ВЕРХОВНИЙ СУД УХВАЛА 31.01.2018 Київ К/9901/10447/18826/8624/13-а Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Гончарової І.А. , розглянувши матеріали заяви Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.09.2017 у справі №826/8624/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Трител» до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві, третя особа – Товариство з обмеженою відповідальністю «Адвокатська компанія «Моор і Кросондович» про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, - ВСТАНОВИВ: Державна податкова інспекція у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві (далі ДПІ) 13.12.2017 направила до Верховного суду України заяву про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.09.2017 у зв'язку з неоднаковим застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, а саме: п. 135.4 ст. 135, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139, п.п. 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України. 29.01.2018 заяву передано до Верховного Суду в порядку передбаченому Розділом VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції від 03.10.2017). Відповідно до пункту 1 частини 1 Розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, що діє з 15.12.2017) заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше. Відповідно до частини 2 статті 2392 Кодексу адміністративного судочинства України суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу. У разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 239 та 2391 цього Кодексу, заявник письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути. Заява ДПІ не відповідає вимогам статей 239, 2391 Кодексу адміністративного судочинства України в зв'язку з наступним. Відповідно до частини 3 статті 239 Кодексу адміністративного судочинства України заява підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження. Представником ДПІ додана копія довіреності, яка не відповідає наведеним вище умовам, що є підставою для залишення заяви без руху зі встановленням строку для усунення цього недоліку шляхом надання оригіналу довіреності представника відповідача, який підписав касаційну скаргу, або належним чином засвідченої її копії. Керуючись статтею 2392 та пунктом 1 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, УХВАЛИВ: Повідомити Державну податкову інспекцію у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про недоліки заяви про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 27.09.2017 у справі №826/8624/13-а та надати строк тривалістю 10 днів з дня вручення цієї ухвали для усунення недоліків. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя І.А. Гончарова
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2018 |
Оприлюднено | 05.02.2018 |
Номер документу | 71979138 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні