Ухвала
від 02.11.2017 по справі 554/86/17
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 02.11.2017 Справа № 554/86/17

Провадження № 1-кс/554/7558/2017

У Х В А Л А

02 листопада 2017 року м. Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання, подане старшим слідчим СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №12016170000000708 від 29.12.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, і погоджене прокурором відділу прокуратури Полтавської області ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення обшуку, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся до суду із клопотанням про проведення обшуку, посилаючись на те, що провадженні СУ ГУНП в Полтавській області знаходяться матеріали кримінального провадження за №12016170000000708 від 29.12.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Клопотання мотивоване тим, що службові особи бюджетних підприємств, установ, організацій, які є розпорядниками державних коштів, протягом 2016 року, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів КБ-2в приймання виконаних робіт розтратили бюджетні кошти на користь ТОВ фірма «Никс-М» та інших суб`єктів господарювання, з якими були укладені договори на виконання робіт, послуг, постачання товарів, чим спричинили державному бюджету значної матеріальної шкоди.

Так, досудовим розслідуванням встановлено, що в період часу з 01.01.2016 року по 31.12.2016 року службові особи Лубенського районного центру первинної медичної сімейної допомоги, зловживаючи своїм службовим становищем, розтратили бюджетні кошти призначені для капітального ремонту по заміні вікон та дверей в амбулаторіях сімейної медицини Лубенського району Полтавської області на користь ТОВ фірма «Нікс-М» (код ЄДРПОУ 31816298) та ФОП ОСОБА_5 , шляхом внесення недостовірних відомостей до актів КБ-2в приймання виконаних робіт по об`єктах, де проводилися ремонтні роботи, а також здійснювався технічний нагляд за об`єктами будівництва на загальну суму близько 100 тис. грн., чим спричинили місцевому бюджету збитків на зазначену суму.

Крім того, слідчий вказує, що службовими особами Лубенського районного центру ПМСД протягом 2016 року, з метою проведення технічного нагляду по об`єктам: по капітальному ремонту по заміні вікон та дверей амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Засулля Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Новаки Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Ждани Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон та дверей амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Ісківці Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон та дверей амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Михнівці Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Духове Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Мацківці Лубенського району Полтавської області; по капітальному ремонту по заміні вікон та дверей амбулаторії загальної практики-сімейної медицини в с. Тарандинці Лубенського району Полтавської області було безпідставно укладено договори про надання послуг з технічного нагляду за № 261-ТН від 19.12.2016; № 262-ТН від 19.12.2016; № 263-Тн від 19.12.2016; № 169 ТН від 06.09.2016; № 171-ТН від 06.09.2016; № 37-ТН від 08.08.2016; № 36-ТН від 08.08.2016; № 170-ТН від 06.09.2016 на виконання робіт по технічному нагляду об`єктів з ФОП ОСОБА_6 .

Відповідно до укладених договорів з технічного нагляду ФОП ОСОБА_6 взяв на себе зобов`язання виконати роботи по технічному нагляду на вищезазначених об`єктах по заміні вікон та дверей в амбулаторіях сімейної медицини, а Замовник прийняти до оплати послуги, згідно рахунків та актів виконаних робіт (послуг) .

ФОП ОСОБА_5 , який не мав кваліфікаційного сертифікату, який надає право здійснювати технічні нагляди по об`єктам будівництва, безпідставно службовими особами Лубенського ПМСД були перераховані бюджетні кошти. ОСОБА_6 , в свою чергу, відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В, прийняв роботи, які виконувалися підрядником ТОВ Фірма «НИКС-М» на замовлення Лубенського районного центру первинної медико-санітарної допомоги.

З метою документування розтрати бюджетних грошових коштів службовими особами Лубенського районного центру ПМСД та їх незаконного заволодіння ФОП ОСОБА_5 , встановлення фактичних даних обставин вчинення кримінальних правопорушень під час укладання договорів з технічного нагляду та виконання робіт по вищезазначених об`єктах особою, яка не має сертифіката на здійснення технічного нагляду, а також встановлення достовірності підпису та виконання його ОСОБА_6 , а також недопущення знищення, пошкодження заміни чи спотворення речових доказів, які є необхідними для проведення судової економічної та почеркознавчої експертиз, у слідчого виникла необхідність у відшуканні та вилученні оригіналів документів за фактичним місцем проживання ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 , які можливо використати як докази, а також з метою подальшого проведення почеркознавчих експертиз та які самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення у кримінальному провадженні і без цих документів, речей неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

На підставі вищевикладеного, враховуючи, що без цих документів неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачаються довести за допомогою цих документів, а також можливість їх знищення чи пошкодження, слідчий просить надати дозвіл на проведення обшуку та задовольнити клопотання.

Під час розгляду слідчим суддею питань даного клопотання рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів судом не приймалось, клопотань від учасників процесуальної дії про застосування технічних засобів фіксування до суду не надійшло, що відповідає приписам статті 107 КПК України.

Згідно ч.1 статті 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді (ч.2 статті 234).

Клопотання слідчого відповідає вимогам ст.234 КПК України.

У судовому засіданні слідчим надані пояснення, аналогічні викладеним у клопотанні, та у матеріалах, наданих до суду, наявні достатні докази на підтвердження обставин, якими обґрунтовується клопотання про проведення обшуку.

Також слідчим було доведено наявність достатніх підстав вважати, що відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування, а відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду і можуть знаходитись у зазначеному в клопотанні володінні особи.

У клопотанні слідчого зазначені об`єктивні підстави для проведення обшуку вказаного у клопотанні володіння особи, де слідчим планується відшукати та вилучити зазначені у клопотанні речі.

Так, у клопотанні слідчим порушується питання про надання дозволу на проведення обшуку житла за адресою: АДРЕСА_1 за місцем фактичного проживання ОСОБА_6 .

У судовому засіданні встановлено, що 29.12.2016 року до ЄРДР внесені відомості за №12016170000000708 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України та згідно витягу з кримінального провадження зазначені дані про те, що службові особи бюджетних підприємств, установ, організацій, які є розпорядниками державних коштів, протягом 2016 року, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів КБ-2в приймання виконаних робіт, розтратили бюджетні кошти на користь ТОВ фірма «Никс-М» та інших суб`єктів господарювання, з якими були укладені договори на виконання робіт, послуг, постачання товарів, чим спричинили державному бюджету значної шкоди.

Разом з клопотанням надано копію рапорту за наслідками проведених оперативно-розшукових заходів та встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення від 21.09.2017 року, копію кваліфікаційного сертифікату серії АТ №003421 від 29.04.2015 року на ім`я ОСОБА_6 ; копію комерційної пропозиції від 27.04.2017 року; копію рапорту від 07.04.2017 року щодо встановлення ознак розтрати державних коштів службовими особами; копію протоколу отримання зразків для експертизи від 23.10.2017 року; копію протоколу отримання додаткових зразків для експертизи від 23.10.2017 року; копію акту №90 від 14.11.2016 року приймання-передачі виконаних робіт за договором №37-ТН від 08.08.2016 року, де замовником виступає Лубенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги, а виконавцем ФОП ОСОБА_5 ; копії рахунків-фактур, договорів та актів приймання виконаних робіт; копію відомостей з ЄДРПОУ щодо ФОП ОСОБА_6 , а також копію інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №102257523 від 01.11.2017 року.

Згідно копії інформаційної довідки 102257523 від 01.11.2017 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно за № 102257523 об`єкт житлової нерухомості за адресою: АДРЕСА_1 належить на праві власності ОСОБА_7 (розмір частки 1/1).

Таким чином, згідно матеріалів кримінального провадження, а також даних за результатами проведених оперативних заходів, досліджених у судовому засіданні у їх сукупності, вбачається, що ФОП ОСОБА_5 , який не мав кваліфікаційного сертифікату, що надає право здійснювати технічні нагляди по об`єктам будівництва, службовими особами Лубенського ПМСД були перераховані бюджетні кошти. Крім того, документально підтверджено, що ОСОБА_6 відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В, прийняв роботи, які виконувалися підрядником ТОВ Фірма «НИКС-М» на замовлення Лубенського районного центру первинної медико-санітарної допомоги. Внаслідок вказаних дій державному бюджету значної матеріальної шкоди.

Тому, з огляду на вказані обставини, а також надані слідчим у судовому засіданні пояснення, слідчим суддею встановлені достатні дані щодо підстав для проведення обшуку у кримінальному провадженні та існують обґрунтовані підстави вважати, що за вказаних обставин могло мати місце вчинення кримінального правопорушення, у зв`язку з чим слідчим подано до суду клопотання про надання дозволу на проведення обшуку в рамках розслідування даного кримінального провадження.

Враховуючи викладене, керуючись ст.30 Конституції України, ст.ст. 110, 234, 235, 370, 372 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати дозвіл на проведення обшуку житла за адресою: АДРЕСА_1 , що належить на праві власності ОСОБА_7 (розмір частки 1/1), де фактично проживає ОСОБА_6 , з метою відшукання і вилучення оригіналів документів за період часу з 01.01.2016 року по теперішній час, які готувалися, укладалися, підписувалися ОСОБА_6 та ОСОБА_5 , а саме: договорів (угод, контрактів) поставки, виконання робіт, послуг, здійснення технічних наглядів з додатками, додаткових договорів (угод, контрактів), специфікацій до них, документів, які складалися під час виконання вищезазначених робіт (послуг), договори підрядів, субпідрядів з додатками та додатковими угодами (в тому числі інші документи, які укладалися з іншими фізичними особами, підприємствами, організаціями), договірні ціни, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3), акти приймання виконаних робіт (наданих товарів, послуг) (форми № КБ-2в), відомості ресурсів, журнали обліку робіт, документів, що стосуються оплати вартості вказаних робіт (послуг) товарно-транспортних накладних, рахунківфактур, підсумкових відомостей використаних ресурсів, витрат по факту, журналів обліку робіт, рахунків, накладних на придбання та реалізацію товарів, робіт, послуг, податкових накладних на придбання та реалізацію товарів (робіт, послуг), договорів відповідального зберігання, актів приймання-передачі по договорам відповідального зберігання, документів, які спрямовувалися на адресу підприємств, установ, організацій Полтавської області для участі у конкурсному відборі з приводу визначення переможців (Виконавців, Підрядників) виконання робіт з капітальних ремонтів по заміні вікон та дверей в амбулаторіях сімейної медицини Лубенського району Полтавської області, здійснення технічних наглядів, а також інших робіт на замовлення підприємств, установ, організацій Полтавської області, пропозицій під час поставки товарів, надання послуг, виконання робіт на замовлення підприємств, установ, організацій Полтавської області, листування, доповнення, уточнення, актів звіряння взаємних розрахунків за період 01.01.2016 року по теперішній час між суб`єктами господарювання, платіжних доручень, книг обліку придбання та продажу товарів (робіт, послуг), довіреностей, книг виписаних довіреностей, квитанцій до прибуткових касових ордерів, касових книг, платіжних доручень, банківських виписок, документів, що стосуються оплати вартості проведених робіт (послуг); регістрів синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку по рахунках 31, 63, 36, 20, 23, 28, 37, 64, 68, 66, 90-92, а також первинних документів до них, документів, що підтверджують вартість (калькуляцію) продукції, яка реалізовувалася або використовувалася під час виконання робіт (послуг) по замовленнях підприємств, установ, організації Полтавської області, документів, що підтверджують придбання, товарів, робіт послуг у суб`єктів господарювання або виготовлялися власними силами, які використовувалися під час виконання робіт (послуг) на замовлення підприємств, установ, організацій Полтавської області та інших документів первинного бухгалтерського обліку, в тому числі на електронних носіях інформації, документів, які в собі містять підписи та рукописний текст, виконані ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_5 , блокнотів, журналів, чорнових записів, печаток.

Строк дії цієї ухвали становить 1 (один) місяць з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення02.11.2017
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу70076809
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —554/86/17

Ухвала від 19.06.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 18.06.2018

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 03.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

Ухвала від 14.12.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Материнко М. О.

Ухвала від 11.12.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 01.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Кулешова Л. В.

Ухвала від 02.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Кулешова Л. В.

Ухвала від 02.11.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Шевська О. І.

Ухвала від 28.09.2017

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні