Постанова
від 11.01.2018 по справі 802/1053/17-а
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 802/1053/17-а

Головуючий у 1-й інстанції: Дмитришена Р.М.

Суддя-доповідач: Матохнюк Д.Б.

11 січня 2018 року

м. Вінниця

Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Матохнюка Д.Б.

суддів: Сапальової Т.В. Боровицького О. А. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Ременяк С.Я.,

представника позивача: Гуцаленка Л.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Мирончук Оксани Василівни на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2017 року (повний текст якої складено в м. Вінниці 07 листопада 2017 року) у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Щедра нива" до державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Мирончук Оксани Василівни, треті особи - ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ТОВ "Овочі Заріччя", про скасування державної реєстрації права оренди земельної ділянки,

В С Т А Н О В И В :

у червні 2017 року товариство з обмеженою відповідальністю Щедра нива (ТОВ Щедра нива ) звернулось до суду з адміністративним позовом до державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Мирончук О.В., треті особи - ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ТОВ "Овочі Заріччя", про визнання протиправними та скасування:

-рішення за індексним номером 31384287 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 14.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16386063 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,7377 га, кадастровий НОМЕР_1, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31403739 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 15.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16404323 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,7625 га, кадастровий НОМЕР_2, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31405021 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 15.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16406412 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,6776 га, кадастровий НОМЕР_3, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 3147363 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 15.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16437606 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,8243 га, кадастровий НОМЕР_4, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31441264 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 18.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16444464 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,3940 га, кадастровий НОМЕР_5, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31441322 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 18.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16444537 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,4017 га, кадастровий НОМЕР_6, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31435569 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 16.09.2016 року (номер запису про інше речове право 16437678 від 12.09.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,1745 га, кадастровий НОМЕР_7, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31095159 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 25.08.2016 року (номер запису про інше речове право 16213069 від 25.08.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,5727 га, кадастровий НОМЕР_8, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31910354 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 18.10.2016 року (номер запису про інше речове право 16947478 від 11.10.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,1745 га, кадастровий НОМЕР_9 розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31909735 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 18.10.2016 року (номер запису про інше речове право 16946871 від 11.10.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,1745 га, кадастровий НОМЕР_10, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя";

- рішення за індексним номером 31908226 державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Закарпатської області Мирончук Оксани Василівни від 18.10.2016 року (номер запису про інше речове право 16945940 від 11.10.2016 року) про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки площею 3,1745 га, кадастровий НОМЕР_11, розташованої на землях Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, за TOB "Овочі Заріччя".

01 листопада 2017 року Вінницький окружний адміністративний суд прийняв постанову про задоволення адміністративного позову.

Не погоджуючись з судовим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказану постанову та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги відповідач зазначив про те, що судом першої інстанції не вірно визначено юрисдикцію розгляду даної справи, оскільки нотаріальна діяльність не є публічно-правовою, а тому даний спір не має ознак адміністративного та підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

Також, зазначив про те, що позивачем необґрунтовано та не підтверджено доказами те, що оскаржувані рішення порушують безпосередньо його права.

У судовому засіданні представник позивача про задоволення апеляційної скарги заперечив, посилаючись на її необгрунтованість та безпідставність.

Відповідач та треті особи в судове засідання не з'явилися, хоча належним чином повідомлялись про дату, час і місце судового засідання.

Відповідно до ст. 313 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними в матеріалах справи письмовими доказами, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, з наступних підстав.

Як встановлено з матеріалів справи та судом першої інстанції, 02 лютого 2008 року між ТОВ Щедра нива та ОСОБА_4 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,7377 га, за кадастровим НОМЕР_1, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 20.10.2009 року за № 040905400089.

02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_4 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,7625 га, за кадастровим НОМЕР_2, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21.10.2009 року за №040905400111.

Також, 02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_5 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,6776 га, за кадастровим НОМЕР_3, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21.10.2009 року за № 040905400099.

02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_5 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,8243 га, за кадастровим НОМЕР_4, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21.10.2009 року за № 040905400100.

10 жовтня 2012 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_6 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,3940 га, за кадастровим НОМЕР_5, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21.11.2012 року за № 052480004009340.

10 жовтня 2012 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_7 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,4017 га, за кадастровим НОМЕР_6, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21.11.2012 року за № 05248004009341.

02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_8 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,1745 га, за кадастровим НОМЕР_7, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 22.10.2009 року за № 040905400236.

02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_9 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,5727 га, за кадастровим НОМЕР_8, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 19.10.2009 року за № 040905400008.

02 січня 2009 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_10 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,1745 га, за кадастровим НОМЕР_9 яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстг земель вчинено запис від 20.10.2009 року за № 040905400075.

02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_10 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,1745 га, за кадастровим НОМЕР_10, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 22.10.2009 року за № 040905400196.

02 лютого 2008 року між TOB "Щедра нива" та ОСОБА_11 укладено договір оренди земельної ділянки, загальною площею 3,1745 га, за кадастровим НОМЕР_11, яка розташована на території Кропивнянської сільської ради Хмільницького району Вінницької області. Даний договір зареєстровано у відділі Деркомзему у Хмільницькому районі Вінницької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 22.10.2009 року за № 040905400162.

У подальшому позивач звернувся до державного реєстратора Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області та отримало інформаційну довідку з якої стало відомо, що державним реєстратором приватним нотаріусом Берегівського районного нотаріального округу Мирончук Оксаною Василівною здійснено реєстраційні дії щодо права оренди на земельні ділянки за ТОВ "Овочі Заріччя" та власниками земельних ділянок з якими уже зареєстровано право оренди за ТОВ "Щедра нива".

Вважаючи такі рішення протиправними і такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що відповідач в порушення вимог чинного законодавства, при проведенні державної реєстрації речових прав за договорами оренди землі належним чином не перевірив, чи вже зареєстровані права оренди на спірні земельні ділянки, внаслідок чого неправомірно здійснив повторну реєстрацію договорів оренди одних і тих же земельних ділянок, внаслідок чого істотно порушив законні права та інтереси позивача, як правомірного орендаря земельних ділянок.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Так, відповідно до ч. 4 ст. 124 Земельного кодексу України (ЗК України) передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем.

Статтею 125 ЗК України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно із ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (в редакції закону, чинній на момент прийняття оскаржуваних рішень), державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - це єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав.

Частиною 3 ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державний реєстратор:

- встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

- під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником.

Згідно із ч. 1 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав проводиться в такому порядку: 1) формування та реєстрація заяви в базі даних заяв; 2) прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав; 3) встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрацію прав, що надійшли на розгляд; 4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень; 5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації; 6) відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів цих прав; 7) формування інформації з Державного реєстру прав для подальшого використання заявником; 8) видача документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам (ч. 4 ст. 18 цього закону).

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: 1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону; 2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 8) після завершення строку, встановленого ч. 3 ст. 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 10) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі; 11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Крім того, Державна реєстраційна служба України у своєму листі № 2951/05-15-13 від 06.08.2013 року надала роз'яснення "Щодо запобігання випадків подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними набувачами", з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).

Проте, в порушення вимог чинного законодавства державний реєстратор приватний нотаріус Берегівського районного нотаріального округу Мирончук О.В. при проведенні державної реєстрації речового права за договорами оренди землі, укладеними з ТОВ Овочі Зоря , належним чином не перевірила, чи має місце вже зареєстроване право оренди на спірні земельні ділянки, внаслідок чого неправомірно здійснила повторну реєстрацію договорів оренди одних і тих самих земельних ділянок, що є недопустимим, оскільки зумовлює ситуацію, за якої одну і ту ж земельну ділянку було передано в оренду різним орендарям, адже право оренди в них виникло з моменту реєстрації договорів оренди земельних ділянок, тоді як реєстрація договорів оренди землі за новим орендарем можлива лише після реєстрації угод про розірвання договорів оренди землі з попереднім орендарем.

Крім того, колегія суддів вважає за необхідне зазначити про те, що відповідачем здійснено реєстрацію договорів оренди, що укладені із власниками земельних ділянок та ТОВ "Овочі Заріччя", із відтермінуванням початку перебігу строку дії договорів із 03.02.2018, 20.10.2019, 21.10.2019, 22.10.2019, 23.10.2019, 05.09.2022, що є протиправним, оскільки жодною нормою чинного законодавства не передбачене.

Враховуючи викладене, в силу положень абз. 3 ч. 3 ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" відповідач повиннен був запитати в органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо) щодо фактів реєстрації договорів оренди землі на відповідні земельні ділянки для встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженням.

Невиконання державним реєстратором такого обов'язку обумовило повторну реєстрацію права оренди одних і тих самих земельних ділянок, внаслідок чого істотно порушено законні права та інтереси позивача як правомірного орендаря земельних ділянок.

Крім того, колегія суддів вважає за необхідне зазначити про те, що у постанові Верховного Суду України від 29.09.2015 року (справа № 21-760а15) зазначено про те, що державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації.

Враховуючи вищенаведене, колегія суддів поогоджується з висновками суду першої інстанції про те, що відповідач в порушення вимог чинного законодавства, при проведенні державної реєстрації речових прав за договорами оренди землі належним чином не перевірив, чи вже зареєстровані права оренди на спірні земельні ділянки, внаслідок чого неправомірно здійснив повторну реєстрацію договорів оренди одних і тих же земельних ділянок, внаслідок чого істотно порушив законні права та інтереси позивача, як правомірного орендаря земельних ділянок.

Колегія суддів вважає безпідставними твердження апелянта про те, що даний спір не має ознак адміністративного та підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства, з огляду на наступне.

Так, у спірних правовідносинах нотаріус здійснює функції щодо визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на виконання владних управлінських повноважень.

Згідно з пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України суб'єктом владних повноважень є, зокрема, будь-який суб'єкт при здійсненні ним владних управлінських функцій, а отже нотаріус є суб'єктом владних повноважень у розумінні КАС України.

В свою чергу, згідно з пунктом першим частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб'єктів владних повноважень.

З урахуванням викладеного вище, колегія суддів вважає, що за своїм характером спір по суті заявлених позовних вимог є публічно-правовим і підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Враховуючи вище викладене колегія суддів дійшла висновку, що доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими у справі обставинами.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваної постанови дотримано норми матеріального і процесуального права, а тому відсутні підстави для задоволення вимог апеляційної скарги.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу державного реєстратора приватного нотаріуса Берегівського районного нотаріального округу Мирончук Оксани Василівни залишити без задоволення, а постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 01 листопада 2017 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 19 січня 2018 року.

Головуючий Матохнюк Д.Б. Судді Сапальова Т.В. Боровицький О. А.

СудВінницький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.01.2018
Оприлюднено23.01.2018
Номер документу71718690
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/1053/17-а

Постанова від 11.01.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 01.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Постанова від 01.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 01.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 12.09.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 17.07.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні