Постанова
від 08.12.2009 по справі 2-а-3231/09
ЛЕБЕДИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-3231/09

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 грудня 2009 року суддя Л ебединського районного суд у Сумської області Подопри гора Л.І., розглянувши в поряд ку письмового провадження адміністративну справу за п озовом ОСОБА_1 до Управл іння Пенсійного фонду Укра їни в Лебединському районі Сумської області про поновл ення пропущеного строку дл я звернення до адміністрат ивного суду та стягнення н едоплаченої щомісячної де ржавної соціальної допомог и за 2007-2009 роки відповідно до Закону України « Про соціа льний захист дітей війни» , -

В с т а н о в и в:

Позивач звернувся до суд у з позовом до Управління Пе нсійного фонду в Лебединськ ому районі Сумської області , в якому просить зобов' яза ти відповідача нарахувати та виплатити йому , як дитині ві йни, недоплачену щомісячну державну соціальну допомог у за 2007 - 2009 роки в сумі 3632,90 грн. т а виплачувати в подальшому таку допомогу.

Обґрунтовуючи свої позовн і вимоги позивач посилаєтьс я на те, що він належить до со ціальної категорії « Дитина війни» і відповідно до ст.. 6 З акону України « Про соціа льний захист дітей війни» з 01 січня 2006 року має право на от римання соціальної допомог и в розмірі 30 % від мінімально го розміру пенсії за віком. Р ішенням Конституційного Су ду України №6-рп/2007 від 09 липня 200 7 року були визнані такими, що не відповідають Конституці ї України та є неконституцій ними окремі положення Закон у України « Про Державний бюд жет України на 2007 рік», якими бу ла зупинена дія положень За кону України « Про соціальни й захист дітей війни», на під ставі яких повинна була бути нарахована соціальна допом ога . Однак в порушення вимог ст.. 124 Конституції України не здійснено нарахування та ви плату зазначеного підвищен ня до пенсії за 2007 рік. Також в важає, що за 2008 та 2009 роки йому ви плата належної допомоги пров одилася відповідачем в розмі рах значно менших ніж передб ачено діючим законом. В цьому вбачає порушення своїх прав і тому звертається до суду з д аним позовом.

Позивач до початку судового засідання надав суду заяву про розгляд спр ави за його відсутності, вим оги свої підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача Пенсійного Фонду України в Лебединському районі Сумсь кої області до початку суд ового засідання надав суду заяву про розгляд справи з а його відсутності, прохає су д в задоволенні позову відмо вити. В обґрунтування своїх д оводів зазначив, що рішення К онституційного Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 стосу валось лише Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік», рішень щодо неконст итуційності Закону України « Про Державний бюджет України на 2006 рік» Конституційним Суд ом України не приймалось. Так им чином, на думку відповідач ів рішення Конституційного С уду України від 09 липня 2007 року зворотної дії в часі не має, а тому на період до 09 липня 2007 рок у не поширюється. В 2008-2009 роках ф інансування виплат дітям вій ни проводиться на підставі ч инного законодавства у розмі рі 10% від прожиткового мінімум у встановленого для осіб, які втратили працездатність і ц і кошти виплачуються позивач у в повному обсязі.

Крім того, відповідач вважа є свої дії щодо невиплати поз ивачеві доплати до пенсії, пе редбаченої ст. 6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» правомірними через невизначеність на законода вчому рівні органу на який п окладено обов' язок здійсне ння таких виплат особам, які мають статус дитини війни, за рахунок яких коштів повинні здійснюватися ці виплати та який розмір мінімальної пен сії за віком необхідно засто совувати при обчисленні таки х доплат. При цьому, відповіда ч зазначив про необґрунтован ість доводів позову щодо зас тосування до спірних правові дносин ст.28 Закону України „Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування”, оскільки розмір мінімально ї пенсії за віком, встановлен ий абзацом 1 частини 1 цієї ста тті застосовується виключно для визначення розмірів пен сії, призначених за цим Закон ом.

У письмовому запереченні т акож зазначено, що управлінн я Пенсійного фонду в Лебедин ському районі діяло у межах п овноважень, у порядок та у спо сіб, що визначені чинним зако нодавством України, та зверт ає увагу суду на пропущений п озивачем. Річний строк зверн ення до суду з зазначеним поз овом.

08 грудня 2009 року була винес ена ухвала про розгляд спр ави в порядку письмового п ровадження.

Судом встановлено позивач має статус «Дитини війни», щ о також підтверджується пе нсійним посвідченням № НО МЕР_1 (а.с.7). Враховуючи зазна чений статус позивача, він ві дповідно до ст.6 Закону Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” має право на отрима ння державної соціальної під тримки, а саме підвищення до п енсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком. Із заперече нь відповідача, встановлено , що відповідач не здійснює по зивачу зазначених виплат, по силаючись на відсутність у н ього коштів та на невизначен ість розрахункової величини (мінімальної пенсії за віком ) для розрахунку підвищень до пенсії категорії громадян, я кі мають статус дітей війни.

Виходячи із встановлених о бставин справи та досліджени х доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку про ча сткове задоволення позовних вимог, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни», дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.

Згідно ст. 7 Закону України « Про соціальний захист дітей війни», фінансове забезпечен ня державних соціальних гара нтій, передбачених цим Закон ом, здійснюється за рахунок к оштів Державного бюджету Укр аїни.

Конституційний Суд Україн и у п.3 мотивувальної частини р ішення від 03.10.1997 року №4-зп (справ а про набуття чинності Конст итуцією) зазначив: „Конкретн а сфера суспільних відносин не може бути водночас врегул ьована однопредметними норм ативними правовими актами од накової сили, які за змістом с уперечать один одному. Звича йною є практика, коли наступн ий у часі акт містить пряме за стереження щодо повного або часткового скасування попер еднього. Загальновизнаним є те, що з прийняттям нового акт а, якщо інше не передбачено са мим цим актом, автоматично ск асовується однопредметний а кт, який діяв у часі раніше”.

Стосовно позовних вимог що до здійснення позивачеві доп лати до пенсії за 2007 рік, суд вв ажає їх частково підлягаючим и задоволенню, з таких підста в.

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закон у України «Про Державний бюд жет на 2007 рік», дію статті 6 Зако ну України «Про соціальний з ахист дітей війни», з урахува нням ст. 111 цього Закону, було зу пинено.

Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 за №6-рп\2007 року, у справі за поданням 46 на родних депутатів України щод о відповідності Конституції України (конституційності) п оложень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, пп. 7, 9, 12, 13,14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст. 71, ст. ст. 98, 101, 103, 111 Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік» (справа про соціальн і гарантії громадян), визнано таким, що не відповідає Конст итуції України (є неконститу ційним) положення п. 12 ст. 71 Зако ну України «Про Державний бю джет на 2007 рік», яким зупинено д ію ст. 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» , з урахуванням ст. 111 цього Зако ну.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Відповідно до ч.2 ст.152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.

Виходячи з приписів ч.2 ст.152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України УПФУ в Леб единському районі Сумської області повинен був нарахов увати та сплачувати позиваче ві доплату до пенсії, передба чену ст.6 Закону України „Про с оціальний захист дітей війни ” з 09.07.2007 року, оскільки з момент у ухвалення Конституційним С удом України рішення щодо не конституційності пункту 12 ст атті 71 Закону України „Про Дер жавний бюджет України”, ця но рма втратила чинність та не п ідлягала застосуванню. Отже, відповідач з 09.07.2007 року мав дія ти у відповідності з приписа ми діючої норми ст..6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, нараховувати т а здійснювати позивачу відп овідні доплати.

Що стосується вимог позива ча про зобов'язання відповід ача виплачувати йому в 2008 році щомісячну надбавку до пенсі ї в розмірі 30 % мінімальної пен сії за віком, то суд вважає так і вимоги частково обґрунтова ними, виходячи з наступного.

Відповідно до п.п.41 розділу 2 Закону України „Про Державни й бюджет на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України” текст стат ті 6 Закону України "Про соціал ьний захист дітей війни" викл адено в наступній редакції. Д ітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Закону Укр аїни "Про статус ветеранів в ійни, гарантії їх соціально го захисту") до пенсії або що місячного довічного грошов ого утримання чи державної соціальної допомоги, що ви плачується замість пенсії, виплачується підвищення у р озмірі надбавки, встановлено ї для учасників війни. Ветера нам війни, які мають право на о тримання підвищення до пенсі ї або щомісячного довічного грошового утримання чи держа вної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії , відповідно до цього Закону т а Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” дане п ідвищення провадиться за їх вибором згідно з одним із зак онів. Дане підвищення у вище наведеному розмірі позивач у виплачується щомісячно по чинаючи з січня 2008 року.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 за №10-рп\200 8 року, у справі за конституцій ними поданнями Верховного Су ду України щодо відповідност і Конституції України (конст итуційності) окремих положен ь ст.65 розділу 1, пунктів 61, 62, 63, 66 ро зділу 2, пункту 3 розділу 3 Закон у України „Про Державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України” і 101 наро дних депутатів України щодо відповідності Конституції У країни (конституційності) по ложень ст. 67 розділу 1, п.п. 1-4, 6-22, 24-100 р озділу 2 Закону України „Про Д ержавний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни” (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України), визнано так им, що не відповідає Конститу ції України (є неконституцій ним) положення п.п.41 розділу 2 За кону України „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України”.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Виходячи із системного ана лізу зазначених норм законод авства, рішення Конституційн ого Суді України від 22.05.2008 року та приписів ч.2 ст.152 Конституці ї України, суд дійшов висновк у, що з 22.05.2008 року УПФУ в Лебедин ському районі Сумської обла сті повинен був нараховувати та сплачувати позивачу допл ату до пенсії, передбачену ст .6 Закону України „Про соціаль ний захист дітей війни” в ред акції, яка діяла до 01.01.2008 року, ос кільки з моменту ухвалення К онституційним Судом України рішення щодо неконституційн ості пп..41 розділу 2 Закону Укра їни „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів Ук раїни”, ця норма втратила чин ність та не підлягала застос уванню. Отже, відповідач з 22.05.2008 року мав діяти у відповіднос ті з приписами діючої норми с т.6 Закону України „Про соціал ьний захист дітей війни”, нар аховувати та здійснювати поз ивачу доплату до пенсії у роз мірі 30% мінімальної пенсії за віком.

Між тим, до 22.05.2008 року, тобто до ухвалення зазначеного рішен ня Конституційним Судом Укра їни, відповідач, здійснюючи п озивачеві доплати, передбач ені ст.6 Закону України „Про со ціальний захист дітей війни” в редакції від 01.01.2008 року, з урах уванням п.п.41 розділу 2 Закону України „Про Державний бюдже т на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих акті в України”, діяв на підставі т а у відповідності з діючою но рмою зазначених законів, а то му позовні вимоги щодо стягн ення доплати до пенсії у розм ірі 30% мінімальної пенсії за в іком з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року задо воленню не підлягають.

Законом України « Про держа вний бюджет на 2009 рік» дію ст.. 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни» не зу пинено. Відповідно до ч. 2 ст. 54 З акону України « Про державни й бюджет на 2009 рік» розміри со ціальних державних соціальн их гарантій на 2009 рік, що визнач аються залежно від прожитков ого мінімуму, встановлюються відповідними законами Украї ни, цим Законом, та нормативно - правовими актами Кабінету М іністрів України.

Відповідним законом, який в становлює доплату до пенсії дітям війни є Закон України « Про соціальний захист дітей війни». Таким чином, виходячи із пріоритетності законів н ад підзаконними актами, при в изначені розміру щомісячної державної соціальної допомо ги за період з 01.01.2009 р. територіа льні органи Пенсійного фонду України в 2009 році повинні діят и у відповідності з приписам и діючої норми ст.. 6 Закону Укр аїни « Про соціальний захист дітей війни», а не відповідно до постанови КМУ за № 530 від 28.05.2 008 року.

Відповідно до статті 64 Конс титуції України конституцій ні права і свободи людини і гр омадянина не можуть бути обм ежені, крім випадків, передба чених Конституцією України.

Згідно ч.ч.3 та 4 ст.8 Кодексу ад міністративного судочинств а України звернення до адмін істративного суду для захист у прав і свобод людини і грома дянина безпосередньо на підс таві Конституції України гар антується. Забороняється від мова в розгляді та вирішенні адміністративної справи з м отивів неповноти, неясності, суперечливості чи відсутнос ті законодавства, яке регулю є спірні правовідносини.

Таким чином, доводи відпові дача, в частині неврегульова ності на законодавчому рівні порядку здійснення доплат о собам, які мають статус дітей війни не може бути підставою для їх не здійснення або від мови в задоволенні позову.

Щодо доводів стосовн о відсутності підстав для за стосування до спірних правов ідносин ст.28 Закону України „П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування” , суд зазначає наступне.

Сторонами по справі не заперечується, що позивач, ві дповідно до ст.6 Закону Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” має право на отрима ння доплати до пенсії у розмі рі 30% мінімальної пенсії за ві ком.

За чинним законодавст вом розмір мінімальної пенсі ї за віком визначається лише за правилами, передбаченими ст.28 Закону України „Про зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування”, іншого нормативно-правового акта, я кий би визначав цей розмір аб о встановлював інший розмір, немає.

З огляду на викладене, суд вважає необґрунтованими доводи відповідача щодо зас тосування положення ч.3 ст.28 за значеного Закону, з якої випл иває, що мінімальний розмір п енсії за віком, встановлений абзацом 1 частини 1 цієї статт і, застосовується виключно д ля визначення розмірів пенсі ї, призначених згідно з цим За коном, оскільки наявність та кої норми та відсутність інш ого мінімального розміру пен сії за віком не є підставою дл я відмови в реалізації позив ачкою конституційної гаран тії, встановленої ст.46 Констит уції України та права на отри мання доплати до пенсії, пере дбаченої ст.6 Закону України „ Про соціальний захист дітей війни”.

Також, суд відхиляє довод и відповідача щодо не визнач еності на законодавчому рівн і питання відносно органу на який покладено обов' язок з дійснення виплат підвищення до пенсії особам, які мають ст атус дитини війни.

Пенсійний фонд України діє у відповідності до Положенн я Про Пенсійний фонд України , затвердженого Указом Прези дента України від 01.03.2002 року за №121\2001 і здійснює свої повноваж ення на підставі п.15 зазначено го положення через створені в установленому порядку його територіальні управління. В ідповідно до Закону України „ Про загальнообов' я зкове державне пенсійне стра хування” рішення про признач ення та перерахунок пенсій п риймаються управліннями Пен сійного фонду України за міс цем проживання пенсіонерів.

Таким чином, обов' язок по н арахуванню та виплаті доплат и до пенсії позивача, передба ченої ст.6 Закону України „ Про соціальний захист дітей вій ни ” покладено на УПФУ в Лебе динському районі Сумської о бласті, за місцем проживання позивача.

Крім того, суд вважає безпі дставним посилання відповід ача на відсутність коштів що до забезпечення виплат зазна ченої доплати до пенсії.

Статтею 22 Конституції Укра їни визначено, що конституці йні права і свободи гарантую ться. Таким чином, держава взя ла на себе зобов' язання заб езпечити реалізацію громадя нами своїх конституційних пр ав.

За змістом ч.1 ст.46 Конститу ції України громадяни мають право на соціальний захист, щ о включає право на забезпече ння їх у старості та в інших ви падках, передбачених законом .

Законом України «Про соці альний захист дітей війни» р еалізовано конституційне п раво на соціальний захист гр омадян, які мають статус «дит ини війни», серед яких їм нада но право на отримання 30% допла ти до пенсії.

Відповідно до ч.2 ст.6 Конст итуції України органи законо давчої, виконавчої та судово ї влади здійснюють свої повн оваження у встановлених Конс титуцією межах і відповідно до законів України.

Згідно абз.1 п.1 Положення п ро Пенсійний фонд України, за твердженого Указом Президен та України від 01.03.2002 року за №121/2001 Пенсійний фонд України є цен тральним органом виконавчої влади.

Відповідно до зазначеног о Положення на Пенсійний фон д України покладено обов' яз ок щодо призначення пенсії; п ідготовки документів для її виплати; забезпечення своєча сного і в повному обсязі фіна нсування та виплату пенсій.

Пунктом 1.1 Положення про управління Пенсійного ф онду України в районах, міста х і районах у містах, затвердж еного постановою правління П енсійного фонду України від 30.04.2002 року за №8-2 управління Пенс ійного фонду України у район ах, містах і районах у містах є органами Пенсійного фонду У країни, підвідомчими відпові дно головним управлінням цьо го фонду в Автономній Респуб ліці Крим, областях, містах Ки єві та Севастополі, що разом з цими управліннями утворюют ь систему органів Пенсійного фонду України та мають завда нням - забезпечення признач ення та виплати пенсії.

Отже, обов' язок по нарахуванню та виплати допл ати до пенсії, яка передбачен а Законом України «Про соціа льний захист дітей війни», по кладено саме на органи Пенсі йного фонду України.

Враховуючи, що держ ава взяла на себе обов' язок щодо виплати позивачу 30% допл ати до пенсії та поклала вико нання цього обов' язку на це нтральний орган виконавчої в лади - Пенсійний фонд Украї ни, який діє через свої місцев і органи, що входять в систему його органів, але вони не вчин или жодної дії для нарахуван ня цих коштів та їх виплати, су д вважає, що вони не виконали с воїх повноважень без поважни х причини.

Виходячи із системно го аналізу приписів Конститу ції України та наведених нор мативно-правових актів, суд в важає безпідставними посила ння відповідача на відсутніс ть коштів, як на обґрунтуванн я правомірності невиконання своїх зобов' язань перед по зивачем.

Крім того, відповіда чем, в порушення ч.2 ст.71 КАС Укр аїни не доведено та не надано суду доказів щодо вчинення б удь-яких дій для забезпеченн я виконання покладеного на н ього обов' язку щодо нарахув ання та виплати позивачці до плати до пенсії у розмірі 30% ві д мінімальної пенсії за віко м.

Отже, відсутність коштів у відповідача, який не вчинив жодної дії щодо їх отримання для забезпечення виконання своїх зобов' язань або невик онання іншим органом виконав чої влади свого обов' язку щ одо виділення коштів на здій снення позивачеві виплат, га рантованих йому Конституці єю України, не є підставою для відмови в задоволенні позов у та визнання правомірними д ій або бездіяльності відпові дача.

Доводи відповідача щодо пр опущення позивачем строку з вернення до адміністративно го суду за захистом своїх пор ушених прав є безпідставними , оскільки порушення його пра в тривало в період з 9 липня 200 7 року по 31 грудня 2007 року, з 22 тра вня 2008 року по 31 грудня 2008 року та триває з 01.01.2009 року.

Задовольняючи частково по зовні вимоги, суд виходить з т ого, що вимоги про стягнення з УПФУ в Лебединському районі Сумської області доплати до пенсії у визначен ій позивачем грошовій сумі н е підлягають задоволенню, ос кільки такі виплати не були й ому нараховані, а суд не може перебирати на себе функцію з дійснення перерахунку та нар ахування пенсії замість орга ну, якому надані такі повнова ження.

Між тим, виходячи зі змісту позову та для повного захист у прав позивача, за захистом я ких він звернувся до суду, суд вважає необхідним, на підста ві ч.2 ст.11 КАС України, вийти за межі позовних вимог та визна ти протиправною бездіяльніс ть УПФУ в Лебединському райо ні Сумської області, по не вик онанню з 09.07.2007 по 31.12. 2007року; з 22.05.2008 ро ку та по час прийняття постан ови приписів статті 6 Закону У країни «Про соціальний захи ст дітей війни», яка призвела до порушення прав позивача на своєчасне нарахування на отримання доплати до пенсії .

Судові витрати по справі п ідлягають розподілу у відпов ідності до ч.3 ст.94 КАС України.

На підставі викладеного , керуючись ст. 64, 124, 152 Конституці ї України, ст.ст. 3, 6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни», Законом України « Про виконання рішень та зас тосування практики Європейс ького суду з прав людини» ст.с т.6-14,71, ч.3 ст. 122, 159-163 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 зад овольнити частково.

Визнати протиправною бе здіяльність Управління Пенс ійного фонду України в Лебед инському районі Сумської обл асті .

Зобов' язати Упра вління Пенсійного фонду Укра їни в Лебединському районі здійснити перераху нок пенсії ОСОБА_1 з підвищенням її на 30% мі німальної пенсії за віком з р озміру, встановленого ч. 1 ст. 28 Закону України „Про загально обов' язкове пенсійне страх ування” та провести відповід ні виплати за 2007 рік з 09 липня п о 31 грудня; за 2008 рік з 22 травня п о 31 грудня та за 2009 рік з 01 січня по 01 жовтня , за виключенням суми фактично проведених ви плат.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного б юджету України на користь ОСОБА_1 витрати зі сплати с удового збору у розмірі 1 грн. 70 коп.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Харківського апеляційного адміністративного суду чере з Лебединський районний суд Сумської області шляхом пода чі заяви про апеляційне оска рження протягом десяти днів з дня її складення в повному о бсязі відповідно до ст.. 160 КАС У країни та наступного подання апеляційної скарги протягом двадцяти днів після подання зазначеної заяви, або в поряд ку, передбаченому ч. 5 ст. 186 КАС України.

Суддя

СудЛебединський районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення08.12.2009
Оприлюднено17.12.2009
Номер документу6992041
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-3231/09

Ухвала від 04.11.2009

Адміністративне

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Демченко О.С.

Ухвала від 21.07.2010

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 10.06.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Швед Е. Ю.

Ухвала від 03.04.2009

Адміністративне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Слюсарчук В.М.

Постанова від 24.12.2009

Адміністративне

Ленінський районний суд міста Севастополя

Левадко Світлана Іллівна

Постанова від 15.12.2009

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Куракова Вікторія Валентинівна

Постанова від 10.12.2009

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Шевченко Сергій Володимирович

Постанова від 21.12.2009

Адміністративне

Сумський районний суд Сумської області

Моісеєнко Олена Михайлівна

Постанова від 08.12.2009

Адміністративне

Лебединський районний суд Сумської області

Подопригора Людмила Іванівна

Постанова від 29.09.2009

Адміністративне

Зарічний районний суд м.Сум

Мальована В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні