ВЕРХОВНИЙ СУД
УХВАЛА
05.02.2018 Київ К/9901/7766/18 821/738/17
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Бившевої Л.І., перевірив матеріали касаційної скарги Головного управління ДФС у Херсонській області на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 06.10.2017 та ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 14.12.2017 у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Екобіотек-Україна до Головного управління ДФС у Херсонській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
У С Т А Н О В И В:
Головне управління ДФС у Херсонській області 18.01.2018 подало до Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду касаційну скаргу на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 06.10.2017 та ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 14.12.2017.
Одночасно скаржником заявлено клопотання про поновлення процесуального строку на касаційне оскарження.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 23.01.2018 у справі визначено склад колегії суддів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду: Бившева Л.І. (суддя-доповідач), Хохуляк В.В., Шипуліна Т.М.
Зі змісту статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України вбачається, що відкриття касаційного провадження обумовлено, зокрема, відповідністю касаційної скарги вимогам цього Кодексу щодо форми і змісту касаційної скарги та строками її подання.
Касаційна скарга відповідача підлягає залишенню без руху як така, що подана без дотримання вимог статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: до касаційної скарги не додано документа про сплату судового збору, у встановленому законом розмірі.
Згідно з частиною четвертою статті 330 цього Кодексу до касаційної скарги додаються документ про сплату судового збору, а також копії касаційної скарги відповідно до кількості учасників справи.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання позову) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
В Законі України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" від 21.12.2016 № 1801-VIII прожитковий мінімум на 01.01.2017 визначений у розмірі 1600,00 грн.
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання позову) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою, ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання касаційної скарги) за подання касаційної на рішення суду ставка судового збору становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
За змістом оскаржуваного судового рішення суду апеляційної інстанції позивач з адміністративним позовом звернувся до суду у травні 2017 року позовна заява має майновий характер, ціна позову становить 2 189 065,50 грн,
Таким чином, з урахуванням наведених законодавчих вимог, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову становить 32 835,98 грн (2 189 065,50 грн х 1,5 %), а ставка судового збору, що підлягала сплаті за подання касаційної скарги на рішення суду, становить 65 671,97 грн (32 835,98 грн х 200%).
Відповідно до частини другої статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VII) до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Згідно з положенням частини першої статті 169 цього Кодексу суддя, встановивши, що касаційну скаргу подано без додержання вимог, встановлених законом, дійшла висновку про необхідність залишення касаційної скарги без руху з наданням строку для усунення недоліків, протягом якого відповідач повинен надати/надіслати суду касаційної інстанції документ про сплату судового збору у встановлених законом порядку.
Керуючись статтею 332 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Херсонській області залишити без руху.
Встановити для усунення зазначених в ухвалі недоліків п'ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею і оскарженню не підлягає.
Суддя Л.І. Бившева
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2018 |
Оприлюднено | 06.02.2018 |
Номер документу | 72029076 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Бившева Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні