Рішення
від 16.05.2018 по справі 825/716/18
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 травня 2018 року м. Чернігів Справа № 825/716/18

Чернігівський окружний адміністративний суду складі:

головуючого судді - Д'якова В.І.,

за участю секретаря - Лазаренко В.Г.,

представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,

представника відповідача - ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" до Головного управління ДФС у Чернігівській області про скасування податкових повідомлень-рішень,

У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" (далі - ТОВ "М'ясні лани", позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Чернігівській області (далі- ГУ ДФС у Чернігівській області, відповідач), в якому просить скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернігівській області від 16.11.2017 № НОМЕР_1, № 00334041207.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що працівниками контролюючого органу проведено камеральні перевірку своєчасності сплати орендної плати за земельні ділянки. За результатами перевірки складено акти від 04.10.2017 № 381/25-01-12-07/39738736 про результати камеральної перевірки своєчасної оплати за земельні ділянки (далі - акт перевірки) за 2017 рік з граничним терміном сплати 23.01.2017р., 30.01.2017р., 02.03.2017р., 30.03.2017р., 30.04.2017р., 30.05.2017р. із строком затримки до 30 календарних днів та більше 30 календарних днів, та встановлено порушення ст. 287 ПКУ несвоєчасної сплати оренди за земельні ділянки з загальною сумою штрафних санкцій 57 880,08 грн., на підставі яких винесено оскаржені податкові повідомлення-рішення.

Позивач вважає, що так як ТОВ "М'ясні лани" сплатило орендну плату за користування земельними ділянками починаючи з 01.03.2016, а обов'язок, щодо сплати податку у виник починаючи з дати держаної реєстрації договорів оренди землі. Позивач зазначає, що товариство виконало всі податкові зобов'язання без порушення строків їх оплати за 2016 рік. Відтак, нарахування штрафних санкцій за несплату вказаного податку є неправомірним та, як наслідок, спірні податкові повідомлення - рішення є протиправним та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 23.02.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження під головуванням судді Д'яков В.І. у підготовчому засіданні в приміщенні Чернігівського окружного адміністративного суду за адресою: м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16 на 15 березня 2018 року о 11:00 год.

На виконання вимог вказаної ухвали, представником відповідача 14.03.2018 подано до суду відзив на позовну заяву (а.с.67-68). Заперечуючи проти позову, послався на те, що дані камеральних перевірок свідчать про порушення термінів сплати із затримкою до 30 календарних днів та більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати узгоджених сум грошових зобов'язань зі сплати орендної плати за земельні ділянки. На підставі п.126.1 ст.126 ПК України позивача притягнено до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах 10 % та 20 %.

З огляду на викладене, вважають, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення контролюючим органом прийняті правомірно на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог.

21.03.2018 представником позивача була подана відповідь на відзив, у якій підтвердив, що не погоджується з оскаржуваними податковими повідомленнями - рішеннями, та вважають їх необґрунтованими та протиправними.

За клопотанням представника позивача підготовче судове засідання 15.03.2018 було відкладено на 10.04.2018.

10.04.2018 ухвалою суду закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду по суті на 10:00 год. 23.04.2018.

23.04.2018 за клопотанням представника позивача розгляд справи відкладено на 10:00 год. 16.05.2018, в якому також представник позивача просив витребувати у Головного управління державної казначейської служби України у Чернігівській області необхідні докази по справі.

26.04.2018 судом до Головного управління державної казначейської служби України у Чернігівській області надіслано запит, в якому суд просив надати інформацію зарахування грошових коштів у 2016 році на казначейський рахунок № 33212812700579 в УДКСУ у Чернігівській області, одержувач: УК у Щорському районі/с. Кучинівка/ 18010600, УДКСУ у Чернігівській області з призначенням платежу:

- «орендна плата за земельну ділянку 7425883000:02:000:2514» ;

- «орендна плата за земельну ділянку 7425883000:02:000:2515» ;

- «орендна плата за земельну ділянку 7425883000:02:000:2516» ;

- «орендна плата за земельну ділянку 7425883000:02:000:2517» ;

- «орендна плата за земельну ділянку 7425883000:02:000:2518» .

На адресу суду 07.05.2018 від Головного управління державної казначейської служби України у Чернігівській області надійшов лист про підтвердження платежів, в якому зазначено, що платежі орендної плати за земельні ділянки сплачені ТОВ "М'ясні лани" на рахунок № 33212812700579 у сумі 2430823,55 грн., згідно платіжних доручень від 01.03.2016 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5 (а.с. 138).

16.05.2018 у судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали повністю, просили позов задовольнити, з підстав, викладених у позовній заяві та відповіді на відзив.

У судовому засіданні представник відповідача позовні вимоги не визнала з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, просила у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи та з'ясувавши всі обставини справи, оцінивши представлені у справі докази у їх сукупності, на підставі чинного законодавства, суд приходить до висновку, що позовні вимоги слід задовольнити повністю з наступних міркувань.

Судом встановлено, що ТОВ М'ясні лани (ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 39738736) зареєстроване як юридична особа та перебуває на обліку в Сновському відділенні Менської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (а.с. 8).

Відповідні зобов'язання щодо сплати земельного податку виникли згідно перемоги ТОВ М'ясні лани за результатами проведення земельних торгів (аукціону) з продажу права оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності від 29 лютого 2016 року.

По результатах проведення земельних торгів (аукціону) з продажу права оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності були укладені договори оренди землі від 29 лютого 2016 року (а.с. 13-15, 19-21, 25-27, 31-33, 37-39, ).

Державні реєстрації права оренди земельних ділянок за кадастровими номерами: 7425883000:02:000:2514, 7425883000:02:000:2515, 7425883000:02:000:2516, 7425883000:02:000:2517, 7425883000:02:000:2518 були проведені 26 квітня 2016 року, що підтверджується відомостями з державного реєстру речових прав та нерухомого майна (а.с. 17-18, 23-24, 29-30, 35-36, 41-42).

ТОВ М'ясні лани сплатило орендну плату за користування земельними ділянками починаючи з 01.03.2016 (а.с. 16, 22, 28, 34, 40).

ТОВ М'ясні лани подавалися податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016, 2017 роки, в яких відображено суму орендної плати із щомісячною розбивкою суми.

Старшим державним ревізор-інспектором відділу камеральних перевірок податкової звітності Менської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області ОСОБА_4 проведена перевірка в приміщенні Менської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області платника ТОВ М'ясні лани (код ЄДРПОУ 39738736), юридична адреса: 02002, м. Київ, Дніпровський район, вул. Раїси Окіпної, буд. № 2.

По результатам вищезазначеної перевірки був складений акт № 381/25-01-12- 07/39738736 від 04.10.2017 про результати камеральної перевірки своєчасної оплати за земельні ділянки за 2017 рік з граничним терміном сплати 23.01.2017р., 30.01.2017р., 02.03.2017р., 30.03.2017р., 30.04.2017р., 30.05.2017р. із строком затримки до 30 календарних днів та більше 30 календарних днів, та встановлено порушення ст. 287 ПКУ несвоєчасної сплати оренди за земельні ділянки з загальною сумою штрафних санкцій 57 880,08 грн. (а.с. 10).

За результатами проведення перевірки ГУ ДФС у Чернігівській області були прийняті податкові повідомлення - рішення від 16 листопада 2017 року № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2 (а.с. 11, 12).

Не погодившись із такими рішеннями контролюючого органу, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч.1 ст.2 КАС України).

Згідно ч.2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

До спірних правовідносин суд застосовує наступні правові норми.

Приписами ст.67 Конституції України визначено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Наведена норма кореспондуються з приписами пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України, за якими платник податків зобов'язаний, в тому числі, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

У відповідності до п.п.14.1.156 п.14.1 ст.14 ПК України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Згідно з п.54.1 ст.54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Пунктом 57.1 ст.57 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Платою за землю є обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (пп.14.1.147 п.14.1 ст.14 ПК України).

Відповідно до п.269.1 ст.269 ПК України платниками земельного податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Згідно із п.286.2 ст.286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (п.287.3 ст.287 ПК України).

Згідно з положеннями п.288.2 ст.288 ПК України платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

Відповідно до статті Закону України Про оренду землі від 06.10.1998р. №161-XIV (надалі - №161-XIV) оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Згідно із статтею 21 Закону України Про оренду землі орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

У розумінні пп.14.1.147 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (надалі - ПКУ) плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно пп.14.1.136 п.14.1 ст.14 ПКУ орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Справляння плати за землю здійснюється відповідно до положень ПК України.

Відповідно до пп.266.7.5 п.266.7 ст.266 ПКУ платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Пунктами 288.2-288.4 ст.288 ПКУ передбачено, що платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Відповідно до ч. 287.1 ст. 287 ПКУ: Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. .

Відповідно до ст. 17. Закону України Про оренду землі : Об'єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом. .

Відповідно до абз. 6 п.2 ст. 1. Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в редакції, що діяла на час укладення договорів): 1. Державній реєстрації прав підлягають: 2) речові права, похідні від права власності: -право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; .

За статтями 125, 126 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди виникають із моменту державної реєстрації цих прав, яка оформляється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

З огляду на вимоги стст.182, 334 Цивільного кодексу України та положення Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень право власності на нерухоме майно виникає з моменту державної реєстрації, отже виходячи з принципу пріоритетності норм ПКУ над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у п.5.2 ст.5 ПК, обов'язок щодо сплати земельного податку виник у такої особи з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

Державна реєстрація права оренди земельних ділянок була проведена 26 квітня 2016 року, на підтвердження чого була надана відповідна інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, те відповідно до ч. 287.1 ст. 287 ПКУ: Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. (а.с. 17-18, 23-24, 29-30, 35-36, 41-42).

Основною умовою договорів оренди землі передбачені п. 4.4. розділу 4 Орендна плата: 4.4. Орендар (переможець земельних торгів) сплачує орендну плату за перший рік користування не пізніше трьох банківських днів з дня укладення договору. .

Відповідно до умов укладених договорів оренди землі орендна плата за користування земельними ділянками за перший рік сплачується не пізніше трьох банківських днів з дня укладення договорів.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ М'ясні лани у строки, встановлені договорами оренди, сплатило орендну плату за користування земельними ділянками починаючи з 01.03.2016, що підтверджується платіжними дорученнями наявними у матеріалах справи (а.с. 16, 22, 28, 34, 40).

Зарахування коштів по платежем орендної плати за земельні ділянки сплачені ТОВ "М'ясні лани" на рахунок № 33212812700579 у сумі 2430823,55 грн., згідно платіжних доручень від 01.03.2016, підтверджено листом Головного управління державної казначейської служби України у Чернігівській області (а.с. 138).

Тобто, починаючи з 01.03.2016 позивачем були сплачені кошти з орендної плати наперед за весь рік, та з урахуванням проведення державної реєстрації відлік строку обчислення року розпочався з 26.04.2016.

З відзиву на позов відповідача вбачається, що у зв'язку з тим, що позивачем податкову декларацію за 2016 рік № НОМЕР_3 було подано 23.01.2017, то й нарахування та платежі за період з 01.2016 по 11.2016 відобразились по ІКП платника 23.01.2017 (з дня подання декларації), у зв'язку з чим позивачу й було встановлено порушення граничних термінів сплати орендної плати.

Але ж, як вбачається з матеріалів справи та підтверджено наявними доказами, позивач здійснив нарахування та сплату орендної плати за земельні ділянки у відповідності до норм чинного законодавства.

Крім того, позивачем надано до суду платіжні доручення, які підтверджують своєчасність та повноту сплати орендної плати за земельні ділянки за квітень - вересень 2017 року (а.с. 105-108).

Відповідно до п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених п. 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Таким чином, так як позивач фактично здійснив нарахування та сплату орендної плати за земельні ділянки у відповідності до норм чинного законодавства, суд дійшов висновку, що позивача неправомірно притягнуто до відповідальності у вигляді штрафів, встановлених ст. 126 ПК України, а оскаржувані податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернігівській області від 16.11.2017 № НОМЕР_1, № НОМЕР_2 щодо застосування штрафних санкцій у розмірі 10 % та 20 % є протиправним та підлягають скасуванню.

Щодо тверджень представника відповідача про несвоєчасність подання податкової декларації з плати за землю за 2016 рік, граничний термін подачі якої, як зазначає відповідач, 20.02.2016, суд зазначає, що станом на 20.02.2016 позивач не знав та не міг знати про взяття в оренду вищезазначених земельних ділянок, крім того як вже було встановлено державна реєстрація права оренди земельних ділянок була проведена 26.04.2016 (згідно відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно) та з урахуванням вищезазначеного подати відповідну декларацію.

Крім того, суд наголошує на тому, що у відповідності до п. 110.1 ст. 110 ПК України платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п. 5 підрозд. 10 Інші перехідні положення розд. XX Перехідні положення ПКУ штрафні санкції, які можуть бути накладені на платників податків за порушення нормативних актів Кабінету Міністрів України, центрального контролюючого органу, положень, прямо передбачених ПКУ, починають застосовуватися до таких платників податків за наслідками податкового періоду, наступного за податковим періодом, протягом якого такі акти були введені в дію.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачено п. 120.1 ст. 120 ПКУ, зокрема, неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов'язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи, що вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та знайшли своє підтвердження в матеріалах справи, суд дійшов висновку, що про необхідність захисту прав позивача в судовому порядку та задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" повністю.

Відповідно до частини 1 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Так, згідно з частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" підлягають задоволенню повністю, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Чернігівській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" понесені судові витрати у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн.

Керуючись статями 139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" (вул. Набережна, 66, с. Дібрівне, Городнянський район, Чернігівська область,15163, код ЄДРПОУ 39738736) задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 39392183) від 16.11.2017 № НОМЕР_1, № НОМЕР_2.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11,Чернігів,14000, код ЄДРПОУ 39392183) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "М'ясні лани" (вул. Набережна, 66, с. Дібрівне, Городнянський район, Чернігівська область,15163, код ЄДРПОУ 39738736) понесені судові витрати у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Київського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Повне рішення суду складено 24 травня 2018 року.

Суддя В.І. Д'яков

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2018
Оприлюднено28.05.2018
Номер документу74256123
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/716/18

Ухвала від 04.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 20.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 21.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 28.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Рішення від 16.05.2018

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Д'яков В.І.

Рішення від 16.05.2018

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Д'яков В.І.

Ухвала від 23.02.2018

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Д'яков В.І.

Ухвала від 06.02.2018

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Д'яков В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні