ВЕРХОВНИЙ СУД УХВАЛА 07.02.2018 Київ К/9901/1723/17815/3256/17 Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Бевзенка В.М., розглянувши клопотання Відділу освіти, молоді та спорту Кодимської районної державної адміністрації Одеської області про зупинення виконання постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 листопада 2017 року у справі № 815/3256/17 за позовом Відділу освіти, молоді та спорту Кодимської районної державної адміністрації Одеської області до Головного управління Держпраці в Одеській області про скасування постанови, встановив: Відділом освіти, молоді та спорту Кодимської районної державної адміністрації Одеської області подано касаційну скаргу. Ухвалою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 26 січня 2018 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Відділу освіти, молоді та спорту Кодимської районної державної адміністрації Одеської області, відмовлено в задоволенні клопотання про зупинення виконання постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 листопада 2017 року у справі № 815/3256/17. Скаржником повторно подано до суду клопотання про зупинення виконання постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 листопада 2017 року у справі № 815/3256/17. Згідно із частиною першою статті 375 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення або зупинити його дію (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку. Про зупинення виконання або зупинення дії судового рішення постановляється ухвала (частина друга статті 375 Кодексу адміністративного судочинства України). Відповідно до частини першої статті 370 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов'язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Вирішуючи клопотання, суд виходить з того, що відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов'язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Для зупинення виконання судових рішень, яке допускається як виняток, повинні бути вагомі причини. Сподівання і припущення скаржника на певні результати касаційного розгляду справи не можуть бути підставою для зупинення виконання судового рішення, яке набрало законної сили. Отже, у задоволенні клопотання про зупинення виконання судового рішення слід відмовити. Керуючись статтями 248, 340, 375 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвалив: Відмовити в задоволенні клопотання Відділу освіти, молоді та спорту Кодимської районної державної адміністрації Одеської області про зупинення виконання постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 листопада 2017 року у справі № 815/3256/17. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й не оскаржується. Суддя В.М.Бевзенко
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2018 |
Оприлюднено | 09.02.2018 |
Номер документу | 72089012 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Бевзенко В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні