Постанова
від 04.12.2017 по справі 906/679/17
РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"04" грудня 2017 р. Справа №906/679/17

Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії:

Головуючого судді Демидюк О.О.

судді Павлюк І. Ю. ,

судді Юрчук М.І.

при секретарі судового засідання - Рильнику Д.М.

За участю представників:

прокуратури Рівненської області - ОСОБА_1 (службове посвідчення №031428 від 19.01.2015р.);

відповідача - ОСОБА_2 (представник за довіреністю від 01.09.2017 р.);

третіх осіб - не з'явились

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Рівненського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу Заступника прокурора Житомирської області на рішення господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17

за позовом Коростишівської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі

1) Житомирської обласної ради (м.Житомир),

2) Державної служби геології та надр України (м.Київ)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "БМ Граніт-У" (с. Українка, Малинський район, Житомирська область)

за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача :

1) Малинської районної державної адміністрації

2) Українківської сільської ради Малинського району

про припинення права користування надрами

Судом роз'яснено представникам сторін права та обов'язки, передбачені ст.ст.20, 22 ГПК України.

Клопотання про технічну фіксацію судового процесу не поступало, заяв про відвід суддів не надходило .

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17 (суддя Тимошенко О.М.) відмовлено в задоволенні позову Коростишівській місцевій прокуратурі в інтересах держави в особі Житомирської обласної ради, Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю "БМ Граніт-У" про припинення права користування надрами.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що матеріалами справи не підтверджуються обставини отримання відповідачем ОСОБА_3 про надання йому гірничого відводу, затвердженого в установленому порядку проекту розробки родовища корисних копалин, затверджених планів розвитку гірничих робіт, документів, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов'язаних з користуванням надрами протягом двох років, починаючи з дати надання спеціального дозволу - 21.11.2007року.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням господарського суду, Заступник прокурора Житомирської області подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17 та прийняти нове, яким позов Коростишівської місцевої прокуратури задоволити повністю. Стягнути з відповідачів на користь прокуратури Житомирської області здійсненні нею судові витрати за подачу апеляційної скарги у розмірі 1760 грн.

В обгрунтування апеляційної скарги апелянт посилається на те, що відповідач більше 2 років без поважних причин не приступив до користування надрами, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення істотно порушено норми матеріального та процесуального права, неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, а висновки, викладені у судовому рішенні, не відповідають вимогам закону.

Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду від 02.11.2017 року прийнято до провадження апеляційну скаргу Заступника прокурора Житомирської області на рішення господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17.

17.11.2017 року від представника Житомирської обласної ради надійшло клопотання, в якому повністю підтримує апеляційну скаргу прокуратури та просить позов Коростишівської місцевої прокуратури задоволити в повному обсязі, а також просить розгляд апеляційної скарги проводити без участі її представника.

20.11.2017 року від Малинської районної державної адміністрації надійшли письмові пояснення, в яких третя особа не заперечує проти позовних вимог, а також просить розгляд апеляційної скарги проводити без участі представника райдержадміністрації.

20.11.2017 року від представника Державної служби геології та надр України надійшли письмові пояснення, в яких просить розгляд апеляційної скарги проводити на підставі наявних в матеріалах справи доказів, а також просить розгляд апеляційної скарги проводити без участі представника Державної служби геології та надр України.

22.11.2017 року від представника Товариства з обмеженою відповідальністю "БМ Граніт-У" надійшла заява про відкладення розгляду апеляційної скарги на іншу дату, у зв'язку із неможливістю прибути в судове засідання.

Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду від 23.11.2017 року розгляд апеляційної скарги відкладено на 04.12.2017 року.

04.12.2017 року від Українківської сільської ради Малинського району надійшли письмові пояснення, в яких третя особа не заперечує проти позовних вимог, а також просить розгляд апеляційної скарги проводити без участі представника Українківської сільської ради.

В судове засідання 04.12.2017 року з'явились прокурор та представник вцідповдача.

Житомирська обласна рада, Державна служба геології та надр України, а також треті особи не забезпечили явку своїх представників в судове засідання. Сторони у справі були належним чином повідомлені про місце, дату та час судового засідання. Судова колегія вважає, що неявка вищезазначених представників сторін та третіх осіб не перешкоджатиме перегляду рішення господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17.

Колегія суддів Рівненського апеляційного господарського суду заслухала присутніх в судовому засіданні прокурора та представника відповідача, вивчила та дослідила матеріали справи та наявні в ній докази, розглянула матеріали апеляційної скарги та додані до неї документи, перевірила правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, та дійшла висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17 без змін, виходячи з наступного.

Стаття 13 Конституції України фіксує право власності народу України на надра та природні ресурси її континентального шельфу і виключної (морської) економічної зони, гарантуючи кожному громадянину право користування ними. Також встановлює, що від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 1 Кодекс України про ОСОБА_1 (надалі - по тексту КУпН), надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння.

Статтею 4 КУпН зазначено, що надра є виключною власністю народу України і надаються тільки у користування. Угоди або дії, які в прямій або прихованій формі порушують право власності Українського народу на надра, є недійсними. Український народ здійснює право власності на надра через Верховну раду України, Верховну раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради. Окремі повноваження щодо розпорядження надрами законодавством України можуть надаватися відповідним органам виконавчої влади.

Згідно зі ст. 6 КУпН, корисні копалини за своїм значенням поділяються на корисні копалини загальнодержавного та місцевого значення. Віднесення корисних копалин до корисних копалин загальнодержавного і місцевого значення здійснюється Кабінетом Міністрів України за поданням спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального вивчення та забезпечення раціонального використання надр.

Частиною 2 ст.35 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" встановлено, що державному контролю підлягають використання і охорона земель, надр, поверхневих і підземних вод.

З урахуванням Указу Президента України від 6 квітня 2011 року N391/2011, яким затверджено Положення про Державну службу геології та надр України, Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Поряд з цим, ст. 18 КУпН встановлено, що надання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, провадиться в порядку, встановленому земельним законодавством України. Земельні ділянки для користування надрами, крім випадків, передбачених статтею 23 цього Кодексу, надаються користувачам надр після одержання ними спеціальних дозволів на користування надрами чи гірничих відводів.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. N827 "Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення" граніт є корисними копалинами загальнодержавного значення.

Одним із видів користування надрами є видобування корисних копалин(ст. 14 КУпН).

Статтею 19 КУпН встановлено, що надра надаються в користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу. Користування надрами здійснюється без надання гірничого відводу чи спеціального дозволу у випадках, передбачених цим Кодексом.

З аналізу норми статті 19 КУпН вбачається, що передумовою для надання надр у користування є наявність спеціального дозволу на користування ділянкою надр.

З моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами у користувача надр виникають права та обов'язки, передбачені кодексом України про надра, Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою КМУ від 30.05.2011 р. №615 (далі - Порядок №615).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. №615 в редакції, чинній на день подання позову, затверджено Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, який поширюється на всі види користування надрами.

Частиною 4 ст. 66 ЗК України встановлено, що надання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, проводиться після оформлення в установленому порядку прав користування надрами і відновлення земель згідно із затвердженим відповідним робочим проектом землеустрою на раніше відпрацьованих площах у встановлені строки.

Порядок надання земельних ділянок в оренду юридичним особам передбачений ст.ст.123,124 ЗК України. За змістом ч. 1 ст. 123, ч. 1 ст. 124 ЗК України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування (оренду) здійснюється, зокрема, на підставі рішення, органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними ст. 122 ЗК України.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 21.11.2007 року Міністерством охорони навколишнього природного середовища України Товариству з обмеженою відповідальністю "БМ Граніт-У" видано спеціальний дозвіл №4509 на користування надрами (видобування граніту) з терміном дії на 20 років на території Житомирської області, Малинського району за 0,5 км на північний схід від с. Городище на Городищенській ділянці Малинського родовища, площею 18,3 га за відсутності розробки, який погоджений Державним управлінням охорони навколишнього прирдного середовища у Житомирській області та Держгірпромнаглядом України.

21.11.2007 року між ТОВ "БМ Граніт-У" та Міністерством охорони навколишнього природного середовища укладено угоду про умови користування надрами з метою видобування гранітів Малинського родовища (Городищенська ділянка), яка є невід'ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №4509 від 21.11.2007 року (а.с.52).

За умовами цієї угоди, надрокористувач (ТОВ "БМ Граніт-У") повинен забезпечити:

- розробку технічного проекту освоєння Ділянки надр з урахуванням вимог промислової безпеки, раціонального використання надр і природоохоронного законодавства, погодження проекту в установленому порядку, а також проведення державної екологічної експертизи та державної експертизи промислової безпеки й охорони надр не пізніше 10 місяців від дня реєстрації Дозволу;

- відвід земельної ділянки в кінцевих межах і оформлення земельних прав користувача надр відбуватиметься в порядку, передбаченому земельним законодавством, після затвердження технічного проекту розробки Ліцензійної ділянки й оформлення гірничого відводу;

Умовами п.4.1.4 вказаної Угоди передбачено, що надрокористувач повинен забезпечити:

- проведення на протязі 6 місяців з часу отримання Дозволу аналізу фонового вихідного екологічного стану навколишнього природного середовища за програмою, погодженою із Держуправлінням екоресурсів у Житомирській області, з метою визначення його фізичних параметрів па час надання Дозволу;

- ведення моніторингу екологічного стану навколишнього природного середовища (надра, водні об'єкти, грунти, біоресурси) у зоні впливу гірничого виробництва, включаючи ведення радіаційного контролю, у відповідності з програмою, погодженою з Держгірпромнаглядом України, на протязі 18 місяців з часу реєстрації Спеціального дозволу та інше.

До угоди додана програма робіт з введення в експлуатацію Малинського родовища гранітів (Городищенська ділянка) (додаток №2). яка передбачає конкретні роботи, заходи і строки їх виконання для реалізації вимог укладеного договору (а.с.51). Вподальшому, до програми робіт неодноразово вносились зміни.

03.03.2014 року між Державною службою геології та надр України та відповідачем укладено Угоду про умови користування надрами з метою видобування гранітів Малинського родовища (Городищенська ділянка), яка є невід'ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №4509 від 21.11.2007 року.

До угоди додана програма робіт з видобування корисних копалин Малинського родовища гранітів (Городищенська ділянка) в експлуатацію (додаток №2), яка також передбачає конкретні роботи, заходи і строки їх виконання для реалізації вимог укладеного договору (а.с.74-77).

З матеріалів справи вбачається, що позовні вимоги прокурора грунтуються на тому, що ТОВ "БМ Граніт-У" не виконувало і не виконує вищевказані умови угод від 21.11.2007 року та 03.03.2014 року та програми робіт, кінцевий термін яких Ш квартал 2016 року - вихід на проектну потужність кар'єру 20 тис.м3 видобутку каменю.

Судом першої інстанції встановлено, що відповідно до Експертного висновку №2 від 05.02.2014 року проведеної ДНВП "Держгеоінформ України" геологічної експертизи з метою внесення змін до угоди про умови користування надрами та програми робіт спеціального дозволу на користування надрами від 21.11.2007 року №4509 установлено, що ТОВ "БМ Граніт-У" не приступило до експлуатаційних робіт на родовищі у зв'язку з затримкою в оформленні земельного відводу.

За інформацією управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Житомирської ОДА відповідачу відмовлено у погодженні матеріалів про погодження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (а.с.108).

Відповідно до інформації територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області від 20.07.15 ТОВ "БМ Граніт-У" з 2007 року не зверталось за погодженням Плану розвитку гірничих робіт на території Малинського району (а.с.103).

Згідно інформації Малинської районної державної адміністрації та Українківської сільської ради Малинського району, на території яких знаходиться родовище ТОВ "БМ Граніт-У", останнє до використання надр не приступило, будь-яку діяльність не проводить, договір оренди земельної ділянки не укладено,керівні органи на території і за юридичною адресою відсутні (а.с.101,102).

Відповідно до даних Малинської об'єднаної державної податкової інспекції, ТОВ "БМ Граніт-У" діяльність по користуванню надрами не здійснює (згідно поданої звітності), плату за користування надрами та земельною ділянкою не сплачує (а.с.99).

Згідно ст.24 КУпН, права та обов'язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами.

Користувач надр, який отримав спеціальний дозвіл на користування надрами та гірничий відвід має виключне право здійснювати в його межах користування надрами відповідно до цього спеціального дозволу.

У п. 9 Порядку надання у 2009 році спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 р. N608, зазначено, що Мінприроди з метою раціонального та ефективного використання надр встановлює під час надання дозволу особливі умови користування надрами. Невід'ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між Мінприроди і надрокористувачем.

Відповідно до п. 14 вказаного вище Порядку №608, надрокористувач, якому надано дозвіл повинен приступити до користування ділянкою надр протягом двох років починаючи з дати його надання.

Колегією суддів встановлено, що відповідачем на підтвердження факту виконання ним угоди про умови користування надрами від 21.11.2007р., взято в оренду дробарно-сортувальний комплекс - договір оренди №01/15-10 від 15.10.2007 року.

Також товариство винаймає техніку 2 бульдозери, 2 екскаватори гусеничні а каток, які передані по Договору найму № 15/10-07 від 15 жовтня 2007 року (а.с.25 - 30).

Відповідно до листа Територіального управління Держгірпромнагляду по Житомирській області вих. №87/5 від 29.12.2009 р. акт гірничого відводу №48 від 15..08.2008 р. виданий Житомирською обласною радою, проте відведення земельної ділянки для розробки родовища заблоковано Розпорядженням КМ України від 10.04.2008 року №610-р, введено заборону на вилучення земельних ділянок лісового фонду із зміною їх цільового призначення.

В 2008 році сторонами було змінено строк підготовчих робіт з терміном закінчення IV кв. 2012 року.

24.02.2010 року на засіданні Міжвідомчої робочої групи з питань надрокористування (протоколом № 16) погоджено внесення змін до Програми робіт спеціального дозволу, погоджено початок робіт у IV кв. 2011 року.

03 березня 2014 року було укладено з Державною службою геології та надр України Угоду №4509 про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин, яка є додатком до спеціального дозволу на користування надрами, наданого з метою видобування корисних копалин № 4509 від 21.11.2007 року. Затверджена нова програма робіт, згідно з якою видобування заплановано на Ш квартал 2015 року.

16.04.2014 року Головне управління Держземагенства у Житомирській області (вихідний лист №13-6-04-2276/2-14), згідно з якого технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю БМ Граніт-У площею 19,3001 га в межах Українківської сільської ради Малинського району буде розглянута після формування складу Комісії по розгляду звернень підприємств, установ та громадян щодо надання земельних ділянок (а.с. 144).

Листом №2/2, 16.10.2016 від Державної служби геології та надр України до ТОВ БМ Граніт-У надано 30 календарних днів для проведення повторної державної експертизи відповідно до пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994р. №865. ТОВ БМ Граніт-У

З матеріалів справи вбачається, що починаючи з 2016 року ТОВ БМ Граніт-У проводить роботу по внесенню з мін в терміни проведення робіт та неодноразово зверталося з документами стосовно коригування термінів виконання робіт до Державної служби геології та надр України, однак в зв'язку із тривалим процесом оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку відповідач не мав можливості приступити до користування надрами, що підтверджується листами:вх. №1/2 від 13.01.2017 р., вх. №2/2 від 26.01.2017р., вх. №3/2 від 07.02.2017 р„ вх. №4/2 від 24.02.2017 р„ вх. №5/2 від 21.03.2017р., вх. №6/2 від 07.05.2017 р. (а.с. 150, 151, 152, 153, 154).

Колегією суддів встановлено, що відповідно до витягу з протоколу №10 від 13.10.2017 року засідання комісії облдержадміністрації по розгляду звернень підприємств, організацій, установ і громадян щодо надання в користування земельних ділянок та водних об'єктів, вирішено рекомендувати голові Житомирської обласної державної адміністрації надати ТОВ "БМ Граніт-У" дозволів на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) площею 19,3001 га, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами, що розташована на території Українківської сільської ради Малинського району Житомирської області.

Пункт 6 ч. 1 ст. 26 КУпН, на яку посилається прокурор, передбачає, що право користування надрами припиняється у разі, якщо користувач без поважних причин протягом двох років не приступив до користування надрами.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 КУпН право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку (Дана правова позиція викладена в постановах Верховного суду України від 15.04.2013 по справі №21-134а13, від 19.09.2011 по справі №21-164а11).

Аналіз наведеної норми права дає підстави вважати, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку.

У разі відсутності спору орган, який надав спеціальний дозвіл має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів це право припиняється у судовому порядку.

Таким чином, об'єднуючою ознакою цих випадків є неналежне використання права, зокрема, використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення строків виконання певних робіт тощо (така правова позиція міститься у постановах Верховного Суду України від 10 грудня 2013 року у справі №21-450а13, від 11 листопада 2014 року у справі №21-482а14, від 27 жовтня 2015 року у справі №826/8596/14).

Колегією суддів встановлено, що Державною службою геології і надр України, самостійних рішень щодо припинення права користування надрами ТОВ "БМ Граніт-У" не приймалося (докази прийняття такого рішення в матеріалах справи відсутні).

Враховуючи, що причини, через які відповідач не приступив до користування надрами були поважними та пов'язані із тривалим процесом оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку без яких приступати до користування надрами відповідач не мав права, колегія суддів вважає безпідставними доводи прокурора про те, що відповідач протягом двох років не приступив до користування надрами без поважних причин.

Окрім того, матеріалами справи не підтверджуються обставини отримання відповідачем ОСОБА_3 про надання йому гірничого відводу, затвердженого в установленому порядку проекту розробки родовища корисних копалин, затверджених планів розвитку гірничих робіт, документів, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов'язаних з користуванням надрами протягом двох років, починаючи з дати надання спеціального дозволу - 21.11.2007 року.

З наведеного вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ Граніт-У", у зв'язку з неотриманням ОСОБА_2 про надання гірничого відводу не набув права користування надрами.

Нормами чинного законодавства встановлено що користувач може приступити до користування надрами лише після отримання такого права.

Враховуючи вище викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач не набув права користування надрами, оскільки користування надрами без ОСОБА_2 гірничого відводу було б порушенням норм чинного законодавства.

Також, колегія суддів звертає увагу на те, що прокуратурою не надано належних доказів в обгрунтування того, що відповідач отримав вище зазначені документи у строки, визначені Програмою робіт з введення Малинського родовища гранітів в експлуатацію.

А тому, посилання прокуратури Житомирської області, викладені в апеляційній скарзі, є необґрунтованими, документально не підтвердженими, такими, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, висновків суду першої інстанції не спростовують, а відтак, скаржник, в порушення вимог ст.33 ГПК України, не довів тих обставин, на які він посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

З урахуванням вищезазначеного, колегія суддів вважає, що приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції повно та всебічно дослідив обставини справи, дав їм належну правову оцінку, дійшов правильних висновків щодо прав та обов'язків сторін, які ґрунтуються на належних та допустимих доказах, а тому у суду апеляційної інстанції відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги.

Судові витрати за розгляд апеляційної скарги у зв'язку з відмовою в її задоволенні на підставі ст.49 ГПК України покладаються на апелянта.

Керуючись ст.ст. 99, 101, 103, 105 ГПК України, Рівненський апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу Заступника прокурора Житомирської області залишити без задоволення.

2. Рішення господарського суду Житомирської області від 04.10.2017 року у справі №906/679/17 залишити без змін.

3. Справу №906/679/17 повернути до господарського суду Житомирської області.

4. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку.

Головуючий суддя Демидюк О.О.

Суддя Павлюк І. Ю.

Суддя Юрчук М.І.

СудРівненський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено12.12.2017
Номер документу70795126
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/679/17

Рішення від 29.11.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 30.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 02.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 06.08.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Постанова від 27.06.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Ухвала від 03.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Ухвала від 02.04.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Ухвала від 19.03.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Постанова від 04.12.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Ухвала від 23.11.2017

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні