Рішення
від 07.08.2018 по справі 821/865/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2018 р.м. ХерсонСправа № 821/865/18

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Варняка С.О.,

при секретарі: Кальченко-Булановій М.С.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представників відповідача - ОСОБА_2, ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, №0004161205, №0004171205,

встановив:

Звернувшись до суду, позивач посилається на те, що на підставі наказу Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області від 22.11.2017 року № 1100 проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" з питань повноти обчислення податкових зобов'язані та своєчасності внесення до бюджету земельного податку за земельні ділянки на території Херсонської міської ради та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, розташовані на території Комишанської селищної ради, за період з 01.01.2015 по 30.11.2017, за результатами якої складено акт від 28.12.2017 року № 28/21-22-12- 05/22746763 та зроблено висновок про порушення вимог:

1. п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України, у зв'язку з неподанням до контролюючого органу податкових декларацій з плати за землю за 2015- 2017 роки щодо земельної ділянки площею 1,82 га, яка розташована на території Херсонської міської ради;

2. п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України, у зв'язку з не нарахуванням та не сплатою податкових зобов'язань зі сплати земельного податку за земельну ділянку площею 1,82 га, яка розташована на території Херсонської міської ради за період з 01.01.2015 по 30.11.2017 року на загальну суму 191 296, 37 грн.;

3. п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст.288 Податкового кодексу України, у зв'язку з заниженням розміру податкових зобов'язань зі сплати орендної плати за землю у період з 01.01.2016 по 30.11.2017 року на загальну суму 66350, 79 грн.

За наслідками складеного акту перевірки були винесені податкові повідомлення - рішення від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3.

ТОВ "ЮТК" вважає, що податкові повідомлення-рішення від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3, прийняті ГУ ДФС у Херсонській області суперечать вимогам законодавства України та підлягають скасуванню, оскільки висновки зроблені в акті перевірки, на підставі якого прийняті спірні податкові повідомлення-рішення є необґрунтованими з огляду на наступне.

Щодо несплати земельного податку за земельну ділянку площею 1,82 га, яка знаходиться за адресою: м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км, для будівництва комплексу пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу по Миколаївському шосе 5 км позивач зазначає, що 12.10.2011 р. ТОВ "ЮТК" на підставі договору купівлі-продажу, посвідченого приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу ОСОБА_4 12.10.2011 року за № 2570, здійснило відчуження належного йому на праві приватної власності об'єкта незавершеного будівництва, недобудований комплекс пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу, що розташований за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе 5 км, громадянину ОСОБА_5, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4. Згідно інформації, що міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, право власності на об'єкт незавершеного будівництва, недобудований комплекс пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу, що розташований за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе 5 км, зареєстровано за громадянином ОСОБА_5 17.10.2011 року.

У зв'язку з припиненням права постійного користування земельною ділянкою ще у 2011 році, підстави для подання податкової декларації з плати за землю (земельного податку) за періоді 2015- 2017 роки, щодо земельної ділянки площею 1,82 га, яка знаходиться за адресою: м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км у ТОВ "ЮТК" були відсутні.

Щодо заниження розміру орендної плати за земельну ділянку площею 0,4000 га, яка знаходиться за адресою: Херсонська область, смт. Комишани, 614 км автодороги Ростов - Одеса", під розміщення АЗС європейського типу, яка знаходиться у користуванні ТОВ "ЮТК" на підставі договору оренди земельної ділянки від 06.04.2000 року, укладеному з Комишанською селищною радою, на підставі рішення Комишанської селищної ради від 07.03.2000 року № 28 та зареєстрованому 26.10.2001 року за № 6 в Херсонському міському управлінні земельних ресурсів, зазначає таке.

Протоколом № 4 15/ЮТК - ОСУ загальних зборів учасників ТОВ "ЮТК" від 25 грудня 2015 року, серед іншого, було прийнято рішення про ліквідацію товариства (Орендаря), шляхом приєднання до ТОВ "СК Петроліум".

У зв'язку з чим, ТОВ "ЮТК" звернулось з заявою від 05.01.2016 року про зміну сторони Орендаря в договорі оренди земельної ділянки до Голови Херсонської обласної державної адміністрації.

На сьогоднішній день, лише триває процедура внесення змін до договору оренди земельної ділянки, шляхом укладання додаткової угоди з урахуванням проведеної нормативно грошової оцінки землі, про що зазначено у листі Херсонської обласної Державної адміністрації від 28.09.2017 року №4703/1- 17/39/313.

На даний час додаткова угода до Договору щодо зміни сторони Орендаря та розміру орендної плати з урахуванням нормативно грошової оцінки землі не затверджена у встановленому Законом порядку, при визначені податкових зобов'язань ТОВ "ЮТК" застосовувало розмір орендної плати передбачений Договором оренди від 06.04.2000 року.

Позивач вважає, що спірні податкові повідомлення-рішення від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3, прийняті ГУ ДФС у Херсонській області на підставі акту перевірки, висновки якого є незаконними, необґрунтованими та не відповідають дійсним обставинам, також є незаконними та підлягають скасуванню судом.

Враховуючи вищевикладене, позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3.

Ухвалою суду від 10 травня 2018 року позовну заяву було залишено без руху та встановлено строк для усунення її недоліків.

Позивач вимоги суду виконав, недоліки позову усунув.

Ухвалою суду від 25.05.2018 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі. Призначено судове засідання на 02.07.2018 року.

14.06.2018 року до суду надійшов відзив на адміністративний позов. Відповідач зазначає, що за інформацією, отриманою від Міжрегіонального управління Держгеокадастру у м. Херсоні та АР Крим, земельна ділянка площею 1,82 га по Миколаївському шосе, 5 км знаходиться у користуванні ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" на підставі державного акту на право постійного користування землею від 15.05.2000 № 561. Пунктом 286.1 статті 286 ПКУ передбачено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Щодо земельної ділянки, яка знаходиться на 614 км автошляху Ростов-на-Дону-Одеса площею 0,4000 га під розміщення АЗС Європейського типу (із земель учбово - дослідного господарства "Приозерне"), відповідач зазначає, що позивачем занижено орендну плату за земельну ділянку на загальну суму 66350,79 грн. Посилається на те, підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

- не може бути менше 3 відсотків нормативної грошової оцінки (в редакції з 01.04.2014 по 31.12.2016);

- не може бути менше розміру земельного податку, встановленого на відповідній території (в редакції з 01.01.2017).

До моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ.

Відповідач вважає, що позовні вимоги ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" не підлягають задоволенню.

02.07.2018 оку розгляд справи відкладено на 16.07.2018 року у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді.

16.07.2018 року розгляд справи відкладено на 30.07.2018 року у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді.

Ухвалою суду від 30.07.2018 року замінено неналежного Головне управління ДФС у Херсонській області на Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

30.07.2018 року оголошено перерву в судовому засіданні до 06.08.2018 року.

У судовому засіданні представник позивача наполягала на позовних вимогах, просила суд задовольнити позов.

Представники відповідача у судовому засіданні по суті позову заперечували, просили у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши сторони та дослідивши докази у справі, суд встановив такі обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Южная топливная компания" зареєстровано в Суворовському районному управлінні юстиції у м. Херсоні 23.03.1995 р. № 14991200000000129, взято на облік в Херсонській ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області 05.04.1995 р. як платника податків.

На підставі рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 25.04.2000 р. № 153 ТОВ "Южная топливная компания" отримало державний акт на право постійного користування земельною ділянкою кадастровий номер 65101369002:14:006:0012, що розташована за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе, 5 км, для будівництва комплексу пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу.

На вказаній земельній ділянці позивачем зведено об'єкт незавершеного будівництва - комплекс пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу, та здійснено державну реєстрацію права власності на цей об'єкт, що підтверджується витягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 27.12.2006 р. № 13072883.

12.10.2011 р. ТОВ "ЮТК" на підставі договору купівлі-продажу, посвідченого приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу ОСОБА_4 12.10.2011 року за № 2570, здійснило відчуження належного йому на праві приватної власності об'єкта незавершеного будівництва, недобудований комплекс пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу, що розташований за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе 5 км, громадянину ОСОБА_5, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4.

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно право власності на об'єкт незавершеного будівництва, недобудований комплекс пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу, що розташований за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе, 5 км, зареєстровано за ОСОБА_5 17.10.2011 р.

06.04.2000 року укладений договір оренди земельної ділянки між позивачем та Комишанською селищною радою, на підставі рішення Комишанської селищної ради від 07.03.2000 року № 28 та зареєстрованому 26.10.2001 року за № 6 в Херсонському міському управлінні земельних ресурсів земельну ділянку площею 0,4000 га, яка знаходиться на території Комишанської селищної ради у користуванні ТОВ "ЮТК".

27.12.2017 року контролюючим органом проведено документальну позапланову невиїзну перевірку товариства з обмеженою відповідальністю "Южная топливная компания" з питань повноти обчислення податкових зобов'язань та своєчасності внесення до бюджету земельного податку за земельні ділянки на території Херсонської міської ради та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, розташовані на території Комишанської селищної ради, за період з 01.01.2015 по 30.11.2017.

За результатами перевірки складено акт від 28.12.2017 року № 28/21-2-12-05/22746763.

Перевіркою встановлено, що в порушення вимоги п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 від 02.12.2010 № 2755-VI (із змінами та доповненнями), ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" (код 22746763) не подано до контролюючого органу податкові декларації з плати за землю (земельний податок) за 2015 - 2017 роки за земельну ділянку площею 1,82 га, розташовану на території Херсонської міської ради.

В ході даної перевірки встановлено факт порушення граничних термінів подання додаткових декларацій з плати за землю (земельний податок) за 2015 - 2017 роки.

В порушення п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (з змінами та доповненнями), ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" (код 22746763) не нараховано та не сплачено податкові зобов'язання по земельному податку за земельну ділянку площею 1,82 га, розташовану на території Херсонської міської ради, за період з 01.01.2015 по 30.11.2017 на суму 191296,37 грн., у тому числі по періодам:

за 2015 рік - 68202,68 грн.;

за 2016 рік - 91410,50 грн.;

за 2017 рік (з 01.01.2017 по 30.11.2017) - 31683,19 грн.

В ході даної перевірки проведено донарахування земельного податку за період з 01.01.2015 по 30.11.2017.

В порушення п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" (код 22746763) задекларовано додаткові зобов'язання по орендній платі за землю за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 в розмірі 55236,07 грн. у тому числі по періодам:

за 2016 рік - 28014,92 грн.;

за 2017 рік (за період з 01.01.2017 по 30.11.2017) - 27221,15 грн.,

тим самим занижено розмір податкових зобов'язань по орендній платі за землю у періоді з 01.01.2016 по 30.11.2017 на суму 66350,79 ГРН.. у тому числі по періодам:

за 2016 рік - 33652,13 грн.,

за 2017 рік (з 01.01.2017 по 30.11.2017) - 32698,66 грн.

В ході даної перевірки проведено донарахування орендної плати за землю за період з 01.01.2016 по 30.11.2017.

На підставі акту перевірки від 28.12.2017 року № 28/21-22-12-05/22746763 контролюючим органом винесено податкові повідомлення-рішення від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, № НОМЕР_3.

Вирішуючи спір, суд входить з такого.

Стосовно несплати земельного податку за земельну ділянку площею 1,82 га, яка знаходиться за адресою: м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км., суд зазначає таке.

Приписами ч.ч.1, 2 ст.120 ЗК України передбачено, що у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

У відповідності до ч.1 ст.141 ЗК України підставами припинення права користування земельною ділянкою є набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці.

За змістом ст.ст.269, 270 ПК України платниками земельного податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі, а об'єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

На підставі п.287.1 ст.287 ПК України визначено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

На підставі договору купівлі-продажу від 12.10.2011 р., посвідченого приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу ОСОБА_4, ТОВ "Южная топливная компания" здійснило відчуження належного йому на праві власності об'єкта незавершеного будівництва, недобудованого комплексу пришляхового обслуговування з АЗС європейського типу, що розташований за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе, 5 км, ОСОБА_5

Згідно відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно право власності на вищевказаний об'єкт зареєстровано за ОСОБА_5 17.10.2011 р.

Ці обставини вже були встановлені Херсонським окружним адміністративним судом у справі № 821/1917/16 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Южная топливная компания" до Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії. Постанова суду першої інстанції залишена в силі ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 29.03.2017 року.

Відповідно до ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Незважаючи на відчуження об'єкта незавершеного будівництва, який перебував на земельній ділянці, що знаходилася в постійному користуванні позивача, відповідач протиправно нарахував податкові зобов'язання зі сплати земельного податку за земельну ділянку площею 1,82 га на загальну суму 239120 грн. 46 коп., та протиправно застосував штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 510 (п'ятсот десять) грн. 00 коп.

Тому суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог у частині визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень від 16.01.2018 року №0004161205, за яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем земельний податок з юридичних осіб на загальну суму 239120 (двісті тридцять дев'ять тисяч сто двадцять) гривень 46 копійок; № НОМЕР_1, за яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 510 (п'ятсот десять) гривень 00 копійок за платежем земельний податок з юридичних осіб.

Стосовно заниження розміру орендної плати за земельну ділянку площею 0,4000 га, яка знаходиться на території Комишанської селищної ради, суд зазначає таке.

ТОВ "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" (код 22746763) у 2015 - 2017 роках подало до Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області податкові декларації з плати за землю (орендна плата), в яких з посиланням на договір оренди від 06.04.2000, зареєстрований 26.10.2001 за №6, за ділянку площею 0,4000 га задекларовано податкові зобов'язання:

- за 2015 рік у сумі 23345,77 грн.,

- за 2016 рік у сумі 28014,92 грн.,

- за 2017 рік у сумі 29695,82 грн., у тому числі: з 01.01.2017 по 30.11.2017 - 27221,15 гривень.

Як встановлено у судовому засіданні, позивач у своїх розрахунках виходив з розміру орендної плати, зазначеної у договорі від 06.04.2000, а саме 0,30 грн. за 1 кв.м., з урахуванням індексованої вартості 1 кв. м у місяць.

Однак, суд зазначає, що з 1 січня 2011 року набрав чинності Податковий кодекс України, який відповідно до пункту 1.1 статті 1 регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, і, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Підпунктом 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПКУ орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності (далі - орендна плата) - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (пункт 288.1 статті 288 ПКУ).

Разом з тим, як визначено підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

• не може бути менше 3 відсотків нормативної грошової оцінки (в редакції з 01.04.2014 по 31.12.2016),

• не може бути менше розміру земельного податку, встановленого на відповідній території (в редакції з 01.01.2017).

Тобто, законодавець визначив нижню граничну межу річної суми платежу по орендній платі за земельні ділянки незалежно від того, чи збігається її розмір із визначеним у договорі.

Підсумовуючи наведене, суд дійшов висновку, що з набранням чинності ПК України річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 цього Кодексу та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.

При цьому, виходячи із принципу пріоритетності норм ПК України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у пункті 5.2 статті 5 ПК України, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 цього Кодексу.

Аналогічна правова позиція щодо застосування зазначених норм матеріального права вже була висловлена колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, зокрема, у постановах від 2 грудня 2014 року (справа №21-274а14), 7 квітня 2015 року (справа №21-117а15), 14 квітня 2015 року (справа №21-165а15), 24 квітня 2015 року (справа №131а15), 14 березня 2017 року (справа №21-2246а16), 08 червня 2018 року (справа №818/8102/13-а.).

Таким чином суд приходить до висновку про відмову у задоволені позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 16.01.2018 року № НОМЕР_3.

Оцінка судом обставин справи базується на наданих доказах, їх належності та переконливості, в поєднанні з принципами КАС України.

Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч.ч.1, 2 ст.77 КАС України).

За таких обставин суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог частково.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 10, 14, 72, 77, 90, 241-246, 255 КАС України, суд

вирішив :

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 16.01.2018 року

№0004161205, за яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем земельний податок з юридичних осіб на загальну суму 239120 (двісті тридцять дев'ять тисяч сто двадцять) гривень 46 копійок,

№ НОМЕР_1, за яким застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 510 (п'ятсот десять) гривень 00 копійок за платежем земельний податок з юридичних осіб.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖНАЯ ТОПЛИВНАЯ КОМПАНИЯ" (код ЄДРПОУ 22746763, автодорога Ростов-Одеса 614 км, АЗС, смт. Комишани, м. Херсон, 73000) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, просп. Ушакова, 75, м. Херсон, 73026) судові витрати у сумі 3565 грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 10 серпня 2018 р.

Суддя Варняк С.О.

кат. 8.3.13

Дата ухвалення рішення07.08.2018
Оприлюднено12.08.2018
Номер документу75800189
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 16.01.2018 року № НОМЕР_1, №0004161205, №0004171205

Судовий реєстр по справі —821/865/18

Постанова від 15.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 20.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 26.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 03.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 27.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні