ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 липня 2018 року ЛуцькСправа № 803/950/18
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Сороки Ю.Ю.,
при секретарі судового засідання Шопік М.М.,
за участю представників позивача Сороки Г.О., Губар Н.В.,
представника відповідача Нівчика А.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Метал Транс" до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метал Транс" звернулося з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0001421409 від 23.02.2018.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ГУ ДФС у Волинській області, відповідно до ст.75 п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового Кодексу України, проведено позапланову виїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Метал Транс" з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині повноти декларування та сплати до бюджету податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки за період 2015-2017 роки, за результатами якої складено акт перевірки від 05.02.2018 за №1837/03-20-14-09/37598021, що містить висновок податкового органу про те, що позивачем порушено п.п.266.1.1, п.266.1, п.п.2.1 п.266.2, п.п.266.3.1 п.266.3 ст.266 Податкового Кодексу України, в результаті чого ТзОВ "Метал Транс" занижено податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в періоді що перевірявся на загальну суму 725 342, 67 грн., у тому числі за 2016 рік на суму 48 529, 23 грн., за 2017 рік на суму 676 813, 44 грн.
На підставі висновків акту перевірки від 05.02.2018 за №1837/03-20-14-09/37598021 Головним управлінням ДФС у Волинській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 23.02.2018 року за №0001421409, яким позивачу збільшено загальну суму грошового зобов'язання з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 906 678, 34 грн., в тому числі за основним платежем 725 342, 67 грн. та штрафними санкціями 181 335, 67 грн.
Позивач, із зазначеним податковим повідомленням-рішенням не погоджується, вважає його необгрунтованим та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Звертає увагу суду на те, що доводи податкового органу про те, що норма підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України розповсюджується лише на промислові підприємства та не розповсюджується на інших платників податків, у т.ч. тих, які здійснюють підприємницьку діяльність, не відповідають нормам податкового законодавства України, оскільки об'єктом оподаткування є об'єкт нерухомості, а не суб'єкт, як власник такої нерухомості. А тому, при визначенні бази оподаткування визначальними ознаками в даному випадку є саме ознаки нерухомості, а не ознаки її власника.
Крім того, зазначає, що норма пп. є п.266.2.2 ст.266 ПК України в порушення основоположного принципу єдиного підходу до встановлення податків і зборів, передбаченого пп.4.1.11 п.4.1ст.4 Податкового кодексу України, і принципу нейтральності оподаткування, встановленого у пп.4.1.8 п.4.1ст.4 Податкового кодексу України не містить жодних виключень, обмежень чи застережень щодо включення будівель промисловості, що належать на праві приватної власності суб'єктам господарювання, до об'єктів, які не оподатковуються.
У зв'язку з чим, вважає, що належні ТзОВ "Метал Транс" будівлі промисловості не є об'єктом оподаткування в силу імперативних приписів закону, а відтак податок на нерухоме майно на них не повинен нараховуватися. А тому, просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0001421409 від 23.02.2018
Представник відповідача у відзиві на адміністративний позов від 15.06.2018 позовних вимог не визнав, вважаючи правомірними висновки контролюючого органу, зроблені при проведенні перевірки. При цьому зазначив, що в розумінні пп."є" пп.266.2.2 п.266.2 ст.266 ПК України не є об'єктами оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки промислові будівлі та складські приміщення, які належать промисловим підприємствам. Проте, якщо промислова будівля або складське приміщення належить не промисловому підприємству, то в такому випадку будівля (приміщення) є об'єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та податок повинен нараховуватись та сплачуватись на загальних підставах, відповідно до норм чинного законодавства. Враховуючи те, що TOB "Метал Транс" фактично не є промисловим підприємством, не здійснює промислову діяльність, так-як основний вид діяльності надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна - КВЕД 68.20, який відповідно до ДК 009:2010 відноситься до секцій L "Операції з нерухомим майном", норма пп."є" пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПК України не застосовується до об'єктів нерухомості, які перебувають у власності TзOB "Метал Транс". Отже, оскаржуване податкове повідомлення-рішення винесено правомірно, у зв'язку з чим у задоволенні позовних вимог позивача слід відмовити повністю.
У відповіді на відзив від 09.07.2018 представник позивача вважає позицію контролюючого органу про те, що TзOB "Метал Транс" не є промисловим підприємством помилковою. TзOB "Метал Транс" є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки. Крім того, TзOB "Метал Транс" повністю підпадає під класифікацію промислового підприємства, оскільки згідно з реєстраційними даними здійснює такі види діяльності, як виробництво машин і устаткування для сільського та лісового господарства; виробництво автотранспортних засобів; оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням; неспеціалізована оптова торгівля; інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна(основний).
В свою чергу, відповідно до класифікатора ДК 009:2010 такі види діяльності, як виробництво машин і устаткування для сільського та лісового господарства та виробництво автотранспортних засобів, відносяться до сектора С "Переробна промисловість". Тобто, TзOB "Метал Транс" є промисловим підприємством.
Таким чином, у даній справі наявні дві обов'язкові умови, необхідні для застосування пп."є" пп.266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України щодо оподаткування об'єктів нерухомості, відмінних від земельної ділянки, а саме: наявність будівель промисловості (оскільки всі приміщення TзOB "Метал Транс" є промисловими складами та виробничими корпусами) та їх перебування у власності промислових підприємств.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 31.05.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено судовий розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання у даній справі на 14:00 15.06.2018.
15.06.2018 у підготовче засідання сторони не з'явилися, у зв'язку з чим його було відкладено на 12.07.2018 о 12:00.
12.07.2018 у підготовчому засіданні оголошено перерву до 16:00 20.07.2018.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 20.07.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 15:00 30.07.2018.
В судовому засіданні 30.07.2018 представники позивача позовні вимоги підтримали з підстав, викладених у позовній заяві та відповіді на відзив, просили суд їх задовольнити повністю.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог позивача повністю.
Заслухавши пояснення представників позивача та представника відповідача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено, що в період з 23.01.2018 по 29.01.2018 працівниками Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області проведена документальна позапланова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Метал Транс" з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині повноти декларування та сплати до бюджету податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки за період 2015-2017 років, за результатами якої складено акт перевірки від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021.
В ході проведення перевірки встановлено порушення позивачем п.п.266.1.1,п.266.1, п.п.266.2.1.п.266.2, п.п.266.3.1 п.266. ст. 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-УІ, із змінами та доповненнями, в результаті чого занижено податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в періоді, що перевірявся, на загальну суму 725 342, 67 грн., в тому числі за 2016 рік на суму 48 529, 23 грн., за 2017 рік на суму 676 813, 44 грн.
Не погоджуючись із вищевказаними порушеннями, позивачем подано заперечення №51/01-283МТ від 09.02.2018 на акт перевірки від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021.
Рішенням від 21.02.2018 №2912/03-20-14-09 "Про розгляд заперечень" Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області повідомлено позивача, що висновки акту перевірки від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021 відповідають вимогам чинного законодавства та підстав для задоволення вимог, викладених у запереченнях немає.
На підставі висновків акту перевірки від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021, Головним управлінням ДФС у Волинській області прийняте податкове повідомлення-рішення від 23.02.2018 року за №0001421409, яким позивачу збільшено загальну суму грошового зобов'язання з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 906 678, 34 грн., в тому числі за основним платежем 725 342, 67 грн. та штрафними санкціями 181 335, 67 грн.
Позивач, не погодившись з прийнятим податковим повідомленням-рішенням від 23.02.2018 року за №0001421409, подав до Державної фіскальної служби України скаргу №51/01-585 від 12.03.2018.
Рішенням ДФС України від 14.05.2018 №16251/6/99-99-11-03-1-25 "Про результати розгляду скарги" податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Волинській області від 23.02.2018 року за №0001421409 - залишено без змін, а скаргу TзOB "Метал Транс" - без задоволення.
Не погоджуючись з вищевказаним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку спірному податковому повідомленню-рішенню від 23.02.2018 року за №0001421409, суд приходить до таких висновків.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування , їх посадові особи зобов'язанні діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правила оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначені, зокрема, ст.266 Податкового кодексу України (далі - ПК України).
Відповідно до п.п.266.1.1. ст.266 ПК України платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
Підпунктом 14.1.129 п.14.1.ст.14 ПК України визначено, що об'єктами нежитлової нерухомості є будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють, зокрема будівлі промислові та склади.
У підпункті 266.2.2 п.266.1 ст.266 ПК України наведено перелік об'єктів нерухомості податок за які не сплачується.
Так, згідно п.п."є" п.п.266.2.2. п.266.2 ст.266 ПК України не віднесено до об'єктів оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств, тощо.
Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року №507, будівлі промисловості (криті будівлі промислового призначення, наприклад, фабрики, майстерні, бойні, пивоварні заводи, складальні підприємства тощо) віднесено до підрозділу "Будівлі нежитлові" група 125 "Будівлі промислові та склади" клас 1251 "Будівлі промисловості".
До будівель промисловості відносяться об'єкти нерухомості, які відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 належать до класу 1251 "Будівлі промисловості", який в свою чергу включає підкласи: 1251.1 - "Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості", 1251.2 - "Будівлі підприємств чорної металургії", 1251.3 - "Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості", 1251.4 - "Будівлі підприємств легкої промисловості", 1251.5 - "Будівлі підприємств харчової промисловості", 1251.6 - "Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості", 1251.7 - "Будівлі підприємств лісової деревообробної та целюлозно-паперової промисловості", 1251.8 - "Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості", 1251.9 - "Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне".
Таким чином, в розумінні вищезазначених норм, не є об'єктами оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки промислові будівлі та складські приміщення, які належать промисловим підприємствам.
Як вбачається з матеріалів справи, зокрема акту перевірки TзOB "Метал Транс" від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021 та відзиву на позовну заяву, на думку ГУ ДФС у Волинській області, позивач помилково вважає, що належні йому будівлі промисловості, а саме: склад приводів У-1, склад будівельних та вогнетривких мастил О, склад ацетиленових та кисневих балонів Р, виробничий корпус№1 (Ж-2), склад мастил та хімікатів Е-1, будівля складу технологічної оснастки А-3 та склад технологічної оснастки С не є об'єктами оподаткування в силу приписів п.п."є" п.п.266.2.2. п.266.2 ст.266 ПК України, оскільки TзOB "Метал Транс" фактично не є промисловим підприємством, не здійснює промислову діяльність, тому що основний вид діяльності TзOB "Метал Транс" - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна - КВЕД 68.20, який відповідно до ДК 009:2010 відноситься до секцій L "Операції з нерухомим майном", а тому норма пп."є" пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПК України не застосовується до об'єктів нерухомості, які перебувають у власності TзOB "Метал Транс".
Поряд з тим, суд не погоджується з позицією податкового органу щодо того, що TзOB "Метал Транс" не являється промисловим підприємством та не здійснює промислову діяльність, виходячи з наступного.
Відповідно до Національного класифікатора України ДК 009:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року №457, економічна діяльність - процес виробництва продукції (товарів і послуг), який здійснюють з використанням певних ресурсів: сировини, матеріалів, устаткування, робочої сили, технологічних процесів тощо. Економічну діяльність характеризують витрати на виробництво, процес виробництва та випуск продукції.
Класифікація видів економічної діяльності (КВЕД) є складовою ДК 009:2010, згідно із яким процес промислового виробництва - це процес перероблення (механічного, хімічного, ручного тощо), який використовують для виготовлення нової продукції (споживчих товарів, напівфабрикатів чи засобів виробництва), оброблення товарів, які були у використанні, надання промислових послуг і який класифікують у секціях В "Добувна промисловість і розроблення кар'єрів", С "Переробна промисловість", D "Постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря", Е "Водопостачання; каналізація, поводження з відходами" F "Будівництво".
З метою застосування норм пп."є' пп.266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України, промисловими вважаються підприємства, які відповідно до ДК 009:2010 відносяться до вищеперерахованих секцій.
Судом встановлено, що 22.03.2011 TзOB "Метал Транс" зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та з 22.03.2011 перебуває на обліку у Ковельській ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.
З наявного в матеріалах справи Статуту TзOB "Метал Транс" від 02.02.2017, а саме п.5.2 вбачається, що предметом діяльності Товариства є, зокрема, виробництво та реалізація сільськогосподарської техніки і запасних частин до неї та іншої техніки, виробництво та реалізація товарів народного вжитку та нестандартизованого обладнання, розробка і впровадження у виробництво нових машин для механізації виробничих і транспортних процесів у сільському господарстві, здійснення оптової торгівлі сільськогосподарською технікою, виробництво та реалізація транспортних засобів, надання різноманітних послуг фізичним та юридичним особам (промислово-виробничих, будівельних, ремонтних, конструкторсько-технологічних, проектно-кошторисних та інших), в т.ч. по схову та охороні майна, виконання пуско-налагоджувальних робіт, профілактичних випробувань електрообладнання та засобів захисту згідно з вимогами ПУЕ, виробництво і реалізація продуктів харчування, здійснення операцій з нерухомим і рухомим майном тощо.
Згідно з реєстраційними даними TзOB "Метал Транс" здійснює такі види діяльності: 28.30 Виробництво машин і устаткування для сільського та лісового господарства; 29.10 Виробництво автотранспортних засобів; 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний).
Як встановлено судом, крім основного виду діяльності - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, відповідно до Національного класифікатора України ДК 009:2010 TзOB "Метал Транс" здійснює діяльність по КВЕД 28.30 - Виробництво машин і устаткування для сільського та лісового господарства та 29.10 - Виробництво автотранспортних засобів, які, в свою чергу, відносяться до секції С "Переробна промисловість", що дає підстави вважати підприємство промисловим.
Таким чином, оскільки TзOB "Метал Транс" згідно Національного класифікатора України ДК 009:2010 здійснює діяльність, зокрема, щодо виробництва машин і устаткування для сільського та лісового господарства, виробництва автотранспортних засобів, яка за своєю класифікацією відноситься до секції С "Переробна промисловість", суд погоджується з позицією позивача, що TзOB "Метал Транс" є промисловим підприємством.
Крім того, суд звертає увагу на те, що ГУ ДФС у Волинській області неодноразово, як в акті перевірки TзOB "Метал Транс" від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021 так і у відзиві на позовну заяву акцентувало увагу суду на тому, що з метою застосування норм пп."є' пп.266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України, промисловими вважаються підприємства, які відповідно до ДК 009:2010 класифікуються у секціях В "Добувна промисловість і розроблення кар'єрів", С "Переробна промисловість", D "Постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря", Е "Водопостачання; каналізація, поводження з відходами" та F "Будівництво".
З огляду на те, що діяльність TзOB "Метал Транс", згідно Національного класифікатора України ДК 009:2010, класифікується у секції С "Переробна промисловість", що на думку суду, є беззаперечною умовою визнання підприємства промисловим.
Суд вважає висновок контролюючого органу, в акті перевірки від 05.02.2018 №1837/03-20-14-09/37598021 про те, що TзOB "Метал Транс" не відноситься до промислових підприємств протиправним та таким, що зроблений без урахування всіх обставин у справі.
З урахуванням вищевказаних видів діяльності позивача, згідно Національного класифікатора України ДК 009:2010, промислові об'єкти нерухомості TзOB "Метал Транс", зокрема склад приводів У-1, склад будівельних та вогнетривких мастил О, склад ацетиленових та кисневих балонів Р, виробничий корпус№1 (Ж-2), склад мастил та хімікатів Е-1, будівля складу технологічної оснастки А-3 та склад технологічної оснастки С не є об'єктами оподаткування з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на загальних підставах.
Таким чином, в даній адміністративній справі наявні дві обов'язкові умови, необхідні для застосування пп."є" 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України щодо оподаткування об'єктів нерухомості, відмінних від земельної ділянки TзOB "Метал транс", а саме: наявність будівель промисловості, зокрема склад приводів У-1, склад будівельних та вогнетривких мастил О, склад ацетиленових та кисневих балонів Р, виробничий корпус№1 (Ж-2), склад мастил та хімікатів Е-1, будівля складу технологічної оснастки А-3 та склад технологічної оснастки С та їх перебування у власності промислового підприємства.
Дана правова позиція викладена у постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 15.05.2018 у справі №806/2461/17, у якій Верховний Суд зробив висновок про те, що застосування пункту "є" підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України можливе у разі дотримання вищезазначених двох обов'язкових умов.
Згідно положень частини 2 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.
Такий підхід узгоджується з практикою Європейського Суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі "Компанія "Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції" Суд визначив, що "…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління.".
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною першою, другою статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Частиною першою, другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування правомірності прийняття податкового повідомлення-рішення від 23.02.2018 за №0001421409, яким позивачу збільшено загальну суму грошового зобов'язання з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 906 678, 34 грн., в тому числі за основним платежем 725 342, 67 грн. та штрафними санкціями 181 335, 67 грн., тому суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення.
Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Волинської області судові витрати у вигляді судового збору в розмірі 13 600 гривень 18 копійок, сплачені згідно платіжного доручення від 25.05.2018 року №316. (а.с.2)
Керуючись статтями 241-246, 250, п.п.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області №0001421409 від 23.02.2018 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Метал Транс" судовий збір в розмірі 13 600 гривень 18 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його складення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Метал Транс": код 37598021, адреса:45000, Волинська область, місто Ковель, вулиця Варшавська,1
Відповідач: Головне управління Державної фіскальної служби у Волинської області, код ЄДРПОУ 39400859, адреса: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4.
Суддя Ю.Ю. Сорока
Повний текст судового рішення складений 03.08.2018.
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2018 |
Оприлюднено | 05.08.2018 |
Номер документу | 75664685 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Сорока Юрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні