином, податкова декларація ТОВ ЛІЛЕЯ з ПДВ за червень 2015 є однією з форм податкової звітності з ПДВ, а отже сформовані показники мали бути враховані ДФС України при автоматичному збільшенні суми, на яку Товариство має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, на величину 862 448 грн.
За наведених обставин та правових норм, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що контролюючим органом в рамках спірних правовідносин допущено протиправну бездіяльність щодо незабезпечення відображення показників податкової декларації з ПДВ ТОВ ЛІЛЕЯ за червень 2015 року у системі електронного адміністрування ПДВ шляхом збільшення суми, на яку Товариство має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних на величину від'ємного значення за декларацією з ПДВ за червень 2015 року у сумі 862448 грн., у зв'язку з чим, судом обґрунтовано задоволено позов.
Посилання контролюючого органу на те, що позивач позбавлений права на включення суми від'ємного значення в розмірі 862 448 грн. до СЕА ПДВ, оскільки в рядку 31 декларації з ПДВ за червень 2015 товариством не зазначено вказаної суми, не приймаються колегією суддів до уваги з огляду на те, що відповідно до п. 34 підрозділу 2 Розділу XX Податкового кодексу України значення суми податку (позитивне або від'ємне), на яку платник має право зареєструвати податкові накладні автоматично збільшується контролюючим органом: 1) на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) (рядок 24 декларації) періоду, та 2) суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду (рядок 31 декларації).
Правовий аналіз вказаних норм в контексті спірних правовідносин, дає змогу дійти висновку, що сума від'ємного значення (рядок 24) Декларації не ставиться в залежність від рядку 31 декларації, та є самостійною підставою для збільшення суми на яку позивач має право зареєструвати податкові накладні в СЕА ПДВ.
До того ж, суб'єкт владних повноважень, стверджуючи про те, що позивач позбавлений права на включення суми від'ємного значення в розмірі 862 448 грн. до СЕА ПДВ, оскільки в рядку 31 декларації з ПДВ за червень 2015 товариством не зазначено вказаної суми, залишив поза увагою форму декларації з ПДВ, рядок 31 якої є результатом дій з додавання та віднімання інших (а ніж 24 рядок) рядків декларації, а саме: рядок 26 (1311775 грн) - рядок 27 (1311775) = 0 (нуль).
Вищевикладеним спростовуються доводи апеляційної скарги відповідача.
Приймаючи до уваги те, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, висновки суду доводами апелянта не спростовані, колегія суддів дійшла висновку про відсутність правових підстав для задоволення апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст.195, 196, 200, 205, 206 КАС України, Київський апеляційний адміністративний суд
у х в а л и в:
апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 07.06.17р. у справі №826/4700/17 - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 07.06.17р. у справі №826/4700/17 - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку відповідно до вимог КАС України.
Головуюча суддя Шелест С.Б.
Судді : Кузьмишина О.М.
Пилипенко О.Є.
Повний текст ухвали складений: 07.09.17р.
Головуючий суддя Шелест С.Б.
Судді: Пилипенко О.Є.
Кузьмишина О.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2017 |
Оприлюднено | 08.09.2017 |
Номер документу | 68693890 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Шелест С.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні