ВЕРХОВНИЙ СУД
УХВАЛА
14.02.2018 Київ К/9901/2509/17 справа № 813/1122/17
Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Пасічник С.С., розглянувши клопотання Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про зупинення виконання постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 31 серпня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Крамар ЛТД" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасування наказу,
В С Т А Н О В И В :
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 15 травня 2017 року в задоволенні позову відмовлено.
Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 31 серпня 2017 року рішення суду першої інстанції скасовано; визнано протиправним і скасовано наказ Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про проведення документальної позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Крамар ЛТД" та присуджено на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір у розмірі 3360 гривень.
Ухвалою Верховного Суду від 3 січня 2018 року відкрито касаційне провадження у даній справі.
Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби подав клопотання про зупинення виконання постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 31 серпня 2017 року, прийнятої у цій справі, посилаючись на те, що її виконання до закінчення розгляду касаційної скарги може призвести до втрат Державного бюджету України.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крамар ЛТД" просить відмовити у задоволенні клопотання, посилаючись на його необґрунтованість.
За змістом статті 340 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя-доповідач в порядку підготовки справи до касаційного розгляду, зокрема, вирішує питання про зупинення виконання судових рішень, які оскаржуються.
Також питання щодо зупинення виконання судового рішення унормовано статтею 375 КАС України, за приписами частини першої якої суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення до закінчення його перегляду в касаційному порядку.
Отже, виходячи зі змісту наведених норм, зупинення виконання оскаржуваних судових рішень є правом, а не обов'язком суду касаційної інстанції, стосується рішень, що можуть виконуватись і виконуються.
Зважаючи на викладене та враховуючи, що заявлене Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби клопотання не містить вагомих доводів та обґрунтувань для зупинення виконання оскаржуваного судового рішення, підстави для його задоволення відсутні.
Керуючись статтями 248, 340, 355, 359, 375 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Відмовити у задоволенні клопотання Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про зупинення виконання постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 31 серпня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Крамар ЛТД" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасування наказу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.
Суддя С.С. Пасічник
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2018 |
Оприлюднено | 20.02.2018 |
Номер документу | 72288754 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Пасічник С.С.
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Іщук Лариса Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні