ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
23 квітня 2018 року Справа № 915/1202/16
м. Миколаїв
Кредитори:
1.Головне управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001).
2.Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (54001, м. Миколаїв, вул. Нікольська, 46, під. 2).
3.Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області (код ЄДРПОУ 41250753, пр. Богоявленський, 55-Е, м. Миколаїв, 54018)
Банкрут: ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» (код ЄДРПОУ 32390750, АДРЕСА_1, 54029).
Ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_2 (АДРЕСА_2, Україна, 54017).
Суддя Ржепецький В.О.,
за участі представників:
від Головного управління ДФС у Миколаївській області: ОСОБА_3, довіреність №710/14-29-10-06-06 від 15.03.2018,
від Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів: ОСОБА_4, довіреність №08-01/03 від 03.01.2017;
від Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області: ОСОБА_5, довіреність № 5116/14-4 від 05.04.2018;
від банкрута: не з'явився,
ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_2,
суть спору : про банкрутство,
встановив:
Ухвалою суду від 03.04.2018 судове засідання у справі для розгляду проміжного звіту ліквідатора про проведену роботу №02-21/66 від 30.03.2018 призначено на 23.04.2018.
16.04.2018 ліквідатором подано до господарського суду звіт ліквідатора про проведену роботу за вих. №02-06/87 від 13.04.2018 з підтверджуючими доказами, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого за вих. №02-06/88 від 13.04.2018, протокол засідання комітету кредиторів від 06.04.2018 супровідним листом за вих. №02-21/86 від 13.04.2018 та клопотання за вих. №02-21/84 від 13.04.2018, яким ліквідатор просить суд: затвердити звіт ліквідатора, затвердити ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ТОВ «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» , припинити провадження у справі, затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» за період з 03.04.2017 по 12.04.2018 на загальну суму 82489,79 грн. за рахунок банкрута.
23.04.2018 ліквідатором подано до господарського суду доповнення до звіту щодо проведення ліквідаційної процедури за вих. №02-06/97 від 20.04.2018 з підтверджуючими доказами.
Супровідним листом за вих. №02-21/98 від 20.04.2018 ліквідатором надано суду для приєднання до матеріалів справи протокол засідання комітету кредиторів банкрута від 20.04.2018 та докази направлення звіту ліквідатора та доповнення до звіту учасникам провадження у справі про банкрутство.
Супровідним листом за вих. №02-21/89 від 13.04.2018 ліквідатором надано суду акт знищення печатки та конверт зі знищеною печаткою.
Усі учасники провадження у справі про банкрутство належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, про що свідчать повідомлення про вручення (т. 3, а.с. 191-194).
В судовому засіданні ліквідатор просить суд затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, звіт та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +»Ю закрити провадження у справі.
Присутні в судовому засіданні представники кредиторів не заперечують проти затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу, зауважень та пропозицій щодо заходів ліквідаційної процедури представниками кредиторів не висловлено.
В судовому засіданні оголошено перерву до 23.04.2018 року об 11 год. 30 хв.
Після перерви представники сторін в судове засідання не з'явились.
На підставі ст. 233 ГПК України, у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора та думки представників кредиторів, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута виходячи з наступного.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ст. 9 Закону про банкрутство, справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 14.11.2016 зазначену заяву прийнято до розгляду.
Ухвалою суду від 12.12.2016 порушено провадження у справі №915/1202/16 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» , введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_6
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення про порушення справи про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» (номер публікації: 38361, дата публікації: 13.12.2016).
Ухвалою суду від 13.02.2017 задоволено заяву Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів №08-158/2035 від 16.12.2016 про визнання кредиторських вимог до боржника в сумі 11961,79 грн., визнано кредиторські вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» в сумі 11961,79 грн., ухвалено включити кредиторські вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів в сумі 11961,79 грн. до шостої черги, витрати по сплаті судового збору в сумі 2756,00 грн. - до першої черги реєстру вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» .
Ухвалою суду від 27.02.2017 затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» на загальну суму 793184,33 грн., в тому числі:
І-а черга:
- вимоги Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 13780,00 грн.;
- вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 2756,00 грн.;
ІІІ-я черга:
- вимоги Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області в сумі 479357,34 грн.;
VІ-а черга:
- вимоги Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області в сумі 285329,20 грн.
- вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 11961,79 грн.
Постановою суду від 03.04.2017 припинено процедуру розпорядження майном боржника, ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено повідомлення про визнання ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури (номер публікації: 41782, дата публікації: 04.04.2017).
Ухвалою суду від 12.06.2017 задоволено заяву Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області №5940/10 від 16.05.2017 про визнання кредиторських вимог, визнано кредиторські вимоги Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області в сумі 6419,78 грн. та включити їх до шостої черги реєстру вимог кредиторів банкрута як заявлені поза межами строку, встановленого для подання заяв конкурсними кредиторами.
Ухвалою суду від 12.06.2017 в ліквідаційній процедурі затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал - сервіс +» в ліквідаційній процедурі на загальну суму 799604,11 грн., в тому числі:
І-а черга:
- вимоги Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 13780,00 грн.;
- вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 2756,00 грн.;
ІІІ-я черга:
- вимоги Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області в сумі 479357,34 грн.;
VІ-а черга:
- вимоги Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області в сумі 285329,20 грн.;
- вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів по відшкодуванню витрат по сплаті судового збору в сумі 11961,79 грн.;
- вимоги Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області в сумі 6419,78 грн.
Ухвалою суду від 18.10.2017 задоволено заяву Головного управління ДФС у Миколаївській області (вх. №9587/17 від 05.07.2017), визнано кредиторські вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» в сумі 287259,44грн. та включити їх до шостої черги реєстру вимог кредиторів банкрута як такі, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, ухвалено включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника витрати кредитора по оплаті судового збору за подання заяви з грошовими вимогами до боржника в сумі 3200,00 грн.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку. Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 44 Закону про банкрутство, після проведення інвентаризації та оцінки майна ліквідатор здійснює продаж майна банкрута такими способами: проведення аукціону; продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.
Вибір способів продажу активів здійснюється ліквідатором з метою забезпечення його відчуження за найвищою ціною.
Ліквідатор організовує проведення аукціону з продажу активів банкрута з урахуванням вимог цього Закону.
Згідно ст. 49 Закону про банкрутство, продаж майна боржника в провадженні у справі про банкрутство здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, шляхом проведення торгів у формі аукціону, за винятком майна, продаж якого відповідно до законодавства України здійснюється шляхом проведення закритих торгів. Продажу підлягають всі види майна боржника, призначеного для здійснення господарської діяльності, за винятком прав і обов'язків, які не можуть бути передані іншим особам. Порядок організації проведення аукціонів у проваджені у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, установлюються органом, уповноваженим управляти державним майном. Суб'єктами аукціону є його замовник, організатор та учасники. Замовником є ліквідатор, призначений господарським судом у порядку, встановленому цим Законом. Організатором аукціону є визначена замовником фізична або юридична особа, що має ліцензію на проведення торгів і з якою замовник аукціону уклав договір на проведення аукціону. Організатор аукціону визначається замовником за конкурсом, що проводиться у визначеному замовником порядку, основними критеріями якого вважаються наявність ліцензії, достатній, але не менш як три роки, досвід проведення аукціонів, запропонована найменша сума винагороди. Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону. Учасниками аукціону можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, юридичні особи України та іноземні юридичні особи, які подали необхідні документи та пройшли процедуру реєстрації виконавцем аукціону відповідно до цього Закону. Замовнику та організатору забороняється встановлювати вимоги, вчиняти дії чи виявляти бездіяльність, що будь-яким чином порушують рівність учасників аукціону або допускають їх дискримінацію. Усім учасникам аукціону гарантується рівний доступ до будь-якої інформації про майно, виставлене для продажу, а також про хід підготовки та проведення аукціону.
Відтак, обов'язком ліквідатора є належне виконанням ним усіх повноважень в ході ліквідаційної процедури, зокрема, встановлення майна та майнових прав (обтяжень) боржника, його потенційних кредиторів шляхом надіслання запитів до державних реєстрів майнових прав та обтяжень (заборон відчуження), надіслання повідомлень до державних органів, які контролюють сплату загальнообов'язкових податків та зборів, витребування в органах державної виконавчої служби виконавчих проваджень, порушених кредиторами боржника та повідомлення зазначених кредиторів про перебування боржника в ліквідаційній процедурі та права кредиторів подати свої грошові вимоги, здійснення інвентаризації та оцінки майна банкрута, що включене до складу ліквідаційної маси.
Згідно зі ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
Відповідно до частини 1 статті 190 Цивільного кодексу України, майном, як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки.
У відповідності до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, тощо.
16.04.2018 ліквідатором подано до господарського суду звіт щодо проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута.
23.04.2018 ліквідатором подано суду доповнення до звіту з підтверджуючими доказами.
Ліквідаційний баланс складений у відповідності із вимогами стандарту бухгалтерського обліку, визначеними положеннями Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» №73 від 07.02.2013 (т.4, а.с.4).
З матеріалів звіту ліквідатора та доповнення до звіту, а також ліквідаційного балансу банкрута вбачається наступне.
Так, відповідно до приписів ст. 41 Закону про банкрутство, на підставі наказу №1 від 16.04.2017, в ліквідаційній процедурі інвентаризацію майна боржника здійснено у відповідності до Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №879 від 02.09.2014 та за результатами інвентаризації складено:
- акт інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами від 17.04.2017, який свідчить про відсутність у банкрута дебіторської заборгованості, кредиторська заборгованість становить 1171649,19 грн., з яких: підтверджена кредиторами - 785460,42 грн., не підтверджена кредиторами - 407326,34 грн.;
- акт про результати інвентаризації грошових коштів від 17.04.2017, що свідчить про наявність у банкрута грошових коштів в сумі 5891,66 грн. на рахунку №26000060222491 у ПАТ КБ Приватбанк ;
- акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій від 17.04.2017, що свідчить про відсутність у банкрута об'єктів фінансових інвестицій;
- інвентаризаційний опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції) від 17.04.2017, відповідно до якого ліквідатором вставлено фактичну наявність об'єктів, які обліковуються на субрахунках та зберігаються за адресою: АДРЕСА_3: верстат намотувальний ПР-159М балансовою вартістю 28500,00 грн. (1 шт.), монітор LG CMC 1511В балансовою вартістю 0,00 грн. (1 шт.); монітор Samsung 15-551S балансовою вартістю 0,00 грн. (1 шт.); факс Panasonik FL1 балансовою вартістю 0,00 грн. (1 шт.); машина для розкрою тканини ручна МР1-1/160 балансовою вартістю 9250,00 грн. (6 шт.); мережевий дисковий масив балансовою вартістю 0,00 грн. (1 шт.); антена спрямована балансовою вартістю 0,00 грн. (1 шт.); верстат намотувальний б/н балансовою вартістю 0,00 грн. (1 шт.);
- інвентаризаційний опис (незавершені капітальні інвестиції) від 17.04.2017, який свідчить про відсутність у банкрута об'єктів незавершеного будівництва;
- акт №1 інвентаризації витрат майбутніх періодів, забезпечень та резервів від 17.04.2017 (об'єктів не виявлено);
- інвентаризаційний опис запасів від 17.04.2017, який свідчить про відсутність у банкрута матеріальних цінностей;
- акт №1 інвентаризації наявності бланків документів суворої звітності від 17.04.2017, який свідчить про відсутність у банкрута бланків документів суворої звітності.
За результатами інвентаризації ліквідатором складено перелік ліквідаційної маси банкрута, до якого включено наступне майно: верстат намотувальний ПР-159М балансовою вартістю 28500,00 грн. (1 шт.), верстат намотувальний б/н балансовою вартістю 1,00 грн. (1 шт.); монітор LG CMC 1511В балансовою вартістю 1,00 грн. (1 шт.); монітор Samsung 15-551S балансовою вартістю 1,00 грн. (1 шт.); факс Panasonik FL1 балансовою вартістю 1,00 грн. (1 шт.); машина для розкрою тканини ручна МР1-1/160 балансовою вартістю 9250,00 грн. (6 шт.); мережевий дисковий масив балансовою вартістю 1,00 грн. (1 шт.); антена спрямована балансовою вартістю 1,00 грн. (1 шт.) та грошові кошти в сумі 5891,66 грн. (т. 3, а.с.149).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 19.04.2018 №23573072 видами діяльності ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» за КВЕД є: 28.41 Виробництво металообробних машин, 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування.
В ході ліквідаційної процедури ліквідатором було вжито заходів, спрямованих на пошук та виявлення майна, грошових коштів та інших цінностей банкрута.
Так, ліквідатором було направлено запити до реєстраційних та контролюючих установ, та отримано відповіді, а саме:
- Управління держпраці у Миколаївській області за вих. №09/1641 від 04.05.2017 про відсутність інформації щодо реєстрації за банкрутом великотоннажного та інших транспортних засобів (т. 3. а.с.153);
- Миколаївської митниці ДФС України за вих. №2102/10/14-70-10-27 від 12.05.2017 про те, що згідно з даними ЄАІС та АСНО Інспектор , ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» перебуває на обліку з 29.07.2005. В період з 01.01.2013 факти здійснення митного оформлення товарів з зоні діяльності митниці відсутні (т. 3, а.с.165);
- Регіонального сервісного центру в Миколаївській області МВС України №31/14-1058 від 28.03.2018 про відсутність реєстрації за банкрутом транспортних засобів; (т. 4, а.с.32);
- Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради повідомило про відсутність інформації щодо відведення земельних ділянок на території м. Миколаєва ТОВ НВП Кристал-сервіс+ (лист №02-06/971 від 05.05.2017) (т. 3, а.с.156);
- Головного Управління Держгеокадастру у Миколаївській області про те, що за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» земельні ділянки не зареєстровані (лист №33-14-0.31-3090/2-17 від 28.04.2017) (т.3, а.с.161);
- Миколаївської митниці ДФС (лист №2102/10/14-70-10-27 від 12.05.2017) про відсутність фактів здійснення митного оформлення товарів в зоні діяльності митниці (т. 3, а.с.165);
- Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області листом №40-303-219 від 25.04.2017 про те, що документи дозвільного характеру ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» не видавалися, документи декларативного характеру не реєструвалися (т.3, а.с.154);
- Державної служби України з безпеки на транспорті (вих. №2810/02/15-18 від 02.04.2018 про відсутність записів щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» (т. 4, а.с.30);
- Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» (лист №Ф48/3215м/257 від 26.04.2017) про те, що ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів (випромінювальних пристроїв) не надавалися (т. 3, а.с.155);
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про те, що ТОВ «НВП «Кристал-сервіс+» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутнє (лист № 09/04/11236 від 08.06.2017) (т. 3, а.с.160);
- ПАТ Національний депозитарій України (вих. №809/09 від 05.05.2017) про те, що ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» не надавались послуги (т.3, а.с.164);
- Державного космічного агентства України про те, що товариство-банкрут не має зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки. Ліцензії на право здійснення космічної діяльності вказаному підприємству не видавались (т.4, а.с.31).
Управлінням Служби безпеки України в Миколаївській області повідомлено, що дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею банкруту не надавався (лист №64/20-6734 від 27.06.2017, т.3, а.с.166).
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області повідомило, що ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» створювалося поза процедурою приватизації державного майна, тому інформація щодо наявності об'єктів державної власності на балансі ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» у Регіонального відділення відсутня (лист № 14-18-00990 від 11.05.2017) (т.3, а.с.152).
Ліквідатором здійснено пошук відомостей по Державному реєстру цивільних повітряних суден на сайті avia.gov.ua та встановлено, що за найменуванням банкрута дані відсутні (т.3, а.с.172).
З метою отримання інформації про права банкрута на об'єкти інтелектуальної власності ліквідатором здійснено інформаційний пошук відомостей про об'єкти промислової власності та знаків для товарів та послуг, зареєстрованих за ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» , на підставі баз даних, що містяться на офіційному веб-порталі Державної служби інтелектуальної власності.
Згідно витягів з відповідних відкритих реєстрів ДСІВ ліквідатором встановлено відсутність таких прав у банкрута (т. 4, а.с.57).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.04.2018 №23573092 ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» не є засновником інших юридичних осіб (т. 4, а.с.49).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.04.2018 №23573092 ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» не має відокремлених підрозділів (т.4, а.с.50-52).
Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №51139379 від 26.12.2016 у реєстрі наявні:
- запис 1: публічне обтяження - арешт рухомого майна, зареєстровано: 15.03.2012 на підставі постанови Заводського ВДВС Миколаївського міського управління юстиції №26405569 від 15.03.2012, термін дії: 15.03.2017;
- запис 2: публічне обтяження - арешт рухомого майна, зареєстровано: 10.08.2012 на підставі постанови Заводського ВДВС Миколаївського міського управління юстиції №33770205 від 10.08.2012, термін дії: 10.08.2017;
- запис 3: публічне обтяження - податкова застава, зареєстровано 25.03.2013 на підставі ст. ст. 88, 89 Податкового кодексу України, об'єкт обтяження: майно платника податків згідно ОСОБА_7 опису майна №28/19-027 від 22.03.2013; обтяжувач: ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва; термін дії: 25.03.2018, запис змінено 03.10.2013, додано об'єкт: майно платника податків згідно ОСОБА_7 опису майна №108/15-027 від 30.09.2013.
Відповідно до ОСОБА_7 опису майна №28/19-027 від 22.03.2013 ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Миколаївської області ДПС описано майно платника податків: машина для розкрою тканини ручна (6 шт.) вартість 9250,00 грн.; шафа офісна з дверцятами Т-50 яблуня, TURBO 8 (4 шт.) вартість 634,12 грн.; компресор Partner 100/102-3 Fini (1 шт.) вартість 356,43 грн. (т.4, а.с.43 зв.).
Відповідно до ОСОБА_7 опису майна №108/15-027 від 30.09.2013ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Миколаївської області ДПС описано майно платника податків: верстат намотувальний ПР-159М (1 шт.) вартість 28500,00 грн. (т.4, а.с.43).
Постановою Заводського ВДВС м. Миколаїв Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області від 10.10.2016 ВП №47824055 на підставі виконавчого листа №814/3549/14, виданого Миколаївським окружним адміністративним судом 06.02.2015, про стягнення з рахунків у банку, що обслуговують ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» на користь державного бюджету Заводського району м. Миколаєва 719155,39 грн., накладено арешт на все майно, що належить боржнику .
Відповідно до повідомлення Заводського ВДВС м. Миколаїв Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (вих. №63301.24-41/18 від 24.01.2017) на виконанні у відділі знаходилось зведене виконавче провадження щодо ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» за №37509285.
На підставі постанови ВП №37509285 від 11.08.2016 Заводським ВДВС ГТУЮ у Миколаївській області проведено опис та арешт майна ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» , про що складено акт опису та арешту майна ВП №37509285 від 26.08.2016. Державною виконавчою службою описано та накладено арешт на майно банкрута: машина для розкрою тканини ручна МР1-1/160 (6 шт.); комп'ютер (2шт.), монітор LG CMC 1511В (1 шт.); монітор Samsung 15-551S (1 шт.); факс Panasonik FL1 (1 шт.); компресор PARTNER 100/102-3 Fini (1 шт.), мережевий дисковий масив (1 шт.), шафа офісна з дверцятами (4 шт.), антена спрямована (1шт.), верстат намотувальний ПР-159М (1 шт.), верстат намотувальний б/н (1 шт.) (т.4, а.с.44-45).
Згідно акту від 05.05.2017 Заводським ВДВС м. Миколаїв Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області здійснено передачу нереалізованого майна ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» ліквідатору, а саме: машини для розкрою тканини ручна МР1-1/160 (6 шт.); монітор LG CMC 1511В (1 шт.); монітор Samsung 15-551S (1 шт.); факс Panasonik FL1 (1 шт.); мережевий дисковий масив (1 шт.), антена спрямована (1шт.), верстат намотувальний ПР-159М (1 шт.), верстат намотувальний б/н (1 шт.) (т. 4, а.с.46).
Решту майна ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» було реалізовано державною виконавчою службою, про що свідчать матеріали звіту ліквідатора, зокрема: акт про проведені електронні торги ВП №37509285 від 06.03.2017 щодо реалізації комп'ютерів в кількості 2 одиниць, акт про проведенні електронні торги ВП №37509285 від 05.01.2017 щодо реалізації компресора PARTNER 100/102-3 Fini в кількості 1 шт., акт про проведення електронних торгів ВП №37509285 від 05.01.2017 щодо реалізації шафи офісної з дверцятами Т-50 яблуня, TURBO 8 в кількості 4 шт., протокол №234864 проведення електронних торгів від 10.02.2017, протокол №216856 проведення електронних торгів від 02.12.2016, повідомлення Заводського ВДВС м. Миколаїв Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області №33537/01.02-38/18 від 22.12.2016 (т. 4, а.с.58-70).
Згідно відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 29.12.2016 (скриншот з сайту minjust.gov.ua, т. 3, а.с.151) та Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта №121519482 від 23.04.2018 (т.4. а.с.71) в реєстрах записи відсутні.
01.07.2017 ліквідатором розміщено оголошення на сайті ogol.net.uа про проведення конкурсу з визначення організатора аукціону з продажу майна банкрута (т.3, а.с.183).
За результатами розгляду пропозицій учасників, ліквідатором прийнято рішення про визначення організатором аукціону з продажу майна банкрута - ТОВ Професіонал , з яким 01.08.2017 укладено договір на проведення аукціону №58А/09/01 (т.3, а.с.184-186).
02.11.2017 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення за № 46901 про призначення на 06.12.2017 аукціону з продажу лоту №213 - цілісного майнового комплексу, який складається з: 1) верстат намотувальний ПР-159М (1 шт.); 2) верстат намотувальний б/н (1 шт.); 3) монітор LG CMC-1511B (1 шт.); 4) монітор Samsung-15 551S (1 шт.); 5) факс Panasonik FL1 (1 шт.); 6) машина для розкрою тканини ручна МР1-1/160 (6 шт.); 7) мережевий дисковий масив (1 шт.); 8) антена спрямована (1 шт.) за початковою вартістю 799604,11 грн. без включення ПДВ, без можливості її зниження.
Згідно повідомлення від 06.12.2017 зазначений аукціон визнано таким, що не відбувся за відсутністю учасників.
22.12.2017 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення за № 48107 про призначення на 25.01.2018 повторного аукціону з продажу майна банкрута лоту №2956 - цілісного майнового комплексу, який складається з: 1) верстат намотувальний ПР-159М (1 шт.); 2) верстат намотувальний б/н (1 шт.); 3) монітор LG CMC-1511B (1 шт.); 4) монітор Samsung-15 551S (1 шт.); 5) факс Panasonik FL1 (1 шт.); 6) машина для розкрою тканини ручна МР1-1/160 (6 шт.); 7) мережевий дисковий масив (1 шт.); 8) антена спрямована (1 шт.).
Початкова вартість на повторному аукціоні згідно з умовами договору знижена на 20% та складає 639683,29 грн. без ПДВ.
Згідно повідомлення від 30.01.2018 №48970 аукціон не відбувся у зв'язку з відсутністю учасників.
02.02.2018 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення за № 49055 про призначення на 05.03.2018 другого повторного аукціону з продажу майна банкрута лоту №2990 - цілісного майнового комплексу, що зазначений вище, за початковою ціною 511746,63 грн.
Згідно повідомлення за №49768 від 06.03.2018 другий повторний аукціон не відбувся у зв'язку з відсутністю учасників.
07.03.2018 на сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковане оголошення за № 49819 про призначення на 11.04.2018 аукціону у формі електронних торгів з продажу майна банкрута лоту №3006 - цілісного майнового комплексу за початковою ціною 511746,63 грн. без можливості зниження початкової ціни лоту.
Згідно повідомлення за №50555 від 11.04.2018 перший аукціон не відбувся у зв'язку з відсутністю учасників.
Рішенням комітету кредиторів від 06.04.2018 (протокол, т. 4 а.с.8-10) погоджено безпосередній продаж:
- ТОВ Завод Кристал наступного майна: 1) верстат намотувальний ПР-159М (1 шт.) за ціною 2700,00 грн.; 2) верстат намотувальний б/н (1 шт.) за ціною 1700,00 грн.; 3) монітор LG CMC-1511B (1 шт.) за ціною 100,00 грн.; 4) монітор Samsung-15 551S (1 шт.) за ціною 100,00 грн.; 5) факс Panasonik FL1 (1 шт.) за ціною 300,00; 6) мережевий дисковий масив (1 шт.) за ціною 1100,00 грн.; 7) антена спрямована (1 шт.) за ціною 20,00 грн., а всього на суму 6020,00 грн.;
- Фізичній особі ОСОБА_7 машини для розкрою тканини ручна МР1-1/160 (6 шт.) за ціною 350,00 грн. за 1 одиницю, всього на суму 2100,00 грн.
Ліквідатором здійснено продаж майна банкрута у відповідності з рішенням комітету кредиторів, що підтверджується договорами від 06.04.2018, рахунками №СФ-0000001 від 06.04.2018 та №СФ0000002 від 06.04.2018, видатковими накладними №РН-0000001 від 06.04.2018 та №РН0000002 від 06.04.2018 (т.4, а.с. 20-24, 55-56).
Грошові кошти, отримані від продажу майна банкрута, у загальному розмірі 8120,00 грн., розподілені ліквідатором наступним чином:
- 1033,45 грн. - погашення кредиторських вимог першої черги ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва (платіжне доручення № 2711 від 10.04.2018) (т. 4, а.с.28);
- 204,85 грн. - погашення кредиторських вимог першої черги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (платіжне доручення № 2710 від 10.04.2018) (т. 4, а.с.27).
За рахунок грошових коштів в сумі 5891,66 грн., які були в наявності на розрахунковому рахунку банкрута, ліквідатором частково погашено кредиторські вимоги першої черги:
- 780,00 грн. - ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва,
- 194,00 грн. - Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, що підтверджується випискою ПАТ КБ Приватбанк по ліквідаційному рахунку банкрута від 12.04.2018 (т.4, а.с. 26).
Решту коштів у сумі 11499,66 грн. спрямовано на виплату грошової винагороди арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі та сплату комісії банку за обслуговування рахунку банкрута.
Відповідно до листа ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області №815/10/14-03-08-01-29 від 22.03.2017 ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» було відкрито розрахункові рахунки в установах банків: Миколаївське РУ Приватбанк - 26000060222491 (укр. грн.), 26006053200231 (Євро), 26006053200435 (рос. рубль), 26006053200576 (дол. США), 26051060233161 (укр. грн.), ПАТ ПУМБ - 26008962501730 (рос. рубль), 26008962501730 (дол. США), 26008962501730 (Євро), 26008962501730 (укр. грн.) (т. 3, а.с.173-174).
Згідно листа №ОДЕ-07.3/762 від 17.11.2017 рахунки банкрута у ПАТ ПУМБ закрито 16.11.2017 (т.3, а.с.176).
Згідно листа ПАТ КБ Приватбанк №20.1.0.0.0/7-20180222/165 від 28.02.2018 рахунки банкрута 26006053200231 (Євро), 26006053200435 (рос. рубль), 26006053200576 (дол. США), 26051060233161 (укр. грн.) закрито 22.02.2018 (т.3, а.с.175).
В ліквідаційній процедурі ліквідатором використовувався рахунок №26000060222491 у ПАТ КБ Приватбанк , який після завершення розрахунків з кредиторами був закритий 12.04.2018, про що свідчить довідка №180412SU14173447 від 12.04.2018 (т.4, а.с.25).
Таким чином, у банкрута відсутні рахунки у банківських установах.
Матеріали звіту ліквідатора свідчать про вжиття заходів до передання документів банкрута на довгострокове зберігання до Державного архіву Миколаївської області, зокрема, договір №17зб від 03.08.2017, розрахунок вартості робіт по достроковому прийому документів на державне зберігання, договір №18 уп від 03.08.2017, акти виконаних робіт №17зб від 18.09.2017 та №18 уп від 01.09.2017, рахунки №17зб та 18 уп (т.3, а.с. 177-181).
Ліквідатором знищено печатку ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» , про що свідчить відповідний акт, наданий суду супровідним листом №02-21/89 від 13.04.2018 (т.4, а.с.12-13).
Таким чином, станом на 23.04.2018 незадоволеними залишились грошові вимоги кредиторів банкрута на загальну суму 797315,05 грн.
Ліквідаційний баланс банкрута свідчить про відсутність активів та його неспроможність погасити вимоги кредиторів на загальну суму 797315,05 грн.
Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Згідно з ч. 6 ст.26 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
13.04.2018 комітетом кредиторів ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Кристал-сервіс+» схвалено звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута (протокол від 13.04.2018)
20.04.2018 відбулося засідання комітету кредиторів банкрута, на якому схвалено доповнення до звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури (т.4, а.с. 73).
Представники кредиторів в судовому засіданні повідомили про те, що зі звітом ліквідатора та ліквідаційним балансом ознайомлені, зауважень та пропозицій щодо заходів ліквідаційної процедури не висловили.
Статтею 42 ГПК України встановлено, що учасники справи мають право:
1) ознайомлюватися з матеріалами справи, робити з них витяги, копії, одержувати копії судових рішень;
2) подавати докази; брати участь у судових засіданнях, якщо інше не визначено законом; брати участь у дослідженні доказів; ставити питання іншим учасникам справи, а також свідкам, експертам, спеціалістам;
3) подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб;
4) ознайомлюватися з протоколом судового засідання, записом фіксування судового засідання технічними засобами, робити з них копії, подавати письмові зауваження з приводу їх неправильності чи неповноти;
5) оскаржувати судові рішення у визначених законом випадках;
6) користуватися іншими визначеними законом процесуальними правами.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГПК України, учасники судового процесу та їх представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами; зловживання процесуальними правами не допускається.
Згідно зі статтею 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши матеріали звіту ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені Законом про банкрутство, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника.
Отже, суд дійшов висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 115 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Відповідно до ч. ч. 4, 5 ст. 115 Закону про банкрутство витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Відповідно до приписів ч. 7 ст. 115 Закону про банкрутство, розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
16.04.2018 ліквідатором подано до господарського суду для затвердження звіт про нарахування та виплату грошової винагороди за підсумками ліквідаційної процедури за період з 03.04.2017 по 12.04.2018 в загальній сумі 82489,79 грн. із розрахунку двох розмірів мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Комітетом кредиторів ТОВ «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» схвалено звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за підсумками ліквідаційної процедури в загальній сумі 82489,79 грн. (протокол засідання комітету кредиторів від 13.04.2018) (т. 4, а.с.2-3).
Ліквідатор в судовому засіданні просить суд затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди за підсумками ліквідаційної процедури в загальній сумі 82489,79 грн.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становить: з 1 січня - 3200 гривень.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становить: з 1 січня - 3723 гривень.
Таким чином, за загальним підсумком розмір грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» за період з 03.04.2017 по 12.04.2018 у подвійному розмірі мінімальної заробітної плати становить 82489,79 грн. (розрахунок наведений у звіті ліквідатора, т.4, а.с.6).
З доказів, доданих ліквідатором до звіту за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що в ліквідаційній процедурі здійснено виплату грошової винагороди арбітражному керуючому ОСОБА_2 в сумі 11499,66 грн.
В судовому засіданні представники кредиторів проти затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди не заперечували.
Враховуючи викладене, приймаючи до уваги рішення комітету кредиторів від 13.04.2018, думки представників кредиторів, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за підсумками ліквідаційної процедури в загальній сумі 82489,79 грн.
Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 7 ст. 46 Закону про банкрутство зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» .
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ТОВ «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» , припинити повноваження ліквідатора банкрута, закрити провадження у даній справі.
Керуючись ст. ст. 37, 38, 45, 46, 83, 89, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 12, 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Клопотання ліквідатора за вих. №02-21/84 від 13.04.2018 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, припинення провадження у справі, затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого - задовольнити.
2.Затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 під час виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» (код ЄДРПОУ 32390750) за період з 03.04.2017 по 12.04.2018 на загальну суму 82489,79 грн. за рахунок банкрута.
3.Затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» (код ЄДРПОУ 32390750).
4.Ліквідувати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» (код ЄДРПОУ 32390750).
5.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6.Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
7.Провадження у справі №915/1202/16 про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Кристал - сервіс +» (код ЄДРПОУ 32390750) - закрити.
8.Зобов'язати ліквідатора примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.
9. Повноваження ліквідатора припинити.
10.Дану ухвалу надіслати: державному реєстратору (м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20), Головному управлінню статистики у Миколаївській області, ліквідатору, кредиторам, Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області.
Відповідно до ст. 235 ГПК України, ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Ухвали, постановлені судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, набирають законної сили з моменту їх підписання суддею (суддями).
Відповідно до ч. 1-2 ст. 241 ГПК України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до ч. 1 ст. 256, ч. 1 ст. 257 ГПК України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів, а на ухвалу суду - протягом десяти днів з дня його (її) проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до положень ч. 17.5 ст. 1 Перехідних Положень ГПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди.
Повний текст ухвали складено і підписано 25 квітня 2018 року.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2018 |
Оприлюднено | 25.04.2018 |
Номер документу | 73600195 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні