ВЕРХОВНИЙ СУД
УХВАЛА
27.12.2017 Київ К/9901/295/17 802/1428/17-а Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Хохуляка В.В., перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Вінницькій області на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2017 року у справі № 804/1428/17-а за позовом Приватного підприємства Поділля Дар до Головного управління ДФС у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
в с т а н о в и в :
18 грудня 2017 року до Верховного Суду надійшла касаційна скарга Головного управління ДФС у Вінницькій області на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2017 року у справі № 804/1428/17-а. Касаційна скарга подана до набрання чинності Кодексом адміністративного судочинства України (далі - КАС України) в редакції Закону України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VІІІ (далі - Закон № 2147-VІІІ).
Відповідно до частини третьої статті 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Разом з тим, підпунктом 12 пункту 1 Розділу VІІ Перехідні положення КАС України (в редакції, що діє з 15.12.2017 року) передбачено, що заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Перевіряючи касаційну скаргу на відповідність вимогам процесуального закону, які діяли на час її подання, суд дійшов висновку про залишення її без руху, з огляду на наступне.
Відповідно до частини третьої статті 214 КАС України (в редакції Закону України від 13 липня 2017 року № 2136-VІІІ) до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Згідно частини п'ятої статті 213 КАС України (в редакції Закону № 2136-VІІІ) до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Органи доходів і зборів не належать до суб'єктів, визначених у статті 5 Закону України Про судовий збір від 8 липня 2011 року № 3674-VI (в редакції, чинній на час подання касаційної скарги) звільнених від сплати судового збору.
За змістом підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону № 3674-VI за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду судовий збір сплачується у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Згідно підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 означеного Закону (в редакції, чинній на час подання позову) за подання адміністративного позову майнового характеру юридичною особою ставка становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1600 грн.).
Загальна сума визначених грошових зобов'язань за спірними податковим повідомленням-рішенням складає 237 774 грн. Таким чином, ставка судового збору, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, становить 3566,61 грн. (237 774 х 1,5 % = 3566,61), а ставка судового збору, що підлягає сплаті за подання касаційної скарги, становить (3566,61 х 120 % = 4279,93).
З урахуванням вищезазначених положень, заявник касаційної скарги повинен виправити її недоліки протягом десяти днів з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху шляхом надання суду касаційної інстанції документа про сплату судового збору.
Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. рахунок отримувача: 31213207700007, код ЄДРПОУ: 38004897. Код банку отримувача: 820019, Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, Код класифікації доходу бюджету: 22030102 Судовий збір (Верховний Суд ).
На підставі викладеного, керуючись статтями 169, 248, 332, підпунктом 12 пункту 1 Розділу VІІ "Перехідні положення" КАС України в редакції Закону
№ 2147-VІІІ, суд -
у х в а л и в:
Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Вінницькій області на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2017 року у справі № 804/1428/17-а - залишити без руху.
Встановити особі, що подала касаційну скаргу строк у десять днів з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліків касаційної скарги.
Роз'яснити, що у разі невиконання вимог цієї ухвали в установлений судом строк касаційна скарга разом із доданими до неї матеріалами буде вважатись не поданою та повернута.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.
Суддя В.В. Хохуляк
Суд | Верховний Суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2017 |
Оприлюднено | 04.01.2018 |
Номер документу | 71424649 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Верховний Суд
Хохуляк В.В.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Альчук Максим Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні