Ухвала
від 23.01.2018 по справі 755/737/18
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа№755/737/18-к

1-кс/755/329/18

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 січня 2018 рокуслідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого в Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 про накладення арешту на майно, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018100040000335 від 10.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В ;

22 січня 2018 року слідчий Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві звернувся до суду з клопотанням про накладення арешту на майно, а саме на наступні документи; копію рішення Київської міської ради від 25.05.2017 №416/2638 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 12.12.2016 №554/1558 "Про бюджет міста Києва на 2017 рік"- 6 арк.; 1-6 стор.; копію витягу з Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2017 рік - 12 арк. 7-18 стор.; копію витягу з Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2017 рік 12 арк. 19-30 стор.; копію витягу з Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2017 рік - 15 арк. 31-45 стор.; копію розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 29.12.2017 №727 "Про внесення змін до розпорядження голови ДРДА від 23.01.2017 року №31 "Про визначення замовників робіт з капітального ремонту об`єктів житлового і нежитлового фонду Дніпровського району м. Києва" - 2арк.; 46-47 стор.; копії тендерної документації на закупівлю робіт з "Капітального ремонту бібліотеки ім. П.Тичини " -47 арк. 48-93 стор., додаткові протоколи з 94 стор. по 99 стор.; копію договору підряду №172 від 04.09.2017 - 4арк. 100-103 cтop.; копію дефектного акту від 04.09.2017 - 3 арк. 104-106 стор ; копію загальновиробничих витрат на будову - 1 арк. 108 стор.; копію зведеного кошторису розрахунку -1 арк. 107 стор.; копію таблиці 3-11 - 7 арк. 109-125 стор.; копію договірної ціни - 1 арк. 126 стор.; копію розрахунків №1-4 - 2 арк. 127-128 стор.; копію підсумкової відомості - 9 арк. 129-137 стор., копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 -2 арк. 138-139; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 - 2 арк. 140-141; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 4 арк. 142-145; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4 - 5 арк. 146-150; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5 - 2 арк. 151-152; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 3 арк. 153-155; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 2 арк. 156-157; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 - 1 арк. 158; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-9 - 1 арк. 159; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-10 - 1 арк. 160; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -161; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -162; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. - 163; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -164; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -165; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -166; копію дефектного акту від 04.09.2017- 1 арк. -167; копію зведеного кошторису розрахунку вартості об`єкта будівництва - 1 арк. -168; копію договірної ціни - 2 арк. - 169-170; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 -3 арк. 171-173; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 - 2 арк. 174-175; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 2 арк. 176-178; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4-2 арк. 179-182; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5 -3 арк. 183-185; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6-2 арк. 186-187; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 10 арк. 188-197; копію підсумкової відомості ресурсів - 8 арк.; - 198-205; копію відомості обсягів робіт -3 арк. -206-208; копію додаткової угоди №1 до договору від 04.09.2017 №172-1 арк. -209; копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва 2 арк. 210-211; копію договірної ціни - 1 арк.-212; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 - 3 арк. 213-215; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 -2 арк. 216-217; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3-6 арк. 218-223; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4 - 7 арк. 224-230; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5-6 арк. 231 -236; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 3 арк. 237-239; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 3 арк. 240-242; копію підсумкової відомості ресурсів - 16 арк. 243-258; копію експертного звіту - 1 арк. - 259; копію додаткової угоди №3 до договору №172 від 04.09.2017 - 1 арк. 260; копію дефектного акту - 1 арк. 261; копію дефектного акту - 1 арк. 262; копію дефектного акту - 1 арк. 263; копію зведеного кошторисного розрахунку - 1 арк. -. 264; копію договірної ціни - 1 арк. - 265; копію дефектного акту - 1 арк. 266; копію дефектного акту -2 арк. 267-268; копію дефектного акту - 1 арк. 269; копію дефектного акту - 1 арк. 270; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 - 6 арк. 271-276; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 -4 арк. 277-280; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 3 арк. 281-283; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4 - 4 арк. 284-287; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5-4 арк. 288-291; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 2 арк. 292-293; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 2 арк. 294-295; копію підсумкової відомості ресурсів - 9 арк. - 296-304; копію Протоколу узгодження цін - 2 арк. 305-306; копію додаткової угода №2 до договору №172 від 04.09.2017 - 1 арк. 307; копію зведеного кошторисного розрахунку - 1 арк. 308; копію договірної ціни - 1 арк. 309; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 - 3 арк. 310-312; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 - 2 арк. 313-314; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3-4 арк. 315-318; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-5 - 4 арк. 319-322; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 2 арк. 323-324; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 3 арк. 325-327 копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-11 - 1 арк. 328; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-12 - 1 арк. 329; копію підсумкової відомості ресурсів - 10 арк. 330-339; копію договору №174 від 13.09.2017 - 4 арк. 340-343; копію платіжного доручення №2000 від 22.11.2017 року, оригінал акту виконаних робі №1 - 11 арк. 344-354; копію платіжного доручення №2001 від 22.11.2017, оригінал акту виконаних робі №2 - 24арк. 355-378; копію платіжного доручення №2017 від 28.11.2017, оригінал акту виконаних робі №3- 12 арк. 379-390; копію платіжного доручення №2254 від 18.12.2017, оригінал акту виконаних робі №4-15 арк. 391-405; копію платіжного доручення №2255 від 18.12.2017, оригінал акту виконаних робі №5 - 9 арк. 406-414; копію платіжного доручення №2256 від 18.12.2017, оригінал акту виконаних робі' №6-13 арк. 415-427; копію платіжного доручення №2303 від 20.12.2017, оригінал акту виконаних робі №7-6 арк. 428-433; копію претензії ТОВ БК КБР від 10.11.2017 р. - 4 арк. 434-437; копію листа ТОВ БК КБР від 21.11.2017 - 2 арк. - 438-439; копію договору №230 від 22.12.2017 - 8 арк. - 440-447; копію дефектних актів - барк. 448-453; копію зведеного кошторисного розрахунку - 1 арк. 454; копію договірної ціни - 1 арк. 455; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 3 арк. 456 - 458; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 3 арк. 458 -460; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1- 4- 2 арк. 461 -462; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5 - 2 арк. 463-464; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 -1 арк. 465; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 -2 арк. 466 -467; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 - 1 арк. 468; копію підсумкової відомості - 5 арк. 469-473; копію протоколу узгодження цін - 1 арк. 474; копію платіжного доручення №2258 від 22.12.2017, оригінал акту виконаних робіт №1-9 арк.. 475-483; копію платіжного доручення №2259 від 22.12.2017, оригінал акту виконаних робіт №2 - 13 арк. 484-496; копію загального журналу робіт №1 - 25 стр. 497-521; копію актів на закриття прихованих робіт - 40 стр. 522-561; копію сертифікату відповідності - 1 стр. 562; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 563-564; копію сертифікату відповідності -1 арк. 565; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 566-567; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 3 стр. 568-570; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 571-572; копію сертифікату відповідності -1 арк. 573; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 574-575; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 576-577; копію протоколу №2/ГГ-13 - 6 арк. 578-583; копію актів на закриття прихованих робіт - 21 стр. 584-604; копію Сертифікату - 2 арк. 605-606; копію протоколу №121/8-2009 - 2 арк. 607-608; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 609-610; копію протоколу державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 611- 612; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 3 стр. 613-615; копію сертифікату відповідності 2 стр. 616-617; копію декларації про відповідність - 1 арк. 618; копію сертифікатів відповідності - 3 стр. 619-621; копію додатку до сертифіката відповідності - 1 арк. 622; копію довідки видана Держспоживстандарт - 1 арк. 623; копію сертифікату відповідності - 1 арк. 624; копію сертифікату на систему управління якістю - 1 арк. 625; копію сертифікату відповідності - 1 арк. 626; копію сертифікату 180 9001;2008 - 1 арк. 627; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 628-629; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 630-631; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 632-633; копію протоколу державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 634- 635; копію сертифікату відповідності - 5 арк. 636-640; копію сертифікату відповідності - 2 арк. 641-642; копію протоколу №2ГГ-13 - 6 арк. 643-648; копію сертифікату відповідності - 1 арк. 649; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 650-651; копію листа управління культури, туризму та охорони культурної спадщини від 28.12.2017-4 арк. 652-655; копію довідки про відсутність заборгованості - 1 арк. 656; копію довідки МВС - 1 арк. 657; копію договору №235 від 13.12.17 з ТОВ "Кернер" - 3 арк. 658-660; копію додаткової угода №1 від 18 грудня 2017 року до Договір №235 від 13.12.17 з ТОВ "Кернер" - 2 арк. 661-662; копію договору відповідального зберігання №1 від 14.12.2017 року з ГОВ "Кернер" - 3 арк. 663-665; копію акту приймання-передачі матеріальних цінностей на відповідальне зберігання з ТОВ "Кернер" 14.12.2017 року - 2 арк. 666-667; копію платіжного доручення №2302 та №5018 та оригінал видаткової накладна №РН-0000011 3 арк. 668-670; копію гарантійного листа ТОВ "Кернер" - 1 арк. 671; копію тендерної пропозиції ТОВ "Кернер" - 3 арк. 672-674; копію довідки МВС - 1 арк., 675; копію довідки ДФС -1 арк, 676; копію тендерної документації на 31 арк. 677-692; лист ТОВ "БК КБР" вх. № 38/1207 від 10.11.2017 на 4 арк. з 693 - 696 (оригінал); лист Керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва за вх. № 38/1207 від 10.11.2017 на 1 арк. стор. 697; копію листа ДАБК м. Києва від 22.09.2017 № 073-8695 на 2 арк. стор. 698-699; лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ДАБК м. Києва від 15.09.2017 № 38/720 на 1 арк. стор. 700 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до Департаменту містобудування та архітектури КМДА від 15.09.2017 № 38/719 на 1 арк. стор. 701(оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до департаменту культури КМДА від 06.10.2017 № 38/784 на 1 арк. стор. 702 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ДП "Укрдержбудекспертиза" від № 38/830 на 1 арк. стор. 703 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації від 14.11.2017 № 38/877 на 2 арк. стор. 704-705 (оригінал); копію листа Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації від 18.12.2017 № 38/985 на 1 стор. 706; лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини. Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до департаменту культури КМДА від 26.12.2017 № 38/1002 на 1 арк. стор. 707 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ТОВ "БК КБР" від 28.12.2017 № 38/1007 на 1 арк. стор. 708 (оригінал); лист та акт Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ГОВ "БК КБР" від 28.12.2017 № 38/1005 на 2 арк. стор. 709-710 (оригінал); копію листа ТОВ "БК КБР" до Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до від 15.01.2018 року № 3 на 1 арк. стор. 711; реєстраційний журнал листування про роботу управління, з попередньою реєстрацією райдержадміністрації, що надходять від органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, органів вищого рівня (журнал не пронумеровано та не прошито); реєстраційний журнал листування про роботу управління що подається в органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, органів вищого рівня (журнал не пронумеровано та не прошито); оригінал листа ТОВ «БК КБР» від 21.11.2017 року, креслення на 9 арк. стр. 1-9; звіт за результатами проведення закупівлі на 1 арк. стр. 10; листування на 2 арк. стр. 11-12; копію технічного паспорту на 5 арк. стр. 13-17; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 1; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 2; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 3; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 4-5; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 6-7; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 8; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 9; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 10-11; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 12-13; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 14-15; договірна ціна станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 16-17; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 18-20; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 20-24; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6 станом на 28.07.2017 на 5 арк. стр. 25-29; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 30-33; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8 станом на 28.07.2017 на 5 арк. стр. 34-35; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-9 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 36-37; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 38-39; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 станом на 28.07.2017 на 7 арк. стр. 40-46; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 47-49; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 50-52; об`єктний кошторис № 2-1 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 53-54; підсумкова відомість ресурсів на 19 арк. стр. 55-73; дефектний акт від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 74-75; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 станом на 28.07.2017 на 6 арк. стр. 76-81; договірна ціна станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 82-83; зведений кошторис на розрахунок вартості об`єкта будівництва від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 84-85; зведений кошторис на розрахунок вартості об`єкта будівництва від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 84-85; дефектний акт від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 86-87; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 88-90; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 91-94; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 95-96; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 97-100; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр.101-102; підсумкова відомість ресурсів на 9 арк. стр. 103-111; копію 1-ї сторінки акту виконаних робіт № 1 за грудень 2017 року на 1 арк. стр. 112; копію протоколу № 99 від 26.07.2017 на 1 арк. стр. 113; копію протоколу № 111 від 18.08.2017 на 1 арк. стр. 114; копію протоколу № 118/1 від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 115; копію протоколу № 141 від 26.10.2017 на 1 арк. стр. 116; копію протоколу № 161 від 24.11.2017 на 2 арк. сгр. 117-118; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад 2017 на суму 63.665 на 1 арк. стр. 119; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад-2 2017 на суму 910.932 на 1 арк. стр. 120; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад-3 2017 на суму 485.826 на 1 арк. стр. 121; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад-4 2017 на суму 218.676 на 1 арк. стр. 122; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень-2 2017 на суму 533.237 на 1 арк. стр. 123; копію листа ТОВ "БК КБР" від 25.09.2017 № 660 на 2 арк. стр. 124-125; копію листа управління культури від 27.09.2017 № 38/755. з фіскальним чеком на арк. стр. 126; копію листа управління культури від 27.09.2017 № 38/754. на 1 арк. стр. 127; лист ТОВ "БК КБР" від 07.09.2017 № 509 на 1 арк. стр. 128; додаткова угода № 2 до договору підряду №172 від 04.09.2017 в двох примірниках на 2 арк. стр. 129-130; опис вкладення до цінного листа з конвертом на 2 арк. стр. 131-132; копію листа ТОВ "БК КБР" від 15.08.2017 без номеру на 2 арк. стр. 133-134; копію акту приймання передачі документів від 15.08.2017 на 1 арк. стр. 135; акт здачі-прийняття по наданню послуг з технічного нагляду за 2017 на 1 арк. стр. 136; акт здачі-прийняття по наданню послуг з технічного нагляду за 2017 на 1 арк. стр. 137; акт здачі-прийняття по наданню послуг з технічного нагляду за 2017 на 1 арк. стр. 138; договірна ціна станом на 27.07.2017 на 2 арк. стр. 139-140; копію договірної ціни станом на 27.07.2017 на 2 арк. стр. 139-140; копію дефектного акту на 5 арк. стр. 141-145.

З наданих в обґрунтування клопотання матеріалів вбачається, що в провадженні слідчого відділу Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції України в місті Києві перебувають матеріали досудового розслідування, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за №12018100040000335 від 10.01.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що за результатами проведення відкритих торгів між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) ТОВ та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) укладено договір № 172 від 04.09.2016 р. на проведення капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 (ДК 021;2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Відповідно до п. 1.3 договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підрядника, визначаються відповідно до проектно-кошторисної документації (додаток №7 до договору), дефектного акту (додаток № 1 до договору), локального кошторису ( додаток № 4 до договору) та підсумкової відомості ресурсів.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 3 134 999 грн. Крім цього, вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 30.11.2017 року (п. 3.1 договору).

Враховуючи висновки експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24» від 03.11.2017 №00-1703-17/КД була укладена додаткова угода № 3 до договору підряду № 172 від 04 вересня 2017 року, згідно якої сторони прийшли до згоди п. 3.1 договору та викласти його в наступній редакції; «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною Договору, ціна визначена в кошторисі є твердою і складає 2 499 642,71 грн.».

В подальшому, згідно рішення тендерного комітету було вирішено збільшити видатки на капітальний ремонт центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А Шептицького, 24 до 3 630 486 грн., при цьому процедуру проведення закупівлі визначену Законом України вирішено не проводити, у зв`язку із чим тендерним комітетом вирішено провести переговорну процедуру закупівлі будівельних робіт на суму 1 130749,12 грн. з «БК КБР».

На підставі зазначеного рішення тендерного комітету між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) ТОВ та «БК КБР» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 40990651) укладено договір № 230 від 22.12.2017 р. на проведення капітального ремонту центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ. вул. А. Шептицького, 24 (ДК 021;2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Відповідно до п. 1.3 договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підрядника, визначаються відповідно до проектно-кошторисної документації (додаток № 7 до договору), дефектного акту (додаток № 1 до договору), локального кошторису (додаток до № 4 до договору) та підсумкової відомості ресурсів.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 1 130749, 12 грн. Крім цього, вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 31.12.2017 року (п. 3.1 договору).

Крім цього, між Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (замовник робіт, код ЄДРПОУ 37397258) та ТОВ «Кернер» (виконавець робіт, код ЄДРПОУ 20034231) було укладено договір № 235 на поставку товару (меблі) для центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ. вул. А. Шептицького, 24.

Загальна вартість робіт визначена вказаним договором складає 1 047 683 грн. Вказаним договором встановлений граничний строк виконання робіт до 31.12.2017 року.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 172 від 04.09.2017 року на підставі рахунків, довідок № 2 КБ-3, довідок № 1 КБ-3, були сплачені кошти в загальному розмірі 2 499344, 4 грн.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 230 від 22.12.2017. на підставі рахунків, довідок № 2 КБ-3, довідок № 1 КБ-3, були сплачені кошти в загальному розмірі 1 130 749, 1 грн.

Згідно даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів e-data.gov.ua, замовником за виконання робіт вказаних у договорі № 235 від 13.12.2017 року сплачені кошти в загальному розмірі 1 047 683 грн.

Разом з тим, під час огляду будівлі та приміщень центральної районної бібліотеки ім. П Тичини, м. Київ, вул. А. Шептицького, 24 встановлено, що не зважаючи на підписання актів виконаних робіт, що є підтвердженням фактичного виконання обсягу робіт визначених договором, роботи з капітального ремонту тривають.

Крім цього, встановлено що меблі визначені умовами договором № 235 фактично не поставлені.

Відповідно до статті 882 Цивільного кодексу України замовник, який попередньо прийняв окремі етапи робіт, несе ризик їх знищення або пошкодження не з вини підрядника, у тому числі й у випадках, коли договором будівельного підряду передбачено виконання робіт на ризик підрядника. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами.

Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. Спільним наказом Держкомстату України і Держбуду України від 21.06.2002 р. N 237/5 встановлені типові форми документів, необхідні для передання-прийняття робіт, а саме 1) "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. N КБ-2в); 2) "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. N КБ-3). В актах, міститься інформація про вартість виконаних будівельно-монтажних робіт, зданих замовнику, а також про витрати, пов`язані з виконанням цього обсягу робіт. У довідці визначається вартість таких робіт. На підставі зазначених документів замовник робить розрахунки за виконаний підрядником обсяг робіт.

Згідно роз`яснень Державного комітету України по будівництву й архітектурі (лист від 08.07.2004 р. N 8/8-719) зазначені типові форми поширюються на будівельні підприємства і будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності, незалежно від форми власності, які виконують будівельні і монтажні роботи; роботи з капітального і поточного ремонту будинків і споруджень; інші підрядні роботи незалежно від форм власності даного підприємства і джерел фінансування цих робіт.

З моменту підписання акту приймання виконаних робіт (об`єкта будівництва або результату інших будівельних робіт) у замовника виникає право власності на такий об`єкт або результат інших будівельних робіт.

Також встановлено, що в період часу з 12 години 35 хвилин по 22 години 29 хвилин 17.18.2018 року було проведення обшук службових приміщень управління культури, туризму та охоронної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації за адресою м. Київ, вул. Будівельників. 34/1 за результатом проведення якого було вилучено вищезазначений перелік документів.

Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення в тому числі й збереження речових доказів, а саме документів, що вилучені під час обшуку в період часу з 12 години 35 хвилин по 22 години 29 хвилин 17.18.2018 року було проведення обшук службових приміщень управління культури, туризму та охоронної спадщини Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації за адресою м. Київ, вул. Будівельників. 34/1 а також попередження, зникнення, втрати або пошкодження вищезазначеного майна, або настання інших наслідків, які можуть перешкоджати кримінальному провадженню, необхідно накласти арешт шляхом заборони використання, розпорядження, відчуження майна.

Клопотання погоджено прокурором Київської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_4 .

В судовому засіданні слідчий зазначив, що метою накладення арешту є збереження речових доказів, що відповідає ст. 98, п. 1 ч. 2, ч. 3 ст. 170 КПК України.

Вислухавши думку слідчого, дослідивши надані матеріали, слідчий суддя приходить до наступного.

Так, статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення; 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.

Відповідно до ч.1ст. 98 КПК Україниречовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Так постановою слідчого СВ Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 від 17 січня 2018 року вищезазначений перелік документів визнано речовим доказом та приєднано до матеріалів кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018100040000335 від 10.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України

Згідно ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати; 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Крім того, у справі «Ізмайлов проти Росії» (п. 38 рішення від 16 жовтня 2008 р.) ЄСПЛ встановив, що для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити «особистий і надмірний тягар для особи».

При цьому, у судовому засіданні слідчим суддею не встановлено, що клопотання суперечить вищезазначеним вимогамКПК України, тобто містить правові підстави для арешту майна, достатність доказів, що вказують на вчинення кримінального правопорушення, вказівки на розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження та є пропорційним, тобто відповідає тяжкості правопорушення і не становить особистий і надмірний тягар для володільця майна.

Так, на думку слідчого судді, слідчим доведено правову підставу для арешту майна, надано достатньо доказів, які вказують на вчинення кримінального правопорушення.

Таким чином, дослідивши надані до клопотання матеріали, враховуючи, відповідно до вимогст. 173 КПК України, наявність даних про достатність доказів, що вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, арешт зазначеного майна є необхідною умовою досягнення дієвості даного кримінального провадження.

Слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та заснованим на законі. Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.170-173, ст.175, ст.309,372, ст.392, ст.532 КПК України,

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого в Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 про накладення арешту на майно задовольнити.

Накласти арешт шляхом заборони розпорядження та користування на наступні документи: копію рішення Київської міської ради від 25.05.2017 №416/2638 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 12.12.2016 №554/1558 "Про бюджет міста Києва на 2017 рік"- 6 арк.; 1-6 стор.; копію витягу з Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2017 рік - 12 арк. 7-18 стор.; копію витягу з Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2017 рік 12 арк. 19-30 стор.; копію витягу з Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2017 рік - 15 арк. 31-45 стор.; копію розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 29.12.2017 №727 "Про внесення змін до розпорядження голови ДРДА від 23.01.2017 року №31 "Про визначення замовників робіт з капітального ремонту об`єктів житлового і нежитлового фонду Дніпровського району м. Києва" - 2арк.; 46-47 стор.; копії тендерної документації на закупівлю робіт з "Капітального ремонту бібліотеки ім. П.Тичини " -47 арк. 48-93 стор., додаткові протоколи з 94 стор. по 99 стор.; копію договору підряду №172 від 04.09.2017 - 4арк. 100-103 cтop.; копію дефектного акту від 04.09.2017 - 3 арк. 104-106 стор ; копію загальновиробничих витрат на будову - 1 арк. 108 стор.; копію зведеного кошторису розрахунку -1 арк. 107 стор.; копію таблиці 3-11 - 7 арк. 109-125 стор.; копію договірної ціни - 1 арк. 126 стор.; копію розрахунків №1-4 - 2 арк. 127-128 стор.; копію підсумкової відомості - 9 арк. 129-137 стор., копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 -2 арк. 138-139; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 - 2 арк. 140-141; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 4 арк. 142-145; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4 - 5 арк. 146-150; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5 - 2 арк. 151-152; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 3 арк. 153-155; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 2 арк. 156-157; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 - 1 арк. 158; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-9 - 1 арк. 159; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-10 - 1 арк. 160; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -161; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -162; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. - 163; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -164; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -165; копію дефектного акту від 04.09.2017 1 арк. -166; копію дефектного акту від 04.09.2017- 1 арк. -167; копію зведеного кошторису розрахунку вартості об`єкта будівництва - 1 арк. -168; копію договірної ціни - 2 арк. - 169-170; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 -3 арк. 171-173; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 - 2 арк. 174-175; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 2 арк. 176-178; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4-2 арк. 179-182; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5 -3 арк. 183-185; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6-2 арк. 186-187; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 10 арк. 188-197; копію підсумкової відомості ресурсів - 8 арк.; - 198-205; копію відомості обсягів робіт -3 арк. -206-208; копію додаткової угоди №1 до договору від 04.09.2017 №172-1 арк. -209; копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва 2 арк. 210-211; копію договірної ціни - 1 арк.-212; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 - 3 арк. 213-215; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 -2 арк. 216-217; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3-6 арк. 218-223; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4 - 7 арк. 224-230; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5-6 арк. 231 -236; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 3 арк. 237-239; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 3 арк. 240-242; копію підсумкової відомості ресурсів - 16 арк. 243-258; копію експертного звіту - 1 арк. - 259; копію додаткової угоди №3 до договору №172 від 04.09.2017 - 1 арк. 260; копію дефектного акту - 1 арк. 261; копію дефектного акту - 1 арк. 262; копію дефектного акту - 1 арк. 263; копію зведеного кошторисного розрахунку - 1 арк. -. 264; копію договірної ціни - 1 арк. - 265; копію дефектного акту - 1 арк. 266; копію дефектного акту -2 арк. 267-268; копію дефектного акту - 1 арк. 269; копію дефектного акту - 1 арк. 270; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 - 6 арк. 271-276; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 -4 арк. 277-280; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 3 арк. 281-283; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-4 - 4 арк. 284-287; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5-4 арк. 288-291; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 2 арк. 292-293; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 2 арк. 294-295; копію підсумкової відомості ресурсів - 9 арк. - 296-304; копію Протоколу узгодження цін - 2 арк. 305-306; копію додаткової угода №2 до договору №172 від 04.09.2017 - 1 арк. 307; копію зведеного кошторисного розрахунку - 1 арк. 308; копію договірної ціни - 1 арк. 309; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 - 3 арк. 310-312; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 - 2 арк. 313-314; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3-4 арк. 315-318; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-5 - 4 арк. 319-322; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 - 2 арк. 323-324; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 - 3 арк. 325-327 копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-11 - 1 арк. 328; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-12 - 1 арк. 329; копію підсумкової відомості ресурсів - 10 арк. 330-339; копію договору №174 від 13.09.2017 - 4 арк. 340-343; копію платіжного доручення №2000 від 22.11.2017 року, оригінал акту виконаних робі №1 - 11 арк. 344-354; копію платіжного доручення №2001 від 22.11.2017, оригінал акту виконаних робі №2 - 24арк. 355-378; копію платіжного доручення №2017 від 28.11.2017, оригінал акту виконаних робі №3- 12 арк. 379-390; копію платіжного доручення №2254 від 18.12.2017, оригінал акту виконаних робі №4-15 арк. 391-405; копію платіжного доручення №2255 від 18.12.2017, оригінал акту виконаних робі №5 - 9 арк. 406-414; копію платіжного доручення №2256 від 18.12.2017, оригінал акту виконаних робі' №6-13 арк. 415-427; копію платіжного доручення №2303 від 20.12.2017, оригінал акту виконаних робі №7-6 арк. 428-433; копію претензії ТОВ БК КБР від 10.11.2017 р. - 4 арк. 434-437; копію листа ТОВ БК КБР від 21.11.2017 - 2 арк. - 438-439; копію договору №230 від 22.12.2017 - 8 арк. - 440-447; копію дефектних актів - барк. 448-453; копію зведеного кошторисного розрахунку - 1 арк. 454; копію договірної ціни - 1 арк. 455; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 3 арк. 456 - 458; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-3 - 3 арк. 458 -460; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1- 4- 2 арк. 461 -462; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-5 - 2 арк. 463-464; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6 -1 арк. 465; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 -2 арк. 466 -467; копію локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 - 1 арк. 468; копію підсумкової відомості - 5 арк. 469-473; копію протоколу узгодження цін - 1 арк. 474; копію платіжного доручення №2258 від 22.12.2017, оригінал акту виконаних робіт №1-9 арк.. 475-483; копію платіжного доручення №2259 від 22.12.2017, оригінал акту виконаних робіт №2 - 13 арк. 484-496; копію загального журналу робіт №1 - 25 стр. 497-521; копію актів на закриття прихованих робіт - 40 стр. 522-561; копію сертифікату відповідності - 1 стр. 562; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 563-564; копію сертифікату відповідності -1 арк. 565; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 566-567; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 3 стр. 568-570; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 571-572; копію сертифікату відповідності -1 арк. 573; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 574-575; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 576-577; копію протоколу №2/ГГ-13 - 6 арк. 578-583; копію актів на закриття прихованих робіт - 21 стр. 584-604; копію Сертифікату - 2 арк. 605-606; копію протоколу №121/8-2009 - 2 арк. 607-608; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 609-610; копію протоколу державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 стр. 611- 612; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 3 стр. 613-615; копію сертифікату відповідності 2 стр. 616-617; копію декларації про відповідність - 1 арк. 618; копію сертифікатів відповідності - 3 стр. 619-621; копію додатку до сертифіката відповідності - 1 арк. 622; копію довідки видана Держспоживстандарт - 1 арк. 623; копію сертифікату відповідності - 1 арк. 624; копію сертифікату на систему управління якістю - 1 арк. 625; копію сертифікату відповідності - 1 арк. 626; копію сертифікату 180 9001;2008 - 1 арк. 627; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 628-629; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 630-631; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 632-633; копію протоколу державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 634- 635; копію сертифікату відповідності - 5 арк. 636-640; копію сертифікату відповідності - 2 арк. 641-642; копію протоколу №2ГГ-13 - 6 арк. 643-648; копію сертифікату відповідності - 1 арк. 649; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи - 2 арк. 650-651; копію листа управління культури, туризму та охорони культурної спадщини від 28.12.2017-4 арк. 652-655; копію довідки про відсутність заборгованості - 1 арк. 656; копію довідки МВС - 1 арк. 657; копію договору №235 від 13.12.17 з ТОВ "Кернер" - 3 арк. 658-660; копію додаткової угода №1 від 18 грудня 2017 року до Договір №235 від 13.12.17 з ТОВ "Кернер" - 2 арк. 661-662; копію договору відповідального зберігання №1 від 14.12.2017 року з ГОВ "Кернер" - 3 арк. 663-665; копію акту приймання-передачі матеріальних цінностей на відповідальне зберігання з ТОВ "Кернер" 14.12.2017 року - 2 арк. 666-667; копію платіжного доручення №2302 та №5018 та оригінал видаткової накладна №РН-0000011 3 арк. 668-670; копію гарантійного листа ТОВ "Кернер" - 1 арк. 671; копію тендерної пропозиції ТОВ "Кернер" - 3 арк. 672-674; копію довідки МВС - 1 арк., 675; копію довідки ДФС -1 арк, 676; копію тендерної документації на 31 арк. 677-692; лист ТОВ "БК КБР" вх. № 38/1207 від 10.11.2017 на 4 арк. з 693 - 696 (оригінал); лист Керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва за вх. № 38/1207 від 10.11.2017 на 1 арк. стор. 697; копію листа ДАБК м. Києва від 22.09.2017 № 073-8695 на 2 арк. стор. 698-699; лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ДАБК м. Києва від 15.09.2017 № 38/720 на 1 арк. стор. 700 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до Департаменту містобудування та архітектури КМДА від 15.09.2017 № 38/719 на 1 арк. стор. 701(оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до департаменту культури КМДА від 06.10.2017 № 38/784 на 1 арк. стор. 702 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ДП "Укрдержбудекспертиза" від № 38/830 на 1 арк. стор. 703 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації від 14.11.2017 № 38/877 на 2 арк. стор. 704-705 (оригінал); копію листа Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації від 18.12.2017 № 38/985 на 1 стор. 706; лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини. Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до департаменту культури КМДА від 26.12.2017 № 38/1002 на 1 арк. стор. 707 (оригінал); лист Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ТОВ "БК КБР" від 28.12.2017 № 38/1007 на 1 арк. стор. 708 (оригінал); лист та акт Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до ГОВ "БК КБР" від 28.12.2017 № 38/1005 на 2 арк. стор. 709-710 (оригінал); копію листа ТОВ "БК КБР" до Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської в м. Києві державної адміністрації до від 15.01.2018 року № 3 на 1 арк. стор. 711; реєстраційний журнал листування про роботу управління, з попередньою реєстрацією райдержадміністрації, що надходять від органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, органів вищого рівня (журнал не пронумеровано та не прошито); реєстраційний журнал листування про роботу управління що подається в органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, органів вищого рівня (журнал не пронумеровано та не прошито); оригінал листа ТОВ «БК КБР» від 21.11.2017 року, креслення на 9 арк. стр. 1-9; звіт за результатами проведення закупівлі на 1 арк. стр. 10; листування на 2 арк. стр. 11-12; копію технічного паспорту на 5 арк. стр. 13-17; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 1; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 2; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 3; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 4-5; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 6-7; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 8; дефектний акт від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 9; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 10-11; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 12-13; дефектний акт від 04.09.2017 на 2 арк. стр. 14-15; договірна ціна станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 16-17; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 18-20; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 20-24; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6 станом на 28.07.2017 на 5 арк. стр. 25-29; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 30-33; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8 станом на 28.07.2017 на 5 арк. стр. 34-35; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-9 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 36-37; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 38-39; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 станом на 28.07.2017 на 7 арк. стр. 40-46; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 47-49; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 50-52; об`єктний кошторис № 2-1 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 53-54; підсумкова відомість ресурсів на 19 арк. стр. 55-73; дефектний акт від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 74-75; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 станом на 28.07.2017 на 6 арк. стр. 76-81; договірна ціна станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 82-83; зведений кошторис на розрахунок вартості об`єкта будівництва від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 84-85; зведений кошторис на розрахунок вартості об`єкта будівництва від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 84-85; дефектний акт від 08.12.2017 на 2 арк. стр. 86-87; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 станом на 28.07.2017 на 3 арк. стр. 88-90; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 91-94; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр. 95-96; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7 станом на 28.07.2017 на 4 арк. стр. 97-100; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8 станом на 28.07.2017 на 2 арк. стр.101-102; підсумкова відомість ресурсів на 9 арк. стр. 103-111; копію 1-ї сторінки акту виконаних робіт № 1 за грудень 2017 року на 1 арк. стр. 112; копію протоколу № 99 від 26.07.2017 на 1 арк. стр. 113; копію протоколу № 111 від 18.08.2017 на 1 арк. стр. 114; копію протоколу № 118/1 від 04.09.2017 на 1 арк. стр. 115; копію протоколу № 141 від 26.10.2017 на 1 арк. стр. 116; копію протоколу № 161 від 24.11.2017 на 2 арк. сгр. 117-118; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад 2017 на суму 63.665 на 1 арк. стр. 119; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад-2 2017 на суму 910.932 на 1 арк. стр. 120; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад-3 2017 на суму 485.826 на 1 арк. стр. 121; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за листопад-4 2017 на суму 218.676 на 1 арк. стр. 122; довідка про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень-2 2017 на суму 533.237 на 1 арк. стр. 123; копію листа ТОВ "БК КБР" від 25.09.2017 № 660 на 2 арк. стр. 124-125; копію листа управління культури від 27.09.2017 № 38/755. з фіскальним чеком на арк. стр. 126; копію листа управління культури від 27.09.2017 № 38/754. на 1 арк. стр. 127; лист ТОВ "БК КБР" від 07.09.2017 № 509 на 1 арк. стр. 128; додаткова угода № 2 до договору підряду №172 від 04.09.2017 в двох примірниках на 2 арк. стр. 129-130; опис вкладення до цінного листа з конвертом на 2 арк. стр. 131-132; копію листа ТОВ "БК КБР" від 15.08.2017 без номеру на 2 арк. стр. 133-134; копію акту приймання передачі документів від 15.08.2017 на 1 арк. стр. 135; акт здачі-прийняття по наданню послуг з технічного нагляду за 2017 на 1 арк. стр. 136; акт здачі-прийняття по наданню послуг з технічного нагляду за 2017 на 1 арк. стр. 137; акт здачі-прийняття по наданню послуг з технічного нагляду за 2017 на 1 арк. стр. 138; договірна ціна станом на 27.07.2017 на 2 арк. стр. 139-140; копію договірної ціни станом на 27.07.2017 на 2 арк. стр. 139-140; копію дефектного акту на 5 арк. стр. 141-145.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Арешт може бути скасовано відповідно до ст. 174 КПК України.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення23.01.2018
Оприлюднено28.02.2023

Судовий реєстр по справі —755/737/18

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 30.10.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 06.07.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 17.08.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 17.08.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 25.07.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 15.06.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні