ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
10 січня 2018 року м. Ужгород№ 807/1314/17
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді - Дору Ю.Ю.,
суддів: Рейті С.І., Шешеня О.М.,
при секретарі судового засідання - Гулай М.В.,
за участі сторін:
позивача - 1 - ОСОБА_1;
позивача - 2 - ОСОБА_2;
позивача - 3 - ОСОБА_3;
представник відповідача - 1 - не з'явився;
представник відповідача - 2 - не з'явився;
представник третьої особи -1, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - не з'явився
представника позивачів та третьої особи - 2, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - ОСОБА_4,
представник третьої особи - 3, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 до Тячівської районної державної адміністрації; Рахівської районної державної адміністрації, третя особа - 1, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Лопухівська сільська рада, третя особа - 2, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Міжнародна благодійна організація "Екологія-Право-Людина" третя особа - 3, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Карпатський біосферний заповідник про визнання незаконними та скасування розпоряджень, -
В С Т А Н О В И В:
Позивачі - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 звернулися з адміністративним позовом до Тячівської районної державної адміністрації, Рахівської районної державної адміністрації, третя особа - 1, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Лопухівська сільська рада про визнання незаконними та скасування розпоряджень Рахівської РДА №135 від 15.05.2017 р. Про затвердження детального плану території та Тячівської РДА №214 від 31.05.2017 р. Про затвердження детального плану території .
Ухвалою суду від 14.11.2017 року було залучено в якості третіх осіб на стороні позивачів, які не заявляють самостійних позовних вимог на предмет спору - Міжнародну благодійну організацію "Екологія-Право-Людина" та Карпатський біосферний заповідник.
Позовні вимоги позивачі мотивують тим, що під час розробки та затвердження оскаржуваними розпорядженнями детальних планів територій було порушено вимоги Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Затверджені оскаржуваними розпорядженнями детальні плани територій не відповідають законодавчо визначеним підставам та не відсилаються до схем планування області, не відображають інтересів як державних, так і регіональних.
При цьому у Розпорядженні № 14 Про розроблення детального плану території туристично-рекреаційного комплексу Свидовець за межами населених пунктів йдеться про розроблення детального плану території за межами таких населених пунктів, як смт. Ясіня, с. Чорна Тиса та с. Косівська Поляна, а у Розпоряджені №135 Про затвердження детального плану території туристично-рекреаційного комплексу Свидовець за межами населених пунктів зазначені лише смт. Ясіня та с. Чорна Тиса.
Оголошення у місцевих газетах про громадські слухання не відповідають Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (Постанова КМУ №555 від 25.05.2011 р.).
В судовому засіданні представник позивачів та третьої особи 2 - Міжнародної благодійної організації Екологія-Право-Людина та позивачі позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити.
Відповідачі надали суду письмові заперечення, в яких вказали, що ними повністю дотримано процедуру громадських слухань, а розпорядження винесені в межах компетенції та повноважень. В судове засідання представники Відповідачів не з'явилися, витребувані судом детальні плани територій не надали, відтак, згідно ч. 9 ст. 80 КАС України, суд ухвалив розглянути справу за наявними у ній доказами. Згідно ч.3 ст. 205 КАС України, у разі повторної неявки повідомленого належним чином відповідача в судове засідання, суд вирішує справу на підставі наявних у ній доказів.
Третя особа -1, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Лопухівська сільська рада у судові засідання не з'являлася, до суду подала лист у якому вказала, що вона заяви про вступ у справу не подавала.
Третя особа - 3, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Карпатський біосферний заповідник просив розглядати справу без його участі та вилучити його зі складу третіх осіб, оскільки його права оскаржуваними розпорядженнями не порушуються.
Заслухавши пояснення позивачів, представника позивачів та третьої особи на стороні позивачів - Міжнародної благодійної організації Екологія-Право-Людина , суд приходить до наступного висновку.
Згідно частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Як вбачається з матеріалів справи, згідно розпорядження голови Рахівської РДА від 20.01.2017 р. №14 вирішено розробити детальний план території туристично-рекреаційного комплексу Свидовець , за межами населених пунктів смт. Ясіня, с. Чорна Тиса, та с. Косівська Поляна відповідно до проекту планування Рахівського району та забезпечити проведення відповідних громадських слухань (т.1. а.с.15).
8 квітня 2017 року в районній газеті Зоря Рахівщини було опубліковано оголошення про проведення громадських слухань щодо попереднього обговорення та затвердження детального плану розвитку територій Ясінянської та Чорнотисянської сільських рад за межами населених пунктів. Пропозиції подаються протягом місяця з дня опублікування оголошення (т.1. а.с.59). 19 квітня 2017 року було проведено громадські слухання в Чорнотисянській сільській раді, про що складено протокол громадських слухань щодо обговорення та затвердження детального плану територій Чорнотисянської сільської ради за межами населеного пункту Рахівського району (т.2 а.с.34-37). Згідно даного протоколу вбачається, що на таких слуханнях мешканці села Чорна Тиса вирішили затвердити детальний план, для розробки знеособленого проекту землеустрою на території Ясінянської, Чорнотисянської сільських рад, пропозиції та зауваження подаються до 08.05.2017 р. до Чорнотисянської сільської ради.
В подальшому, 15.05.2017 р. було прийняте розпорядження голови Рахівської РДА №135 Про затвердження детального плану території туристично-рекреаційного комплексу Свидовець за межами населених пунктів смт. Ясіня та с. Чорна Тиса орієнтовною площею 1400 га. (т.1 а.с.14).
При цьому у Розпорядженні № 14 Про розроблення детального плану території туристично-рекреаційного комплексу Свидовець за межами населених пунктів йдеться про розроблення детального плану території за межами таких населених пунктів, як смт. Ясіня, с. Чорна Тиса та с. Косівська Поляна, у Розпоряджені №135 Про затвердження детального плану території туристично - рекреаційного комплексу Свидовець за межами населених пунктів зазначені лише смт. Ясіня та с. Чорна Тиса.
29 квітня 2017 р. у Тячівській районній газеті Дружба було опубліковано оголошення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості щодо попереднього обговорення та затвердження детального плану розвитку територій (т.1 а.с.22-23).
За результатами громадських слухань складено протокол від 11.05.2017 р., згідно якого було вирішено затвердити детальний план, для розробки знеособленого проекту землеустрою на території Лопухівської сільської ради за межами населеного пункту орієнтовною площею 18 га, під розташування туристичного комплексу Свидовець (т.1 а.с.18-21).
31.05.2017 р. було прийнято розпорядження голови Тячівської РДА № 214 Про затвердження детального плану території , згідно якого затверджено детальний план території туристично-рекреаційного комплексу Свидовець за межами населеного пункту Лопухів на території Лопухівської сільської ради Тячівського району.
Згідно п.3 ч.1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території, а містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій (п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону N 3038-VI).
Детальний план території за межами населеного пункту розглядається і затверджується відповідною районною державною адміністрацією протягом 30 днів з дня його подання. Детальний план території не підлягає експертизі.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 N 290, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.12.2011 за N 1468/20206 затверджено Порядок розроблення містобудівної документації (далі - Порядок N 290), який визначає механізм розроблення або внесення змін до містобудівної документації планування території на державному рівні в частині схем планування окремих частин території України та містобудівної документації з планування території на регіональному і місцевому рівнях (далі - містобудівна документація).
Відповідно до п. 1.4 Порядку N 290 організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення: оприлюднення рішення про розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї; визначення розробника містобудівної документації або внесення змін до неї та укладання договору з урахування положень, встановлених Законом України "Про здійснення державних закупівель"; складання разом із розробником та затвердження проекту завдання на розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї; надання розробнику вихідних даних, а також вимог щодо розміщення об'єктів державного й регіонального значення або доручення щодо їх збирання; фінансування розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї відповідно до укладеного договору; надання розробнику оновленої картографічної основи, складеної відповідно до вимог законодавства; здійснення контролю за розробленням або внесенням змін до містобудівної документації; узгодження проекту містобудівної документації з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів; розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою згідно зі статтею 20 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"; подання проекту містобудівної документації з планування території на державному рівні в частині схем планування окремих частин території України, містобудівної документації з планування територій на регіональному рівні, генерального плану міст експертній організації для проведення експертизи в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 N 548 "Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації"; подання на затвердження завершеного проекту містобудівної документації.
Згідно ст.21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" розроблені детальні плани територій (далі - ДПТ) підлягають громадським слуханням. Затвердження ДПТ без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється. Аналогічна норма міститься і в п.2 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011).
Згідно п. 4 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011) повинно здійснюватися оприлюднення проектів містобудівної документації шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території , а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування .
Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості та затвердження ДПТ, що містилися у Тячівській районній газеті Дружба інформаційний вісник Тящівщини, №47-50, від 29.04.2017 p., та Рахівській районній газеті Зоря Рахівщини від 08.04.2017 р. не являється належним інформуванням громадськості, оскільки такі не відповідають вимогам до таких повідомлень.
Зокрема, згідно п.5 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011р.), таке повідомлення повинно містити:
1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладеної у скороченій та доступній для широкої громадськості формі.
Як вбачається із вищевказаних публікацій у районних газетах "Дружба" та "Зоря Рахівщини" - такі не містять вказаної інформації, і в жодному з оголошень не вказується на те, що розпочато розгляд ДПТ для туристично-рекреаційного комплексу "Свидовець".
2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст детального плану території.
Повідомлення у газетах Зоря Рахівщини та "Дружба" не містять інформації про техніко-економічні показники, не містить графічні матеріали.
3) інформація про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій. Такої інформації не розміщено.
Відтак, суд приходить до висновку, що проведені громадські слухання не відповідають меті їх проведення, оскільки, окрім вище вказаних порушень не містили точної назви ДПТ , що виносилися на обговорення, в жодних публікаціях не йшлося про будівництво туристично-рекреаційного комплексу Свидовець , а обмежувалися такі повідомлення виключно інформуванням про обговорення ДПТ окремих населених пунктів, без зазначення цілі та мети таких обговорень.
Відповідно до ст. 9 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , передбачено, що кожний громадянин України має право на участь в обговоренні та внесення пропозицій до проектів нормативно-правових актів, матеріалів щодо розміщення , будівництва і реконструкції об'єктів, які можуть негативно впливати на стан навколишнього природного середовища, внесення пропозицій до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних осіб, що беруть участь в прийнятті рішень з цих питань.
Як зазначено в ч. 2 ст.6 Оргуської конвенції, яка ратифікована Законом України N 832-XIV ('832-14'), від 06.07.1999 та набрала чинності в Україні 30.10.2001, зацікавлена громадськість адекватно, своєчасно та ефективно одержує інформацію залежно від обставин шляхом публічного повідомлення або в індивідуальному порядку на початковому етапі процедури прийняття рішень з питань, що стосуються навколишнього середовища, серед іншого, про: а) запропонований вид діяльності та заявку, за якою буде прийматися рішення; б) характер можливих рішень або проект рішення; в) державний орган, відповідальний за прийняття рішення; г) передбачувану процедуру, включаючи те, яким чином і коли така інформація може бути надана: про початок виконання процедури; про можливості для участі громадськості; про час і місце будь-якого запланованого громадського слухання; про наявність державного органу, в якому можна отримати відповідну інформацію, та про те, куди відповідну інформацію було передано на розгляд громадськості; про наявність відповідного державного органу або будь-якого іншого офіційного органу до якого можуть надсилатися зауваження чи запитання, та про строки подання зауважень і запитань; про те, яка екологічна інформація, що стосується запропонованого виду діяльності, є в наявності; і з охоплення даного виду діяльності національною або транскордонною процедурою оцінки впливу на навколишнє середовище.
Також, суд зауважує, що відповідно до "Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті" (ратифіковано Законом № 562-VIII від 01.07.2015 ) з метою забезпечення високого рівня захисту навколишнього середовища, зокрема здоров'я населення, Україна взяла на себе такі зобов'язання: сприяння розглядові питань занепокоєності стосовно екологічних проблем, зокрема пов'язаних зі здоров'ям населення, під час розробки політики й законодавства; встановлення чітких, прозорих та ефективних процедур стратегічної екологічної оцінки.
Як зазначено у Протоколі про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті", ратифікованого Україною відповідно до Закону України від 01.07.2015, № 562-VIII "Про ратифікацію Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті" (далі - Протокол), передбачено, що Сторони цього Протоколу, визнаючи важливість урахування екологічних міркувань, у тому числі пов'язаних зі здоров'ям населення, для розробки й прийняття планів і програм і, певною мірою, політики й законодавства; визнаючи, що стратегічна екологічна оцінка повинна відігравати важливу роль у розробці й прийнятті планів, програм і, певною мірою, політики й законодавства, і що ширше застосування принципів оцінки впливу на навколишнє середовище до планів, програм, політики й законодавства ще більше зміцнить систематичний аналіз їхніх важливих екологічних наслідків; підтверджуючи Конвенцію про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля, прийняту 25 червня 1998 р. в Оргусі, Данія, та враховуючи відповідні пункти Луккської декларації, прийнятої на першій нараді її сторін; усвідомлюючи, таким чином, важливість забезпечення участі громадськості в стратегічній екологічній оцінці. Метою цього Протоколу є забезпечення високого рівня захисту навколишнього середовища, зокрема здоров'я населення, шляхом:
a) забезпечення такого стану, коли екологічні питання, зокрема пов'язані зі здоров'ям населення, ретельно враховуються під час розробки планів і програм;
b) сприяння розглядові питань занепокоєності стосовно екологічних проблем, зокрема пов'язаних зі здоров'ям населення, під час розробки політики й законодавства;
c) установлення чітких, прозорих та ефективних процедур стратегічної екологічної оцінки;
d) забезпечення участі громадськості в стратегічній екологічній оцінці, а також
e) урахування за допомогою цих засобів питань занепокоєності стосовно екологічних проблем, у тому числі пов'язаних зі здоров'ям населення, під час заходів і в документах, які розробляються для забезпечення дальшого сталого розвитку (стаття 1 вказаного Закону)
Згідно п.5 ст. 2 "Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті - "Плани та програми" означає плани й програми та будь-які зміни до них, які:
a) вимагаються законодавчими, регулятивними або адміністративними положеннями, а також
b) підлягають підготовці й (або) прийняттю органом або готуються органом для прийняття відповідно до офіційної процедури парламентом або урядом.
Згідно п. 6. ст. 2 вказаного Протоколу "Стратегічна екологічна оцінка" означає оцінку ймовірних екологічних наслідків, зокрема пов'язаних зі здоров'ям населення, яка поєднує визначення сфери застосування екологічної доповіді та її підготовки, забезпечення участі громадськості й консультацій, а також урахування в плані чи програмі положень екологічної доповіді та результатів участі громадськості й консультацій.
Відповідно до п. 7. ст. 2 Протоколу "Екологічний наслідок, зокрема пов'язаний зі здоров'ям населення" означає будь-який наслідок для навколишнього середовища, зокрема для здоров'я населення, флори, фауни, біологічного різноманіття, ґрунту, клімату, повітря, води, ландшафту, природних об'єктів, матеріальних активів, культурної спадщини та взаємодії між цими чинниками. П. 8 "Громадськість" означає одну чи більше фізичних або юридичних осіб і, згідно з національним законодавством чи практикою, їхні об'єднання, організації або групи.
Згідно п.2. ст. 4 вищевказаного Протоколу, стратегічна екологічна оцінка проводиться стосовно планів і програм, які готуються для сільського господарства, лісового господарства, рибальства, енергетики, промисловості, зокрема гірничодобувної, транспорту, регіонального розвитку, утилізації відходів, водного господарства, зв'язку, туризму, планування розвитку міських та сільських районів або землекористування, і тих, які встановлюють структуру для згоди стосовно майбутнього розвитку проектів, перелічених у додатку I, та будь-яких інших проектів, перелічених у додатку II, що згідно з національним законодавством вимагає оцінки впливу на навколишнє середовище.
Відповідно до п. 3. ст. 5 Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті", ратифікованого Україною відповідно до Закону України від 01.07.2015, № 562-VIII "Про ратифікацію Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті", передбачено, що наскільки це є можливим, кожна Сторона згідно із цією статтею намагається надати заінтересованій громадськості можливість участі в попередній оцінці планів і програм. Згідно п.п.1, 2 ст.8 Протоколу кожна Сторона забезпечує початкові, своєчасні та ефективні можливості участі громадськості в стратегічній екологічній оцінці планів і програм, коли відкрито всі варіанти. Кожна Сторона, користуючись електронними засобами інформації або іншими відповідними засобами, забезпечує своєчасне доведення до відома громадські проекту плану чи програми та екологічної доповіді. Пунктом 1 статті 9 Протоколу визначено, що кожна Сторона визначає органи, з якими треба проконсультуватися, і яких в силу їхніх специфічних природоохоронних обов'язків чи обов'язків з охорони здоров'я, вірогідно можуть стосуватися екологічні наслідки реалізації плану чи програми, зокрема наслідки пов'язані зі здоров'ям населення.
Як вбачається із матеріалів справи, відповідачами не вжито всі достатніх та належних заходів для належного інформування населення про проведення процедури обговорення затвердження ДПТ саме туристично-рекреаційного комплексу Свидовець , оскільки всі оголошення про початок проведення такої процедури не містили відповідних даних, а вказувалося тільки про розгляд питань про затвердження ДПТ кожного окремого населеного пункту.
Відтак, суд приходить до висновку, що відповідачами порушено вимоги ст. 21 Закону України Про містобудування та Олгурської Конвенції, затвердженої відповідно до Закону України від 01.07.2015, № 562-VIII "Про ратифікацію Протоколу про стратегічну екологічну оцінку до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті , а тому, розпорядження відповідачів, а саме - розпорядження Тячівської районної державної адміністрації від 31.05.2017 року № 214 "Про затвердження детального плану території" та розпорядження Рахівської районної державної адміністрації від 15.05.2017 року № 135 "Про затвердження детального плану території" є протиправними та підлягають до скасування.
Керуючись ст. ст. 2, 6 , 9, 76, 77, 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 (АДРЕСА_1), ОСОБА_2 (АДРЕСА_2), ОСОБА_3 (АДРЕСА_3) до Тячівської районної державної адміністрації (90500, Закарпатська область, м.Тячів, вул. Незалежності, буд. 30, код ЄДРПОУ 04053832); Рахівської районної державної адміністрації (90600, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Миру, буд. 1, код ЄДРПОУ 22106207), третя особа - 1, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Лопухівська сільська рада (90522, Закарпатська область, Тячівський район, с.Лопухів, вул.. Калініна, буд. 45, код ЄДРПОУ 04351713), третя особа - 2, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Міжнародна благодійна організація "Екологія-Право-Людина" (79005, м. Львів, вул. Івана Франка, буд. 9 оф. 1, код ЄДРПОУ 20848991) третя особа - 3, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивачів - Карпатський біосферний заповідник (90600, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Красне Плесо, 77, код ЄДРПОУ 00276104) про визнання незаконними та скасування розпоряджень - задовольнити повністю .
Визнати протиправним та скасувати Розпорядження Тячівської районної державної адміністрації від 31.05.2017 року № 214 "Про затвердження детального плану території".
Визнати протиправним та скасувати Розпорядження Рахівської районної державної адміністрації від 15.05.2017 року № 135 "Про затвердження детального плану території".
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до ч. 3 ст. 243 КАС України повний текст рішення складений та підписаний 19 січня 2018 року.
Головуючий суддяЮ.Ю. Дору
Суддя С.І. Рейті
Суддя О.М. Шешеня
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2018 |
Оприлюднено | 23.01.2018 |
Номер документу | 71714520 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Стеценко С.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні