ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
17 жовтня 2017 р.м.ОдесаСправа № 1570/3484/2012
Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Осіпов Ю.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2017 року по справі за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства Українське Дунайське пароплавство до Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС про скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В :
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 26 вересня 2017 року адміністративний позов ПАТ Українське Дунайське пароплавство задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення СДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Одесі №0000801630 від 05.12.2011р., яким ПАТ Українське Дунайське пароплавство зменшено суму від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 4325107 грн., в тому числі в 4 кварталі 2010р. в розмірі 4074448 грн., в 2 кварталі 2011р. в розмірі 250659 грн. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення СДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Одесі №0000811630 від 05.12.2011р., яким ПАТ Українське Дунайське пароплавство збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 229,5 грн., в тому числі 153 грн. за основним платежем та 76,5 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами). Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення СДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Одесі №0000821630 від 05.12.2011р., яким ПАТ Українське Дунайське пароплавство збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 152991 грн., в тому числі 152990 грн. за основним платежем та 1 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).
06.10.2017р. на зазначену постанову суду 1-ї інстанції представник Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС подав апеляційну скаргу.
Однак, ця апеляційна скарга не відповідає вимогам ст.187 КАС України, а саме: апелянтом не сплачено судовий збір (державне мито) та одночасно подано клопотання про відстрочення сплати судового збору у зв'язку з відсутністю коштів, які не передбачені бюджетом.
Відповідно до ч.1 ст.88 КАС України та ч.1,2 ст.8 ЗУ Про судовий збір , суд враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Однак, відсутність коштів у державного органу не є достатньою та беззаперечною підставою для відстрочення чи звільнення його від виконання обов'язку щодо сплати судового збору. До того ж, відповідно до ч.1 ст. 88 КАС України, звільнення від сплати чи відстрочення стороні сплату судового збору є правом, а не обов'язком суду.
При цьому, слід звернути увагу, що аналогічної правової позиції дотримується і Вищий адміністративний суд України, зокрема, у своїх рішеннях від 15.09.2015 року по справам №К/800/40595/15, К/800/40445/15, К/800/40563/15, К/800/40529/15, від 16.09.2015 року по справі №К/800/40673/15.
За таких обставин, клопотання апелянта не підлягає задоволенню, а тому апеляційна скарга, відповідно до вимог ч.1 ст.108 КАС України, має бути залишена без руху.
У відповідності до ст. 4 Закону України Про судовий збір , за подачу цієї апеляційної скарги на постанову суду 1-ї, судовий збір сплачується у розмірі 110% від тієї суми, яку слід було сплатити до суду 1-ї інстанції.
Виходячи з того, що до суду 1-ї інстанції, на момент подачі позову, слід було сплатити 2146 грн. ( 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат (ціна позову 4478327,5 грн.), то до суду 2-ї інстанції за подачу апеляційного скарги, у даному випадку слід сплатити 2360,6 грн. на рахунок №31212206781008 отримувач: УК в м.Одесі / Приморський р-н./ 22030101 код ЄДРПОУ 38016923 банк отримувач: ГУДКСУ в Одеській області МФО: 828011; та надати до суду оригінал квитанції про його сплату.
А згідно з ч.3 ст.189 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила ст.108 цього Кодексу.
Таким чином, зазначену апеляційну скаргу необхідно залишити без руху, з наданням апелянту 15-тиденного строку для усунення зазначених недоліків.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 108, 187, 189 КАС України,-
У Х В А Л И В :
У задоволенні клопотання Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС - відмовити.
Апеляційну скаргу Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС - залишити без руху.
Надати апелянту строк для усунення недоліків поданої апеляційної скарги до 01.11.2017 року.
Роз'яснити, що у разі не усунення зазначених недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст.108 КАС України апеляційна скарга буде повернута скаржнику.
Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, у відповідності до чинного законодавства.
Суддя: Ю.В. Осіпов
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2017 |
Оприлюднено | 19.10.2017 |
Номер документу | 69589547 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Осіпов Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні