КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/13659/17
УХВАЛА
31 липня 2018 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Літвіна Н.М., перевіривши апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 червня 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Євротрансбуд до Державної фіскальної служби України, за участю третьої особи - приватного акціонерного товариства Трест Київміськбуд-2 про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В :
Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 червня 2018 року адміністративний позов задоволено повністю.
На вказане рішення суду відповідачем - Державною фіскальною службою України, подано апеляційну скаргу.
Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам ст. 55 КАС України та п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України від 03 жовтня 2017 року, норми якого були чинними на час подачі апеляційної скарги, з наступних підстав.
Пунктом 1 ч. 5 ст. 296 КАС України передбачено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
В порушення вимог зазначеної статті КАС України скаржником до апеляційної скарги не додано вказаний документ.
При цьому, апелянт звертається до суду з клопотанням про звільнення від сплати судового збору, яке мотивовано відсутністю коштів, призначених на цю мету.
Перевіривши доводи клопотання, суддя-доповідач не вбачає підстав для його задоволення, виходячи з наступного.
Частиною 1 ст. 133 КАС України передбачено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Частиною 1 ст. 8 Закону № 3674-VI передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:
1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або
2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або
3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.
В силу частини 2 цієї норми, суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Втім, наведені у ч. 1 ст. 8 Закону № 3674-VI підстави не звільняють від сплати судового збору суб'єкта владних повноважень у спірних правовідносинах.
Звертаючись до суду з клопотанням про звільнення від сплати судового збору відповідач не надав суду доказів, що його майновий стан унеможливлює сплату судового збору.
Враховуючи наведене, клопотання задоволенню не підлягає.
Відповідно до п.п. 2 п. 3 ст. 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI Про судовий збір (у редакції чинній на момент подання апеляційної скарги) за подання апеляційної скарги на рішення суду сплачується судовий збір - 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
З матеріалів справи вбачається, що позивач звернувся до суду з позовом до Державної фіскальної служби України про: визнання протиправними дій щодо відмови у реєстрації розрахунків коригування від 02 серпня 2017 року та 26 вересня 2017 року до податкової накладної № 26 від 31 липня 2014 року; зобов'язання здійснити дії по реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунків коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 02 серпня 2017 року та № 1 від 26 вересня 2017 року до податкової накладної № 26 від 31 липня 2014 року.
Станом на час звернення позивача з адміністративним позовом, ставки судового збору за подання юридичною особою адміністративного позову немайнового характеру встановлювались у розмірі - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Таким чином, судовий збір за подання апеляційної скарги на оскаржуване рішення повинен становити 2400 грн. (1600 грн. * 1,5 (150 %)).
Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - 34312206081055.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 55 КАС України, сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.
Згідно з ч. 3 ст. 55 КАС України, юридична особа, суб'єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 59 КАС України повноваження представників сторін та інших учасників справи мають бути підтверджені такими документами: довіреністю фізичної або юридичної особи.
Частиною 6 ст. 59 КАС України, передбачено, що оригінали документів, зазначених у цій статті, копії з них, засвідчені суддею, або копії з них, засвідчені у визначеному законом порядку, приєднуються до матеріалів справи.
Згідно з ч. 8 ст. 59 КАС України, у разі подання представником до суду заяви, скарги, клопотання він додає довіреність або інший документ, що посвідчує його повноваження, якщо в справі немає підтвердження такого повноваження на момент подання відповідності заяви, скарги, клопотання.
Таким чином, сторона у справі має право на звернення до суду із апеляційною скаргою через представника лише на підставі документу, що посвідчує його повноваження у визначеному законом порядку.
Із змісту апеляційної скарги вбачається, що вона підписана і подана представником відповідача за довіреністю Безсмертною М.В.
До матеріалів апеляційної скарги додано копію довіреності від 28 березня 2018 року № 99-99-11-17/26/7. Водночас, зазначена копія не засвідчена належним чином.
Станом на момент звернення відповідача до суду з апеляційною скаргою є чинною Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 Деякі питання документування управлінської діяльності .
Відповідно до п. 72 та п. 73 даної Інструкції, напис про засвідчення паперової копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) установи. На копіях вихідних документів у паперовій формі зазначається дата підписання документа та його реєстраційний індекс, посада особи, яка засвідчила копію, її особистий підпис, дата засвідчення та відбиток печатки служби діловодства.
Проте, копія довіреності представника відповідача не містить: посади особи, яка засвідчила копію, її особистий підпис та дату засвідчення копії.
У зв'язку з викладеним вважаю необхідним апеляційну скаргу відповідача залишити без руху та запропонувати усунути вказаний недолік апеляційної скарги шляхом надання до суду апеляційної інстанції: документу про сплату судового збору та належним чином засвідченого документу, який надає право представнику апелянта на підписаннята подання апеляційної скарги.
У відповідності до ч. 2 ст. 298 КАС України від 03 жовтня 2017 року, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених ст. 296 цього Кодексу, застосовуються положення ст. 169 цього Кодексу, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення копії даної ухвали.
Керуючись ст. ст. 133,169, 298, 325, 328 КАС України, суддя, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України про звільнення від сплати судового збору - відмовити.
Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 червня 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Євротрансбуд до Державної фіскальної служби України, за участю третьої особи - приватного акціонерного товариства Трест Київміськбуд-2 про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, - залишити без руху.
Встановити апелянту строк для усунення вказаного недоліку - п'ять днів з дня отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.
Суддя Н.М. Літвіна
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2018 |
Оприлюднено | 02.08.2018 |
Номер документу | 75630580 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Пилипенко Олена Євгеніївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Пилипенко Олена Євгеніївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Пилипенко Олена Євгеніївна
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Літвіна Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні