Ухвала
від 11.06.2018 по справі 826/11710/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

11 червня 2018 року

Київ

справа №826/11710/17

касаційне провадження №К/9901/50873/18

Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Шипуліної Т.М. розглянув матеріали касаційної скарги Київської міської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2018 у справі №826/11710/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Форт-Лайф Україна" до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень та карток відмови,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Форт-Лайф Україна" у вересні 2017 року звернулося до адміністративного суду з позовом до Київської міської митниці ДФС, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про коригування митної вартості товарів №UA100010/2017/000102/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA100010/2017/00253;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про коригування митної вартості товарів UA100010/2017/000075/2 від 19.04.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення UA100010/2017/00129;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про коригування митної вартості товарів № UA100010/2017/000096/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA100010/2017/00246;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про коригування митної вартості товарів № UА100010/2017/000101/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про коригування митної вартості товарів № UА100010/2017/000101/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA100010/2017/00251;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний про коригування митної вартості товарів № UA100010/2017/000097/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA100010/2017/00247;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про коригування митної вартості товарів UA100010/2017/000074/2 від 20.04.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту Західний , про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення UA100010/2017/00133.

Окружний адміністративний м. Києва рішенням від 01.02.2018 позовні вимоги задовольнив.

Київський апеляційний адміністративний суд постановою від 24.04.2018 залишив рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 без змін.

Київська міська митниця ДФС звернулася 15.05.2018 до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2018.

При вирішенні питання про відповідність касаційної скарги вимогам Кодексу адміністративного судочинства України, що діяли на момент звернення до суду касаційної інстанції, суд виходить з такого.

Відповідно до частини четвертої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.

До касаційної скарги відповідачем додано документ про сплату судового збору, що підтверджується платіжним доручення № 468 від 11.05.2018 у сумі 22471,46грн.

Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на час подання касаційної скарги) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

Відповідно до частини третьої статті 6 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 №3674-VI (в редакції, чинній на час подання касаційної скарги) за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Згідно з частиною першою статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 №3674-VI (в редакції, чинній на час звернення до суду з позовом - вересень 2017 року) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Станом на 01.01.2017 прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 1600 гривень (стаття 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" від 21.12.2016 № 1801 ).

У відповідності до абзацу 3 підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 №3674-VI (в редакції, чинній на дату звернення до суду з позовом - вересень 2017 року) ставка за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, становила 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У відповідності до абзацу 6 підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції, чинній на момент звернення до суду з позовом - вересень 2017 року) ставка за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, становила 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У справі подано позовну заяву, в якій заявлено вимоги майнового характеру (визнання протиправними та скасування рішень №UA100010/2017/000102/1 від 31.08.2017, №UA100010/2017/000075/2 від 19.04.2017, №UA100010/2017/000096/1 від 31.08.2017, №UА100010/2017/000101/1 від 31.08.2017, №UA100010/2017/000097/1 від 31.08.2017, №UA100010/2017/000074/2 від 20.04.2017 про коригування митної вартості товарів) та немайнового характеру (визнання протиправними та скасування карток про відмову в прийнятті митної декларації №UA100010/2017/00253, №UA100010/2017/00129, № UA100010/2017/00246, №UA100010/2017/00251, №UA100010/2017/00247, №UA100010/2017/00133).

При розрахунку судового збору за подання касаційної скарги суд виходить з такої формули: 200% х (ціна позову х 1,5% + 1600грн. х 6).

При цьому, загальна оспорювана сума (ціна позову) у справі становить різницю показників митної вартості товару, визначених митним органом та позивачем.

Утім, зі змісту оскаржуваних судових рішень та касаційної скарги неможливо встановити показники митної вартості товарів у гривневому еквіваленті згідно з декларацією позивача, а також згідно з рішенням податкового органу про коригування митної вартості товару, що позбавляє суд можливості визначити ціну позову у справі та, відповідно, обчислити судовий збір за подання касаційної скарги.

Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: ";101;


код клієнта за ЄДРПОУ; судовий збір за позовом
у справі №
, Верховний Суд".

Згідно з частиною другою статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, частиною першою якої передбачено залишення позовної заяви без руху із зазначенням її недоліків, способу та строку для їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи викладене, касаційну скаргу необхідно залишити без руху, встановивши строк, протягом якого скаржник має усунути вказані недоліки та надати суду касаційної інстанції:

докази, які б підтверджували ціну позову у справі, а саме: показники митної вартості товарів у гривневому еквіваленті згідно з митною декларацією позивача, а також згідно з рішенням податкового органу про коригування митної вартості товару;

документ про сплату судового збору за подання касаційної скарги у встановленому законом порядку та розмірі.

Керуючись статтею 332 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В :

1. Касаційну скаргу Київської міської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2018 у справі №826/11710/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Форт-Лайф Україна" до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень та карток відмови - залишити без руху.

2. Встановити скаржнику строк для усунення недоліків касаційної скарги у десять днів з дня вручення копії ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

3. Направити скаржнику копію ухвали про залишення касаційної скарги без руху для виконання.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Верховного Суду Т.М.Шипуліна

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення11.06.2018
Оприлюднено15.06.2018
Номер документу74671375
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11710/17

Постанова від 16.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 24.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Рішення від 01.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні