Ухвала
від 08.09.2017 по справі 809/1221/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

08 вересня 2017 року № 876/9395/17

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Довгополов О. М., перевіривши апеляційну скаргу Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 січня 2017 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Європейський-ІФ" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради, про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 січня 2017 року задоволено повністю адміністративний позов.

Не погодившись із прийнятим рішенням, Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області подало апеляційну скаргу.

Відповідно до вимог статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини 3 статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Із матеріалів справи слідує, що оскаржене судове рішення прийнято 03 січня 2017 року, копію якого отримано особою, яка подала апеляційну скаргу, 12 січня 2017 року.

Апеляційну скаргу подано 29 серпня 2017 року, тобто з пропуском строку апеляційного оскарження.

При цьому, як вбачається з матеріалів справи, зазначена постанова Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 січня 2017 року була оскаржена Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області 23 січня 2017 року, тобто у встановлений законом строк. Однак апеляційна скарга убула залишена без руху у зв'язку із несплатою судового збору, а ухвалою від 17 березня 2017 року повернута апелянту. Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області 03 квітня 2017 року повторно подало апеляційну скрагу, однак її також було залишено без руху та поврнуто ухвалою від 10 липня 2017 року. 29 серпня 2017 року Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області втретє подало апеляційну скаргу, сплативши судовий збір.

Згідно з абзацом 1 частини 4 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 186 Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.

Особою, яка подала апеляційну скаргу, заявлено клопотання про поновлення строку апеляційного оскарження, яке обґрунтоване наступним. Управління двічі подавало апеляційну скаргу на вказану постанову, при цьому першого разу у встановлений законом строк, однак апеляційний суд двічі залишав апеляційну скаргу без руху в зв'язку з несплатою судового збору, а потім повертав скаргу. Управління повністю фінансується з Державного бюджету України через Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, в зв'язку з чим може сплатити судовий збір лише за наявності відповідний бюджетних асигнувань. Однак на час попереднього подання апеляційної скарги в кошторисі необхідні кошти були відсутні, що підтверджується листами Управління Державної казначейської служби у Дніпровському районі м. Києва, якими було повідомлено, що платежі за платіжними дорученнями інспекції за всіма кодами класифікації видатків не будуть проводитись, крім захищених видатків. Судовий збір за подання даної апеляційної скарги був проведений Управлінням Державної казначейської служби у Дніпровському районі м. Києва лише 16.08.2017 року на підставі платіжного доручення від 11.08.2017 року. Також апелянт зазначає, що здійснення всіх оплат державними органами здійснюється через Державну казначейську службу, що збільшує строки строки проведення платежів, в тому числі і за наявності коштів.

Перевіривши та оцінивши наведені апелянтом доводи на обґрунтування даного клопотання, вважаю, що вони не підтверджують наявності поважних причин пропуску строку строку на апеляційне оскарження, виходячи з наступного.

Посилання апелянта на листи Управління Державної казначейської служби у Дніпровському районі м. Києва, якими було повідомлено, що платежі за платіжними дорученнями інспекції за всіма кодами класифікації видатків не будуть проводитись, крім захищених видатків, вважаю необґрунтованим, оскільки, як вбачається із змісту цих листів, ними було повідомлено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України про неможливість списання з її рахунків коштів на виконання виконавчих листів. Однак апелянт не надав жодних доказів звернення до Державної архітектурно-будівельної інспекції України чи до органів Державної казначейської служби України із запитами про виділення коштів чи з платіжними дорученнями для сплати судового збору саме за подання даної апеляційної скарги. Також Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області на виконання ухвал апеляційного суду про залишення без руху його апеляційних скарг не надав жодних пояснень та доказів щодо відсутності в нього коштів для сплати судового збору чи інших причин неможливості сплати цього збору. Крім того, зазначені листи Управління Державної казначейської служби у Дніпровському районі м. Києва датовані січнем-червнем 2017 року, а судовий збір за подання апеляційної скарги перерахований 16 серпня 2017 року і апелянт не надав доказів відсутності необхідних коштів за цей період. Також визначення законодавством певного поряду здійснення Державною казначейською службою України розрахунково-касового обслуговування установ, які фінансуються з державного бюджету, не може бути підставою для відстрочення сплати судового збору, оскільки це є виключно питанням організації роботи такої установи.

Таким чином, оскільки вказані підстави не свідчать про поважність причин пропуску строку апеляційного оскарження, вважаю, що апеляційну скаргу слід залишити без руху, надавши термін для усунення недоліку.

Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунутий шляхом надіслання на адресу Львівського апеляційного адміністративного суду вмотивованої заяви про поновлення строку апеляційного оскарження із наведенням інших (поважних) причин його пропуску.

При цьому, особі, яка подає апеляційну скаргу, слід роз'яснити, що відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України в разі, якщо заяву про поновлення не буде подано в зазначений строк, або вказані нею підстави, для поновлення строку апеляційного оскарження будуть визнані неповажними, суддя-доповідач відмовляє у відкритті апеляційного провадження.

Керуючись статтями 186, 189, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03 січня 2017 року у справі № 809/1221/16 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Європейський-ІФ" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради, про визнання протиправними та скасування рішень - залишити без руху.

Встановити Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області тридцятиденний строк з моменту отримання копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особі, яка подала апеляційну скаргу, та може бути оскаржена протягом двадцяти днів після набрання нею законної сили шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

СуддяОСОБА_1

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2017
Оприлюднено10.09.2017
Номер документу68740510
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1221/16

Ухвала від 03.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 05.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 17.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 11.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 10.07.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 21.04.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 17.03.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 02.02.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні