ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 листопада 2017 року № 826/5162/17
Суддя Окружного адміністративного суду м.Києва Смолій І.В. розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Державної екологічної інспекції у Тернопільській області
до Державного підприємства Укрветсанзавод в особі Тернопільської філії ДП
Укрветсанзавод
про застосування заходів реагування,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
З позовом до Окружного адміністративного суду м.Києва звернулася Державна екологічна інспекція у Тернопільській області (надалі - Державна інспекція, позивач) до Державного підприємства Укрветсанзавод (надалі - відповідач, Підприємство) в особі Тернопільської філії ДП Укрветсанзавод (надалі - Філія) про застосування заходів реагування.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами проведеної перевірки встановлено порушення вимоги чинного законодавства, а тому до Тернопільської філії ДП Укрветсанзавод слід застосувати заходи реагування у вигляді тимчасової заборони (зупинення) здійснення діяльності, що становить підвищену екологічну небезпеку до отримання позитивного висновку державної екологічної експертизи.
В матеріалах справи містяться письмові заперечення відповідача з обґрунтуванням своє правової позиції.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Державною екологічною інспекцією у Тернопільській області на підставі наказу від 18.05.2015р. №125 та направлення від 18.05.2016р. №262 в період з 18.05.2016р. по 23.05.2016р. проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами Тернопільською філією державного підприємства Укрветсанзавод в с.Острів Тернопільського району, за результатами якої складено акт, згідно якого виявлені порушення відповідача, а саме: невиконання пунктів припису від 24.05.2016р. №3-2/1891, а також, що викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря здійснюються без дозволу.
Як вбачається з матеріалів справи, за результатами перевірки на директора підприємства складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.78, ч.2 ст.61, ч.1 ст.59 КуПАП, винесено постанову про накладення адміністративного стягнення та видано припис №3-2/1891 від 24.05.2016 про усунення недоліків, який складається з 14 пунктів, з терміном виконання 10.09.2016р. Однією із вимог приписів є провести державну екологічну експертизу підприємства.
Разом з тим, відповідно до наказу від 27.09.2016р. №241 та направлення від 27.09.2016р. №581 в період 30.09.2016р. по 30.09.2016р. проведено позапланову перевірку, так як припис № 3-2/1891 відповідачем виконано не в повному обсязі, а саме невиконання наступних пунктів:
-не подається звіт про водокористування за формою 7-ГР у Львівській ГРЕ ДП НАК Надра Україи Західукргеологія (п.1, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не вживаються заходи щодо недопущення попадання стічних вод на рельєф місцевості та у р.Серет з території до Тернопільської філії ДП Укрветсанзавод за адресою: Тернопільський район, с.Острів (п.2, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не представлені наказ(и) про призначення відповідальної особи (осіб) у сфері поводження з відходами (п.3, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не представлений план організації роботи у сфері поводження з відходами (п.4, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не забезпечено систему водовідведення підприємства водонепроникним вигрібом (п.7, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не проведено державну екологічну експертизу підприємства (п.8, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не забезпечено зберігання сировини у спеціальних бункерах (п.11, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не приведення у відповідність дві не діючих експлуатаційні свердловини (п.13, термін виконання до 10.09.2016р.);
-не проведено опломбування труби з краном, спільно із представниками Державної інспекції (п.14, термін виконання до 10.09.2016р.).
При цьому пункти 5, 6, 9, 10, 12 терміном дії по усіх пунктах до 10.09.2016р. виконано, а саме:
-приведено у відповідність водовимірювальну апаратуру, проведено повірку водовимірювальної апаратури, що здійснює облік об'єму забраної води (п.5);
-забезпечено доступ до місць відбору проб забруднюючих речовин на варочному котлі КВМ-4,6А (джерело викиду №4)(п.6);
-статистичну звітність по формі 2-ТП (повітря) подається (п.9);
-виділення пари за межі котлів під час термічної обробки не допускається (п.10);
-забезпечено зони санітарної охорони експлуатаційних свердловин огорожею (п.12).
За результатами вищевказаної перевірки на директора підприємства складено протокол про адміністративне правопорушення за ст.188-5 КуПАП (за невиконання законного припису посадових осіб органу, які здійснюють державний контроль у галузі охорони навколишнього природнього середовища), винесено постанову про накладення адміністративного стягнення №3 від 30.09.2016р. та видано припис про усунення недоліків від 05.10.2016р. №3-2/3569, яким зобов'язано до 20.11.2016р.:
1) подати звіт про водокористування за формою 7-ГР у львівській ГРЕ ДП НАК Надра України Західукргеологія ;
2) вжити заходи щодо недопущення попадання стічних вод на рельєф місцевості та у р.Серет з території до тернопільської філії Державного підприємства Укрветсанзавод за адресою: Тернопільський район, с.Острів;
3) розробити наказ(и) про призначення відповідальних(ої) особи (осіб) у сфері поводження з відходами;
4) розробити план організації роботи у сфері поводження з відходами;
5) забезпечено систему водовідведення підприємства водонепроникним вигрібом;
6) провести державну екологічну експертизу підприємства;
7) забезпечити зберігання сировини у спеціальних бункерах;
8) привести у відповідність дві не діючих експлуатаційні свердловини;
9) трубу з краном, яка дозволяє здійснювати водовикористання води без проходження її через лічильник, привести у робочий стан та спільно з представниками Державної екологічної інспекції у Тернопільській області провести опломбування даного крану.
31.03.2017р. Державною інспекцією проведено повтору позапланову перевірку щодо виконання відповідачем припису 3-2/3569 від 05.01.2016р. Встановлено, що підприємством виконано п.1- подано звіт про водокористування за формою 7-ГР у Львівській ГРЕ ДП НАК Надра Україи Західукргеологія , при цьому пукти 2, 4, 5, 6, 7, 8 припису від 05.10.2016р. № 3-2/3569 Підприємством не виконано.
Оскільки відповідач продовжує здійснювати свою діяльність з порушеннями вимог природоохоронного законодавства та враховуючи те, що останній у визначений термін не усунув виявленні порушення, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05 квітня 2007 року №877-V (надалі-Закон №877-V) .
Відповідно до ст.1 Закону №877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Згідно ст.20 2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства, в тому числі про поводження з відходами; щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.
Центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів є Державна екологічна інспекція України, правовий статус якої визначено у Положенні, затвердженому Указом Президента України від 13 квітня 2011 року №454/2011.
Відповідно до п.7 Положення №454/2011, Державна екологічна інспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська, Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря).
Згідно з п.4 Положення №454/2011, Держекоінспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог, зокрема, законодавства про поводження з відходами; законодавства щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов, тощо.
Відповідно до приписів пп.15 п.6 Положення про Державну екологічну інспекцію України, Держекоінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право приймати рішення про обмеження чи зупинення (тимчасово) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин, за винятком суб'єктів підприємницької діяльності (інвесторів), що провадять свою діяльність відповідно до законодавства про угоди щодо розподілу продукції.
Разом з тим, відповідно до ч.5 ст.4 Закон №877-V, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Водночас, відповідно ч.9 ст.4 зазначеного Закону, невиконання приписів, розпоряджень та інших розпорядчих документів органу державного нагляду (контролю) тягне за собою застосування штрафних санкцій до суб'єкта господарювання згідно із законом.
Згідно ч.7 ст.7 Закон №877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Відповідно до абз.5 та абз.6 ст.11 Закону України Про охорону атмосферного повітря викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до першої групи, суб'єкту господарювання, об'єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов'язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
В своїх письмових запереченнях відповідач посилається на виконання 6 пунктів припису на момент проведення позапланових перевірок. При цьому відповідав зазначає про неправомірність 4 пункту припису 3-2/1891 від 24.05.2016р.- розроблення план організації роботи у сфері поводження з відходами - оскільки діяльність на Філії здійснюється відповідно до Технічних умов15.1-05395747.002-2003 та Ветеринарно-санітарних правил при зборі, знешкодженні та утилізації загиблих тварин і відходів, що отримуються при переробці сировини тваринного походження, затверджені наказом Державного Департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України № 82 від 2002р.,а, отже, цей пункт припису є виконаним.
Також, відповідач наголошує, що до моменту подання позову до суд, філією було виконано пункт 14 по припису 3-2/1891 від 24.05.2016р. та пункт 9 по припису 3-2/3569 від 05.10.2016р. - трубу з краном, яка дозволяє здійснювати водовикористання води без проходження її через лічильник, привести у робочий стан та спільно з представниками Державної екологічної інспекції у Тернопільській області провести опломбування даного крану- що підтверджується довідкою виданою на основі державної перевірки лічильника води виданої ДП Тернопільстандартметрологія № 309865.
Також, Підприємством було виконано пункт 2 (по обох приписах) - щодо недопущення попадання стічних вод на рельєф місцевості та у р.Серет з території до Тернопільської філії ДП Укрветсанзавод за адресою: Тернопільський район, с.Острів, а саме були виконані роботи, щодо обвалування території Філії.
В судовому засіданні представник відповідача наголошував, що Підприємство здійснило виконання восьми пунктів припису та продовжує виконувати решту, але не має змоги виконати в термін, який вказаний Державною інспекцією через обмеженість державного фінансування ДП Укрветсанзавод . Також відповідач просив залучити до матеріалів справи листи до Кабінету міністрів України, Держспоживслужби України в яких відповідач повідомляє про критичний стан всіх Філії, які знаходяться на території України та пропозиції щодо їхніх модернізацій.
Таким чином, з урахуванням наявних матеріалів справи та наданих пояснень представником відповідача, судом встановлено, що відповідач на момент розгляду спору не виконав пункти припису № 3-2/3569 від 05.10.2016р. №5,6,7,8, в тому числі і не провів державну експертизу.
Також, в обґрунтування своєї позиції щодо необхідність термінової заборони (зупинення) здійснення діяльності відповідача екологічно небезпечною ситуацією, яка склалась в регіоні, позивач повідомив наступне.
На виконання доручення Прем'єр-міністра України Гроймсана В.Б. від 06.05.2017р. та відповідного доручення Державної екологічної інспекції України від 25.05.2017р. Державною екологічною інспекцією у Тернопільській області у присутності заступника директора ТФ ДП Укрветсанзавод ОСОБА_2 від 26.05.2017р. та 29.05.2017р. проведено обстеження прилеглої території даного підприємства.
Стан виконання вимог раніше виданих приписів щодо проведення державної екологічної експертизи в даному випадку не перевірявся, а проводилось обстеження прилеглої території де зберігались побічні продукти тваринного походження.
Виявлено, що під натиском 4000 тонної маси побічних продуктів тваринного походження непридатних для подальшого споживання людиною, які зберігались на території підприємства з 2007 року, знесено бетонну огорожу, внаслідок чого частина небезпечної купи перемістилась на площу 445м 2 .
Відібрано проби ґрунту на території ТФ ДП Укрветсанзавод і прилеглої території, та відібрано проби води з безіменного потічка (вище та нижче впадання у р.Серет). За попередніми даними виявлено значне перевищення по амонію, фосфату, нітратах.
За фактом псування земель складено протокол №000353 від 26.05.2017р. про адміністративне правопорушення за ст.52 КУпАП на директора ОСОБА_3 і винесено постанову по закриття справи №1 від 26.05.2017р. у зв'язку із передачею матеріалів до органу досудового розслідування за ознаками злочину.
На усунення виявлених недоліків ТФ ДП Укрветсанзавод видано припис №3- 2/1727 від 30.05.2017р. про вжиття заходів по ліквідації засмічення земельної ділянки побічними продуктами тваринного походження непридатних для подальшого споживання людиною та приведення земельної ділянки у відповідність до цільового використання.
У зв'язку із тим, що у даному порушені вбачаються ознаки злочину, передбачені ч.1 ст.239 Кримінального Кодексу України, матеріали направлено для вжиття заходів реагування до СУ ГУНП в Тернопільській області.
За фактом псування прилеглої земельної ділянки ТФ ДП Укрветсанзавод повідомлено Державну екологічну інспекцію України, управління ДСНС України в Тернопільській області та управління цивільного захисту населення Тернопільської обласної державної адміністрації.
02.06.2017р. відбулось засідання Регіональної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Тернопільській обласній державній адміністрації з питання екологічної ситуації пов'язаної з виробничою діяльністю ТФ ДП Укрветсанзавод . Комісією зобов'язано підприємство розробити План дій щодо стабілізації, ліквідації забруднення земельної ділянки побічними продуктами тваринного походження та ряд інших дій щодо ліквідації забруднення згідно Протоколу Комісії №5; зобов'язано Тернопільську районну державну адміністрацію розглянути можливість виділення фінансових ресурсів з резервного фонду районного бюджету для фінансування робіт пов'язаних із ситуацією на підприємстві.
Згідно із статтями 13, 34, 39 Закону України Про екологічну експертизу , здійснення державної екологічної експертизи є обов'язковим для видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку. Перелік видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, і центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.
Державна екологічна експертиза проводиться у разі:
- наявної або можливої потенційної небезпеки об'єктів екологічної експертизи для навколишнього природного середовища;
- прийняття відповідного рішення Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад, судом та правоохоронними органами відповідно до законодавства;
- обумовленості загальнодержавними екологічними інтересами.
Державна екологічна експертиза видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, проводиться після оголошення замовником через засоби масової інформації Заяви про екологічні наслідки діяльності і подання еколого-експертним органам комплекту документів з обґрунтуванням оцінки впливу на навколишнє природне середовище.
Порядок передачі документації на державну екологічну експертизу визначається Кабінетом Міністрів України.
Висновки державної екологічної експертизи повинні містити оцінку екологічної допустимості і можливості прийняття рішень щодо об'єкта екологічної експертизи та враховувати соціально-економічні наслідки.
Позитивні висновки державної екологічної експертизи після затвердження їх центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, є підставою для відкриття фінансування проектів і програм чи діяльності.
Реалізація проектів і програм чи діяльності без позитивних висновків державної екологічної експертизи забороняється.
В разі негативної оцінки об'єктів державної екологічної експертизи замовник зобов'язаний забезпечити їх доопрацювання відповідно до вимог еколого-експертного висновку і своєчасну передачу матеріалів на додаткову державну екологічну експертизу.
П.23 Переліку видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 року № 808 (надалі - Перелік № 808) визначено, що у галузі тваринництва, птахівництва та рибництва видами діяльності та об'єктами, що становлять підвищену екологічну небезпеку є:
…-виробництво у сфері (установки) з перероблення та утилізації відходів тваринного походження, у тому числі птахівництва, рибництва…
Згідно розділу 2 Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених Наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27 жовтня 2008 року № 232 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 січня 2009 р. за № 85/16101. Зокрема, знешкодження (знезараження) - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Утилізація - переробка трупів тварин і конфіскатів у безпечні технічні й кормові продукти.
Виходячи з системного тлумачення наведених положень законодавства вбачається, що обов'язок отримувати висновок державної екологічної експертизи у суб'єкта господарської діяльності виникає виключно в разі здійснення ним діяльності, що становить підвищену екологічну небезпеку, або наявності у нього об'єктів підвищеної екологічної небезпеки.
При цьому, в даному випадку, виходячи з приписів п.23 Переліку № 808, значення має саме встановлення обставин здійснення відповідачем діяльності з виробництва у сфері (установки) з перероблення та утилізації відходів тваринного походження, у тому числі птахівництва, рибництва, а не факт наявності у нього біотермічної ями або худобомогильника.
Проаналізувавши правові норми чинного законодавства, враховуючи законність проведення позивачем позапланових заходів, невиконання відповідачем вимог припису щодо усунення порушень вимог природоохоронного законодавств, виявлених під час перевірки, що можуть створювати загрозу здоров'ю та життю людей, навколишньому природному середовищу, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної екологічної інспекції у Тернопільській області про застосування заходу реагування до відповідача у вигляді тимчасової заборони (зупинення) здійснення діяльності, що становить підвищену екологічну небезпеку до отримання позитивного висновку державної екологічної експертизи підлягають задоволенню.
Разом з тим, суд звертає увагу відповідача, що останній не позбавлений права на звернення до суду із заявою про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду даної справи, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) в порядку, встановленому статтею 183 2Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
Враховуючи вищевикладене, проаналізувавши правові норми чинного законодавства, виходячи з наявних доказів у справі, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись положеннями ст.ст.69-71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Тернопільській області задовольнити.
Тимчасово заборонити (зупинити) здійснення діяльності Тернопільської філії Державного підприємства Укрветсанзавод (47728, Тернопільська область, Тернопільський район, с.Острів, код ЄДРПОУ 38621562), що становить підвищену екологічну небезпеку до отримання позитивного висновку державної екологічної експертизи
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Суддя І.В. Смолій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2017 |
Оприлюднено | 29.11.2017 |
Номер документу | 70546527 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Смолій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні