ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
13 грудня 2017 року м. Київ К/800/41304/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Усенко Є.А., розглянувши касаційну скаргу Охтирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Сумській області (далі - Охтирська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області)
на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.09.2017
та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2017
у справі № 826/6372/17
за позовом Публічного акціонерного товариства Укрнафта
до Охтирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Сумській області
про визнання протиправними скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В:
Охтирська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області 06.12.2017 (згідно зі штампом на поштовому конверті) звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.09.2017 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2017 у справі № 826/6372/17.
Касаційна скарга підлягає залишенню без руху, як така, що подана без дотримання вимог 2 статті 212, частини 5 статті 213, частини 4 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.
До касаційної скарги не додано документ про сплату судового збору.
Разом з касаційною скаргою ОДПІ подано клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання касаційної скарги у справі № 826/6372/17, обґрунтоване тим, що відповідач фінансується з Державного бюджету України, органи ДФС не є розпорядниками бюджетних коштів, а відсутність видатків на сплату судового збору на подання касаційної скарги унеможливлює сплату судового збору у передбачений законом строк, на підтвердження чого надала світлокопію довідки Охтирської ОДПІ від 06.12.2017 № 5331/18-11-05-00-41. При цьому, ОДПІ не надано належних доказів на підтвердження обставин, на яких ґрунтується клопотання про відстрочення сплати судового збору (кошторис витрат, затверджений для ОДПІ на 2017 рік в розрізі календарних місяців; довідка територіального органу ДКС України щодо фактичного стану фінансування видатків на сплату судового збору; виписки з казначейського рахунку ОДПІ, тощо).
Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI, зі змінами, внесеними Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо сплати судового збору від 22.05.2015 № 484-VIII (редакція діє з 01.09.2015), ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Законом України Про судовий збір встановлено перелік осіб, які звільнені від сплати судового збору, серед яких органи Державної фіскальної служби відсутні.
Відповідно до частини 3 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Роз'яснити, що відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга буде повернута та вважатись неподаною в разі якщо недолік касаційної скарги не буде усунений впродовж зазначеного строку або не буде заявлено клопотання про продовження цього строку.
Керуючись частиною 1 статті 108, статтею 165, частиною 5 статті 213, частиною 3 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання Охтирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Сумській області про відстрочення сплати судового збору за подання касаційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.09.2017 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2017 у справі № 826/6372/17 відмовити.
Касаційну скаргу Охтирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Сумській області на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.09.2017 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2017 у справі № 826/6372/17 залишити без руху, надавши строк для усунення вищевказаного недоліку касаційної скарги протягом тридцяти днів з дня отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Ухвала перегляду Верховним Судом України не підлягає.
Суддя
Вищого адміністративного
суду України Є.А. Усенко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2017 |
Оприлюднено | 26.12.2017 |
Номер документу | 71212270 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Усенко Є.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні