Ухвала
від 05.02.2018 по справі 755/737/18
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/737/18-к

1-кс/755/180/18

У Х В А Л А

І М Е Н Е МУ К Р А Ї Н И

05 лютого 2018 року слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 про надання дозволу на продовження проведення позапланової виїзної ревізії, в рамках кримінального провадження №12018100040000335 від 10 січня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на продовження проведення виїзної документальної позапланової виїзної ревізії з окремих фінансово-господарської діяльності Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації, на п`ять робочих днів з 07.02.2018, та провести інвентаризацію меблів, поставлених ТОВ «Кернер» управлінню культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації.

В обґрунтування вказаного клопотання прокурор зазначає, що в провадженні слідчого відділу Дніпровського УП ГУ НП України в місті Києві перебувають матеріали досудового розслідування, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 12018100040000335 від 10.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що за результатами проведення відкритих торгів між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) укладено договір № 172 від 04.09.2017 р. на проведення капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідно до п. 1.3 договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підрядника, визначаються відповідно до проектно-кошторисної документації (додаток № 7 до договору), дефектного акту (додаток № 1 до договору), локального кошторису (додаток до № 4 до договору) та підсумкової відомості ресурсів.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 3134999 грн. Крім цього, вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 30.11.2017 року (п. 3.1 договору).

Враховуючи висновки експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24» від 03.11.2017 № 00-1703-17/КД була укладена додаткова угода № 3 до договору підряду № 172 від 04 вересня 2017 року, згідно якої сторони прийшли до згоди п. 3.1 договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною Договору, ціна визначена в кошторисі є твердою і складає 2499642,71 грн.»

В подальшому, згідно рішення тендерного комітету було вирішено збільшити видатки на капітальний ремонт центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 до 3630486 грн., при цьому процедуру проведення закупівлі визначену Законом України вирішено не проводити, у зв`язку із чим тендерним комітетом вирішено провести переговорну процедуру закупівлі будівельних робіт на суму 1130749,12 грн. з «БК КБР».

На підставі зазначеного рішення тендерного комітету між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) TOB та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) укладено договір № 230 від 22.12.2017 р. на проведення капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідно до п. 1.3 договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підрядника, визначаються відповідно до проектно-кошторисної документації (додаток № 7 до договору), дефектного акту (додаток № 1 до договору), локального кошторису (додаток до № 4 до договору) та підсумкової відомості ресурсів.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 1130749, 12 грн. Крім цього, вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 31.12.2017 року (п. 3.1 договору).

Крім цього, між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) та TOB «Кернер» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 20034231) було укладено договір № 235 на поставку товару (меблі) для центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 1047683 грн. Вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 31.12.2017 року.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 172 від 04.09.2017, на підставі рахунків, довідок № 2 КБ-3, довідок № 1 КБ-3, були сплачені кошти в загальному розмірі 2499 344, 4 грн.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 230 від 22.12.2017, на підставі рахунків, довідок № 2 КБ-3, довідок № 1 КБ-3, були сплачені кошти в загальному розмірі 1130 749, 1грн.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 235 від 13.12.2017, сплачені кошти в загальному розмірі 1047683 грн.

Разом з тим, під час огляду будівлі та приміщень центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 встановлено, що не зважаючи на підписання актів виконаних робіт, що є підтвердженням фактичного виконання обсягу робіт визначених договором, роботи з капітального ремонту тривають.

Крім цього, встановлено що меблі визначені умовами договором № 235 фактично не поставлені.

Відповідно до статті 882 Цивільного кодексу України замовник, який попередньо прийняв окремі етапи робіт, несе ризик їх знищення або пошкодження не з вини підрядника, у тому числі й у випадках, коли договором будівельного підряду передбачено виконання робіт на ризик підрядника. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами.

Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. Спільним наказом Держкомстату України і Держбуду України від 21.06.2002 р. N 237/5 встановлені типові форми документів, необхідні для передання-прийняття робіт, а саме 1) "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. N КБ-2в); 2) "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. N КБ-3). В актах, міститься інформація про вартість виконаних будівельно-монтажних робіт, зданих замовнику, а також про витрати, пов`язані з виконанням цього обсягу робіт. У довідці визначається вартість таких робіт. На підставі зазначених документів замовник робить розрахунки за виконаний підрядником обсяг робіт.

Згідно роз`яснень Державного комітету України по будівництву й архітектурі (лист від 08.07.2004 р. N 8/8-719) зазначені типові форми поширюються на будівельні підприємства і будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності, незалежно від форми власності, які виконують будівельні і монтажні роботи; роботи з капітального і поточного ремонту будинків і споруджень; інші підрядні роботи незалежно від форм власності даного підприємства і джерел фінансування цих робіт.

З моменту підписання акту приймання виконаних робіт (об`єкта будівництва або результату інших будівельних робіт) у замовника виникає право власності на такий об`єкт або результат інших будівельних робіт.

Таким чином, є всі підстави вжати з боку службових осіб замовника та виконавця вищезазначених робіт вбачаються ознаки вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Згідно наказу міністерства юстиції України від 08.10.98 № 53/5 «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» , а саме, п. 1.1 розділу 3 (економічна експертиза) - проведення ревізійних дій (визначення експертами-економістами будь-яких економічних показників без попереднього проведення документальних перевірок фінансово-господарської діяльності суб`єктом контролю) не належить до завдань економічної експертизи.

Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Враховуючи зазначене до Дніпровського районного суду м. Києва було направлене клопотання про проведення позаплпнової ревізії окремих питань фінансової діяльності питань фінансово-господарської діяльності Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації, з 17.01.2018, з терміном проведення 15 робочіх днів.

12.01.2018 року, ухвалою Дніпровського районого суду м. Києва по справі № 755/737/18-к, вищезазначене клопотання було задоволене.

25.01.2018 На адресу Дніпровського УП ГУ НП в м. Києві надійшов лист Північного офісу Державної аудиторської служби України № 26-09-17-17/958, згідно якого з метою якісного та повного висвітлення питань програми ревізії, даний контрольний захід неможливо закінчити в термін, визначений рішенням суду - 05.02.2018 року.

Враховуючи зазначене, Північний офіс Державної аудиторської служби України просить звернутись до Дніпровського районного суду м. Києва з клопотанням про отримання дозволу суду на продовження проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації на п`ять робочих днів з 06.02.2017.

Крім цього, згідно зазначеного листа необхідно провести інвентаризацію меблів, поставлених ТОВ «Кернер» управлінню культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації.

Приймаючи до уваги, що на даний час по вказаному кримінальному провадженні виникла необхідність в продовженні проведення ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації та враховуючи, що у відповідності до вимог Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення повного та всебічного розслідування вказаного кримінального провадження.

Прокурор в судовому засіданні підтримав клопотання з підстав викладених у мотивувальній частині та просив його задовольнити.

Вислухавши пояснення прокурора, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить на наступного висновку.

Згідно з ч. 6ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до ч. 7ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Згідно з п. 2.4 Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженогоНаказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19 жовтня 2006 року № 346/1025/685/53, позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним постанови про призначення ревізії та відповідного рішення суду, яке є дозволом для органу ДКРС на проведення ревізії, у якому зазначаються: підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення, номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу, - для ревізії у суб`єкта господарювання, який не віднесено Законом до підконтрольних установ.

Як вбачається з листа Північного офісу Держаудитслужби № 26-09-17-17/958 від 25.01.2018, в строк до 06.02.2018 проведення позапланової виїзної ревізії неможливо у зв`язку зі значним обсягом перевіряємих документів та проведенням контрольних обмірів по об`єкту «Капітальний ремонт центральної районної бібліотеки ім. П.Тичини, м. Київ, вул. Шептицького, 24», у зв`язку з чим і виникла необхідність у продовженні позапланової виїзної ревізії терміном на 5 робочих днів з 07 лютого 2018 року.

Відповідно до ч. 1ст. 114 КПК Українидля забезпечення виконання сторонами кримінального провадження вимог розумного строку слідчий суддя, суд має право встановлювати процесуальні строки у межах граничного строку, передбаченого цим Кодексом, з урахуванням обставин, встановлених під час відповідного кримінального провадження.

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає, що з метою повного, всебічного та об`єктивного забезпечення розслідування в кримінальному провадженні та збирання доказів, необхідно продовжити термін проведення позапланової виїзної ревізії.

Таким чином, клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.40,107,110,309 КПК України, ст.ст.5,11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -

УХВАЛИВ :

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 про надання дозволу на продовження проведення позапланової виїзної ревізії - задовольнити.

Продовжити проведення документальної позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності з окремих питань в Управлінні культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Будівельників, буд. 34/1 за період з 17.01.2018 року по 06.02.2018 року, на п`ять робочих днів з 07.02.2018 року, надавши дозвіл провести інвентаризацію меблів, поставлених ТОВ «Кернер» управлінню культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації.

Про результати проведення перевірки повідомити прокурора Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 з надання завіреної копії акту перевірки.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.02.2018
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу72121858
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —755/737/18

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 06.07.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 17.08.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 17.08.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 25.07.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 15.06.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні