Справа № 604/905/18
Провадження № 2-а/604/46/18
У х в а л а
про передачу справи за підсудністю
20 серпня 2018 року смт. Підволочиськ
Суддя Підволочиського районного суду Тернопільської області Сташків Н.Б., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління Держпраці у Тернопільській області про скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1, від імені та в інтересах якої на підставі довіреності діє ОСОБА_2, звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління Держпраці у Тернопільській області про скасування постанов про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами Управління Держпраці в Тернопільській області, зокрема ТР978/40/АВ/МГ-ФС від 07 серпня 2018 року, ТР978/40/АВ/ЗП-ФС від 07 серпня 2018 року та ТР978/40/АВ/ІП-ФС від 07 серпня 2018 року, посилаючись на те, що акт інспекційного відвідування ТР978/40/АВ, на підставі якого складні постанов, є надуманим, не обґрунтованим і перевірка проведено не всебічно, а її діях ознаки порушень, передбачених ст.. 107 КУП відсутні.
Відповідно до ч. 3 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України від 03.10.2017 року №2147-VIII (КАС України №2147-VIII) провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Згідно п.4 ч.1 ст.171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Згідно п.1 ч.1 ст.19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до ч.1 ст.20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов'язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов'язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.
Згідно ч.2 ст.20 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Так як ч.1 ст.20 КАС України не передбачено розгляд місцевими загальними судами як адміністративними судами спорів фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, то відповідно до ч.2 ст.20 КАС України зазначені спори підсудні окружним адміністративним судам.
Згідно п.2 ч.1 ст.29 КАС України,суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
У зв'язку з викладеним, справа підлягає передачі на розгляд до Тернопільського окружного адміністративного суду.
Керуючись ст.ст.19, 20, 29, 717, 241-243, 248, 294, 295 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративну справу №604/605/18 за позовом ОСОБА_1 до Управління Держпраці у Тернопільській області про скасування постанови передати на розгляд до Тернопільського окружного адміністративного суду.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 15-денний строк з дня отримання копії ухвали.
Суддя/підпис/
З оригіналом згідно:
Суддя Підволочиського районного суду
Тернопільської області Н.Б.Сташків
Суд | Підволочиський районний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 20.08.2018 |
Оприлюднено | 28.08.2018 |
Номер документу | 76070701 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Сапіга Віталій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Адміністративне
Підволочиський районний суд Тернопільської області
Сташків Н. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні