Ухвала
від 07.02.2018 по справі 815/2079/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2079/17

УХВАЛА

07 лютого 2018 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Левчук О.А.

за участю секретаря Ходжаяна А.В.

розглянувши у судовому засіданні в м. Одесі заяву Державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_1 управління ДФС в Одеській області про забезпечення заяви про відстрочення виконання ухвали суду, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява Державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_1 управління ДФС в Одеській області про відстрочення виконання ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року по справі № 815/2079/17 в частині сплати судового збору в розмірі 1394912, 13 грн. до зарахування розпорядником бюджетних коштів вищого рівня на реєстраційний рахунок ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, який відкритий в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області, але не пізніше ніж до 01.03.2018 року.

Також представником Державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_1 управління ДФС в Одеській області подано заяву про забезпечення заяви про відстрочення виконання ухвали суду шляхом зупинення безспірного списання 1394912,13 грн. судового збору на підставі виконавчого листа Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.217 року по справі № 815/2079/17.

В обґрунтування заяви зазначено, що станом на 24.01.2018 року до ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2002 року №228 Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ не доведено тимчасовий розпис асигнувань Державного бюджету на 2018 рік, що унеможливлює виконання ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року по справі №815/2079/17 навіть в примусовому порядку. Також представник вказує, що на період безспірного списання не будуть фінансуватись поточні видатки ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, окрім захищених, то в свою чергу контролюючий орган не зможе виконувати функції, які покладені на нього відповідно до ст. 19-1 ПК України та здійснювати претензійно-позовну роботу щодо звернення до суду при здійсненні передбачених законом повноважень в порядку 183-3 КАС України, а зупинення стягнення на підставі виконавчого листа Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року є єдиним способом унеможливити вимушену бездіяльність податкового органу при здійсненні повноважень покладених на нього.

В судовому засіданні представник заявника підтримав свою заяву, просив її задовольнити.

Інші учасники процесу до суду не з'явились, про дату, час та місце судового засідання були повідомлені належним чином та згідно вимог КАС України. Причини неявки суду не повідомили.

Вивчивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Відповідно до ч. 1, 6 ст. 378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду. При відстроченні або розстроченні виконання судового рішення суд може вжити заходів, передбачених статтею 151 цього Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 151 КАС України позов може бути забезпечено: 1) зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; 2) забороною відповідачу вчиняти певні дії; 3) встановленням обов'язку відповідача вчинити певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; 5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.

Відповідно до ст. 150 КАС України забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо:1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або 2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.

Разом з тим, саме наявність підстав для зупинення безспірного списання 1394912,13 грн. судового збору на підставі виконавчого листа Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року по справі № 815/2079/17 є предметом розгляду клопотання про відстрочення виконання рішення по даній справі, та задоволення клопотання про забезпечення заяви про відстрочення шляхом зупинення безспірного списання 1394912,13 грн. судового збору буде вирішенням по суті судом заяви про відстрочення виконання ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року по справі № 815/2079/17 та виходом за межі підстав для забезпечення позову, які передбачені ст. 151 КАС України.

За таких обставин, суд дійшов до висновку, що заява про забезпечення заяви про відстрочення виконання ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року по справі № 815/2079/17 є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 243, 248, 378 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні заяви Державної податкової інспекції у Суворовському районі міста ОСОБА_1 управління ДФС в Одеській області про забезпечення заяви про відстрочення виконання ухвали суду шляхом зупинення безспірного списання 1394912,13 грн. судового збору на підставі виконавчого листа Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 року по справі № 815/2079/17, в повному обсязі.

Ухвала може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України.

Повний текст ухвали складено та підписано 12 лютого 2018 року.

Суддя О.А. Левчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72275850
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2079/17

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Хохуляк В.В.

Ухвала від 04.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Хохуляк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні