ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"16" грудня 2009 р. м. Київ К-21905/07
Вищий адміністративний суд України в складі колегії суддів:
Цуркана М.І.,
Лиски Т.О.,
Мойсюка М.І.,
Рецебуринського Ю.Й.,
Штульман І.В. (доповідач),-
провівши в порядку кас аційного провадження попере дній розгляд справи за поз овом ОСОБА_6 до Феодосі йської міської ради Автономн ої Республіки (далі - АР) Кри м, третя особа: Феодосійське в иробниче підприємство водоп ровідно-каналізаційного гос подарства, про визнання неді йсним рішення, зобов' язання утриматися від подібних дій в подальшому та про постанов лення окремої ухвали відносн о відповідача, за касаційн ою скаргою ОСОБА_6 на по станову Феодосійського місь кого суду АР Крим від 16 серпня 2007 року та ухвалу Апеляційног о суду АР Крим у місті Феодосі я від 30 жовтня 2007 року, -
встановив:
У жовтні 2006 року ОСОБА _6 звернувся в суд з позовом д о Феодосійської міської ради про визнання недійсним ріше ння 8 сесії V скликання Феодосі йської міської ради від 23.08.2006р. №257 «Про встановлення тарифів на послуги водопостачання т а водовідведення», зобов' яз ання відповідача утриматись від здійснення подібних дій в подальшому та постановлен ня окремої ухвали відносно п осадових осіб органу місцево го самоврядування, які брали участь у винесенні оспорюва ного рішення.
Позивач вважав, що рішення № 257 Феодосійською міською радо ю прийнято всупереч соціальн им інтересам населення міста Феодосія, з порушенням Конст итуції України, Закону Украї ни «Про засади державної рег уляторної політики у сфері г осподарської діяльності»ві д 11.09.2003р. №1160-IV, Закону України «Пр о місцеве самоврядування в У країні»від 21.05.1997р. №280/97-ВР та Пост анови Кабінету Міністрів Укр аїни від 12.07.2006р. №959 «Про затвердж ення Порядку формування тари фів на послуги з централізов аного водопостачання та водо відведення».
Постановою Феодосійського міського суду АР Крим від 16.08.2007 р., залишеною без змін ухвалою Апеляційного суду АР Крим у м . Феодосія від 30.10.2007р., в задоволе нні позовних вимог відмовлен о.
В касаційній скарзі ОСОБ А_6 просить скасувати рішен ня судів попередніх інстанці й з мотивів невідповідності висновків зроблених судами ф актичним обставинам справи т а порушення норм процесуальн ого права, а справу направити на новий розгляд.
Касаційна скарга задоволе нню не підлягає з наступних п ідстав.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про місцеве самовря дування в Україні»органи міс цевого самоврядування є юрид ичними особами і наділяються цим та іншими законами власн ими повноваженнями, в межах я ких діють самостійно і несут ь відповідальність за свою д іяльність відповідно до зако ну.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.7 Закон у України «Про житлово-комун альні послуги»від 24.06.2004р. №1875-IV до повноважень органів місцево го самоврядування у сфері жи тлово-комунальних послуг нал ежить встановлення цін/тариф ів на житлово-комунальні пос луги відповідно до закону.
Статтею 4 Закону України «Пр о ціни і ціноутворення»від 03.1 2.1990р. №507-XII передбачено, що Кабіне т Міністрів України визначає повноваження органів держав ного управління в галузі вст ановлення і застосування цін (тарифів), а також по контролю за цінами (тарифами).
Пунктом 3 постанови Кабінет у Міністрів України від 12.07.2006р. №959 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послу ги централізованого водопос тачання та водовідведення»п ередбачено, що формування та рифів підприємствами здійсн юється відповідно до річних планів виробництва і надання послуг з централізованого в одопостачання та водовідвед ення і економічно обґрунтова них планованих витрат, визна чених на підставі державних і галузевих нормативів (норм ) витрат ресурсів, техніко-еко номічних розрахунків та кошт орисів, ставок податків і збо рів (обов' язкових платежів) та цін у планованому періоді , встановлених на підставі пр огнозних індексів цін виробн иків промислової продукції.
Судом першої інстанції вст ановлено, що спірне рішення в ідповідачем прийнято на підс таві розрахунків по водопост ачанню та водовідведенню у р озмірах економічно обґрунто ваних витрат на їх виробницт во з метою забезпечення нале жних умов господарювання жит лово-комунальних підприємст в та на виконання рішення 36 се сії VІ скликання Феодосійськ ої міської ради від 25.03.2005р. №2015 «П ро затвердження Порядку підг отовки та прийняття регулято рних актів», з чим правильно п огодився суд апеляційної інс танції.
Обґрунтованість розрахунк ів Феодосійського виробничо го підприємства водопровідн о-каналізаційного господарс тва щодо планових витрат на н адання послуг з централізова ного водопостачання для міст а Феодосія у розмірі 2,01 грн. за 1 м3 та централізованого водов ідведення у розмірі 2,03 грн. за 1 м3 знайшло своє підтвердженн я у висновках щодо розрахунк у економічно обґрунтованих п ланових витрат на житлово-ко мунальні послуги Державної і нспекції з контролю за цінам и в АР Крим №98 від 07.08.2007р. та №99 від 07.08.2007р. (а.с.99-100).
Таким чином, суд дійшов вірн ого висновку, що оспорювань р ішення Феодосійської місько ї ради від 23.08.2006р. №257 «Про встано влення тарифів за послуги во допостачання та водовідведе ння»прийнято відповідачем н а підставі, у межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені законами України. Встановле ні прийнятим рішенням тарифи прийняті на підставі економ ічно обґрунтованих висновкі в, з урахуванням витрат на їх в иробництво та приведення акт ів у сфері тарифної політики у відповідність до діючого з аконодавства України.
Приведені в касаційній ска рзі доводи зазначені висновк и судів не спростовують, а зво дяться до переоцінки доказів і незгоди з висновками суду.
Відповідно до ч.3 ст.220-1 КАС Ук раїни суд касаційної інстанц ії відхиляє касаційну скаргу і залишає рішення без змін, як що відсутні підстави для ска сування судового рішення.
Доводи касаційної скарги н е дають підстав для висновку , що при розгляді справи допущ ено неправильне застосуванн я чи порушення норм матеріал ьного та процесуального прав а, які передбачені ст.ст.225-229 КАС України як підстави для змін и, скасування судового рішен ня, залишення позовної заяви без розгляду або закриття пр овадження у справі.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що кас аційну скаргу слід відхилити , оскільки судові рішення суд ів першої та апеляційної інс танцій постановлені з додерж анням норм процесуального пр ава, правова оцінка обставин ам у справі дана вірно, а довод и касаційної скарги є необґр унтованими, підстави для пер едачі справи на розгляд у суд овому засіданні відсутні.
Керуючись ст.ст.220, 2201, 224, 230, 231 КАС У країни, суд, -
ухвалив:
Касаційну скаргу ОСО БА_6 - залишити без задов олення.
Постанову Феодосіївського міського суду Автономної Ре спубліки Крим від 16 серпня 2007 р оку та ухвалу Апеляційного с уду Автономної Республіки Кр им у місті Феодосії від 30 жовт ня 2007 року - залишити без зм ін.
Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення і м оже бути оскаржена за винятк овими обставинами лише у вип адках, з підстав, у строки та в порядку, які визначені ст.ст.2 35-239 КАС України.
Судді: (підписи)
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2009 |
Оприлюднено | 07.04.2010 |
Номер документу | 7306698 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Штульман І.В.
Адміністративне
Великоновосілківський районний суд Донецької області
Єфименко В.І.
Адміністративне
Армянський міський суд Автономної Республіки Крим
Хомутов В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні