Ухвала
від 19.10.2017 по справі 752/15519/17
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/15519/17

Провадження № 1-кс/752/7430/17

У Х В А Л А

Іменем України

19.10.2017 року Голосіївський районний суд міста Києва

у складі слідчого судді - ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2

за участю адвоката ОСОБА_3

за участю прокурора ОСОБА_4

розглянувши в судовому засіданні клопотання адвоката ОСОБА_5 в інтересах ОСОБА_6 про скасування арешту майна про скасування арешту майна накладеного ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 02 серпня 2017 року постановлену за результатами розгляду клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_7 , погодженого прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_4 про арешт майна внесене у кримінальному провадженні №22017220000000023 від 23.01.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 229 КК України, слідчий суддя -

Встановив

Адвокат ОСОБА_5 в інтересах ОСОБА_6 звернулась до суду із вказаним клопотанням, в яком просила скасувати арешт майна накладений ухвалою слідчого судді від 02.08.2017 року на майно, що вилучено за адресою АДРЕСА_1 .

В обґрунтування клопотання зазначив, що ОСОБА_6 є власником, кінцевим бенефіціарним власником, та керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «Ханес груп». У відповідності до своєї статутної діяльності, ТОВ «Ханес груп» здійснює виготовлення та реалізацію, в тому числі, кавового напою Romiani, цикорію, чаю. Крім того, ТОВ «Ханес груп» зареєструвало свої власні Технічні умови «КАВА ТА НАПОЇ ФАСОВАНІ» (ТУ У 10.8-37096154-001:2016), на які було видано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2016 року № 05.03.02-06/20880.

Заявник вказує, що ОСОБА_6 , здійснює виготовлення та реалізацію, в тому числі, кавового напою Romiani, цикорію та чаю, як фізична особа - підприємець. Згідно даних витягу, за результатами безкоштовного запиту до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців (додається), за ФОП ОСОБА_6 зареєстровані, зокрема, такі види діяльності: КВЕД 10.83 - виробництво чаю та кави; КВЕД 46.37 - оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами; КВЕД 82.92 - пакування тощо.

Заявник вказує, що майно вилучене за вказаною адресою належить на праві приватної власності ТОВ «Ханес груп» та ФОП ОСОБА_6 яке було придбане з метою здійснення господарської діяльності, а тому майно не відповідає критеріям. зазначеним у ст. 98 КПК України, тобто не є знаряддям злочину та не може бути використане як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

У зв`язку з чим заявник вказує, що арешт накладено необґрунтовано та посилаючись на правові підстави ст. 174 КПК України просить суд скасувати арешт.

В судовому засіданні адвокат підтримав вимоги клопотання у повному обсязі та просив суд скасувати арешт.

Прокурор в судовому засіданні заперечувала проти задоволення клопотання та просила суд відмовити в його задоволенні.

Слідчим суддею встановлено, що ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 02 серпня 2017 року задоволено клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_7 , погодженого прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_4 про арешт майна внесене у кримінальному провадженні №22017220000000023 від 23.01.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 229 КК України та накладено арешт на майно ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , вилучене 19.05.2017 року під час проведення обшуку в квартирі за адресою: АДРЕСА_1 а саме:

-10 аркушів паперу формату А4 із надрукованим текстом-описом кавових виробів «Torino».

-накладна на повернення №РН-0000026 від 19 липня 2016 р., відповідно до якої постачальника ТОВ «Руміс» поставило ФОП ОСОБА_6 товар кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Сума, з ПДВ, склала 245 222, 64 грн.;

-договір купівлі-продажу №11 від 05.07.2016, відповідно до якого постачальника ТОВ «Руміс», в особі директора ОСОБА_8 , продав ФОП ОСОБА_6 товар. До вказаного договору прикріплено рахунок фактуру №СФ-0000026 від 13 липня 2016 р., відповідно до якої ТОВ «Руміс» поставило ФОП ОСОБА_6 товар кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Сума, з ПДВ, склала 245 222, 64 грн.;

-видаткова накладна №РН-0000026 від 14 липня 2016 р., відповідно до якої ТОВ «Руміс» поставило ФОП ОСОБА_6 товар кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Сума, з ПДВ, склала 245 222, 64 грн.;

-договір відповідального зберігання майна від 05.07.2016, укладений між ТОВ «Руміс», в особі директора ОСОБА_8 та ФОП ОСОБА_6 , відповідно до якого поклажодавець передає на відповідальне зберігання майно, що визначено у акті приймання-передачі. Місце зберігання визначено: АДРЕСА_2 . До вказаного договору прикріплено Акт №01 приймання-передачі майна до договору відповідального зберігання від 05.07.2016. Акт підписаний ТОВ «Руміс» та ФОП ОСОБА_6 . Відповідно до акту на відповідальне зберігання передано - кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Кількість 90. Вартість 245222, 64 грн.

-додаткова угода №1 від 18.07.2016 до договору купівлі-продажу №11 від 05.07.2016, відповідно до якої сторони (ТОВ «Руміс» та ФОП ОСОБА_6 ) домовились повернути придбаний товар до 19.07.2017 до 20.00 год.;

-акт повернення майна згідно додаткової угоди №1 до договору купівлі-продажу №11 від 05.07.2016, відповідно до якої ФОП ОСОБА_9 повернув ТОВ «Руміс» товар - кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Кількість 90. Вартість 245222, 64 грн.;

-акт №02 повернення майна до договору відповідного зберігання майна від 14.07.2016, відповідно до якого ФОП ОСОБА_9 повернув ТОВ «Руміс» товар - кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Кількість 90. Вартість 245222, 64 грн.;

-6 аркушів паперу маленького формату із наявними записами виконаними від руки кульковою ручкою чи олівцем. Аркуш-візитка із пропозицією оренди приміщення по вул.Шахтерській, 5 на 1 арк.;

-Аркуш паперу формату А4 із назвою «Взаєморозрахунки з контрагентами» з 01.08.16 по 07.08.16, по управлінському обліку. По контрагентам з групи « ОСОБА_10 ». По всіх договорах.

-Договір №34 від 13.09.2016, не підписаний. Містить у собі виправлення та помітки;

-Договір купівлі-продажу №10 від 04.07.2016, укладений між ТОВ «Руміс» в особі директора ОСОБА_8 , та ТОВ «Руна Трейд ЛТД», в особі директора ОСОБА_6 . До вказаного договору прикріплено рахунок фактуру №СФ-0000025 від 13 липня 2016 р., відповідно до якої ТОВ «Руміс» поставило ТОВ «Руна Трейд ЛТД» товар кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Сума, з ПДВ, склала 245 222, 64 грн.;

-Додаткова угода №1 від 18.07.2016 до договору купівлі-продажу №10 від 04.07.2016, відповідно до якої сторони (ТОВ «Руміс» та ТОВ «Руна Трейд ЛТД») домовились повернути придбаний товар до 19.07.2017 до 20.00 год.;

-Видаткова накладна №РН-0000025 від 14 липня 2016 р., відповідно до якої ТОВ «Руміс» поставило ТОВ «Руна Трейд ЛТД» товар кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Сума, з ПДВ, склала 245 222, 64 грн.;

-Накладна на повернення №РН-0000025 від 19 липня 2016 р., відповідно до якої ТОВ «Руміс» поставило ТОВ «Руна Трейд ЛТД» товар кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Сума, з ПДВ, склала 245 222, 64 грн.;

-договір відповідального зберігання майна від 04.07.2016, укладений між ТОВ «Руміс», в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ «Руна Трейд ЛТД» в особі директора ОСОБА_6 , відповідно до якого поклажодавець передає на відповідальне зберігання майно, що визначено у акті приймання-передачі. Місце зберігання визначено: м.Київ, вул.Елекриків, 16;

-Акт приймання-передачі майна до договору відповідального зберігання від 04.07.2016. Акт підписаний ТОВ «Руміс» та ТОВ «Руна Трейд ЛТД». Відповідно до акту на відповідальне зберігання передано - кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Кількість 90. Вартість 245222, 64 грн.

-Акт №02 повернення майна до договору відповідного зберігання майна від 14.07.2016, відповідно до якого поклажодавець ТОВ «Руміс» передало на відповідальне зберігання майна ТОВ «Руна Трейд ЛТД» товар - кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Кількість 90. Вартість 245222, 64 грн.;

-Акт повернення майна згідно додаткової угоди №1 до договору купівлі-продажу №10 від 04.07.2016, відповідно до якої ТОВ «Руна Трейд ЛТД» повернув ТОВ «Руміс» товар - кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried souble coffee. Кількість 90. Вартість 245222, 64 грн.;

-Дев`ять аркушів паперу різного формату із записами виконаними від руки в яких містяться записи щодо місця знаходження складів, номера телефонів поставщиків, схеми розташування, порядку дій та мають ознаки ведення «Чернової» бухгалтерії.

-Полімерний пакет на лицевій частині якого мається напис «Кав`ярня на прозорій», класична, 3 в 1, 20 шт./пакетиків. На зворотній стороні мається напис напій кавовий розчинний «3 в 1 класичний». Виробник та адреса потужностей виробництва: ТОВ «Інвестпроект», 08322, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, с.Проліски, вул.Промислова, 9;

-Полімерний прозорий пакет та пакувальний матеріал із написами «Romiani»;

-Картонна коробка із дев`ятьма пакунками з назвою «Torino», з написом на зворотній стороні «Кава зернова натуральна смажена», Виробник: Ukrainian Coffee Company LLC 2 Okeanska str., 49022 Dnipro Ukraine. Ексклюзивний дистриб`ютор: ТОВ «Кофі-Брейк», Україна, м.Київ, вул..Пріорська, 6, 200 грам кожна.

-Картонна коробка із написом «Cocam» із двома пластмасовими контейнерами, у запечатаному вигляді із написом «Cocam». На пластмасових контейнерах міститься записи наступного змісту «Type: Spay Dried Regular. Sample Code: 5286. Production date: 05/15/2016. Expiration date: 05/15/2018. Ffter opened store in a dry and cool place. No commercial Value. Net weight: 100g».

-Оригінал виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ «Ханес Груп» від 24.11.2015. керівником підприємства визначено ОСОБА_6 , на 1 арк.;

-Оригінал договору банківського поточного рахунку №26002011868838 від 26.04.2016 на 1 арк.;

-Копія квитанції №FJB1611601400160 від 25.04.2016;

-Оригінал реєстраційної картки №26051701050105/0116 (для юридичної особи), ТОВ «Ханес Груп», код ЄДРПОУ 37096154, керівник ОСОБА_6 , на 2 арк.;

-Акт надання послуг №ЦСК/АМ/14/14.12.15 від 26.12.2015 щодо надання послуг електронного цифрового підпису: реєстрація абонента, забезпечення умов генерації особистого ключа із записом на цифровий носій інформації типу «ком пакт-диск» (CD-R), формування посиленого сертифікату відкритого ключа. Пакет «Базовий», на 1 арк., із двома квитанціями №№7343957 від 16.12.2015 та №7343931 від 16.12.2015 на 2 арк.;

-Компакт-диск CD-R марки «Verbatim», номер LH3118UH13015733 D3, у паперовому конверті, 1 шт.;

-Компакт-диск CD-R марки «Verbatim», номер LH3118UH13015728 D8, у паперовому конверті, 1 шт.;

-Копія фінансового звіту суб`єкта малого підприємництва ТОВ «Ханес Груп» від 01.01.2016, на 2 арк.

-Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ «Ханес Груп» від 24.11.2015. керівником підприємства визначено ОСОБА_6 , на 1 арк.;

-Аркуш паперу формату А4, із надрукованим текстом з помітками, наступного змісту:

«1. Уставные

2. Отчестность

НДС свидетельство, наказы на директора

3. Довереность на право оформления при подаче документов

4. Договор аренды помещения (офиса)

5. Надо подписать договор аренды лецинзионного склада на отлогательных условиях

6. Заявку на участие в конкурсе

7. Справку об отсутствии задолженности

8. Возможно Договор об обслуживании (аренде) транспорта на отлагательных условиях

9. Купля продажа фирмы

еще договор с биржей на проведение торгов и брокерское место. Биржа наша»;

- Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 10.08.2015 №05.03.02-03/35643 відносно об`єкта експертизи кава розчинна гранульована, на 1 арк.;

-Договір на транспортно-експедиторські послуги №Д-Т-00039419 від 16.06.2015, укладений між ТОВ «Делівері», в особі фінансового директора ОСОБА_11 , та ТОВ «Руна Трейд ЛТД», в особі директора ОСОБА_6 , на 2 арк.;

-Договір №20-О від 01.01.2016, укладений між ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт», в особі Генерального директора ОСОБА_12 , та ФО ОСОБА_6 , щодо надання в строкове платне користування нежилим приміщенням, яке знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Електриків, 16, на 7 арк., із актом здачі-приймання приміщення від 01.01.2016 на 1 арк., в двох екземплярах;

-Акт здачі-приймання приміщення від 31.12.2015, укладений між ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт», в особі Генерального директора ОСОБА_12 , та ФО ОСОБА_6 , про прийняття нежилого приміщення, яке знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Електриків, 16, на 1 арк.;

-Чек поповнення рахунку на суму 200 грн., платник ОСОБА_6 , отримувач 320984, номер рахунку отримувача НОМЕР_1 , на 1 арк.;

-Додаткова угода №2 до Договору №24-О від 01.11.13, між ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт», в особі Генерального директора ОСОБА_12 , та ФО ОСОБА_6 , на 1 арк., в двох екземплярах;

-Акт здачі-приймання приміщення від 01.11.2015, укладений між ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт», в особі Генерального директора ОСОБА_12 , та ФО ОСОБА_6 , про прийняття нежилого приміщення, яке знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Електриків, 16, на 1 арк., в двох екземплярах;

-Договір №24-О від 01.11.2013, укладений між ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт», в особі Генерального директора ОСОБА_12 , та ФО ОСОБА_6 , щодо надання в строкове платне користування нежилим приміщенням, яке знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Електриків, 16, на 6 арк., із актом здачі-приймання приміщення від 07.11.2013 на 1 арк.;

-Квитанція до прибуткового касового ордеру №293 від 08.09.2014 щодо сплати орендної плати до ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт» на суму 9072 грн., на 1 арк.

-Квитанції «Приватбанку» №607.112.1 від 04.11.2013 на суму 5443,20 грн., №607.112.2 від 04.11.2013 на суму 54,43 грн., №607.149.1 від 05.12.2013 на суму 3024,00 грн., №607.149.2 від 05.12.2013 на суму 30.24 грн., №762.859.1 від 21.01.2014 на суму 3024,00 грн., №762.859.2 від 21.01.2014 на суму 30,24 грн., платник ОСОБА_6 . Призначення платежів: оплата оренди приміщення та комісії, всього на 6 арк.;

-Рахунки без номерів та дат, визначено платника ОСОБА_6 , предмет сплати послуги приватного нотаріуса, на 4 арк.;

-Квитанції у кількості 14 штук. Призначення платежу сплата ОСОБА_6 приватному нотаріусу ОСОБА_13 надання інформації з Державного реєстру прав, на 14 арк.;

-Два аркуші паперу із надрукованим текстом: «Лицевой сет №150 4060 0125, КС: 363» щодо використання комунальних послуг за адресою: АДРЕСА_1 , 2 арк.;

-Аркуш паперу формату А4 із написаним власноручно текстом, кульковою ручкою синього кольору, із даними показників комунальних послуг, гарячої води, холодної води, електроенергії та розрахунку сум витрат за користування, на 1 арк.;

-Договір оренди №2078 від 30.05.2016, укладений між ОСОБА_14 та ОСОБА_6 , про оренду житлову квартиру, загальною площею 68 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , на 3 арк., із додатком аркушем паперу формату А4 із назвою: «Взаиморассчеты», на 1 арк.;

-Три квитанції Приватбанку №№0.0.613302473.2 від 08.09.2016 на суму 5172,48 грн., №0.0.646843041.2 від 07.11.2016 на суму 4529,52 грн., №0.0.586282517.2 від 18.07.2016 на суму 3595,20 грн. Платник ОСОБА_15 , на 3 арк.;

-Два аркуші паперу (формат А4 та А5), на яких міститься копія написаного власноручно тексту із записами переліку документів, печаток на 2 арк.;

-Компакт-диск марки «Videx Mamba», CD-R, №LH3149TK22170003D2, у білому паперовому конверті, 1 шт.;

-Компакт-диск марки «Videx Mamba», CD-R, №LH3149TK22170008D2, у білому паперовому конверті, 1 шт.;

-Розрахункова квитанція №9990504408400010449 на організацію транспортно-експедиційних послуг згідно кв.№ 0840214254, на 1 арк.;

-Квитанція про прийом вантажу №0840214257 від 19.01.2016, відправник ОСОБА_6 , отримувач ОСОБА_16 , на 1 арк.;

-Квитанція про прийом вантажу №0840214255 від 19.01.2016, відправник ОСОБА_6 , отримувач ОСОБА_17 , на 1 арк.;

-Квитанція про прийом вантажу №0840214259 від 19.01.2016, відправник ОСОБА_6 , отримувач ОСОБА_18 , на 1 арк.;

-Видаткові накладні, у кількості 17 шт., за №№13882 від 13.10.2015, №12918 від 14.10.2015, №РТЛ21 від 09.09.2015, №РТЛ18 від 28.07.2015, №РТЛ2 від 21.04.2015, №РТЛ5 від 12.05.2015, №1 від 10.10.2014, №РТЛ6 від 19.05.2015, №РТЛ9 від 12.06.2015, №РТЛ3 від 25.11.2014, №РТЛ2 від 12.11.2014, №РТЛ4 від 09.12.2014, №РТЛ11 від 17.06.2015, №РТЛ13 від 30.06.2015, №РТЛ19 від 28.07.2015, №РТЛ20 від 28.08.2015, №РТЛ22 від 20.10.2015, кожна на 1 арк.;

-«Расходная накладная» у кількості 2 шт., за №№РТЛ 16 від 09.07.2015, №РТЛ17 від 17.07.2015, кожна 1 арк.;

-«Возвратная накладная» у кількості 6 шт., за №109 від 28.09.2015, №123 від 22.10.2015 у двох екземплярах, №1 від 06.01.2016 у трьох екземплярах, кожна на 1 арк.;

-Товарно-транспортні накладні, у двох екземплярах, №РРТЛ21 від 09.09.2015, кожна на 1 арк.;

-Вантажні квитанції №000107556 від 16.09.2015, у двох екземплярах, кожна на 1 арк.;

-Рахунок-фактура №0840206995 від 16.12.2015, на 1 арк.;

-Рахунок-фактура №0840206998 від 16.12.2015, на 1 арк.;

-Компакт-диск марки «Videx Mamba», CD-R, із написом виконаним маркером чорного кольору «Директор» №LH6107TA23015506 D2, у білому паперовому конверті, 1 шт.;

-Компакт-диск марки «Videx Mamba», CD-R, із написом виконаним маркером чорного кольору «Печать» №LH6107TA23015508 D3, у білому паперовому конверті, 1 шт.;

-Полімерний пакет білого кольору, із написом «Lacomba. Кава із смаком мрії», 1 шт.

-Печатка СПД ОСОБА_19 із написом «Відвантажено» СВ.№298822 С-А-800, 1 шт.;

-Печатка Фізична особа-підприємець ОСОБА_19 , код НОМЕР_2 1 шт.;

-Печатка Фізична особа-підприємець ОСОБА_6 , і.н. НОМЕР_3 , у коробці, 1 шт.;

-Оригінал довіреності від 06.05.2010 року серія ВМТ №103544 на 1 арк.;

-Конверт №0421306199051 із листами всередині ДПІ в Оболонському районі від 27.10.15 №24974/26-54-15-01-10 із додатком на 2 арк., разом на 3 арк.;

-Накладна №10025952360 від 13.05.2017 на 2 арк.;

-Чотири аркуші паперу формату А4 із зображенням чашки з кавою та написом «Hannes»;

-Шість спеціально підготовлених паперових виробів, на вигляд, для пакування;

-Фірмова коробка «нова пошта» із квитанцією №59000250441836.

-прозорі полімерні пакети із коричневою сумішшю, яка має характерний запах кавової продукції, вагою 7,3 кг та 7,1 кг відповідно;

-Видаткові накладні за номерами з №СПД-000267 №СПД-000276, №СПД-000278 - №СПД-000295 від 03.02.2017 про поставку кавової продукції;

-Накладна №4399-15 від 12.08.2015 на 1 арк.;

-Товарно-транспортна накладна №4399-15 від 12.08.2015 у 3-х екземплярах на 1 арк. кожна;

-Посвідчення якості №100489 на вироби з гофрокартону на 1 арк.;

-Двадцять дев`ять аркушів паперу формату А4 із надрукованими даними щодо кількості заказів, етикеток, ящиків, гр./шт., сировини/кг, які є «чорною» бухгалтерію підприємства;

-Накладні. Без номеру, від 18.08.2016 у кількості 2 шт., від 22.08.2016 у кількості 1 шт., від 30.08.2016 1 шт., від 16.07.2016 1 шт., щодо кількості реалізованої кавової продукції у стіках (виробництва Малазія). Загалом на 5 арк.;

-Декларації про прийняття вантажу за №№1101017421 від 23.04.2016, №1101018430 від 29.04.2016, №1101018432 від 29.04.2016, №1101019007 від 06.05.2016, №1101021852 від 25.05.2016, №1101020537 від 18.05.2016, №1101023947 від 08.06.2016, №1101023948 від 08.06.2016, №1101020538 від 18.05.2016, №1101021854 від 25.05.2016;

-Квитанція «Нова пошта» №№59000153832990 від 28.12.2015, №59000183869591 від 25.05.2016, №59000179695032 від 04.05.2016, №10012698619 від 20.05.2016, №59998030315503 від 15.04.2016, кожна на 1 арк.;

-Акти отримання багажу вантажоодержувачем №№А-0840000044325 від 13.05.2016, №А-08400000044101 від 05.05.2016, №А-08400000046901 від 12.07.2016, №А-08400000043975 від 29.04.2016, №А-08400000045418 від 06.06.2016, кожна на 1 арк.;

-Квитанція №КОБ-00012546 від 23.04.2016 на 1 арк.;

-Службові чеки №№000020143 від 25.04.2016, №000025618 від 31.05.2016, №000035947 від 12.07.2016, №000028633 від 13.06.2016, кожний на 1 арк.;

-Квитанції про прийом вантажу у надрукованому вигляді, а саме - кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, логістичної компанії «Делівері» за січень-лютий 2017 року, у кількості 299 штук, кожна на 1 арк. На кожній декларації міститься оригінал відтиску печатки із назвою «Склад №3. Місто Київ. Приймання та видача вантажу. ТОВ «Делівері». Ідентифікаційний код 31738765». Відправник ОСОБА_6 ;

-Квитанції про прийом вантажу у надрукованому вигляді, а саме - кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, логістичної компанії «Делівері» за січень-грудень 2016 року, у кількості 1043 штук, кожна на 1 арк. На кожній декларації міститься оригінал відтиску печатки із назвою «Склад №3. Місто Київ. Приймання та видача вантажу. ТОВ «Делівері». Ідентифікаційний код 31738765». Відправник ОСОБА_6 ;

-Декларації про прийняття вантажу у надрукованому вигляді, а саме кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, національної служби доставки «Інтайм» за серпень-грудень 2016 року, у кількості 35 шт., кожна на 1 арк. Відправник ОСОБА_20 ;

-Декларації про прийняття вантажу у надрукованому вигляді, а саме кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, національної служби доставки «Інтайм» за січень-лютий 2017 року, у кількості 11 шт., кожна на 1 арк. Відправник ОСОБА_20 ;

-Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі («Игорь», «Мангарян Мариуполь», «Высатюх Николаев», «Буряченко Кривой Рог», тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», тощо. Накладні за січень-грудень 2016 року, кожна на 1 арк. у кількості 1459 шт.;

-Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі («Игорь», «Мангарян Мариуполь», «Высатюх Николаев», «Буряченко Кривой Рог», тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», тощо. Накладні за січень-лютий 2017 року, кожна на 1 арк. у кількості 442 шт.;

-Видаткові накладні у надрукованому вигляді за січень-грудень 2016 року, про реалізацію кавової продукції у стіках, упаковках, розчинної кави, сировини Еквадор та Малайзія, із зазначенням кількості одиниць, ціни без ПДВ, сума без ПДВ, разом без ПДВ, ПДВ та всього із ПДВ, кожна на 1 арк., у кількості 462 шт.;

-Квитанції «Нова пошта» за січень-лютий 2017 року, відправник ОСОБА_6 та ОСОБА_21 . Предмет посилок: спеції, харчові добавки, кожна на 1 арк. у кількості 26 шт.;

-Квитанції «Нова пошта» за серпень-грудень 2016 року, відправник ОСОБА_6 та ОСОБА_21 . Предмет посилок: спеції, харчові добавки, кожна на 1 арк. у кількості 91 шт.;

-Аркуші паперу формату А4, у кількості 16 шт., із назвою «Взаєморозрахунки з контрагентами», по управлінському облік, по контрагентам. По всіх договорах;

-Накладна на внутрішнє переміщення №СПД-000005 від 23.11.2016, у які міститься інформація щодо «Кофе 3 в 1 D» у кількості 50 шт., «Кофе 400 гр М» у кількості 400 шт., «Кофе 65 гр*27шт М» у кількості 405 шт., «Кофе 130 гр*20 шт М» у кількості 200 шт.

-2 полімерна упаковка розчинної кави марки «Jacobs Monarch», вагою 65 г та 400 г, у запечатаному вигляді;

-1 картонна упаковка розчинної кави «Jacobs Monarch» у стіках (26 стіків), вагою 52 г.;

-2 полімерні упаковки розчинної кави марки «Romiani Exclusive», вагою 65 г та 400 г, у запечатаному вигляді;

-1 полімерна упаковка розчинної кави марки «Чорна карта Gold», вагою 500 г, у запечатаному вигляді;

-1 полімерна упаковка розчинної кави марки «Nescafe Classic», вагою 60 г., у розпечатаному вигляді;

-1 картонна упаковка розчинної кави марки «Nescafe Gold» у стіках (на упаковці написано 25 стіків, фактично всередині 24 стіки), вагою 50 г., у розпечатаному вигляді;

-1 полімерна упаковка коричневого кольору, із биркою з написом «Напій кавовий розчинний гранульований «Light Intenso. Зразок №356», у розпечатаному вигляді, маса нетто 250 гр.;

-1 полімерна упаковка коричневого кольору, із биркою з написом «Напій кавовий розчинний гранульований «Light Superia. Зразок №172», у розпечатаному вигляді, маса нетто 250 гр.;

-1 полімерна упаковка коричневого кольору, із биркою з написом «Напій кавовий розчинний гранульований «Classimo. Зразок №115», у розпечатаному вигляді, маса нетто 250 гр.;

-1 полімерна упаковка коричневого кольору, із биркою з написом «Напій кавовий розчинний гранульований «Superia. Зразок №185», у розпечатаному вигляді, маса нетто 250 гр.;

-1 полімерна упаковка коричневого кольору, із биркою з написом «Лаваза» та «Напій кавовий розчинний гранульований «Intenso. Зразок №355», у розпечатаному вигляді, маса нетто 250 гр.

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_4 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_5 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_6 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_7 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_8 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_9 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_10 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «Київстар» із мобільним номером НОМЕР_11 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «МТС» із мобільним номером НОМЕР_12 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «МТС» із мобільним номером НОМЕР_13 ;

-Скретч-карта мобільного оператору «МТС» із мобільним номером НОМЕР_14 ;

-Картонна коробка із шістьма мотками штрих-кодів країни виготовлення із номерами 4820106240225 та 4820106240218;

-Документи із взаєморозрахунками з покупцями, ксерокопії написаних від руки документів із даними розрахунків, залишків товарів на складах, накладних, загалом на 83 арк., серед яких:

1)накладна №220 від 10.11.2016, на 1 арк.;

2)накладна б/н від 10.11.2016, на 1 арк.;

3)накладна №241 від 01.12.2016, на 1 арк.;

4)накладна б/н від 03.11.2016, на 1 арк.;

5)накладна б/н від 21.07.2016, на 1 арк.;

6)накладна б/н від 13.07.2016, на 1 арк.;

7)Аркуші паперу формату А4, у кількості 16 шт., із назвою «Взаєморозрахунки з контрагентами», по управлінському облік, по контрагентам, із помітками виконаними кульковою ручкою синього та червоного кольору;

8)Аркуші паперу формату А4, у кількості 3 шт., із назвою «Залишки товарів на складах», по управлінському облік, по всіх договорах. У вказаних аркушах міститься інформація щодо назви товару (кофе (стики), стики коробочки, стик этикетка, Сырье Малайзия, Сырье Эквадор, Сырье Мексика, тощо), залишку, резерву товару;

9)Аркуш паперу формату А4, із надрукованим текстом переліком видаткових накладних за період з 01.11.16 по 26.11.16, із помітками виконаними кульковою ручкою синього кольору.

-Ксерокопії написаних від руки документів із даними розрахунків, залишків товарів на складах, накладних, загалом на 55 арк.;

-Накладна «Нова пошта» №59000252257370 на 1 арк., відправник ТОВ «ТД Укркава», отримувач ОСОБА_6 ;

-Папка скорозшивач зеленого кольору, в середині якої знаходиться:

1)Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі («Игорь», «Иорь Винница», «Игорь Гончарук», «Игорь Житомир», тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», тощо. Накладні за період з 01.12.2016 по 03.05.2017, кожна на 1 арк. у кількості 404 шт.;

2)Квитанції «Нова пошта» за квітень 2017 року, відправник ОСОБА_6 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 . Предмет посилок: кава, харчові добавки, кожна на 1 арк. у кількості 9 шт.

3)Декларації про прийняття вантажу у надрукованому вигляді, а саме кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, національної служби доставки «Інтайм» від 08.12.2016 та 22.03.2017 року, у кількості 3 шт., кожна на 1 арк. Відправник ОСОБА_20 ;

4)Квитанції про прийом вантажу у надрукованому вигляді, а саме - кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, логістичної компанії «Делівері» за квітень 2017 року, у кількості 27 штук, кожна на 1 арк. На кожній декларації міститься оригінал відтиску печатки із назвою «Склад №3. Місто Київ. Приймання та видача вантажу. ТОВ «Делівері». Ідентифікаційний код 31738765». Відправник ОСОБА_6 ;

5)Товаротранспортна накладна на одному аркуші формату А4 від 03.05.2017 року №С0000000363, у двох екземплярах;

6)Видаткові накладні у надрукованому вигляді за грудень 2016 року, січень-травень 2017 року, про реалізацію кавової продукції, із зазначенням кількості одиниць, ціни без ПДВ, сума без ПДВ, разом без ПДВ, ПДВ та всього із ПДВ, кожна на 1 арк., у кількості 12 шт.

-Папка скорозшивач червоного кольору, всередині якої наявні наступні документи:

1)чекова книжка синього кольору на 25 чеків для отримання готівки за №№ від 8461051 до 8461075, рахунок № НОМЕР_15 . Два чеки відірвано, залишились корінці;

2)платіжні доручення ТОВ «Ханес груп» у кількості 21 одиниця, на 1 арк. кожна, за №№1-18;

3)квитанції ТОВ «Ханес груп» у кількості 5 штук, на 1 арк. кожна, щодо надання зворотної фінансової допомоги від ОСОБА_6 ;

4)виписки по особовому рахунку № НОМЕР_15 ТОВ «Ханес груп» на 12 арк.;

5)рахунок на оплату №1653 від 19.10.2016, плівки пакувальної на 1 арк.;

6)видаткова накладна №2031 від 24.12.2016, два екземпляра на 1 арк. кожна;

7)видаткова накладна №2015 від 28.12.2016, чотири екземпляра на 1 арк. кожна;

-Папка скорозшивач жовтого кольору із заповненими від руки даними про фінансову звітність за 2017 рік, всередині якої Дев`ятнадцять картонних аркушів паперу, з виконаними на них від руки написами ручкою синього та червоного кольорів. Аркуші містять інформацію про дату вивезення товару, його кількість, грошові підрахунки. Також до аркушів прикріпленні заявки про видачу готівки через систему грошових переказів «Нова пошта»;

-Папка скорозшивач синього кольору із накладними, всередині якої виявлено наступні документи:

1)Декларації про прийняття вантажу у надрукованому вигляді, а саме кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, національної служби доставки «Інтайм» за квітень 2017 року, у кількості 14 шт., кожна на 1 арк. Відправник ОСОБА_20 ;

2)Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі («Игорь», «Иорь Винница», «Игорь Гончарук», «Игорь Житомир», тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», тощо. Накладні за квітень 2017 року, кожна на 1 арк. у кількості 17 шт.;

3)Квитанції про прийом вантажу у надрукованому вигляді, а саме - кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, логістичної компанії «Делівері» за квітень 2017 року, у кількості 226 штук, кожна на 1 арк. На кожній декларації міститься оригінал відтиску печатки із назвою «Склад №3. Місто Київ. Приймання та видача вантажу. ТОВ «Делівері». Ідентифікаційний код 31738765». Відправник ОСОБА_6 ;

4)Видаткові накладні у надрукованому вигляді за квітень 2017 року, про реалізацію кавової продукції у стіках, упаковках, розчинної кави, сировини Еквадор та Малайзія, із зазначенням кількості одиниць, ціни без ПДВ, сума без ПДВ, разом без ПДВ, ПДВ та всього із ПДВ, кожна на 1 арк., у кількості 107 шт.;

5)Квитанції «Нова пошта» за квітень 2017 року, відправник ОСОБА_6 та ОСОБА_21 . Предмет посилок: спеції, харчові добавки, кожна на 1 арк. у кількості 21 шт.

-Шість поштових конвертів від адресата ТОВ «Трипільский пакувальний комбінат» на ім`я ОСОБА_6 із накладними всередині, а саме:

a)видаткова накладна за №191117 від 31.03.2017, у двох екземплярах на 1 арк. кожна, постачальник ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», отримувач ФОП ОСОБА_6 ;

b)видаткова накладна за №165717 від 22.03.2017, у двох екземплярах на 1 арк. кожна, постачальник ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», отримувач ФОП ОСОБА_6 ;

c)товарно-транспортна накладна за №1657-17 від 22.03.2017, у трьох екземплярах на 1 арк. кожна, постачальник ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», отримувач ФОП ОСОБА_6 ;

d)накладна №1657-17 від 22.03.2017 на 1 арк.;

e)видаткова накладна за №167217 від 22.03.2017, у двох екземплярах на 1 арк. кожна, постачальник ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», отримувач ФОП ОСОБА_6 ;

f)товарно-транспортна накладна за №1672-17 від 22.03.2017, у трьох екземплярах на 1 арк. кожна, постачальник ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», отримувач ФОП ОСОБА_6 ;

g)накладна №1672-17 від 22.03.2017 на 1 арк.;

h)«Спецификация №7 к Договору купли-продажи №431-15 от 27 октября 2015 года», у двох екземплярах на 1 арк. кожна;

i)акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат» та ФОП ОСОБА_6 з 01.01.2017 по 31.03.2017, у двох екземплярах на 1 арк. кожний;

j)видаткова накладна за №218017 від 14.03.2017, у двох екземплярах на 1 арк. кожна, постачальник ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», отримувач ФОП ОСОБА_6 ;

k)«Дополнительное соглашение №1 к Договору купли-продажи №431-15 от 27 октября 2015 года», у двох екземплярах на 1 арк. кожна. та «Спецификация №8 к Договору купли-продажи №431-15 от 27 октября 2015 года», у двох екземплярах на 1 арк. кожна;

-Двадцять аркушів рекламних листів кави «Romiani», формату А4;

-Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі («Игорь», «Валера», «Саша студент», «Игорь ОСОБА_26 », тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», «Чорна карта» тощо. Накладні за березень 2017 року, кожна на 1 арк. у кількості 136 шт.;

-Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі («Игорь», « ОСОБА_27 », «Саша студент», «Игорь ОСОБА_26 », тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», «Чорна карта» тощо. Накладні за квітень 2017 року, кожна на 1 арк. у кількості 110 шт.;

-Дві картонні коробки розчинної кави «Jacobs» (у стіках), масою 288 г;

-Стікери розчинної кави «Нескафе» у кількості 4 шт., маса нетто кожного 16 г.;

-1 полімерна упаковка розчинної кави марки «Nescafe Classic», вагою 300 г., у запечатаному вигляді;

-1 полімерна упаковка кави, на вигляд у зернах, марки «Juve», приблизною вагою 600 г, у запечатаному вигляді;

-Два файли із накладними та ксерокопіями неофіційної бухгалтерії, всередині якої знаходяться наступні документи:

1)Накладні у надрукованому вигляді, жовтого та білого кольору, заповнені кулькової ручкою синього кольору або олівцем, із зазначенням у скороченому форматі (« ОСОБА_28 », « ОСОБА_27 », «Саша студент», «Игорь ОСОБА_26 », тощо) кому реалізовано кавову продукцію, а саме: кава розчина у пакетах та у стікерах, кави марки «Нескафе», «Нескафе голд», «Чорна карта» тощо. Накладні за період з 02.05.2017 по 17.05.2017, одна накладна від 23.03.2017, кожна на 1 арк. у кількості 73 шт.;

2)Звіт про залишки товарів на складах, на двадцяти трьох аркушах формату А4;

3)Таблиці, що містять інформацію про партії товарів на восьми аркушах формату А4;

4)Накладна на повернення від 19 липня 2016 року № РН-0000025, роздрукована у форматі А4. У пункті 1 накладної міститься наступна інформація «Кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried soluble coffee.»;

5)Копія акту приймання-передачі майна до договору відповідального зберігання № 1 від 04 липня 2016 року;

6)Копія акту повернення майна згідно додаткової угоди № 1 до договору купівлі-продажу №10 від 04 липня 2016 року;

7)Копія видаткової накладної від 14 липня 2016 року № РН-0000025. У пункті 1 накладної міститься наступна інформація «Кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried soluble coffee.»;

8)Копія рухунку-фактури від 13 липня 2016 року, №СФ-0000025. У пункті 1 рахунку міститься наступна інформація «Кава натуральна, розчинна, сублімована, розфасована в п/е пакетах 25 кг., Freeze dried soluble coffee.»;

9) Таблиці, що містять інформацію про взаєморозрахунки з покупцями на трьох аркушах формату А4.

-Два, скручених у рулони, папери із назвами кави «Чорна карта»;

-Скручені у рулони папери із зображенням кави «Romiani»;

-Печатка із написом « ОСОБА_6 », код 2882710453;

-Скретч-картка мобільного оператора «Водафон» із номером НОМЕР_16 ;

-Сім-картка із цифрами НОМЕР_17 ;

-Квитанція «Нова пошта» №59000254969185, відправник ТОВ «Укркава», одержувач ОСОБА_21 ;

-Електронний пристрій, на вигляд засіб для електронного цифрового підпису, марки «Vasco»;

-Записна книжка зеленого кольору;

-Файл із надрукованими та написаними власноручно документами щодо бухгалтерського обліку товарів, взаєморозрахунків з покупцями, накладними на повернення, накладними, що мають ознаки «чорної» бухгалтерії підприємства, а саме:

1)декларації про прийняття вантажу у надрукованому вигляді, а саме харчові добавки, національної служби доставки «Інтайм» за березень 2017 року, у кількості 3 шт., кожна на 1 арк. Відправник ОСОБА_20 ;

2)квитанції про прийом вантажу у надрукованому вигляді, а саме - кави розчинної, харчових добавок, іншої харчової продукції, логістичної компанії «Делівері» за березень 2017 року, у кількості 210 штук, кожна на 1 арк. На кожній декларації міститься оригінал відтиску печатки із назвою «Склад №3. Місто Київ. Приймання та видача вантажу. ТОВ «Делівері». Ідентифікаційний код 31738765». Відправник ОСОБА_6 ;

3)видаткові накладні у надрукованому вигляді за березень 2017 року, про реалізацію кавової продукції у стіках, упаковках, розчинної кави, кава «Romiani», із зазначенням кількості одиниць, ціни без ПДВ, сума без ПДВ, разом без ПДВ, ПДВ та всього із ПДВ, кожна на 1 арк., у кількості 35 шт.;

4)квитанції «Нова пошта» за березень 2017 року, відправник ОСОБА_6 . Предмет посилок: спеції, харчові добавки, кожна на 1 арк. у кількості 21 шт.;

5)розрахункова квитанція №9990503708400013399 від 09.03.2017, на 1 арк.

-Мобільний телефон «Nokia» із написом «Декларации», із номером НОМЕР_18 , imei: НОМЕР_19 ;

-Мобільний телефон «Nokia» із написом «Приват А», imei 1: НОМЕР_20 , imei 2: НОМЕР_21 , із сім-карткою, на якій кульковою ручкою зроблено напис «А»;

-Мобільний телефон «Nokia» із написами «Приват Г», «Приват Б» imei 1: НОМЕР_22 , imei 2: НОМЕР_23 , із двома сім-картками ( НОМЕР_24 , НОМЕР_25 ), на якій кульковою ручкою зроблено напис «А»;

-Мобільний телефон «Nokia» imei: НОМЕР_26 , із сім-карткою ( НОМЕР_27 );

-Флеш-накопичувач, чорно-сірого кольору, без номерів;

-П`ять папок скорозшивачів, синього кольору, із бухгалтерською документацією (акти, накладні, договору оренди, взаєморозрахунками з контрагентами) всередині яких знаходяться наступні документи:

1)акт №ОУ-0000040 здачі-прийняття робіт (надання послуг), на 1 арк.;

2)акт передачі-прийому приміщень б/н без дати, на 1 арк.;

3)акт №ОУ-0000027 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 28.02.2017, на 1 арк.;

4)рахунок №СФ-0000044 від 01.03.2017, на 1 арк.;

5)акт огляду орендує мого складського приміщення на наявність повірених вогнегасників Інженера з охорони праці ПАТ «Київський завод «РІАП» ОСОБА_29 , на 1 арк.;

6)акт №ОУ-0000012 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.01.2017, на 1 арк.;

7)рахунок №СФ-0000029 від 01.02.2017, на 1 арк.;

8)договір №16-16 оренди будинку, споруди (іншого об`єкта нерухомості) від 01.11.2016, укладений між ТОВ «Парісоф» та ОСОБА_21 щодо оренди приміщення за адресою: м.Київ, вул.Корабельна, 5, на 5 арк., із чотирма додатками на 4 арк.;

9)договір №14-16 оренди будинку, споруди (іншого об`єкта нерухомості) від 01.09.2016, укладений між ТОВ «Парісоф» та ОСОБА_21 щодо оренди приміщення за адресою: м.Київ, вул.Корабельна, 5, на 5 арк., із трьома додатками на 3 арк.;

10)аркуші паперу формату А4, у кількості 9 шт., із назвою «Взаєморозрахунки з контрагентами», по управлінському облік, по контрагентам, із помітками виконаними кульковою ручкою синього та червоного кольору По всіх договорах;

11)аркуші паперу формату А4, у кількості 13 шт., у надрукованому вигляді, із назвою «Активы»;

12)аркуші паперу формату А4, у кількості 10 шт., у надрукованому вигляді, із назвою «Залишки товарів на складах»;

13)аркуш паперу формату А4, у кількості 1 шт., у надрукованому вигляді, із назвою «Звіт про переміщення товарів на складах»;

14)«Кава та напої кавові фасовані. Технічні умови ТУ У 10.8-37096154-001:2016 (вперше)», розроблені директором ТОВ «Ханес Груп» ОСОБА_6 , на 17арк.;

15)Звіт за результатами робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи 258/07/16 від 14.06.2016 ТУ У 10.8-37096154-001:2016 «Кава та напої кавові фасовані. Технічні умови», на 1 арк.;

16)Договір про виконання науково-технічної роботи №1811 від 14.06.2016, з додатками: протоколом погодження договірної ціни та актом здачі-приймання науково-технічної роботи, разом на 3 арк.;

17)Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2016 №05.03.02-06/20880, на 1 арк.

18)Акт №201-В709/16 здачі-приймання робіт за договором №201-В709/16 від 17.05.2016, складений 01.09.2016, на 1 арк.;

19)Договір про надання платних робіт (послуг) №201-В709/16 від 17.05.2016, на 2арк.;

20)Акт звірки взаєморозрахунків за період: січень 2016 листопад 2016 між ПАТ «Перший експедиційний загін підводних та гідротехнічних робіт» і ОСОБА_30 за договором №20-О від 01.01.2016, на 1 арк.;

21)Додаткова угода №1 до договору №20-О від 01.01.2016, укладена 31.07.2016, на 1 арк. та акт здачі-приймання приміщення від 31.07.2016 до неї;

22)Рахунок №СФ-0000186 від 28.04.2017, на 1 арк.;

23)Акт №ОУ-0000044 здачі-приймання робіт (надання послуг), від 30.04.2017 на 1арк.;

24)Акт №ОУ-0000041 здачі-приймання робіт (надання послуг), від 31.03.2017, на 1арк.;

25)Рахунок №СФ-0000129 від 31.03.2017, на 1 арк.;

26)Договір оренди будинку, споруди (іншого об`єкта нерухомості) №02-17 від 01.04.2017 з додатками, разом на 8 арк.;

27)Акт №ОУ-0000028 здачі-приймання робіт (надання послуг), від 28.02.2017, на 1арк.;

28)Рахунок №СФ-0000045 від 01.03.2017, на 1 арк.;

29)Акт №ОУ-0000013 здачі-приймання робіт (надання послуг), від 31.01.2017, на 1арк.;

30)Рахунок №СФ-0000030 від 01.02.2017, на 1 арк.;

31)Акт №ОУ-0000167 здачі-приймання робіт (надання послуг), від 31.12.2016, на 1арк.;

32)Рахунок №СФ-0000015 від 03.01.2017, на 1 арк. з квитанцією про сплату №17010793 від 12.01.2017 на 1 арк.;

33)Акт №ОУ-0000152 здачі-приймання робіт (надання послуг), від 30.11.2016, на 1арк.;

34)Рахунок №СФ-0000294 від 01.12.2016, на 1 арк.;

35)Рахунок №СФ-0000279 від 03.11.2016, на 1 арк. та чек про оплату рахунку;

36)Договір №17-16 оренди будинку, споруди (іншого об`єкта нерухомості) від 01.11.2016 з додатками, разом на 8 арк.;

37)Аркуші паперу формату А4, на яких містяться написи «Якобз 3 в 1 оріджінал», «Romiani», «Doppio» та їх опис, що є уточненням до технічного завдання з виготовлення картонних виробів, , а також рукописні виправлення, на 22 арк.;

38)Окремі аркуші паперу, на яких міститься друкований та рукописний текст із зазначенням взаєморозрахунків з контрагентами, а також грошових видатків на заробітну плату, логістику, банківське обслуговування тощо, на 17 арк.

-Записна книжка білого кольору;

-Книга у жовтій обкладинці із назвою «Деловая переписка на английском и русаком языках»;

-Системний блок, б/н, марки «Delux», сіро-чорного кольору, без серійного номеру;

-Системний блок, б/н, марки «Delpfics», чорного кольору, без серійного номеру.

-11 скляних банок ? 0,5 л із коричневою сумішшю;

-3 банки ? 1 л із коричневою сумішшю;

-3 банки ? 0,3 л із коричневою сумішшю;

-6 пластикових банок ? 0,05 л;

-1 банка м 0,72 л;

-4 металеві банки, сірого кольору, із коричневою сумішшю по 200 г;

-1 банка ? 0,37 л;

-2 банки ? 0,5 л з пакетом коричневої суміші;

-1 банка ? 0,17 л;

-3 пачки «Якобс Монарх» 70 г;

-1 пачка «Grano Dorado» 240 г;

-1 пачка «Якобс Монарх» 130 г;

-1 пачка «Чорна карта»;

-1 пачка «Nescafe» 60 г;

-1 пачка «Цукорій» 100 г;

-1 пачка «Vrumi» 150 г;

-1 пачка «Light Classimo» 500 г;

-1 банка з синьою кришкою «Gerber» із коричневою сумішшю;

-2 стікери «Jacobs» 13,5 г та 2 г;

-1 стікер «Nescafe» 2 г;

-1 коробка «Jacobs» із сімома стікерами;

-4 упаковки «Gauri» по 75 г кожна;

-1 коробка зі стікерами «Jacobs» 56 г;

-2 коробки зі стікерами «Nescafe» по 56 г;

-2 упаковки «Чорна карта» по 285 г;

-2 упаковки «Чорна карта» по 400 г;

-2 упаковки «Чорна карта» 65 г та 95 г;

-1 упаковки «Nescafe» 60 г.

-2 полімерних пакета із коричневою сумішшю загальною вагою 400 г;

-2 малі полімерні пакети загальною вагою 150 г;

-1 великий полімерний пакет із білою сумішшю 100 г;

-1 банка ? 0,5 л з пакетом білої суміші;

-3 коробки зі стікерами «Jacobs» в пакеті;

-3 стікера «Jacobs»;

-1 банка ? 0,5 л з коричневою сумішшю;

-4 упаковки «Gauri» 75 г;

-1 упаковка «Jacobs» 400 г;

-1 упаковка кава розчинна «Кожен день» 50 г;

-2 коробки зі стікерами «Jacobs» масою 273 г та 288 г;

-1 полімерний пакет з написом «У Саши на пробу» та пакетик кави 20 г;

-2 пакетика «Русская кофейня» 20 г.

-7 упаковок «Gauri» 75 г;

-1 банка ? 1 л Еквадор;

-1 упаковка «Nescafe» 60 г;

-2 коробки зі стікерами «Jacobs Dynamix»;

-2 стікера «Jacobs»;

-1 стікер «Jacobs Dynamix»;

-2 упаковки «Jacobs» по 400 г;

-1 банка ? 0,5 л з коричневою сумішшю;

1 банка ? 0,72 л з коричневою сумішшю.

Задовольняючи клопотання вказане клопотання слідчий суддя дійшов до висновку про існування сукупності підстав та розумних підозр вважати, що вказані речі є речовими доказами.

Відповідно до ч.1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Положення ст. 174 КПК України передбачають можливість скасування арешту майна повністю чи частково за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Розглянувши дане клопотання, повно і всебічно вивчивши докази слідчий суддя дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання, оскільки арешт накладено обґрунтовано та на сьогоднішній день не відпала потреба наявності даного арешту.

Керуючись ст.ст. 170-174, 309 КПК України, слідчий суддя

Ухвалив

В задоволенні клопотання ОСОБА_5 в інтересах ОСОБА_6 про скасування арешту майна про скасування арешту майна накладеного ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 02 серпня 2017 року постановлену за результатами розгляду клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_7 , погодженого прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_4 про арешт майна внесене у кримінальному провадженні №22017220000000023 від 23.01.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 229 КК України - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та не підлягає оскарженню в апеляційному порядку.

Слідчий суддя

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.10.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу69655117
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —752/15519/17

Ухвала від 13.05.2019

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 14.11.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Паленик Ігор Григорович

Ухвала від 14.11.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Паленик Ігор Григорович

Ухвала від 14.11.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Масенко Денис Євгенович

Ухвала від 25.09.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Росік Тетяна Володимирівна

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шкірай М. І.

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шкірай М. І.

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шкірай М. І.

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шкірай М. І.

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шкірай М. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні