Постанова
від 01.08.2018 по справі 818/448/18
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Головуючий І інстанції : Прилипчук О.А.

01 серпня 2018 р. м. ХарківСправа № 818/448/18 Харківський апеляційний адміністративний суд

у складі колегії:

головуючого судді: Перцової Т.С.

суддів: Жигилія С.П. , Курило Л.В.

за участю секретаря судового засідання Ващук Ю.О.

представника відповідача - Черпітяк О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області на рішення Сумського окружного адміністративного суду (м.Суми) від 23.05.2018, повний текст складено 30.05.18) по справі № 818/448/18

за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області

до Виконавчого комітету Сумської міської ради третя особа Приватне підприємство "Лагуна-С"

про скасування реєстраційної дії змін до установчих документів юридичної особи,

ВСТАНОВИВ

Головне управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області (далі по тексту - ГУ ДФС у Вінницькій області, позивач) звернулось до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі по тексту - виконком СМР, відповідач), третя особа - Приватне підприємство "Лагуна-С" (далі по тексту - ПП "Лагуна-С"), в якому просило суд скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 16.06.2017 №16321050010005108 щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни місцезнаходження ПП "Лагуна-С" (код ЄДРПОУ 31651632).

Позивач вважає, що відомості, внесені до Єдиного державного реєстру щодо місцезнаходження ПП "Лагуна-С", є недостовірними, оскільки при виході за юридичною адресою ПП "Лагуна-С" підприємство відсутнє, що ускладнює проведення податкового контролю.

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 23.05.2018 по справі № 818/448/18 у задоволенні адміністративного позову Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа - ПП "Лагуна-С" про скасування реєстраційної дії змін до установчих документів юридичної особи - відмовлено.

Позивач, не погодившись із вказаним рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушенням судом норм матеріального права, невідповідність висновків, викладених у рішенні суду, обставинам справи, просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення Сумського окружного адміністративного суду від 23.05.2018 по справі № 818/448/18, ухвалити прийняти нове рішення, яким задовольнити позов повністю. Вважає, що у випадку, якщо контролюючим органом встановлено недостовірні відомості, що занесені до ЄДР, керуючись п. 67.2 ст. 67 ПК України, в установленому законом порядку, дані органи мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Представник позивача в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримав з підстав та мотивів, викладених в останній, просив суд апеляційної інстанції їх задовольнити.

Представники відповідача та третьої особи в судове засідання не прибули, відповідач та третя особа про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

У відповідності до ч.2 ст.313 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

З огляду на наведену норму, беручи до уваги, що відповідач та третя особа належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, колегія суддів вважає за можливе розглянути адміністративну справу без участі представників відповідача та третьої особи.

Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з огляду на таке.

Судом першої інстанції встановлено, що 16.06.2017 державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" ОСОБА_2 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис №16321050010005108 щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни місцезнаходження ПП "Лагуна-С" (а.с. 19) .

12.12.2017 позивачем складено акт про відсутність ПП "Лагуна-С" за місцем реєстрації юридичної особи (а.с. 12).

12.12.2017 Головним управлінням Державної фіскальної служби у Вінницькій області направлено запит на адресу ТОВ "Кряж" щодо надання інформації про оренду приміщення ПП "Лагуна-С" (а.с. 13).

12.12.2017 ТОВ "Кряж" надано відповідь, за змістом якої за адресою : м.Вінниця, вул. Максимовича,4 знаходиться адміністративна будівля ТОВ "Кряж", та ПП "Лагуна-С" за даною адресою не значиться (а.с. 14).

Враховуючи встановлену Вінницьким управлінням ГУ ДФС у Вінницькій області відсутність ПП "Лагуна-С" за місцем реєстрації юридичної особи, ГУ ДФС у Вінницькій області подано адміністративний позов до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа - ПП "Лагуна-С" про скасування реєстраційної дії змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни місцезнаходження ПП Лагуна-С .

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позовних вимог, зазначив, що Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців не передбачено такого повноваження державного реєстратора, як перевірка фактичного місцезнаходження юридичної особи за її юридичною адресою, так само Закон не передбачає права чи обов'язку державного реєстратора при встановленні податковим органом факту незнаходження підприємства за юридичною адресою, відповідно при зміні ним адреси, скасовувати попередні реєстраційні дії.

Крім того, суд наголосив, що позивачем не наведено норму чинного законодавства, якою передбачено підстави для скасування запису щодо державної реєстрації змін до установчих документів у зв'язку із зазначенням недостовірних відомостей.

Колегія суддів не погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції, оскільки останні зроблені при неправильному застосуванні норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, з наступних підстав.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 09 січня 2018 року, до ЄДР внесений запис 16 червня 2017 року № 16321050010005108, відповідно до якого внесені зміни до установчих документів ПП Лагуна-С (код ЄДРПОУ 31651632), які стосуються зміни місцезнаходження підприємства. Проведена державна реєстрація зміни місцезнаходження на Вінницьку обл., м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.4, офіс 415, в зв'язку з чим реєстраційну справу ПП Лагуна-С передано до Виконавчого комітету Вінницької міської ради.

Вінницьким управлінням ГУ ДФС у Вінницькій області в зв'язку з необхідністю вручити ПП Лагуна-С вимогу про сплату боргу з єдиного соціального внеску №Ю-4501-17 від 11.12.2017 та повідомлення про запрошення платника податків до ГУ ДФС у Вінницькій області з питання своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків, здійснено перевірку фактичного місця ведення діяльності здійснено вихід за місцезнаходженням підприємства.

При виході за юридичною адресою : Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.4, офіс 415 ПП Лагуна-С було складено акт №24/17 від 12.12.2017 про відсутність ПП Лагуна-С за місцем реєстрації юридичної особи і неможливість вручення вимоги про сплату боргу з єдиного соціального внеску та повідомлення про запрошення платника податків до ГУ ДФС у Вінницькій області.

З метою встановлення фактичного місцезнаходження ПП Лагуна-С Вінницьким управлінням ГУ ДФС у Вінницькій області до ТОВ Кряж (власник адміністративної будівлі за адресою : Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.4, офіс 415) направлено запит №5392/10/02-32- 50-03 від 12.12.2017 та отримано відповідь №295 від 12.12.2017 про те, що ПП Лагуна-С за даною адресою не значиться і договорів оренди офісних приміщень дане підприємство не укладало.

19.12.2018 направлено лист №1072/02-32-50 до управління ВОВЕЗ ОУ ГУ ДФС у Вінницькій області з проханням дати доручення для здійснення виходу за юридичною адресою платника для встановлення фактичної адреси місцезнаходження та запрошення керівника ПП Лагуна-С до Вінницького управління ГУ ДФС у Вінницькій області.

Управління ВОВЕЗ ОУ ГУ ДФС у Вінницькій області листом №1321/21-04-02 від 26.12.2007 повідомило про те, що під час відпрацювання ПП Лагуна-С 22.12.2017 року о 14.00 годині було здійснено вихід за юридичною адресою м. Вінниця, вул. Максимовича, буд. 4 (офіс) 415, в результаті чого встановлено, що за даною адресою знаходиться адміністративна будівля ТОВ Кряж , посадовими особами ТОВ Кряж було повідомлено про те, що вони не надавали ПП Лагуна-С офісних приміщень в оренду.

Відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Правові відносин, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців визначено положеннями Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 15 травня 2003 року № 755-ІV (далі по тексту - Закон №755-ІV) відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону №755-ІV визначено поняття державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, яке полягає в офіційному визнанні шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Згідно з частиною 1 статті 7 Закону №755-ІV єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до частини 2 статті 9 Закону №755-ІV в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про місцезнаходження юридичної особи.

Положеннями частини 6 статті 13 Закону №755-ІV передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру, зокрема, таких відомостей:

дата та номер запису про взяття на облік як платника податків та зборів, назва та ідентифікаційний код органу державної фіскальної служби, в якому юридична особа, її відокремлений підрозділ, відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництво, філія іноземної благодійної організації та фізична особа - підприємець перебуває на обліку, - у день отримання відомостей про скасування державної реєстрації їх припинення, а також у день взяття на облік органом державної фіскальної служби - у разі зміни їх місцезнаходження;

дата взяття на облік як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, назва та ідентифікаційний код органу державної фіскальної служби, в якому юридична особа, її відокремлений підрозділ, відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництво, філія іноземної благодійної організації та фізична особа - підприємець перебуває на обліку, реєстраційний номер платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - у день взяття на облік органом державної фіскальної служби - у разі зміни їх місцезнаходження.

За приписами частини 3 статті 29 Закону №755-ІV реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи - підприємця: щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи - підприємця - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

Суб'єкт державної реєстрації, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення реєстрації, відповідному суб'єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Положеннями частини 4 статті 17 Закону №755-ІV встановлено перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.

Таким чином, державний реєстратор вносить дані до Єдиного державного реєстру щодо зміни місцезнаходження, а реєстраційну справу передає державному реєстратору за новим місцезнаходження суб'єкта підприємницької діяльності.

Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, серед іншого, включає: перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (пп.5, 6 та 8 ч.2 ст.25 Закону №755-ІV).

За змістом частини 1 статті 27 Закону №755-ІV підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі.

Згідно з частиною 4 статті 35 Закону №755-ІV особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, що подаються для державної реєстрації, завідомо неправдивих відомостей, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, встановлену законом.

Як вбачається із матеріалів справи, на підставі неправдивих даних щодо місцезнаходження ПП Лагуна-С проведено внесення змін до установчих документів та державна реєстрація ПП Лагуна-С за адресою: Вінницька обл., м.Вінниця, вул.Максимовича, буд.4, офіс 415, що не відповідає нормам Цивільного кодексу України, Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців .

ГУ ДФС у Вінницькій області позбавлена можливості виконати свої функції стосовно належного обліку зазначеного підприємства, контрольно-перевірочної роботи, оскільки відомостей про фактичну адресу підприємством до контролюючих органів не надавалось.

Колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції, що Закон №755-ІV не передбачає такого повноваження державного реєстратора як перевірка фактичного місця знаходження юридичної особи за її юридичною адресою. Це дає підстави стверджувати про відсутність порушень із боку державного реєстратора при проведенні державної реєстрації змін до установчих документів ПП Лагуна-С .

Згідно зі статтею 10 Закону №755-ІV якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не внесені до нього, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.

Разом з цим, державним реєстратором внесено до Державного реєстру запис, який фактично не відповідає дійсності, а тому, відповідно до положень статті 10 Закону Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців , відомості, що містяться в державному реєстрі, є недостовірними.

Відповідно до підпункту 19-1.1.45 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України - контролюючі органи звергаються до суду у випадках, передбачених законодавством.

Контролюючі органи, серед інших функцій, повинні забезпечувати достовірність та повноту обліку платників податків та платників єдиного внеску, суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням (підпункт 19-1.1.8 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України).

Підпунктом 20.1.2. пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, зокрема, право податкового органу для здійснення функцій, визначених законом, отримувати безоплатно від платників податків, у тому числі благодійних та інших неприбуткових організацій, усіх форм власності у порядку, визначеному законодавством, довідки, копії документів, засвідчені підписом платника або його посадовою особою та скріплені печаткою (за наявності), про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки платників податків та іншу інформацію, пов'язану з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів, про дотримання вимог законодавства, здійснення контролю за яким покладено на контролюючі органи, а також фінансову і статистичну звітність у порядку та на підставах, визначених законом.

Пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України надано право контролюючим органам в установленому законом порядку на звернення до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Частина 1 статті 25 Закону №755-ІV закріплює, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться, зокрема, на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо, зокрема, скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі.

У відповідності до пункту 3 частини 3 статті 25 Закону №755-ІV суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті, зокрема, проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).

Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов необґрунтованого висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

У відповідності до п.п.1, 3, 4 ч.1 ст.317 КАС України неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права є підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення.

Враховуючи вищенаведене, рішення Харківського окружного адміністративного суду від 25.01.2018 р. по справі № 820/6031/17 підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови, якою суд апеляційної інстанції задовольняє позов Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області про скасування запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 16.06.2017 №16321050010005108 щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни місцезнаходження ПП "Лагуна-С".

Керуючись ч.4 ст.241, ст.ст.243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 326-329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області задовольнити.

Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 23.05.2018 по справі № 818/448/18 скасувати.

Прийняти нову постанову, якою позов Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа Приватне підприємство "Лагуна-С" про скасування реєстраційної дії змін до установчих документів юридичної особи - задовольнити.

Скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 16.06.2017 № 16321050010005108 щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни місцезнаходження Приватного підприємства "Лагуна-С" (код ЄДРПОУ 31651632).

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду, крім випадків, встановлених ч.5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

.

Головуючий суддя (підпис)Т.С. Перцова Судді (підпис) (підпис) С.П. Жигилій Л.В. Курило Повний текст постанови складено 06.08.2018.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.08.2018
Оприлюднено08.08.2018
Номер документу75729393
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/448/18

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 30.08.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Постанова від 01.08.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Постанова від 01.08.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 19.07.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 19.07.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 03.05.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні