Постанова
від 18.01.2018 по справі 810/2416/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 810/2416/16 Прізвище судді (суддів) першої інстанції:

Панченко Н.Д.

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 січня 2018 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Костюк Л.О.;

суддів: Бужак Н.П.,Троян Н.М.;

за участю секретаря: Драч М.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду (без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу) апеляційну Товариства з обмеженою відповідальністю Підприємство Троїцька Артіль на постанову Київського окружного адміністративного суду від 18 вересня 2017 року (прийнята в порядку письмового провадження, м. Київ, дата складання повного тексту рішення - 18 вересня 2017 року) у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Шанс-Транс до Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району, Баришівської районної державної адміністрації, треті особи - фізична особа-підприємець ОСОБА_2, фізична особа-підприємець ОСОБА_3, фізична особа-підприємець ОСОБА_4, Товариство з обмеженою відповідальністю Підприємство Троїцька Артіль про визнання протиправними та скасування рішень,-

В С Т А Н О В И Л А:

У серпні 2016 року, Товариство з обмеженою відповідальністю Шанс - Транс звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району та Баришівської районної державної адміністрації, у якому просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу із визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Баришівського району, зафіксованого протоколом від 15 липня 2016 року;

- визнати протиправним і скасувати розпорядження голови Баришівської районної державної адміністрації №346 від 20 липня 2016 року, яким затверджено результати проведеного 15 липня 2016 року конкурсу із визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Баришівського району.

Ухвалами Київського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі №810/2416/16, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Протокольною ухвалою суду від 22.09.2016 до участі у справі у якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, було залучено фізичну особу-підприємця ОСОБА_5, фізична фізичну особу-підприємця ОСОБА_3, фізичну особу-підприємця ОСОБА_4 та Товариство з обмеженою відповідальністю Підприємство Троїцька Артіль .

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Баришівською районною державною адміністрацією було оголошено конкурс на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району та сформовано Конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу.

Позивач зазначає, що розглянувши конкурсні пропозиції, у тому числі конкурсні пропозиції ТОВ Шанс-Транс , Конкурсним комітетом були визначені переможці конкурсу, у число яких ТОВ Шанс-Транс не увійшло.

На переконання позивача, рішення Конкурсного комітету про визначення переможців конкурсу є протиправними, оскільки при формуванні персонального складу Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу Баришівською РДА були порушені вимоги закону. Зокрема, до складу Конкурсного комітету не увійшли представники громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 18 вересня 2017 року позов задоволено.

Визнано протиправним і скасовано рішення Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району, яке оформлене протоколом від 15.07.2016.

Визнано протиправним і скасовано розпорядження Баришівської районної державної адміністрації від 20.07.2016 №346.

Не погоджуючись з зазначеним судовим рішенням, Товариством з обмеженою відповідальністю Підприємство Троїцька Артіль подано апеляційну скаргу, в якій просив скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нову, якою у задоволенні позову відмовити повністю.

Відповідно до п.13 ст.10 КАС України, суд під час розгляду справи в судовому засіданні здійснює повне фіксування його перебігу за допомогою відео- та (або) звукозаписувального технічного засобу, крім випадків, визначених цим Кодексом. Порядок такого фіксування встановлюється цим Кодексом.

Згідно ч.1 ст.229 КАС України, суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою відео- та (або) звукозаписувального технічного засобу в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему.

За наявності заперечень з боку будь-кого з учасників судового процесу проти здійснення повного фіксування судового засідання за допомогою відеозаписувального технічного засобу таке фіксування здійснюється лише за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Враховуючи, що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні не обов'язкова, колегія суддів відповідно ч.2 ст.313 КАС України визнала можливим проводити розгляд апеляційної скарги за відсутності сторін та їх представників.

Згідно ст.229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

12 січня 2018 року на адресу Київського апеляційного адміністративного суду представником апелянта подано клопотання про відкладення розгляду справи.

Подане клопотання представником апелянта обґрунтовано ти, що не має змоги прибути у судове засідання та просить відкласти на більш пізніший строк.

Перевіривши матеріали справи та подане клопотання позивачем, колегія суддів вважає, що подане клопотання не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Порядок відкладення розгляду справи або оголошення перерви в її розгляді передбачено ст. 223 КАС України.

При цьому даною статтею передбачено підстави для відкладення розгляду справи або перерви в судовому засіданні.

Зокрема, відповідно до ч.1 ст. 223 КАС України, суд відкладає розгляд справи у випадках, встановлених частиною другою статті 205 цього Кодексу.

Суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку з таких підстав: 1) неявка в судове засідання учасника справи, щодо якого немає відомостей про вручення йому повідомлення про дату, час і місце судового засідання; 2) перша неявка в судове засідання учасника справи, якого повідомлено про дату, час і місце судового засідання, якщо він повідомив про причини неявки, які судом визнано поважними; 3) виникнення технічних проблем, що унеможливлюють участь особи у судовому засіданні в режимі відеоконференції, крім випадків, коли відповідно до цього Кодексу судове засідання може відбутися без участі такої особи; 4) необхідність витребування нових доказів, у випадку, коли учасник справи обґрунтував неможливість заявлення відповідного клопотання в межах підготовчого провадження; 5) якщо суд визнає потрібним, щоб сторона, яка подала заяву про розгляд справи за її відсутності, дала особисті пояснення.

Викликати позивача або відповідача для особистих пояснень можна і тоді, коли в справі беруть участь їхні представники.

З огляду на те, що розгляд зазначеної в клопотанні справи не перешкоджає подальшому перегляду в апеляційному порядку даної адміністративної справи та виходячи з правил ч. 1 ст. 223, ч.2 ст.205 КАС України колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для відкладення розгляду справи або перерви в судовому засіданні.

Ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 19 грудня 2017 року відкрито та призначено справу до апеляційного розгляду у відкритому судовому засіданні на 18 січня 2018 року об 09 год. 40 хв.

Колегія суддів також звертає увагу на те, що повістка повідомлення про день, час та місце судового засідання від 19 грудня 2017 року у справі, відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, була вручена особисто за довіреністю 26 грудня 2017 року.

Тобто, повістку повідомлення про призначення до розгляду апеляційної скарги у справі, на 09 год. 40 хв. 18 січня 2018 року, вручено апелянту 26 грудня 2017 року.

Відповідно до ч.1 ст.309 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції має бути розглянута протягом шістдесяти днів з дня постановлення ухвали про відкриття апеляційного провадження, а апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції - протягом тридцяти днів з дня постановлення ухвали про відкриття апеляційного провадження.

З огляду на викладене вище, колегія суддів дійшла висновку, що клопотання про відкладення розгляду справи задоволенню не підлягає.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню та погоджується з висновком суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог в повному обсязі, з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції, що розпорядженням Баришівської районної державної адміністрації від 27.05.2016 №247 вирішено провести 15.07.2016 конкурс на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району.

Згідно з Додатком №2 до вказаного розпорядження, конкурс проводиться щодо чотирнадцяти маршрутів (об'єктів конкурсу №5-18).

Цим же розпорядженням Баришівська районна державна адміністрація затвердила новий склад конкурсного комітету з підготовки та проведення зазначеного конкурсу.

Відповідно до додатку №1 до розпорядження Баришівської РДА від 27.05.2016 №247, до складу конкурсного комітету увійшли: ОСОБА_6 - заступник голови Баришівської райдержадміністрації (голова конкурсного комітету); ОСОБА_7 - заступник голови Баришівської районної ради (заступник голови конкурсного комітету); ОСОБА_8 - начальник відділу житлово-комунального господарства та будівництва Баришівської райдержадміністрації (заступник голови конкурсного комітету); ОСОБА_9 - головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та будівництва Баришівської райдержадміністрації (секретар конкурсного комітету); ОСОБА_10 - начальник управління фінансів Баришівської райдержадміністрації, ОСОБА_11 - начальник управління соціального захисту населення Баришівської райдержадміністрації, ОСОБА_12 - голова Баришівської районної організації УСВА (воїнів інтернаціоналістів), ОСОБА_13 - начальник відділу економічного розвитку і торгівлі Баришівської райдержадміністрації.

Колегія суддів звертає увагу на те, що судом першої інстанції встановлено, що 08 липня 2016 року позивач звернувся до Баришівської РДА із заявами на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на міжміському (приміському) маршруті загального користування на маршрутах: м. Березань - с. Пилипче (об'єкт конкурсу №11); смт. Баришівка - м. Березань (об'єкт конкурсу №12); м. Березань - с. Яблуневе (об'єкт конкурсу №14); с. Леляки - м. Березань (об'єкт конкурсу №16); с. Садове - м. Березань (об'єкт конкурсу №17).

Розглянувши конкурсні пропозиції, Конкурсним комітетом з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району, було прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.07.2016, яким визначено переможців конкурсу.

Розпорядженням Баришівської районної державної адміністрації від 20.07.2016 №346 затверджено протокол засідання Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району від 15.07.2016 та доручено конкурсному комітету заключити договори з переможцями конкурсу.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач не був визначений переможцем по жодному з об'єктів конкурсу, у зв'язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку матеріалам, обставинам справи, а також наданим поясненням та запереченням сторін колегія суддів звертає увагу на наступне.

Щодо порушення порядку проведення конкурсу, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до статей 43, 44 Закону України Про автомобільний транспорт від 05.04.2001 № 2344-III, визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Об'єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів).

На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами. Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Національної поліції, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.

Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 затверджено Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, який є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками (далі - Порядок).

Пунктом 22 Порядку передбачено, що персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.

Вимоги до складу конкурсного комітету встановлено пунктом 23 цього Порядку, у якому визначено, що до складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Державтоінспекції та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.

Відповідно до пункту 27 Порядку, члени конкурсного комітету, зокрема, беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.

Згідно з пунктом 42 Порядку, у разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до цього Порядку та Закону України Про автомобільний транспорт

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4, є підставою для визначення переможця конкурсу.

Пунктом 46 Порядку передбачено, що переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Відповідно до пункту 47 Порядку, рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності голос заступника голови конкурсного комітету).

Згідно з пунктом 51 Порядку, рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводяться в дію наказом (постановою або іншим розпорядчим документом) організатора протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.

На підставі вище зазначеного колегія суддів звертає увагу на те, що підготовка, проведення та визначення переможця конкурсу на перевезення пасажирів є компетенцією конкурсної комісії, що утворюється відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування як замовником послуг з перевезення.

Щодо складу конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, колегія суддів зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, Конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району було утворено (затверджено новий персональний склад) розпорядженням Баришівської районної державної адміністрації від 27.05.2016 №247.

Окрім вище зазначеного, колегія суддів звертає увагу на те, що у провадженні Київського окружного адміністративного суду перебувала справа №810/3762/16 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Шанс-Транс до Баришівської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження від 27.05.2016 №247.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 04.04.2017 у справі №810/3762/16 визнано протиправним та скасовано розпорядження Баришівської районної державної адміністрації №247 від 27.05.2016 у частині затвердження складу конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району.

Скасовуючи розпорядження Баришівської РДА від 27.05.2016 №247, суд виходив з того, що при утворенні Конкурсного комітету було порушено принцип формування його складу, визначений пунктом 23 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, а саме, не дотримано кількісного співвідношення представників громадських організацій за галузевим спрямуванням.

Вказана постанова набрала законної сили 25.04.2017 та відповідно до частини 2 статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України (редакція, що діяла на момент прийняття рішення у справі) є обов'язковою до виконання на всій території України.

Таким чином рішенням суду, яке набрало законної сили, було скасоване рішення Баришівської районної державної адміністрації, яким утворено і затверджено персональний склад Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Баришівського району.

Колегія суддів зазначає, що скасування акта суб'єкта владних повноважень означає, що спірний акт не породжує жодних правових наслідків від моменту прийняття такого акта.

Тобто, визнання судом протиправним та скасування рішення про утворення конкурсного комітету нівелює значення будь-яких рішень, прийнятих таким комітетом.

На підставі вище зазначеного, колегія суддів приходить до висновку, що рішення Конкурсного комітету про визначення переможців конкурсу, що оформлене протоколом від 15.07.2016, та розпорядження Баришівської РДА від 20.07.2016 № 346, підлягають скасуванню.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції в повній мір досліджено обставини справи на підставі яких суд прийшов до правильного висновку про те, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Зі змісту частин 1-4 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Згідно з п.1 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається, апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 2, 10, 11, 229, 241, 242, 243, 250, 251, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 328, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Підприємство Троїцька Артіль - залишити без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 18 вересня 2017 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду у строк визначений ст. 329 КАС України.

(Повний текст виготовлено - 19 січня 2018 року).

Головуючий суддя: Л.О. Костюк

Судді: Н.П. Бужак,

Н.М. Троян

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2018
Оприлюднено23.01.2018
Номер документу71717372
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2416/16

Постанова від 18.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Постанова від 18.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Ухвала від 12.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 12.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Постанова від 18.09.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 30.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 19.07.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні