ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"11" грудня 2017 р.Справа № 916/2344/17
за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "АНКОР";
до відповідача: ОСОБА_1 міська рада;
3-тя особа відповідача: Департамент комунальної власності ОСОБА_1 міської ради;
про внесення змін до договору оренди
Суддя Літвінов С.В.
Від позивача : ОСОБА_2. -по довіреності №13 від 01.08.2017р.
Від відповідача : ОСОБА_3 -по довіреності №279 від 26.12.2016р.
Від третьої особи: ОСОБА_4 по довіреності №01-36/28 від 20.06.2017р.
СУТЬ СПОРУ: Товариство з обмеженою відповідальністю "АНКОР" звернулась до господарського суду Одеської області з позовною заявою до відповідача ОСОБА_1 міська рада про внесення змін до договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 , а саме:
- викласти п. 2.3. договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 у наступній редакції: 2.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 14961 кв. м. / становить 11 457 537,72 грн. (одинадцять мільйонів чотириста п'ятдесят сім тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 72 копійки) згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86- 17, складеним Управлінням Держгеокадастру у м. Одесі
- викласти п. 4.1. договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 у наступній редакції: 4.1. Орендна плата за земельну ділянку площею 14961 кв. м. розрахована в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 572 876,89 грн. (п'ятсот сімдесят дві тисячі вісімсот сімдесят шість гривень 89 копійок) на рік. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 27.09.2017р. порушено провадження у справі №916/2344/17.
Ухвалою суду від 18.10.ю2015р., суд залучив до участі у справі, в якості третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Департамент комунальної власності ОСОБА_1 міської ради.
ОСОБА_1 міська рада підтримує позовні вимоги та наполягає на їх задоволенні.
Відповідач надав відзив на позов відповідно якого просить суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, з підстав викладених у відзиві.
Третя особа Департамент комунальної власності ОСОБА_1 міської ради письмові пояснення не надала але також заперечує проти позову.
Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши та дослідивши всі письмові докази, які містяться в матеріалах справи, господарський суд дійшов наступних висновків.
27 червня 2007 року між ОСОБА_1 міською радою та Товариством з обмеженою
відповідальністю Анкор укладено договір оренди землі, зареєстрований у ОСОБА_1
регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155, згідно якого Позивач
орендує земельну ділянку площею 14961 кв.м., розташованою за адресою м. Одеса, вул.
Агрономічна, 207, цільове призначення: для експлуатації та обслуговування складських
приміщень (надалі Договір).
Рішенням господарського суду Одеської області від 30.10.2015 р. по справі №916/3639/15 внесено зміни до вищезазначеного договору оренди землі в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та зміни ставки орендної плати до 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки.
Згідно даного судового рішення Позивачу встановлено орендну плату в розмірі 513 341,81 грн. на рік з подальшим індексуванням розміру орендної плати.
29.06.2016 р. ОСОБА_1 міською радою прийнято рішення №756-УІІ Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси , яке
вступило в дію з 01 січня 2017 року.
Згідно абзацу 2 пункту 4.4. договору оренди землі від 27.06.2007 року за
№040750500155, умови цього договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені за
згодою обох сторін, шляхом укладання відповідних угод, які мають бути нотаріально
посвідчені та будуть невід'ємними частинами цього договору, крім випадків: зміни розміру земельного податку, відповідно до чинного законодавства України; коригування Грошової оцінки земель міста Одеси , яка затверджується рішеннями ОСОБА_1 міської ради; зміни функціонального призначення будівлі або її частини.
У цих випадках розмір орендної плати змінюється орендодавцем.
Однак, не зважаючи на дію нової нормативної грошової оцінки земель міста Одеси з 01 січня 2017 року, ОСОБА_1 міською радою не здійснено дій щодо зміни розміру орендної плати за договором оренди землі від 27.06.2007 року за № 040750500155.
У відповідності до Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку
земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86-17 нормативна грошова оцінка
земельної ділянки площею 14961 кв.м., розташованою за адресою м. Одеса, вул. Агрономічна, 207, становить 11457537,72грн. Тобто, у випадку застосування вказаного розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до п. 4.1. Договору, розмір орендної плати мав скласти 11 457 537,72 гривень*5%=572 876,89 гривень на рік.
Як зазначає позивач, 18.08.2017 року ТОВ Анкор звернулося до ОСОБА_1 міської ради з пропозицією №12/08 щодо внесення змін до договору оренди землі від 27.06.2007 року в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати.
Оскільки, вимоги Рішення ОСОБА_1 міської ради від 29.06.2016 р. №756-VII Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель
міста Одеси самою ж ОСОБА_1 міською радою не виконані, а саме, станом на момент подачі
позову Відповідачем не підписано зміни договору оренди землі Позивач звернувся
до суду за захистом своїх порушених прав та інтересів.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ст.15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства. Згідно ст.16 цього Кодексу кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути, зокрема, зміна правовідношення.
Відповідно до ст.1 Закону України „Про оренду землі» оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. За приписами ст.4 зазначеного Закону орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є органи виконавчої влади, які відповідно до закону передають земельні ділянки у власність або користування.
Згідно ст.13 Закону України „Про оренду землі» договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Стаття 15 зазначеного Закону визначає істотні умови договору оренди землі , якими є: об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.
Як вбачається з матеріалів справи, 27 червня 2007 року між ОСОБА_1 міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю Анкор укладено договір оренди землі, зареєстрований у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155, згідно якого Позивач орендує земельну ділянку площею 14961 кв.м., розташованою за адресою м. Одеса, вул. Агрономічна, 207, цільове призначення: для експлуатації та обслуговування складських приміщень .
Рішенням господарського суду Одеської області від 30.10.2015 р. по справі №916/3639/15 внесено зміни до вищезазначеного договору оренди землі в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та зміни ставки орендної плати до 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки.
Згідно даного судового рішення Позивачу встановлено орендну плату в розмірі 513 341,81 грн. на рік з подальшим індексуванням розміру орендної плати.
Пунктом 2.3. Договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 14961 кв.м. становить 10266836,64 гр. згідно з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 07.03.2012 р. №91/С, складеним управлінням Держкомзему у м. Одесі .
Відповідно до п. 4.1. Договору Орендна плата за земельну ділянку площею 14961 кв.м. розрахована в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки та складає 513341,81 грн. нарік.
Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
У відповідності до статей 651, 652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.
Цивільний кодекс України у частинах першій, другій статті 632 передбачає застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Орендна плата за землю визначена у частині першій статті 21 Закону України "Про оренду землі" як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Згідно п. 2.19 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. № 6 „Про деякі питання практики розгляду спорів, що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Водночас, п.4.4. Договору передбачено, що умови цього Договору щодо розміру
орендної плати можуть бути змінені виключно Орендодавцем у випадку коригування
Грошової оцінки земель міста Одеси .
Відповідно до вимог ст.ст. 32, 33 Господарського процесуального кодексу України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких грунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими і речовими доказами, висновками судових експертів; поясненнями представників сторін та інших осіб, які беруть участь в судовому процесі. В необхідних випадках на вимогу судді пояснення представників сторін та інших осіб, які беруть участь в судовому процесі, мають бути викладені письмово. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
За приписами ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обгрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.
Відповідач, заперечуючи проти позову, посилається на те, що витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, кадастровий номер 5110137300:04:009:0019, розташовану за адресою: м. Одеса, вул. Агрономічна, 207, є неповним, з огляду на те, що в ньому не повністю визначено цільове використання даної земельної ділянки, а саме, зазначено лише J.11 (землі промисловості) та не визначено відповідний підрозділ коду КВПЦЗ. Вказане унеможливлює чітке визначення нормативно грошової оцінки вказаної земельної ділянки. Крім того, в доданому до позовної заяви витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 р. № 1525/86-17 визначено коефіцієнт земельної ділянки, площею 14961 кв.м., що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Агрономічна, 207 - КФ 2,0 **. Водночас, відповідно до примітки до даного витягу зазначено, що грошова оцінка земельної ділянки підлягає коригуванню після внесення до Державного земельного кадастру відомостей щодо коду та назви цільового призначення земельної ділянки згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженої Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306. З викладеного вбачається, що у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 р. № 1525/86-17 наявний дефект, а саме - неповне визначення коду КВПЦЗ.
Отже відповідач вважає, що даний витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Агрономічна, 207, в якому наявний дефект не може слугувати законною підставою позовних вимог ТОВ Анкор про внесення змін до договору оренди землі..
Суд не погоджується з такими доводами відповідача, викладеними у відзиві, з огляду на таке.
Так, відповідно до ст. 270 Податкового кодексу України об'єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Базою оподаткування земельним податком, є зокрема, нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом (пп. 271.1.1. п. 271.1. ст. 271 Податкового кодексу України).
У відповідності до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подаються відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік * за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
27.12.2016 року Департамент комунальної власності листом від №01-13/6493 повідомив Позивача про те, що ОСОБА_1 міською радою прийнято рішення №756-УІІ Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси , згідно якого з 01.01.2017 року в м. Одесі вводиться в дію нова нормативна грошова оцінка земель міста.
Даним листом Департамент комунальної власності, посилаючись на п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України, зазначив про необхідність отримання нового витягу про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки та про необхідність самостійного розрахунку орендної плати, виходячи з нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки шляхом подання до податкових органів податкової декларації на поточний рік з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
ТОВ Анкор на виконання вищезазначеної норми ст. 286 Податкового кодексу України та з урахуванням листа Департаменту комунальної власності 27.12.2016 року №01-13/6493 отримало витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86-17, подало податкову декларацію з новим розрахунком, самостійно розрахувало розмір орендної плати і сплачувало орендну плату за новою нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки.
Отже, встановленою законом підставою для розрахунку орендної плати у разі прийняття нової нормативної грошової оцінки є витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
Тобто, Позивач прямо виконав вимоги чинного законодавства України та Департаменту комунальної власності, отримавши у встановленому законодавством порядку Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86-17 та здійснивши розрахунок орендної плати.
Твердження про неможливість прийняття Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86-17 як підстави для розрахунку орендної плати за спірним договором у зв'язку з його дефектністю є неправомірним з огляду на те, що ані Відповідачем, ані Департаментом комунальної власності не надано жодного належного та допустимого доказу того, що ймовірний дефект Витягу - неповне визначення коду КВПЦЗ, став наслідком невірного розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою м. Одеса, вул. Агрономічна, 207, не надано жодного контррозрахунку.
З моменту укладення договору договір оренди землі від 27.06.2007 р., зареєстрований у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 та по сьогоднішній день не було змінено ані цільового призначення даної земельної ділянки, ані категорії земель, де вона розташована, не вносилося у спірний договір жодних змін з цього приводу. Тому, твердження Відповідача про неповне визначення у Витязі коду КВПЦЗ не заслуговує на увагу, оскільки характеристики земельної ділянки не змінювалися.
Твердження Відповідача про ігнорування рекомендацій Департаменту комунальної власності щодо необхідності приведення наявної у Державному земельному кадастрі інформації про цільове призначення земельної ділянки, а відтак, про неправомірність заявлених позовних вимог є необгрунтованим та незаконним з огляду на наступне.
18.08.2017 року ТОВ Анкор звернулося до ОСОБА_1 міської ради з пропозицією №12/08 щодо внесення змін до договору оренди землі від 27.06.2007 року в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати.
Згідно ст. 188 Господарського кодексу України торона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє ДРУГУ сторону про результати її розгляду.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Тобто, зазначеною вище нормою закону передбачено надання відповіді на одержану пропозицію саме Стороною договору, а не будь-якою третьою особою.
Зазначаємо, що Сторонами спірного Договору оренди земельної ділянки є ТОВ Анкор та ОСОБА_1 міська рада.
Департамент комунальної власності є окремою юридичною особою та не є Стороною спірного Договору.
Оскільки, Позивач не отримав від ОСОБА_1 міської ради в передбачені чинним законодавством України строки відповіді на пропозицію внесення змін до Договору, у ТОВ Анкор виникло право звернення до суду в порядку ч. 4 ст. 188 ГК України.
Рекомендації Департаменту комунальної власності, викладені в листі від 14.09.2017 року №01-18/1501-09-01, не є відповіддю на пропозицію внесення змін до Договору в розумінні ст. 188 ГК України та не можуть слугувати жодним аргументом неправомірності вимог Позивача з огляду на вищезазначене, а саме, те, що не визначення відповідного підрозділу коду КВПЦЗ не змінило та не могло змінити наведені у Витязі дані та коефіцієнти.
З огляду на викладене, суд робить висновок, що позивач правомірно вимагає внести зміни до договору оренди землі землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 , а саме:
- викласти п. 2.3. договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 у наступній редакції: 2.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 14961 кв. м. / становить 11 457 537,72 грн. (одинадцять мільйонів чотириста п'ятдесят сім тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 72 копійки) згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86- 17, складеним Управлінням Держгеокадастру у м. Одесі
- викласти п. 4.1. договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 у наступній редакції: 4.1. Орендна плата за земельну ділянку площею 14961 кв. м. розрахована в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 572 876,89 грн. (п'ятсот сімдесят дві тисячі вісімсот сімдесят шість гривень 89 копійок) на рік. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі.
З огляду на викладене, позов підлягає задоволенню з покладенням на відповідача витрат по сплаті судового збору.
Керуючись ст.ст. 44 , 49 , 82-85 ГПК України , суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Внести зміни до договору оренди землі землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155.
3. Викласти п. 2.3. договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 у наступній редакції: 2.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 14961 кв. м. / становить 11 457 537,72 грн. (одинадцять мільйонів чотириста п'ятдесят сім тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 72 копійки) згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 06.02.2017 року №1525/86- 17, складеним Управлінням Держгеокадастру у м. Одесі
4. Викласти п. 4.1. договору оренди землі від 27.06.2007 року, зареєстрованого у ОСОБА_1 регіональній філії ДП ЦДЗК 24 жовтня 2007 року за №040750500155 у наступній редакції: 4.1. Орендна плата за земельну ділянку площею 14961 кв. м. розрахована в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 572 876,89 грн. (п'ятсот сімдесят дві тисячі вісімсот сімдесят шість гривень 89 копійок) на рік. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі.
5. Стягнути з ОСОБА_1 міської ради ( 65004 м. Одеса, пл. Думська , 1, код ЄРДПОУ 26597691) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АНКОР" (65012, м. Одеса, пров. Катаєва, 3) судові витрати в розмірі 1600 /одна тисяча шістсот/ гривень.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Повний текст рішення складено та підписано 13 грудня 2017 р.
Суддя С.В. Літвінов
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2017 |
Оприлюднено | 18.12.2017 |
Номер документу | 70953610 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні