Ухвала
від 11.05.2011 по справі 6-а-6/11
РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 6-а-6/11

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 травня 2011 року

Рівненський районний суд Рівненської області (як адміністративний суд) в особі:

судді Красовського О.О.,

при секретарі Беднарчук Г.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Рівне справу за заявою старший державний виконавець відділу державної виконавчої служби Рівненського районного управління юстиції ОСОБА_1 про роз'яснення рішення суду, -

ВСТАНОВИВ:

Заявник просить суд роз'яснити рішення Рівненського районного суду Рівненської області в справі № 2-а-1357/10. зазначає, що при виконанні рішення суду виникли труднощі, оскільки є незрозумілим, які саме дії має вчинити боржник має виконати згідно виданого виконавчого листа.

Дослідивши матеріали справи суд вважає, що заява підлягає до задоволення.

Згідно постанови Рівненського районного суду Рівненської області від 19.11.2010 року (справа № 2-а-1357/10) вирішено визнати протиправним та скасувати рішення Верхівської сільської ради Рівненського району Рівненської області № 1065 від 04.03.2010 року «Про розгляд звернення ОСОБА_2С.» . Зобов'язати Верхівську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити дії, пов'язані з реалізацією ОСОБА_2 прав щодо порядку безоплатної передачі у приватну власність земельної ділянки громадянам, що окреслена статтею 118 Земельного Кодексу України та іншими нормативно-правовими актами.

Зважаючи, що державному виконавцю є незрозумілим порядок виконання цього рішення суду виникла необхідність у роз'ясненні постанови суду щодо тих дій, які має вчинити сільська рада.

Керуючись ст. 170 КАС України, -

УХВАЛИВ:

В справі за заявою старший державний виконавець відділу державної виконавчої служби Рівненського районного управління юстиції ОСОБА_1 про роз'яснення рішення суду - заяву задоволити.

Роз'яснити рішення (постанову) Рівненського районного суду Рівненської області від 19.11.2010 року (справа № 2-а-1357/10) про наступне.

Зобов'язати Верхівську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити дії, пов'язані з реалізацією ОСОБА_2 прав щодо порядку безоплатної передачі у приватну власність земельної ділянки громадянам, що окреслена статтею 118 Земельного Кодексу України означає що:

1. Громадянин ОСОБА_2, який зацікавлений у приватизації земельної ділянки в межах норм, встановлених статтею 121 ЗК України, яка перебуває у його користуванні, подає заяву (клопотання) до Верхівської сільської ради Рівненського району Рівненської області (за місцезнаходженням земельної ділянки) з проханням передати йому безоплатно у приватну власність земельну ділянку. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та висновки конкурсної комісії (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

2. Верхівська сільська рада Рівненського району Рівненської області розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

3. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян особами, які мають відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих видів робіт, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

4. Розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою (далі - Комісія).

5. Комісія протягом трьох тижнів з дня одержання проекту надає відповідному органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування свій висновок щодо погодження проекту або відмови у його погодженні. У разі відмови у погодженні проект повертається заявнику у зазначений у цій частині строк. Підставою відмови у погодженні проекту може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається Комісією до відповідного органу земельних ресурсів для здійснення такої експертизи.

6. Верхівська сільська рада Рівненського району Рівненської області у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

7. Відмова органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

8. У разі відмови органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.

Зобов'язати Верхівську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити дії, пов'язані з реалізацією ОСОБА_2 прав щодо порядку безоплатної передачі у приватну власність земельної ділянки громадянам, що окреслена статтею 118 Земельного Кодексу України та іншими нормативно-правовими актами означає, що при розгляді заяви ОСОБА_2 в порядку, що окреслений статтею 118 ЗК України можуть виникнути обставини, за яких слід залучити працівників санітарно-епідеміологічних служб, отримати висновки фахівців з охорони культурної спадщини, тощо. Отримання тих чи інших висновків та погоджень, діяльність тих чи інших державних органів чи приватних структур, які пов'язані з приватизацією землі, регламентуються нормативними актами, яких станом на час розгляду заяви налічується більше дев'ятисот.

Тому суд не може вказати, який саме акт слід застосувати в якому саме порядку, оскільки суду не відомо, які додаткові погодження, висновки, тощо слід буде отримати при приватизації земельної ділянки.

Але в разі, коли відповідні нормативно-правові акти будуть зобов'язувати Верхівську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити ті чи інші дії, або утриматися від їх вчинення, то боржнику слід вчиняти саме таким чином.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Суддя ОСОБА_3

СудРівненський районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення11.05.2011
Оприлюднено23.12.2017
Номер документу71198073
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6-а-6/11

Ухвала від 15.04.2011

Адміністративне

Тячівський районний суд Закарпатської області

Розман М. М.

Ухвала від 04.03.2011

Адміністративне

Глобинський районний суд Полтавської області

Прикіпєлова Л. В.

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Лубенський міськрайонний суд Полтавської області

Гудков С. В.

Ухвала від 11.05.2011

Адміністративне

Рівненський районний суд Рівненської області

Красовський О.О.

Ухвала від 12.05.2011

Адміністративне

Буринський районний суд Сумської області

Міщенко В. М.

Ухвала від 01.03.2011

Адміністративне

Решетилівський районний суд Полтавської області

Микитенко В. М.

Ухвала від 17.10.2011

Адміністративне

Миколаївський районний суд Львівської області

Павлів В. Р.

Ухвала від 01.04.2011

Адміністративне

Апостолівський районний суд Дніпропетровської області

Петренко А. П.

Ухвала від 29.12.2011

Адміністративне

Мар`їнський районний суд Донецької області

Ліпчанський С. М.

Ухвала від 29.12.2011

Адміністративне

Мар`їнський районний суд Донецької області

Ліпчанський С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні