Ухвала
від 26.07.2018 по справі 826/11710/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

26 липня 2018 року

Київ

справа №826/11710/17

касаційне провадження №К/9901/50873/18

Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Шипуліної Т.М. розглянув матеріали касаційної скарги Київської міської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2018 у справі №826/11710/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Форт-Лайф Україна" до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень та карток відмови,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Форт-Лайф Україна" у вересні 2017 року звернулося до адміністративного суду з позовом до Київської міської митниці ДФС, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про коригування митної вартості товарів №UA100010/2017/000102/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA100010/2017/00253;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про коригування митної вартості товарів UA100010/2017/000075/2 від 19.04.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення UA100010/2017/00129;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про коригування митної вартості товарів № UA100010/2017/000096/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA100010/2017/00246;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про коригування митної вартості товарів № UА100010/2017/000101/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про коригування митної вартості товарів № UА100010/2017/000101/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA100010/2017/00251;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний" про коригування митної вартості товарів № UA100010/2017/000097/1 від 31.08.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA100010/2017/00247;

- визнати протиправним та скасувати рішення Київської міської митниці ДФС, прийняте в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про коригування митної вартості товарів UA100010/2017/000074/2 від 20.04.2017;

- визнати протиправною та скасувати картку Київської міської митниці ДФС, складену в особі структурного підрозділу митного посту "Західний", про відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення UA100010/2017/00133.

Окружний адміністративний м. Києва рішенням від 01.02.2018 позовні вимоги задовольнив.

Київський апеляційний адміністративний суд постановою від 24.04.2018 залишив рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 без змін.

Київська міська митниця ДФС звернулася 15.05.2018 до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2018.

Верховний Суд ухвалою від 11.06.2018 зазначену касаційну скаргу залишив без руху, у зв'язку з невиконанням вимог частини четвертої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з наданням доказів, які б підтверджували ціну позову, документу про сплату судового збору, та встановив скаржнику строк для усунення недоліків у десять днів з дня вручення копії ухвали.

На виконання вимог ухвали від 11.06.2018 скаржником на адресу суду касаційної інстанції надіслано клопотання про усунення недоліків касаційної скарги з доказами ціни позову (розрахунком коригування митної вартості товарів).

У вказаному клопотанні скаржник наголошує, на тому що спір у справі №826/11710/17 має виключно немайновий характер, а також не погоджується з позицією суду щодо визнання позовних вимог про скасування рішень про коригування митної вартості товарів майновими.

Суд касаційної інстанції вважає позицію відповідача щодо визначення спору у справі №826/11710/17 немайнового характеру необґрунтованою. При цьому керується таким.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, чинній на момент звернення до суду з касаційною скаргою) юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 у справі Щокін проти України вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, є майновою.

Таким чином, заявлені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Отже, заявлені вимоги про скасування рішень про коригування митної вартості товарів є вимогами майнового характеру.

На момент постановлення цієї ухвали вимоги ухвали від 11.06.2018 про залишення касаційної скарги без руху щодо надання документу про сплату судового збору не виконано.

Згідно з частиною другою статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, пунктом 1 частини четвертої якої передбачено повернення позовної заяви, якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не усунуто у встановлений судом строк.

Враховуючи викладене, касаційна скарга підлягає поверненню.

У Х В А Л И В :

1. Касаційну скаргу Київської міської митниці ДФС на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 01.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2018 у справі №826/11710/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Форт-Лайф Україна" до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішень та карток відмови - повернути.

2. Надіслати копію ухвали про повернення касаційної скарги учасникам справи, а касаційну скаргу з доданими до неї матеріалами - скаржнику.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Верховного Суду Т.М.Шипуліна

Дата ухвалення рішення26.07.2018
Оприлюднено02.08.2018
Номер документу75631202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11710/17

Постанова від 16.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 24.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Рішення від 01.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні