Справа №766/8298/18
н/п 1-кс/766/12402/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про тимчасовий доступ до речей і документів
05.09.2018 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_8 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_9 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_10 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_11 , слідчому СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_12 , до доступу до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме: матеріалів реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з подальшим їх вилученням, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , у володінні відповідальних осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Розгляд даного клопотання слідчий просив провести без участі представників ІНФОРМАЦІЯ_2 , у зв`язку з наявністю загрози зміни чи знищення документів, зазначених у клопотанні.
Клопотання вмотивоване тим, що в провадженні СВ Херсонського ПВ ГУНП в області перебуває кримінальне провадження внесене до ЄРДР за № 12018230040001319 від 13.04.2018 за фактом привласнення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » бюджетних коштів при проведенні фінансово господарських взаємовідносин з ІНФОРМАЦІЯ_4 , за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що 04.01.2017 ІНФОРМАЦІЯ_4 оголошено проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Забезпечення освітлення ділянок автомобільних доріг М НОМЕР_2 Одеса Мелітополь Новоазовськ (на м. Таганрог), під`їзд до м. Херсону; Р-47 Херсон Нова Каховка Генічеськ; М 17 Херсон Джанкой Феодосія Керч. Очікувана вартість закупівлі 1 млн 800 тис. грн.
Під час проведення торгів пропозиції було надано двома підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 , надалі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) з пропозиціями на суму 1 млн 758 тис. 508,56 грн. та 1 млн 794 тис. 809,47 грн. відповідно.
Крім того, серед інших документів, відповідно до вимог, зазначених у п. 1 розділу 3 тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ_6 , 19.01.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було надано проект договору, відповідно до якого його вартість має скласти 1 млн 758 тис. 508,56 грн., з яких 293 тис. 084,76 грн. податок на додану вартість.
При цьому, станом на 19.01.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не мало свідоцтва платника податку на додану вартість, про що свідчать відомості реєстру платників ПДВ.
Згідно відомостей зазначеного реєстру, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримано свідоцтво платника лише ПДВ 01.02.2017.
07.02.2017, за результатами проведення відкритих торгів, ІНФОРМАЦІЯ_4 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було укладено договір № 2Д-ПТВК/17 щодо надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Забезпечення освітлення ділянок автомобільних доріг М-14 Одеса Мелітополь Новоазовськ (на м. Таганрог), під`їзд до м. Херсону; Р-47 Херсон Нова Каховка Генічеськ; М 17 Херсон Джанкой Феодосія Керч, вартість договору склала 1 млн 758 тис. 508,56 грн., у тому числі ПДВ 293 тис. 84, 76 грн.
В подальшому, за фактом виконання робіт, на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було перераховано кошти у обсязі, передбаченому договором, а саме - 1 млн 758 тис. 508,56 грн.
30.06.2017, свідоцтво платника ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було анульовано за ініціативою підприємства, про що свідчать відомості реєстру платників ПДВ. Станом на поточний час з моменту анулювання свідоцтва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не є платником ПДВ, з 01.07.2017 є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5%.
В ході аналізу відомостей щодо перерахування коштів, передбачених вказаним договором, встановлено, що після анулювання свідоцтва платника ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 здійснювали перерахування коштів у якості сплати за виконані роботи з ПДВ у сумі 948 тис. 797,35 грн., з яких ПДВ 158 тис. 132,89 грн.
Факт внесення ПДВ до актів виконаних робіт та подальше перерахування коштів у якості ПДВ за умови відсутності у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » свідоцтва платника податку, а також факт анулювання такого свідоцтва за ініціативою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » може свідчити про умисне протиправне заволодіння коштами ІНФОРМАЦІЯ_4 у сумі 158 тис. 132,89 грн.
Для проведення повного та неупередженого досудового розслідування по кримінальному провадженню виникла потреба у тимчасовому доступі до оригіналів матеріалів реєстраційної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з подальшим їх вилученням, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , у володінні відповідальних осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, то слідчий вважає необхідним отримати тимчасовий доступ до зазначених документів із можливістю вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів.
Слідчий в судове засідання не з`явилася, причини неявки суду не пояснила, про час і місце розгляду справи повідомлялася у встановленому законом порядку. При цьому, подала письмову заяву, в який просила розглянути клопотання за її відсутності.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_2 в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України. Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим, але підлягає частковому задоволенню з огляду на таке.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з п. 2,3 ч. 3 та ч. 4 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:
потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;
може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчим суддею встановлено, що в провадженні СВ Херсонського ПВ ГУНП в області перебуває кримінальне провадження внесене до ЄРДР за № 12018230040001319 від 13.04.2018 за фактом привласнення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » бюджетних коштів при проведенні фінансово господарських взаємовідносин з ІНФОРМАЦІЯ_4 , за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що 04.01.2017 ІНФОРМАЦІЯ_4 оголошено проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Забезпечення освітлення ділянок автомобільних доріг М НОМЕР_2 Одеса Мелітополь Новоазовськ (на м. Таганрог), під`їзд до м. Херсону; Р-47 Херсон Нова Каховка Генічеськ; М 17 Херсон Джанкой Феодосія Керч. Очікувана вартість закупівлі 1 млн 800 тис. грн.
Під час проведення торгів пропозиції було надано двома підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 , надалі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) з пропозиціями на суму 1 млн 758 тис. 508,56 грн. та 1 млн 794 тис. 809,47 грн. відповідно.
Крім того, серед інших документів, відповідно до вимог, зазначених у п. 1 розділу 3 тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ_6 , 19.01.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було надано проект договору, відповідно до якого його вартість має скласти 1 млн 758 тис. 508,56 грн., з яких 293 тис. 084,76 грн. податок на додану вартість.
При цьому, станом на 19.01.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не мало свідоцтва платника податку на додану вартість, про що свідчать відомості реєстру платників ПДВ.
Згідно відомостей зазначеного реєстру, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримано свідоцтво платника лише ПДВ 01.02.2017.
07.02.2017, за результатами проведення відкритих торгів, ІНФОРМАЦІЯ_4 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було укладено договір № 2Д-ПТВК/17 щодо надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Херсонської області. Забезпечення освітлення ділянок автомобільних доріг М-14 Одеса Мелітополь Новоазовськ (на м. Таганрог), під`їзд до м. Херсону; Р-47 Херсон Нова Каховка Генічеськ; М 17 Херсон Джанкой Феодосія Керч, вартість договору склала 1 млн 758 тис. 508,56 грн., у тому числі ПДВ 293 тис. 84, 76 грн.
В подальшому, за фактом виконання робіт, на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було перераховано кошти у обсязі, передбаченому договором, а саме - 1 млн 758 тис. 508,56 грн.
30.06.2017, свідоцтво платника ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було анульовано за ініціативою підприємства, про що свідчать відомості реєстру платників ПДВ. Станом на поточний час з моменту анулювання свідоцтва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не є платником ПДВ, з 01.07.2017 є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5%.
В ході аналізу відомостей щодо перерахування коштів, передбачених вказаним договором, встановлено, що після анулювання свідоцтва платника ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 здійснювали перерахування коштів у якості сплати за виконані роботи з ПДВ у сумі 948 тис. 797,35 грн., з яких ПДВ 158 тис. 132,89 грн.
Факт внесення ПДВ до актів виконаних робіт та подальше перерахування коштів у якості ПДВ за умови відсутності у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » свідоцтва платника податку, а також факт анулювання такого свідоцтва за ініціативою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » може свідчити про умисне протиправне заволодіння коштами ІНФОРМАЦІЯ_4 у сумі 158 тис. 132,89 грн.
Для проведення повного та неупередженого досудового розслідування по кримінальному провадженню виникла потреба у тимчасовому доступі до оригіналів матеріалів реєстраційної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з подальшим їх вилученням, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , у володінні відповідальних осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, то слідчий суддя вважає необхідним надати тимчасовий доступ до зазначених документів із можливістю зробити їх копії та вилучити (здійснити виїмку) зазначені копії.
В свою чергу слідчим не доведено необхідності тимчасового доступу до документів із можливістю вилучення їх оригіналів так як встановлення зазначених обставин можливо здійснити і за копіями даних документів, у зв`язку з чим в цій частині слідчий суддя вважає клопотання необґрунтованим внаслідок чого в його задоволенні необхідно відмовити.
На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Надати дозвілслідчим СВХерсонського ВПГУНП вХерсонській області ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 на тимчасовийдоступ додокументів,які знаходятьсяу володіннівідповідальних осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 розташованомуза адресою: АДРЕСА_1 , із можливістю зробити їх копії та вилучити (здійснити виїмку) дані копії, а саме матеріалів реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
В задоволенні іншої частини клопотання відмовити за необґрунтованістю.
Встановити строк дії ухвали до 05.10.2018 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2018 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 76288333 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні