Постанова
від 22.01.2010 по справі 2-а-26/2010
СТАРОБІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Старобільський районний суд Луганської області

м. Старобільськ, вул. Пролетарська, 38а, 92700, (06461) 2-22-52

Справа № 2-а-26 /2010р.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 січня 2010 року Суддя Старобільського районного суду Луганської області Олійник С.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області про відновлення пропущеного строку для звернення до суду, зобов'язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області зарахувати і виплатити недоплачену як Дитині Війни щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки у сумі 3891 гривні 90 копійок та при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону України Про соціальний захист дітей війни ,

встановив:

ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі (далі УПФ в Старобільському районі), в якому просить відновити пропущений строк для звернення до суду за захистом своїх порушених прав та зобов'язати УПФ в Старобільському районі здійснити перерахунок і виплатити їй недоплачену щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки у сумі 3891 грн. 90 коп., при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни .

В обґрунтування позову позивачка ОСОБА_1В посилається на те, що вона має статус дитини війни, у зв'язку з чим відповідно до ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни має право на підвищення на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком. Вважає, що положення Законів України Про Державний бюджет на 2006 рік , Про Державний бюджет на 2007 рік в частині зупинення Закону України ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни , положення п. 28 розділу II Закону України Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких нормативних актів не відповідають Конституції України і тому не можуть застосовуватись. Відповідач УПФ в Старобільському районі відмовляється нарахувати і виплатити їй передбачену ст. 6 Законом України Про соціальний захист дітей війни . Позивачка ОСОБА_1В вважає, що її законні права обмежені прийнятими окремими неконституційними положеннями законів та їй не повідомлялось про розмір соціальної допомоги. Про порушення своїх прав її стало відомо в вересні 2008 року із засобів масової інформації, тому просила поновити строк для звернення до суду.

До початку судового засідання від сторін надійшли заяви про розгляд справи за їх відсутності. Від відповідача УПФ в Старобільському районі надійшли письмові заперечення проти адміністративного позову ОСОБА_1

Відповідно до вимог ч. З ст. 122 КАС України постановлено ухвалу про розгляд справи у порядку письмового провадження від 16 грудня 2009 року.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлені такі факти і відповідні їм правовідносини.

Відповідно до ч. 2 ст. 99 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, якщо не встановлено інше, який обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів, а згідно відповіді відповідача ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області позивачці на її звернення від 26.11.2009 року щодо одержання доплати розміру надбавки як дитині війни згідно із Законом України Про соціальний захист дітей війни позивачка дізналася про порушення своїх прав, свобод чи інтересів з моменту отримання вказаної відповіді, тобто з 26.11.2009 року, а тому суд вважає, що позивачкою взагалі не пропущений строк звернення до адміністративного суду за захистом порушених прав, який вона просить відновити за період з 01.01.2006 року до 31.12.2008 року.

Згідно з ч. І ст. 1 ПО КАС України, припущення строк) звернення до адміністративного суду є

Відповідач УПФ в Старобільському районі в своїх запереченнях не наполягає про застосування строку звернення до адміністративного суду з даним адміністративним позовом.

Згідно зі ст. 87 Закону України Про пенсійне забезпечення , нараховані суми пенсії, не затребувані пенсіонером своєчасно, виплачуються за минулий час не більше як за 3 роки перед зверненням за одержанням пенсії; суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком. Аналогічні положення закріплено ст. 46 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування .

Суд вважає, що прохання позивачки ОСОБА_1В про поновлення строку звернення до суду за захистом своїх прав шляхом розгляду справи по суті заявлених вимог підлягає задоволенню. Суд зазначає при цьому, що за статтею 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод особі, права та інтереси якої порушені, гарантується право на судовий захист. Право на суд. одним із аспектів якого є право доступу до суду, не є абсолютним і може підлягати обмеженням, але їх застосування повинно зберігати пропорційність між застосованими засобами та поставленою метою (рішення Європейського суду з прав людини у справі Воловік проти України (заява № 15123/03) від 6 грудня 2007 року). Конституція України у статті 46 гарантує громадянам право на соціальний захист, який включає отримання пенсій, інших видів соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування та мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. В статті 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни передбачено, що саме пенсія або виплати, які здійснюються за вибором громадянина замість пенсії - щомісячне довічне утримання чи державна соціальна допомога, підвищуються на ЗО відсотків мінімальної пенсії за віком. Обов'язки щодо призначення перерахунку та виплати пенсії за Законом України Про пенсійне забезпечення є основною функцією органів Пенсійного фонду України, тому зважаючи на наявність прямої норми в Конституції України, яка гарантує здійснення державними органами належних за законами України виплат сум пенсії з урахуванням встановленого підвищення дітям війни, то за приписами статті 8 Конституції України та вимог частини 3 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України, при розгляді справ за Законом України Про соціальний захист дітей війни пропущений річний строк для звернення до суду не є підставою для відмови у позові та при наявності заяви сторони відновлюється судом.

Таким чином, суд не вважає, що позивачкою ОСОБА_1В пропущено строк для звернення до суду з адміністративним позовом за захистом порушених прав.

Позивачка ОСОБА_1В має правовий статус дитини війни, що підтверджується пенсійним посвідченням і має право на отримання пільг, як дитина війни. Позивачка ОСОБА_1В зверталася до відповідача УПФ в Старобільському районі із заявою про виплат) їй державної соціальної допомоги як дитині війни.

Листом від 26.11.2009 року № 4082 відповідачем УПФ в Старобільському районі відмовлено в доплаті надбавки за період з 01.01.2006 р. по 31.12.2007р. оскільки фінансування таких виплат законодавством не врегульовано, а з 01.01.2008 року виплата надбавки дітям війни проводиться у розмірі 10% прожиткового мінімуму осіб, які втратили працездатність.

Ці обставини мали місце, підтверджуються наявними доказами і не заперечуються сторонами.

Відповідно до ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни № 2195-IV від 18 листопада 2004 року, що набрав чинності з 01 січня 2006 року, дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищується на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 17 ст. 77 Закону України Про Державний бюджет України на 2006 рік від 20 грудня 2005 року № 3235-4, дія ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни зупинена.

Законом України Про внесення змін до Закону України Про державний бюджет України на 2006 рік від 19.01.2006 року № 3367-1V п. 17 ст. 77 Закону України Про державний бюджет України на 2006 рік виключено та ст. ПО цього закону викладено в новій редакції, згідно якої

встановлено, що пільги дітям війни, передбачені статтею 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни у 2006 році запроваджуються поетапно, за результатами виконання бюджету у півріччі, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Вказаний закон не визнаний таким, що не відповідає Конституції У країни.

З урахуванням вищевикладеного, суд вважає за необхідне в задоволенні позовних вимог позивачці ОСОБА_1В в частині нарахувати і виплатити Їй недоплачену щомісячну державну соціальну допомогу за 2006 рік відмовити за необґрунтованістю.

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закону України Про Державний бюджет України на 2007 рік дія ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни зупинена.

Згідно з ст. 111 Закону України Про Державний бюджет України на 2007 рік №489-V від 19 грудня 2006 року, - у 2007 році підвищення до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, яка виплачується замість пенсії, відповідно до статті 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни виплачується особам, які є інвалідами (крім тих, на яких поширюється дія Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту ), у розмірі 50 відсотків від розміру надбавки, встановленої для учасників війни.

Рішенням Конституційного суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007року положення п. 12 ст. 71 Закону України Про Державний бюджет України на 2007 рік визнано такими, що не відповідають Конституції (є неконституційними).

Ст. 152 Конституції України передбачено, що закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Виходячи з наведеного за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року позивачка ОСОБА_1В, яка є дитиною війни, має право на підвищення пенсії на 30 % мінімальної пенсії за віком.

Відповідно до ст. 28 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 25, а у жінок 20 років страхового стажу встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.

Ст. 62 Закону України Про державний бюджет України на 2007 рік від 19 грудня 2006 року № 489-5, що набрав чинності з 1 січня 2007 року (із змінами від 15 березня 2007 року), був затверджений прожитковий мінімум на одну особу, яка втратила працездатність: з 01 січня 380 грн., з 1 квітня 406 грн., з 1 жовтня 411 грн. Цією статтею передбачено, що для визначення мінімального розміру пенсії за віком відповідно до абзацу першого частини 1 ст. 28 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з 1 жовтня 2007 року застосовується прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, визначений абзацом 5 частини першої цієї статті, збільшений на 1 відсоток, що складає відповідно 410 грн. 06 коп. та 415 грн. 11 коп.

Таким чином, починаючи з 09.07.2007 року відповідач УПФ в Старобільському районі при виплаті позивачці ОСОБА_1В доплати до пенсії дітям війни повинен був виходити із зазначеної суми прожиткового мінімуму відповідно періоду, а всього за цей період 710, 90 грн., а саме: (91,27 грн. з 09.07.2007 року по 31.07. 2007 року (23 дні) 410,06 грн. х 30% : 31 день х 23 дні; 246,04грн. з 01.08.2007 року по 30.09.2007 року (2 місяці) 410,06 грн. х 30% х 2 місяці; 373,59 грн. з 01.10.2007 року по 31.12. 2007 року (3 місяці) 415,11 грн х 30% х 3 місяці).

Відповідно до п. 28 розділу II Закону України Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 28 грудня 2007 року № 107-17 внесені зміни до ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни відповідно до яких дітям війни до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, виплачується підвищення в розмірі надбавки, встановленої для учасників війни.

Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 року положення п. 28 розділу II Закону України Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо внесення змін в ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни визнані таким, що не відповідають Конституції України (є неконституційними).

Таким чином, позивачка ОСОБА_1В має право на підвищення до пенсії дитині війни у 2008 році лише з 22.05.2008 року (з дня ухвалення Рішення Конституційного Суду України) до

31.12.2008року.

Ст. 58 Закону України Про державний бюджет України на 2008 рік встановлений прожитковий мінімум на одну особу, яка втратила працездатність: з 01.04.2008 року по 30.06.2008 року - 481 грн., з 01.07.2008 року по 30.09.2008 року - 482 грн.. з 01.10.2008 року по 31.12.2008 року - 498 грн.

Таким чином, починаючи з 22.05.2008 року відповідач при виплаті позивачці доплати до пенсії дітям війни повинен був виходити з зазначених сум.

Враховуючи, що позивачці починаючи з 01.01.2008 року сплачується підвищення до пенсії у розмірі 10 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, за період з

22.05.2008року до 31.12.2008 року відповідач повинен до нарахувати позивачці 715,21 грн. виходячи з наступного розрахунку:

розмір підвищення, який відповідачу необхідно було виплатити (1 072 грн. 83 коп. (З 576 грн.

16 коп. (155 грн. 16 коп. (за травень 481 грн. х 10 днів /31 день) + 481 грн. (червень 2008 р.)+1 446 грн. (482 грн. х 3 міс. (липень-вересень 2008 р.) + 1 494 грн. (498 грн. х 3 міс. (жовтень-грудень

2008року) х 30 %;

розмір фактично виплаченого підвищення до пенсії з 22.05.2008 р. по 31.12.2008 р. - 357 грн.

62 коп. (15 грн. 52 коп. (травень 2008 р. 48 грн. 10 коп. х 10 днів /31 день ) + 144 грн. 60 коп. (48 грн. 20 коп. х 3 міс.) + 149 грн. 40 коп. (49 грн. 80 коп. х 3 міс.);

розмір недоплаченого позивачу підвищення до пенсії за період з 22.05.2008 р. по 31.12.2008 р. складає 715 грн. 21 коп. (1 072 грн. 83 коп. - 357 грн. 62 коп.)

Всього відповідач повинен за вказані періоди з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року та з

22.05.2008року по 31.12.2008 року нарахувати та сплатити позивачу 1 426 грн. 11 коп. ( 710 грн. 90 коп.4-715 грн. 21 коп.)

При цьому суд приймає до уваги, що відповідно до вимог ст.147 Конституції України, - визнання неконституційними законів України є виключно компетенцією Конституційного Суду . України.

Отже, всього за період з 09.07.2007 року по ЗІ.12.2007 року та з 22.05.2008 року по

31.12.2008року позивачка ОСОБА_1В має право на підвищення до пенсії дитина війни у

розмірі'710.90 грн. + 715.21 гри, - 1426 грн. 11 коп. !

Що стосується вимог позивачки ОСОБА_1 зобов'язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі при нарахуванні їй пенсії з 01 січня 2009 року враховувати ст.6 Закону України Про соціальний захист дітей війни , якою передбачено підвищення пенсії у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком, суд вважає ці вимоги задовольнити, оскільки і

відповідачем порушено право позивача у 2009 році і їй відповідач не сплачує передбачену надбавку до пенсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком, що передбачено ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни від 18 листопада 2004 року, а сплачує тільки 10% мінімальної пенсії за віком.

Суд вважає, що вимога ст. 71 Закону України Про Державний бюджет України на 2009 рік від 26 грудня 2008 року № 835-У1. якою було надане право Кабінету Міністрів України у

2009році встановлювати розміри соціальних виплат, які відповідно до законодавства визначаються залежно від розміру мінімальної заробітної плати, в абсолютних сумах у межах асигнувань, передбачених за відповідними бюджетними програмами, в даному випадку не можуть бути застосовані, оскільки на виконання вищезазначеної норми Кабінетом Міністрів України не приймалося окремої постанови щодо встановлення в 2009 році розміру підвищення до пенсії особам, віднесеним до категорії дитина війни . Пунктом 8 постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року № 530 Деякі питання соціального захисту окремої категорії громадян передбачено, що дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Законів України Про статус | ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту та Про жертви нацистських переслідувань ) до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, підвищення проводиться у таких розмірах: з 22 травня - 48,1 гривні, з

1 липня - 48,2 та з 1 жовтня - 49.8 гривні, проте вказана Постанова Кабінету Міністрів суперечить принципам верховенства права.

5

/

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України від 15 липня 1999 рок&gp; Про грожитковий мінімум прожитковий мінімум застосовується для встановлення розмірів мінімальної заробітної плати та мінімальної пенсії за віком.

Крім того, статтею 71 Закону України Про Державний бюджет України на 2009 рік - кабінету Міністрів України надано право у 2009 році встановлювати розміри соціальних виплат, ш відповідно до законодавства визначаються залежно від розміру мінімальної заробітної плати, в абсолютних сумах у межах асигнувань, передбачених за відповідними бюджетними програмами.

Названа норма передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів лише тих виплат, зихідним критерієм розрахунку яких є розмір мінімальної заробітної плати. Відповідно її дія не поширюється на спірні відносини, оскільки розмір зазначених соціальних виплат згідно із Законом України Про соціальний захист дітей війни залежить від розміру мінімальної пенсії за віком.

Отже, нарахування та виплата у 2009 році дітям війни підвищення до пенсії або щомісячного довічного утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, повинні здійснюватися відповідно до норм Закону України Про соціальний захист дітей війни .

Стаття 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни з 01 січня 2009 року по дійсний час діє в наступній редакції: дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищується на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком .

Таким чином, при визначенні розміру підвищення відповідно до статті 6 Закону Про соціальний захист дітей війни застосовується розмір мінімальної пенсії за віком, який установлено статтею 28 Закону Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування .

Відповідно до вимог ч.2 ст.З Закону України Про соціальний захист дітей війни державні соціальні гарантії дітям війни, встановлені цим законом, не можуть бути обмежені.

Відповідач в запереченнях на адміністративний позов зазначив, що в 2009 році позивачці здійснюється виплата підвищення до пенсії в розмірі 10% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та посилався на те, що відсутні кошти. Відповідач обмежив виплату позивачу пенсії в частині підвищення до 10% замість 30%.

Суд не приймає до уваги заперечення відповідача УПФ в Старобільському районі проти позову за 2006 рік та періоди з 09 липня 2007 року до 31 грудня 2007 року, з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року, з 01 січня 2009 року, оскільки обґрунтування відповідача УПФ в Старобільському районі суперечать вимогам вищезазначеного діючого законодавства. Посилання відповідача УПФ в Старобільському районі на відсутність коштів не приймається до уваги, оскільки суперечить принципам верховенства права. Також не можуть бути взяті до уваги доводи УПФ щодо неврегульованості механізму реалізації положень статті 6 Закону Про соціальний статус дітей війни .

Враховуючи вищевикладене. суд вважає, що позовні вимоги позивачки ОСОБА_1В про зобов'язання УПФ в Старобільському районі здійснити перерахунок пенсії та виплати підвищення у розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком як дитині війни підлягають задоволенню за період з

09.07.2007року до 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року з урахуванням фактично виплачених сум всього в розмірі 1426 гривень 11 копійок, з 01.01.2009 року з урахуванням фактично здійснених виплат.

Позовні вимоги про зобов'язання здійснити перерахунок пенсії та виплати підвищення у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком як дитині війни за період 2006 рік, з 01.01.2007 року по

08.07.2007року, з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року у розмірі 2465 гривень 79 копійок є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.

Крім того, відповідно до вимог ч. 2 ст. 11 КАС України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог, заявлених позивачкою, оскільки це необхідно для її повного захисту прав, свобод та інтересів, про захист яких вона просить, як дитина війни і визнає протиправною бездіяльність УПФ в Старобільському районі щодо нездійснення нарахування і належних виплат позивачці як дитині війни недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року, з 01 січня 2009 року, оскільки дії УПФ в Старобільському районі но виповідають вимогам от. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни » .

Згідно ст. 94 КАС У країни якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не е суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України, у випадку часткового задоволення позову - відповідно до задоволених вимог.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 88 КАС України суд ухвалою суду звільнив позивачку від сплати судових витрат, враховуючи її майновий стан. Відповідач звільнений від сплати судових витрат згідно діючого законодавства.

На підставі наведеного і ст.ст.6. 8, 19. 22. 46, 92 Конституції України, ст.6 Закону України Про соціальний захист дітей війни , положеннями Закону України « Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування » , ст. 62 Закону України « Про державний бюджет України на 2007 рік » , ст.58 та п.28 розділу II Закону України Про Державний бюджет України на 2008 р. та про внесення змін до деяких законодавчих актів України , положеннями Закону України « Про прожитковий мінімум » , ст.87 Закону України Про пенсійне забезпечення , рішення Конституційного Суду України № 6-рп/2007 р. від 09.07.2007 року, рішення Конституційного Суду України № 10-рп від 22.05.2008 року, керуючись ст.ст. 2,4,5,9.11. 12, 17,18, 112, 122, 158-163 КАС України, суд

постановив:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області про зобов'язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області зарахувати і виплатити недоплачену як дитині війни щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки у сумі 3891 гривні 90 копійок та при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст. 6 Закону України Про соціальний захист дітей війни - задовольнити частково.

Поновити ОСОБА_1 пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та інтересів.

Визнати протиправною бездіяльність ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області щодо нездійснення нарахування і належних виплат ОСОБА_1 як дитині війни недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги за період з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року.

Зобов'язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області здійснити нарахування та виплату доплати щомісячно державної соціальної допомоги до пенсії в розмірі 30 відсотків від пенсії за віком як дитині війни ОСОБА_1 за період з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року в сумі 1426 гривень (одна тисяча чотириста двадцять шість) 11 копійок.

Зобов'язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області здійснити нарахування та виплату доплати щомісячно державної соціальної допомоги до пенсії в розмірі 30 відсотків від пенсії за віком як дитині війни ОСОБА_1 за період з 01 січня 2009 року з урахуванням фактично здійснених виплат.

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області про стягнення недоплаченої як дитині війни щомісячної соціальної допомоги за 2006 рік, за періоди з 1 січня 2007 року по 8 липня 2007 року, з 1 січня 2008 року по 21 травня 2008 року всього в розмірі 2465 гривень (дві тисячі чотириста шістдесят п'ять) 79 копійок - відмовити за необгрунтованністю.

Постанова може бути оскаржена у апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Старобільський районний суд Луганської області шляхом подання в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до суду апеляційної інстанції, або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.

Постанову складено та підписано 22 січня 2010 року.

Суддя С.В. Олійник

СудСтаробільський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення22.01.2010
Оприлюднено12.09.2018
Номер документу76358286
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-26/2010

Постанова від 22.01.2010

Адміністративне

Старобільський районний суд Луганської області

Олійник С. В.

Постанова від 19.01.2010

Адміністративне

Старокостянтинівський районний суд Хмельницької області

Бондарчук Л. А.

Постанова від 09.02.2010

Адміністративне

Бучацький районний суд Тернопільської області

Шваюк Г. В.

Постанова від 01.02.2010

Адміністративне

Тиврівський районний суд Вінницької області

Ліщишина М. Ю.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Новопсковський районний суд Луганської області

Пронька В. В.

Ухвала від 22.10.2009

Адміністративне

Тростянецький районний суд Сумської області

Жаворонок В. П.

Ухвала від 22.10.2009

Адміністративне

Тростянецький районний суд Сумської області

Жаворонок В. П.

Постанова від 04.03.2010

Адміністративне

Тростянецький районний суд Сумської області

Жаворонок В. П.

Ухвала від 25.09.2009

Адміністративне

Тростянецький районний суд Сумської області

Жаворонок В. П.

Постанова від 19.01.2010

Адміністративне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Мартинов Є. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні