Ухвала
від 24.11.2017 по справі 386/1122/17
ГОЛОВАНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 386/1122/17

Провадження № 2/386/636/17

УХВАЛА

про відкриття провадження у справі

24 листопада 2017 року смт. Голованівськ

Суддя Голованівського районного суду Кіровоградської області

ОСОБА_1 , розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_2 до ТОВ ВІТЧИЗНА -АГРО , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача : ОСОБА_3 про визнання договору оренди землі недійсним,

ВСТАНОВИВ:

22.11.2017 року до Голованівського районного суду надійшов вказаний позов, в якому представник позивача ОСОБА_2 - ОСОБА_4 просить визнати недійсним договір оренди землі зареєстрований 08.04.2017 року, укладений між ОСОБА_2 та ТОВ ВІТЧИЗНА -АГРО та стягнути на її користь витрати на правову допомогу та судовий збір .

Суддя вважає за необхідне призначити справу до судового розгляду оскільки в справі достатньо матеріалів для призначення справи до судового розгляду, попередньє судове засідання не є обов язковим, згідно ст.130 ЦПК України що позивач має право на відкриття провадження у справі .

Форма і зміст заяви відповідає вимогам ст. 119-120 ЦПК України.

Перепон для відкриття провадження по цивільній справі, передбачених ст. 122 ЦПК України, немає.

Керуючись ст.ст. 11, 122, 127, 128, 129 ЦПК України, суддя

У Х В А Л И В :

Відкрити провадження по справі №386/1122/17 за позовом ОСОБА_2 до ТОВ ВІТЧИЗНА -АГРО , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача : ОСОБА_3 про визнання договору оренди землі недійсним .

Призначити судове засідання по справі

на 08.12. 2017 року на 15:00 годин. .

Надіслати позивачу копію ухвали про відкриття провадження по справі, відповідачу - копію заяви та копії доданих до неї документів та запропонувати йому подати в строк до 07 грудня 2017 року письмові заперечення проти позову та посилання на докази, якими вони обґрунтовуються.

Явка сторін в Голованівський районний суд на судовий розгляд справи 08.12.2017 року обов язкова .

Ухвала може бути оскаржена лише в частині недотримання правил підсудності до апеляційного суду Кіровоградської області через Голованівський районний суд протягом 5 (п"яти) днів з дня проголошення ухвали .

У разі якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п яти днів з дня отримання копія ухвали .

В іншій частині ухвала оскарженню не підлягає .

Суддя: Гут Ю. О.

СудГолованівський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення24.11.2017
Оприлюднено25.11.2017
Номер документу70474363
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —386/1122/17

Рішення від 19.09.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 26.07.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 12.06.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 29.05.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 04.05.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 13.04.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 27.03.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 27.03.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 02.03.2018

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

Ухвала від 24.11.2017

Цивільне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Гут Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні