Ухвала
від 06.10.2017 по справі 805/2740/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення апеляційної скарги без руху

06 жовтня 2017 р. справа № 805/2740/17-а

Суддя Донецького апеляційного адміністративного суду Васильєва І.А., розглянувши апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 07 вересня 2017 року по справі № 805/2740/17-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ОСОБА_1 ТРЕЙД до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень: від 13.07.2017 № НОМЕР_1 на загальну суму 16 970 584,00 грн., від 13.07.2017 № НОМЕР_2 на загальну суму 19 636 885,00 грн., від 13.07.2017 № НОМЕР_3 на загальну суму 137 893,86 грн., -

ВСТАНОВИВ:

05 жовтня 2017 року на адресу Донецького апеляційного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 805/2740/17-а разом з апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 07 вересня 2017 року по справі № 805/2740/17-а в частині задоволених вимог, оскільки вимоги про скасування податкового повідомлення-рішення від 13.07.2017 № НОМЕР_3, яким нараховані штрафні санкції на загальну суму 137 893,86 грн. залишені без розгляду ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 07 вересня 2017 року, яка не є предметом оскарження у даній справі (арк. справи 1-5).

Частинами 2, 3 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що після отримання апеляційної скарги суддя-доповідач протягом трьох днів перевіряє її відповідність вимогам статті 187 даного кодексу і за відсутності перешкод постановляє ухвалу про відкриття апеляційного провадження. До апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

При цьому, за приписами частини 6 статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що окрім іншого, до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Згідно вимог частини 2 статті 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Згідно підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру юридичною особою справляється судовий збір в розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

До того ж, підпунктом 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір встановлені ставки судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду у розмірі 110 відсотків від ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Таким чином, під час подання апелянтом апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції останнім повинен сплачуватись судовий збір у загальному розмірі 604 023,24 грн. (36 607 469 грн. *1,5%*110%).

Крім цього в апеляційній скарзі апелянт просив суд відстрочити сплату судового збору за її подання до ухвалення судового рішення по суті, з посиланням на відсутність в кошторисі бюджетних коштів для сплати судового збору, проте впротеріч вимог статті 8 Закону Про судовий збір , а також статі 88 КАС України апелянтом не надано суду жодних належних та допустимих документальних доказів, які підтверджують тяжкий матеріальний стан сторони, що є неспроможністю останнього сплатити судовий збір, а також доказів того, що останній сплатить судовий збір до ухвалення рішення по суті.

Крім того, відповідно до висновків Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 05.02.2016 року, обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для звільнення від сплати судового збору. Таким чином, зважаючи на визначений судом розмір судового збору та відсутністю будь-яких дій з боку апелянта щодо отримання необхідного фінансування для цих цілей обумовлює відмову в задоволенні клопотання апелянта про відстрочення сплати судового збору.

До того ж суд звертає увагу, що апелянт в апеляційній скарзі просив скасувати постанову суд першої інстанції, та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, проте до апеляційної скарги також додав клопотання про закриття провадження у справі, посилаючись на наявність ухвали Господарського суду донецької області від 06 вересня 2017 року по справі № 905/1361/17, з урахуванням чого колегія суддів вважає за необхідне під час усунення апелянтом недоліків апеляційної скарги зобов'язати останнього уточнити вимоги описової та прохальної частини апеляційної скарги.

Частиною 5 статті 189 КАС України встановлено, що до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 КАС України, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. Вiдповiдно до частини 1 статті 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення i встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається ocoбi, що звернулась iз позовною заявою.

Підсумовуючи вищезазначене, апелянту під час усунення недоліків апеляційної скарги необхідно: 1) сплатити судовий збір за її подання в розмірі 604 023,24 грн. за наступними реквізитами: отримувач коштів: Краматор.УК/м Краматорськ/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37944338; банк отримувача ГУДКСУ у Донецькій обл.; код банку отримувача (МФО) 834016; рахунок отримувача 31211206781059; код класифікації доходів бюджету 22030101; призначення платежу Судовий збір, за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 07 вересня 2017 року по справі № 805/2740/17-а, а також уточнити вимоги апеляційної скарги, зокрема її описової та прохальної частини з урахуванням поданого клопотання про закриття провадження у справі.

На підставі викладеного, керуючись статтями 108, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 07 вересня 2017 року по справі № 805/2740/17-а, - залишити без руху.

Надати апелянту строк для усунення виявлених недоліків апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії ухвали. Після усунення недоліків апеляційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду. В разі невиконання вимог цієї ухвали апеляційна скарга повертається апелянту. Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів.

Суддя Васильєва І.А.

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2017
Оприлюднено10.10.2017
Номер документу69387149
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2740/17-а

Ухвала від 16.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 31.10.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 06.10.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Постанова від 07.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 07.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні