ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"27" листопада 2017 р. Справа № 911/2949/17
Господарський суд Київської області у складі судді Яреми В.А., розглянувши матеріали справи
за позовом Гостомельської селищної ради, Київська обл., смт Гостомель
до Малого підприємства Озон , Київська обл., смт Гостомель
про зобов'язання укласти договір
за участю представників:
від позивача: ОСОБА_1 (довіреність №03-02/1363 від 02.06.2017)
від відповідача: ОСОБА_2 (довіреність б/н від 20.10.2017)
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
02.10.2017 Гостомельська селищна рада (далі - позивач) звернулась до господарського суду Київської області з позовом до Малого підприємництва Озон (далі - МП Озон /відповідач) про зобов'язання укласти договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель в редакції запропонованій Гостомельською селищною радою Київської області.
Ухвалою господарського суду Київської області від 06.10.2017 порушено провадження в справі №911/2949/17 та призначено судовий розгляд справи на 30.10.2017.
27.10.2017 через канцелярію господарського суду Київської області від відповідача надійшов відзив, відповідно до якого відповідач проти позову заперечив та просив суд у задоволенні позову відмовити.
Поряд з тим, 27.10.2017 через канцелярію господарського суду Київської області відповідач подав заяву про застосування строків позовної давності та заяву, відповідно до якої відповідач просив суд розглядати справу без участі представника Малого підприємства Озон .
Ухвалою господарського суду Київської області від 30.10.2017 розгляд справи відкладено 13.11.2017.
10.11.2017 через канцелярію господарського суду Київської області від відповідача надійшла заява, відповідно до якої відповідач просив суд розглядати справу без участі представника Малого підприємства Озон .
13.11.2017 від позивача через канцелярію господарського суду Київської області надійшла заява про уточнення позовних вимог, відповідно до якої Гостомельська селищна рада просила визнати поважними причини пропуску позовної давності та зобов'язати Мале підприємство Озон укласти договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, в доданій до відповідної заяви редакції. Зазначена заява прийнята судом.
Ухвалою господарського суду Київської області від 13.11.2017 розгляд справи відкладено 27.11.2017.
27.11.2017 через канцелярію господарського суду Київської області надійшов відзив на заяву про уточнення позовних вимог, у якій відповідач просив у задоволені позовних вимог відмовити в повному обсязі.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні у ній докази, оцінивши їх в сукупності та заслухавши пояснення представників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Гостомельської селищної ради Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель №426-18-VI від 24.05.2012, зокрема, затверджено Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель (далі - Порядок), відповідно до пунктів 2.1. та 2.4. якого встановлено, що величина пайової участі у розвитку інфраструктури визначається у договорі, укладеному Гостомельською селищною радою із замовником будівництва об'єктів архітектури з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.
Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури селища Гостомель з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд. Копія вищезазначеного рішення наявна в матеріалах справи.
Відповідно до викладених позивачем обставин, під час проведення Державою фінансовою інспекцією у Київській області контрольно-ревізійної роботи було встановлено, що 23.04.2013 Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області зареєстровано декларацію про готовність об'єкта до експлуатації №КС 142131130219 - загально-будівельні роботи офісного приміщення за адресою Київська обл., смт. Гостомель, вул. Зарічна, 1, код об'єкта 1220,9 категорія складеності -ІІ (далі - об'єкт). Копія зазначеної декларації наявна в матеріалах зазначеної справи.
Відповідно до вищенаведеної декларації замовником об'єкта будівництва є Мале підприємство Озон , кошторисна вартість об'єкта будівництва - 185 200,00 гривень.
Враховуючи вищенаведені обставини, позивач 08.08.2017 звернувся до МП Озон з претензією №03-02/2040, відповідно до якої вимагав підписати договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури,що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель від 08.08.2017 та терміново сплати на його виконання суму пайової участі у розмірі 18 520,00 гривень. Разом із відповідною претензією відповідачу було надіслано підписаний та скріплений печаткою позивача проект відповідного договору.
Копії відповідних претензії, проекту договору та доказів їх надіслання відповідачу наявні в матеріалах справи.
Відповідач листом №10 від 16.08.2017 повідомив позивача про те, що отримана претензія є безпідставною з огляду на введення 16.04.2013 об'єкта в експлуатацію, а відтак неможливість укладення договору після введення об'єкта в експлуатацію. До того відповідач повідомив позивача про пропуск останнім строку позовної давності для звернення до суду з вимогою про зобов'язання укласти відповідний договір.
В обґрунтування заявленого позову позивач зазначив, що всупереч вимогам законодавства та Порядку відповідач не взяв участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури смт Гостомель шляхом підписання відповідного договору та сплати коштів пайової участі.
Таким чином, посилаючись на те, що відповідач безпідставно ухиляється від передбаченого законодавством обов'язку укласти із позивачем договір про пайову участь в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури смт Гостомель, позивач просить суд визнати укладеним договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель між Гостомельською селищною радою та Малим підприємництвом Озон в доданій до позовної заяви редакції.
Відповідач заперечив проти заявленої вимоги з огляду на те, що додані до заяви документи не містять доказів укладання між сторонами договору пайової участі до введення об'єкту в експлуатацію, у той час будь-яких порушень при планових або позапланових перевірках Державною фінансовою інспекцією не було виявлено, а декларація про готовність об'єкта до експлуатації була прийнята Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області без жодних зауважень, зокрема щодо відсутності договору.
До того ж, заперечуючи проти заявленої вимоги, відповідач зауважив на тому, що доданий до заяви про уточнення позовних вимог від 07.11.2017 проект договору про залучення коштів пайової участі не містить дати та не підписаний Гостомельською селищною радою, а тому відповідний текст не містить волевиявлення позивача щодо істотних умов договору пайової участі, а тому не є проектом договору у запропонованій редакції.
Крім того, відповідач зазначив про пропуск позивачем строку позовної давності, а тому заявив про застосування строків позовної давності до заявленої позивачем вимоги, з підстав чого просив суд відмовити у задоволені позову повністю.
Дослідивши повно і всебічно матеріали справи та подані докази, заслухавши пояснення представників сторін, суд дійшов таких висновків.
Приписами ст. 11 Цивільного кодексу України унормовано, що цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 179 Господарського кодексу України, майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Виходячи зі змісту вказаних норм і принципу свободи договору, можливість розгляду судом спорів про спонукання до укладення договору обумовлюється обов'язковістю договору (за державним замовленням, на підставі правового акту органу державної влади чи місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом).
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлює Закон України Про регулювання містобудівної діяльності , який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
За змістом ст. ст. 1, 2, ч. ч. 2, 3, 9 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (в редакції, чинній на момент введення об'єкта в експлуатацію) замовником є фізична або юридична особа, що має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала у встановленому законодавством порядку відповідну заяву.
Планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає, зокрема, реконструкцію існуючої забудови та територій.
Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
З системного аналізу положень вищенаведених нормативних приписів слідує, що обов'язок ініціювати укладення договору про пайову участь покладено саме на замовника будівництва, оскільки цей обов'язок пов'язаний зі зверненням замовника до органу місцевого самоврядування.
Ухилення ж замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта нерухомого майна до експлуатації є порушенням зобов'язання, яке прямо передбачено чинним законодавством.
Невиконання такого зобов'язання не звільняє замовника будівництва від обов'язку укласти договір про пайову участь, у тому числі й після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного суду України від 30.11.2016 №3-1323гс16.
Доводи відповідача щодо неможливості укладення договору про пайову участь після прийняття об'єкта будівництва до експлуатації спростовуються викладеними вище висновками.
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (в редакції, чинній на момент введення об'єкта в експлуатацію) порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Відповідно до пункту 2.6. порядку залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель №426-18-VI від 24.05.2012, договір про пайову участь у розвитку інфраструктури сел. Гостомель укладається не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
Відповідно до декларації про готовність об'єкта до експлуатації, зареєстрованої департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області 23.04.2013 за №КС142131130219, відповідний об'єкт будівництва офісного приміщення за адресою: Київська обл., смт. Гостомель, вул. Зарічна, 1, введено до експлуатації 23.04.2013.
Однак, до 23.04.2013 відповідач не виконав покладеного на нього законом обов'язку щодо укладення договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель - з приводу укладення відповідного договору до позивача не звернувся, претензію позивача щодо укладення зазначеного правочину відхилив.
Відповідно до ст. 187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Так, зі змісту приписів Закону України Про регулювання містобудівної діяльності слідує, що участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту є обов'язковою для замовника будівництва у відповідному населеному пункті, а тому це обумовлює право відповідного органу місцевого самоврядування вимагати від замовника будівництва виконання обов'язку щодо пайової участі, в тому числі в судовому порядку.
Виходячи з наведених законодавчих положень, аналізу суб'єктного складу та характеру правовідносин, а також враховуючи існування прямої вказівки закону щодо обов'язковості укладання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, суд дійшов висновку, що позовна вимога Гостомельської селищної ради до Малого підприємства Озон про зобов'язання укласти договір є обґрунтованою.
Посилання відповідача щодо відсутності встановлених перевіркою Державною фінансовою інспекцією порушень та прийняття об'єкта до експлуатації відповідним органом без жодних заперечень оцінюються судом критично, оскільки відповідно до законодавчих вимог обов'язок замовника укласти договір на пайову участь не ставиться в залежність від наявності/відсутності відповідно викладених позивачем обставин.
Крім того, заперечуючи проти позовних вимог, відповідач заявив про застосування до спірних правовідносин строків позовної давності, у зв'язку із чим просив суд відмовити у задоволенні позову.
В розрізі відповідних заперечень відповідач зауважив, що позивачу було відомо про порушення його прав з моменту реєстрації декларації про готовність об'єкта в експлуатацію, а тому враховуючи, що станом на момент звернення позивача до суду із відповідною вимогою пройшло більше чотирьох років з моменту відповідної реєстрації, позивач пропустив відповідний строк.
За приписами ст. ст. 253, 256, 261 Цивільного кодексу України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.
Перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.
Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язують його початок.
Зі змісту положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та порядку залучення, розрахунку, розміру і використання коштів пайової участі у інфраструктури селища Гостомель, затвердженого рішенням Гостомельської селищної ради №426-18-VI від 24.05.2012 слідує, що замовник будівництва має звернутись до відповідного органу місцевого самоврядування з заявою щодо укладення договору про пайову участь не пізніше ніж за 15 робочих днів до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію з тим, щоб протягом зазначеного часу таким органом було підготовлено необхідний розрахунок величини пайової участі та проект договору про пайову участь, який замовник після ознайомлення зобов'язаний підписати у передбачені законом строки - до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.
До того ж, виходячи з правового аналізу положень ст. 40 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності слідує, що обов'язок щодо ініціювання укладення такого договору покладено саме на замовника будівництва, оскільки пов'язується з його зверненням до органу місцевого самоврядування в межах передбачених законом строків, а тому не виконання замовником відповідного обов'язку свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади.
Як встановлено судом та не заперечується відповідачем у даній справі, МП Озон не звертався до позивача з пропозицією укласти договір про пайову участь в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури смт Гостомель, чим позбавив позивача як можливості бути обізнаним про обставини закінчення відповідного будівництва, так і можливості розрахувати розмір пайової участі та підготувати проект відповідного договору.
З наданих позивачем пояснень, що відомості щодо відповідача, як замовника об'єкта будівництва, і відповідних техніко-економічних показників, у тому числі вартості будівництва об'єкта будівництва, позивачу стали відомі лише після проведення Державною фінансовою інспекцією в Київській області контрольно-ревізійної роботи, про початок якої позивача було повідомлено листом №10-08-1414/399 від 17.06.2016, що надійшов до Гостомельської селищної ради 23.06.2016. Копія зазначеного листа наявна в матеріалах справи.
Таким чином, з 23.06.2016 позивач, як орган місцевого самоврядування мав можливість дізнатися про наявність у відповідача передбаченого законом обов'язку прийняти участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Гостомель.
За таких обставин, оскільки органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати момент його здійснення, у той час як замовник не виконав покладеного на нього законом обов'язку щодо звернення до органу місцевого самоврядування з відповідною пропозицією про укладення договору, суд дійшов висновку, що саме з 23.06.2016 позивач мав змогу довідатись про порушення своїх прав та законних інтересів, як орган місцевого самоврядування, уповноважений законом на укладення договору на пайову участь з метою створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, а отже і використати можливість захисту охоронюваного законом інтересу у судовому порядку.
Відповідно до ст. ст. 254, 257 Цивільного кодексу України загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.
Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку.
Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Беручи до уваги вищенаведене, суд дійшов висновку, що останнім днем трирічного терміну на звернення позивача до суду з вимогою про визнання укладеним договору на пайову участь у даній справі є 23.06.2019.
Водночас, як слідує з відмітки канцелярії господарського суду Київської області на позовній заяві Гостомельської селищної ради, відповідний позов було подано 02.10.2017, а тому суд дійшов висновку про те, що позивачем не пропущено передбачений законом строк на звернення до суду із захистом порушеного та охоронюваного законом інтересу шляхом зобов'язання відповідача укласти відповідний договір.
Отже, заява відповідача про застосування строку позовної давності є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Відповідно до приписів ст. 648 Цивільного кодексу України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Частинами 5, 9 ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено істотні умови договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, якими є: розмір пайової участі, строк (графік) сплати пайової участі, відповідальність сторін. Крім того, невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
Так, п. 2.4. порядку залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель , затвердженого рішенням Гостомельської селищної ради №426-18-VI від 24.05.2012 визначено, що граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури селища Гостомель з урахуванням інших передбачених законом відрахувань, не може перевищувати 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд.
Як слідує зі змісту проекту договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, редакція якого додана до позову, позивачем у відповідності до норм чинного законодавства здійснено розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту відповідача - 18 520,00 гривень, як 10% від кошторисної вартості будівництва - 185 200,00 грн, що вказана в декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 24.04.2013 за №КС142131130219.
За таких обставин, беручи до уваги наявність прямої вказівки закону щодо необхідності укладання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, а також відповідність зазначеного договору у запропонованій позивачем редакції змісту акту органу місцевого самоврядування, що є правовою підставою для укладання договору про пайову участь, від чого відповідач ухиляється, суд дійшов висновку про задоволення вимог позивача про зобов'язання Малого підприємства Озон укласти договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, в доданій до матеріалів справи редакції.
Доводи відповідача щодо того, що доданий до заяви про уточнення позовних вимог від 07.11.2017 проект договору про залучення коштів пайової участі не містить дати та не підписаний Гостомельською селищною радою, а тому відповідний текст не містить волевиявлення позивача щодо істотних умов договору пайової участі, визнаються судом неспроможними, позаяк наданий суду проект договору відповідає підписаному позивачем проекту договору, що був надісланий відповідачу з претензією 08.08.2017.
Витрати по сплаті судового збору, у відповідності до статті 49 Господарського процесуального кодексу України, покладаються судом на відповідача.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 124 Конституції України, ст. ст. 27, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, ст. ст. 648 Цивільного кодексу України, ст.ст. 179, 181, 187, 188 Господарського кодексу України, ст. ст. 1, 2 та 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , суд
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Визнати укладеним договір про договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель між Гостомельською селищною радою (08290, Київська обл., селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125, ідентифікаційний код 04360617) та Малим підприємством Озон (08290, Київська обл., селище Гостомель, вул. Зарічна , 1, ідентифікаційний код 19416803) наступного змісту:
Договір
про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури
селища Гостомель
селище Гостомель « » 2017 р.
Гостомельська селищна рада (сел. Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125), в особі селищного голови ОСОБА_3, який діє у відповідності до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та керується статтями 30 та 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , рішеннями сесії Гостомельської селищної ради №426-18-VI від 24.05.2012р. Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно - транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель , №121-06-VII від 24.03.2016р. Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради №426-18-VI від 24.05.2012р. Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно - транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель , з однієї сторони, та замовник Мале підприємство Озон в особі директора ОСОБА_4., ідентифікаційний код 19416803, юридична адреса: 08290 Київська обл. смт. Гостомель, вулиця Зарічна, 1 (надалі Замовник) уклали цей договір про наступне:
1. Предмет договору
1.2 Залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель.
1.3 Місце розташування об'єкта : селище Гостомель, вул. Зарічна, 1.
1.4 Цільове призначення об'єкта : офісне приміщення.
2. Ціна Договору й умови оплати
2.1 Загальна вартість будівництва об'єкта, (розраховано згідно кошторисної вартості будівництва, яка зазначена в декларації): 185 200 гри. 00 кой.
2.2 Розмір пайового внеску становить : 10% (десять відсотків).
2.3 Для даного об єкту будівництва величина пайової участі складає:
ПУ = ЗКВБ * РПУ% = 185 200,00 * 10% = 18 520,00 гри. (вісімнадцять тисяч п'ятсот двадцять гри. 00 кой.), де:
ПУ - розмір пайової участі;
ЗКВБ - загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта;
РПУ% - розмір пайової участі у розвиток інфраструктури селища Гостомель.
2.4 Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста сплачується шляхом безготівкового перерахування в сумі 18 520,00 гри. до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем.
Зазначені кошти замовник перераховує на розрахунковий рахунок:
Одержувач: МБ Ірпінь - Гостомель, Код ЗКПО: 37911135, р/р:
31518921700010, МФО: 821018, Банк: УДКСУ в Київській області м. Ірпінь,
Код платежу: 24170000.
2.5 Гостомельська селищна рада й Замовник уклали цей Договір добровільно. При укладанні цього Договору майнових прав і претензій не мають.
2.6 За порушення строків сплати пайового внеску стягується пеня у розмірі 0,1% від нарахованої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної суми.
3.Обов'язки сторін
3.1 Замовник зобов'язується:
- при проведенні будівництва об'єктів архітектури дотримуватись вимог затвердженої містобудівної й іншої проектної документації, діючих правил забудови й вимог вихідних даних;
- сплатити кошти на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель відповідно до пп.2.3 цього договору;
- дотримуватись встановленого порядку користування й володіння земельною ділянкою, на якій проводиться будівництво об'єктів архітектури.
3.2 Гостомельська селищна рада зобов'язується кошти, що надійшли від Замовника на розвиток інженерно - транспортної і соціальної інфраструктури селища, використати за цільовим призначенням.
4. Розгляд спорів
4.1 Всі спори, які можуть виникнути з даного Договору, вирішуються шляхом переговорів між сторонами, або у судовому порядку.
5. Інші умови
5.1 Невід'ємною частиною Договору є наявність проектно - кошторисної діікументації.
5.2. Договір може корегуватись у разі, коли фактична кошторисна вартість буде більша, або менша після закінчення об'єкта будівництва.
5.3. Приймання об'єкта в експлуатацію здійснюється після сплати повної суми пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель відповідно до пп.2.3 цього договору.
6. Цей Договір складено в двох примірниках, один із яких залишається у Гостомельській селищній раді, інший у Замовника.
7. Договір набирає чинності з моменту його підписання.
Підписи сторін
Селищний голова Замовник
Мале підприємство Озон
Директор
Договір зареєстровано у відділі обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради за№ від
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
3. Стягнути з Малого підприємства Озон (08290, Київська обл., селище Гостомель, вул. Зарічна , 1, ідентифікаційний код 19416803) на користь Гостомельської селищної ради (08290, Київська обл., селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125, ідентифікаційний код 04360617) 1 600 (одну тисячу шістсот) грн 00 коп. судового збору.
4. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Дане рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його належного оформлення та підписання, і може бути оскаржено в апеляційному порядку.
Повне рішення складено 14.12.2017.
Суддя В.А. Ярема
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2017 |
Оприлюднено | 27.12.2017 |
Номер документу | 71242493 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Ярема В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні