Справа № 402/29/17
У Х В А Л А
"11" квітня 2018 р. суддя Ульяновського районного суду Кіровоградської області Ясінський Л. Ю. , розглянувши заяву ОСОБА_1 районної державної адміністрації Кіровоградської області про розстроку виконання судового рішення по адміністративній справі №402/29/17,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 районна державна адміністрація Кіровоградської області звернулася до суду з заявою про розстроку виконання судового рішення по адміністративній справі №402/29/17 за позовом ОСОБА_2 до відповідача ОСОБА_1 районної державної адміністрації Кіровоградської області - відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово- комунального господарства про визнання протиправним та скасування Висновку про відмову в погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 15.12.2016 року № 82 та Висновку про відмову в погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 20.01.2017 року № 10
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Частиною 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Частина 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 03.10.2017 №2147-VIII) визначає, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору , Кабінет Міністрів України зобов'язав забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору. З урахуванням вищезазначеного, сплата судового збору є обов'язком позивача, а тому зловживання правом на звільнення від його сплати є неприпустимим.
У свою чергу, правові засади справляння судового збору, платники, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України Про судовий збір (далі - Закон).
Згідно ч.1 ст.2 Закону, платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.
Судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством (ч.1 ст.3 Закону).
В порушення вимог ч. 3 ст. 161 КАС України позивачем до позову не надано документу про сплату судового збору, або документів, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Статтею 129 Конституції України передбачено, що однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, у тому числі й органів державної влади.
Крім того, судом встановлено, що заява подана в порушення положень п. 2 ч. 5 ст. 160 ч.5 КАС України. В позовній заяві зазначаються:
2) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
- не зазначено повністю прізвище, ім"я, по батькові позивача, реєстраційний номер облікової картки платника податків позивача за його наявності або номер і серія паспорта, повну адресу місця проживання або реєстрації, що позбавляє суд належним чином визначитись з особою позивача.
- не зазначено ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України) ОСОБА_1 районної державної адміністрації Кірровоградської області, офіційну електронну адресу або адресу електронної пошти;
Представником заявника при зверненні до суду було порушено положення ч. 6 ст. 160 ч.5 КАС України а саме: якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості визначені у пункті 2 частини п"ятої цієї статті стосовно представника.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що заява ОСОБА_1 районної державної адміністрації Кіровоградської області про розстроку виконання судового рішення по адміністративній справі №402/29/17 подана без додержання вимог статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з частиною 1 статті 169 цього Кодексу суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху (частина 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України).
Беручи до уваги наведене, суд доходить висновку про наявність правових підстав для залишення заяви без руху з наданням заявнику строку для усунення вказаного недоліку.
Керуючись статтями 161, 169, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,
У Х В А Л И В:
Заяву ОСОБА_1 районної державної адміністрації Кіровоградської області про розстроку виконання судового рішення по адміністративній справі №402/29/17 - залишити без руху.
Встановити заявнику строк для усунення недоліків - десять днів з дня отримання ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Подати до Ульяновського районного суду Кіровоградської області документ про сплату судового збору у розмірі 528 грн. 60 коп.
Роз'яснити позивачу, що у разі не усунення недоліків заяви, вона буде повернута.
Копію ухвали направити особі, що звернулася з заявою.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання.
Суддя: ОСОБА_3
Суд | Ульяновський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2018 |
Оприлюднено | 17.04.2018 |
Номер документу | 73316034 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Ульяновський районний суд Кіровоградської області
Ясінський Л. Ю.
Адміністративне
Ульяновський районний суд Кіровоградської області
Ясінський Л. Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Ясенова Т.І.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Ясенова Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні