Ухвала
від 18.09.2018 по справі 10/1-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

18 вересня 2018 р. Справа № 10/1-08

Господарський суд Вінницької області в складі: головуючий суддя Тісецький С.С., секретар судового засідання Поцалюк Н.В. , розглянувши в приміщенні суду матеріали у справі

за заявою : Закритого акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівне управління № 4 асоціації "Автоміст" (вул. Промислова, 3, м. Вінниця)

до : Відкритого акціонерного товариства "Завод" Термінал" (вул. 600-річчя, 17, м.Вінниця, код ЄДРПОУ 14312660)

про визнання банкрутом

за участю представників:

боржника: Гонта О.А., ОСОБА_2, за довіреностями

арбітражного керуючого Грущенка К.О.: Гонта О.А., за довіреністю

Управління ПФУ в м. Вінниці: Загоруйко Т.В., за довіреністю

Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області: Чайка А.О., за довіреністю

ТОВ "Євротрейдінг": Чейчук Д.М., директор

В С Т А Н О В И В :

Господарським судом Вінницької області здійснюється провадження у справі №10/1-08 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Завод "Термінал".

Так, ухвалою суду від 29.05.2008 року затверджено реєстр вимог кредиторів боржника в такому вигляді: ПП "Промбудреєстр" з сумою вимог - 75 560,00 грн., четверта черга; ФОП Ляшенко О.І. з сумою вимог - 179 300,00 грн. - четверта черга; ОСОБА_8 з сумою вимог 3 173,05 грн. - четверта черга; ТОВ "Енерготерм" з сумою вимог - 108 812,06 грн. - четверта черга; ВД ВОД ФСС з ТВП з сумою вимог - 576,02 грн. - друга черга; ДПІ м. Вінниці з сумою вимог - 914 860,06 грн. - третя черга; ТОВ НВП "Центр технічного обслуговування" з сумою вимог - 360,00 грн. - четверта черга; УПФУ у Ленінському районі м. Вінниці з сумою вимог - 357 491,24 грн. - друга черга; ТОВ "Євротрейдінг" з сумою вимог - 245 500,00 грн. - четверта черга; ЗАТ "Вінницьке мостобудівне управління № 4 асоціації "Авто міст" з сумою вимог - 308 966,00 грн. - четверта черга; Державного комітету України з державного матеріального резерву з сумою вимог - 17 526,56 грн. - шоста черга; Фізичної особи ОСОБА_9 з сумою вимог - 39 039,00 грн. - друга черга; Фізична особа ОСОБА_10 з сумою вимог - 5 522,97 грн. - друга черга; заборгованість перед працівниками боржника - 26 388,33 грн.

Постановою суду від 18.11.2008 року ВАТ "Завод "Термінал" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Северина С.Л.

Ухвалою суду від 29.10.2009 року визнано вимоги відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Вінниці в сумі 1063,91 грн. (поточні вимоги з березня по вересень 2008р.) та 663649,33 грн. (капіталізовані платежі).

Відповідно до рішення комітету кредиторів, ухвалою суду від 18.12.2009 року замінено ліквідатора у справі. Ліквідатором ВАТ "Завод "Термінал" призначено арбітражного керуючого Костенецького О.І.

Ухвалою суду від 10.02.2010 року зобов'язано ліквідатора ВАТ "Завод "Термінал", окрім інших, задоволити поточні вимоги ФСС ТВП в сумі 1479, 33 грн. відповідно до вимог ст. 31 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою суду від 08.06.2010 року визнано Ленінський районний центр зайнятості м.Вінниці поточним кредитором з сумою вимог - 266,34 грн.

Ухвалою суду від 26.08.2010 року визнано Ленінський районний центр зайнятості м.Вінниці поточним кредитором з сумою вимог - 71,37 грн.

Ухвалою суду від 18.11.2010 року визнано Ленінський районний центр зайнятості м.Вінниці поточним кредитором з сумою вимог - 71,25 грн. (за ІІІ квартал).

Ухвалою суду від 11.10.2011 року визнано поточним кредитором - ВД ВОВ ФСС ТВП з сумою вимог 198,19 грн.

Ухвалою суду від 05.04.2012 року замінено кредитора - Державну податкову інспекції у м. Вінниці на його правонаступника - Вінницьку об'єднану державну податкову інспекцію Вінницької області Державної податкової служби.

Ухвалою суду від 23.04.2012 року ліквідатором ВАТ "Завод "Термінал" призначено арбітражного керуючого Францеву М.О.

Ухвалою суду від 19.06.2012 року визнано Вінницьку ОДПІ поточним кредитором ВАТ "Завод "Термінал" в сумі 3261,08 грн. Визнано ОСОБА_14 кредитором у в сумі 1649,69 грн. - друга черга та 5220 грн. - четверта черга задоволення.

Ухвалою суду від 10.09.2012 року ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Фролова В.О.

Ухвалою суду від 20.02.2014 року замінено кредитора у справі - Державний комітет України з державного матеріального резерву на правонаступника Державне агентство резерву України.

Ухвалою суду від 19.03.2015 року визнано поточні вимоги Управління ПФУ в м.Вінниці в сумі 313,94 грн.

Ухвалою суду від 17.11.2015 року визнано поточні грошові вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та виробництві та професійних захворювань України у м. Вінниці в сумі 978,09 грн..

Ухвалою суду від 13.01.2016 року ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Бойка В.О.

Ухвалою суду від 03.02.2016 року ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Гонту О.А.

Ухвалою суду від 12.10.2016 року ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Грущенка К.О.

Ухвалою суду від 22.05.2018 року замінено кредиторів у справі - Виконавчу дирекцію Вінницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Вінниці на правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області.

Ухвалою суду від 03.02.2016 року було призначено ліквідатором банкрута у справі №10/1-08 арбітражного керуючого Гонту О.А.

В подальшому, ухвалою суду від 21.06.2018 року продовжено строк ліквідаційної процедури банкрута ВАТ "Завод "Термінал" та повноважень арбітражного керуючого (ліквідатора) Грущенка К.О. до 18.09.2018 року.

13.09.2018 року до суду від арбітражного керуючого Грущенка К.О. надійшли наступні документи:

клопотання № 02-12/899 від 11.09.2018 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, до якого додано остаточний звіт ліквідатора № 02-12/888 від 06.09.2018 року, ліквідаційний баланс банкрута та протокол засідання комітету кредиторів від 06.09.2018 року;

заява № 02-12/889 від 06.09.2018 року про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого Грущенка К.О. у справі № 10/1-08 станом на 06.09.2018 року та звіту про відшкодування витрат арбітражного керуючого Грущенка К.О., пов'язаних з провадженням у справі № 10/1-08 за період з 12.10.2016 року по 06.09.2018 року.

18.09.2018 року до суду від арбітражного керуючого Грущенка К.О. надійшло пояснення № 02-12/909 від 18.09.2018 року до остаточного звіту ліквідатора.

В судовому засіданні 18.09.2018 року представник арбітражного керуючого Грущенка К.О. надала пояснення щодо обставин, викладених у остаточному звіті ліквідатора та підтримала клопотання № 02-12/899 від 11.09.2018 року про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу ВАТ "Завод "Термінал" та закриття провадження у даній справі.

Представники кредиторів щодо задоволення даного клопотання не заперечили.

Суд, розглянувши вищевказаний звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, дослідивши письмові докази наявні в матеріалах справи, заслухавши пояснення учасників процесу, проаналізувавши норми діючого законодавства України, встановив наступне.

Як вбачається зі звіту ліквідатора та наявних письмових доказів, станом на початок ліквідаційної процедури (баланс на 31.12.2008 року) на підприємстві рахувались наступні активи: незавершене будівництво - 14,6 тис. грн., залишкова вартість основних засобів - 72,2 тис. грн., довгострокові фінансові інвестиції - 134,5 тис. грн., інші необоротні активи - 12 361,2 тис. грн., виробничі запаси - 0,8 тис. грн., готова продукція - 390,7 тис. грн., дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги - 830,8 тис. грн., інша поточна дебіторська заборгованість - 1 040,3 тис. грн., грошові кошти в національній валюті - 1,8 тис. грн., інші оборотні активи - 45,7 тис. грн.

Під час виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Завод "Термінал" арбітражним керуючим Северином С.Л. було:

- реалізовано активи банкрута відповідно до рішення комітету кредиторів (протокол від 27.02.2009 року) на загальну суму 13 970,00 грн.;

- повернуто за результатами проведення претензійної роботи дебіторську заборгованість на загальну суму 7 034, 16 грн.;

- списано дебіторську заборгованість відповідно до рішень комітету кредиторів (протоколи від 27.02.2009 року, від 24.07.2009 року, від 02.10.2009 року) на загальну суму 764 740,88 грн.;

- утилізовано прострочений чай загальною вагою 2 959,15 кг на суму 120 295,48 грн. відповідно до рішення комітету кредиторів (протокол від 28.04.2009 року);

- передано у власність територіальної громади м. Вінниці окремі майнові активи банкрута відповідно рішення комітету кредиторів (протокол від 28.04.2009 року).

Під час виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Завод "Термінал" арбітражним керуючим Костенецьким О.І. було:

- реалізовано активи банкрута відповідно рішень комітету кредиторів (протоколи №15 від 08.09.2011 року, № 17 від 22.09.2011 року, № 18 від 07.10.2011 року, № 19 від 22.11.2011 року) на загальну суму 22 780,00 грн.;

- повернуто за результатами проведення претензійної роботи дебіторську заборгованість на загальну суму 8 660,96 грн.;

- списано окремі активи банкрута, в тому числі дебіторську заборгованість, відповідно до рішень комітету кредиторів (протоколи №3 від 09.03.2010 року, № 21 від 10.01.2012 року) на загальну суму 3 048 198,42 грн.;

- виключено з ліквідаційної маси окремі майнові активи відповідно рішення комітету кредиторів (протокол № 13 від 10.06.2011 року);

- передано у власність територіальної громади м. Вінниці окремі майнові активи банкрута відповідно рішення комітету кредиторів (протокол № 13 від 10.06.2011 року).

Під час виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Завод "Термінал" арбітражним керуючим Францевою М.O., комітетом кредиторів було ухвалено рішення про списання дебіторської заборгованості по векселям на загальну суму 8 661 162,95 грн., в зв'язку з визнанням юридичних осіб-векселедавців банкрутами та відсутністю оригіналів векселів (протокол № 26 від 19.06.2012 року).

Станом на момент призначення арбітражного керуючого Фролова О.В. ліквідатором ВАТ "Завод "Термінал", в складі дебіторської заборгованості підприємства-банкрута рахувалася заборгованість згідно кількох виконавчих документів. Вказані виконавчі документи про стягнення дебіторської заборгованості на користь підприємства-банкрута ВАТ "Завод "Термінал" неодноразово направлялися до відповідних органів Державної виконавчої служби з метою їх примусового виконання.

Однак виконавчі провадження не призвели до будь-яких позитивних результатів, так як або виконавчі документи були повернуті стягувачу (оскільки, у боржника було відсутнє майно, на яке могло бути звернуто стягнення, а здійснені державним виконавцем відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними) або закінчені (у зв'язку з встановленням факту виконання рішення в повному обсязі ще до визнання боржника банкрутом або з інших підстав).

Протягом періоду виконання повноважень ліквідатора банкрута арбітражними керуючими Францевою М.О., Фроловим В.О., Бойком В.О., та Гонтою О.А. реалізація майна боржника не здійснювалась.

Таким чином, на момент призначення арбітражного керуючого Грущенка К.О. ліквідатором ВАТ "Завод "Термінал", згідно даних обліку банкрута жодних активів у ВАТ "Завод "Термінал" не було.

Однак, на той час не вбачалося можливим завершення ліквідаційної процедури у справі №10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал", зокрема, з огляду на те, що у банкрута залишався непереданим на зберігання до відповідної архівної установи архів, що мав значний обсяг (близько 3 тисяч книг).

Разом з тим, як вбачається зі звітів арбітражного керуючого Фролова В.О., ним була проведена робота з пошуку суб'єктів підприємницької діяльності, що надають послуги по упорядкуванню архівних документів та їх передачі до архівної установи.

Узагальнена інформація щодо стану архівних документів на час призначення арбітражного керуючого Грущенка К.О. ліквідатором ВАТ "Завод "Термінал" була наступною.

До Державного архіву Вінницької області за час діяльності підприємства було упорядковано та передано 419 (чотириста дев'ятнадцять) справ постійного зберігання за 1968-1982 згідно опису № 4 та 73 (сімдесят три) справи постійного зберігання за 1972-1984 року згідно додаткового опису №9.

Також серед архівних документів ВАТ "Завод "Термінал" було виявлено затверджені Державним архівом Вінницької області описи справ, які з невідомих причин не були передані на зберігання до архіву.

Таким чином, з вищевказаного можна дійти висновку, що фактично на момент порушення справи про банкрутство архівні документи щодо діяльності ВАТ "Завод "Термінал" до 1994 року були упорядковані, перебували у нормальному стані та їх можна було здати на зберігання до державного архіву. Однак, на жаль вказані дії керівниками ВАТ "Завод "Термінал" вчинені не були.

Документи діяльності підприємства з 1994 року по 2008 рік взагалі були не упорядковані, що унеможливлює встановити їх реальну кількість.

Таким чином, в ході проведеної роботи з архівними документами ВАТ "Завод "Термінал" встановлена неможливість їх передачі до архіву без здійснення упорядкування та оформлення спеціалізованим суб'єктом господарювання, послуги якого необхідно оплатити.

Так, ліквідатори банкрута, в зв'язку з тим, що основна кількість робітників підприємства є жителями територіальної громади міста Вінниці, неодноразово звертались до виконавчого комітету Вінницької міської ради та до Вінницької міської ради зі зверненням щодо виділення коштів з резервного фонду місцевого бюджету на упорядкування архіву та безоплатного прийняття архівних документів до архівного відділу Вінницької міської ради.

Однак, вказані звернення позитивних результатів не дали; в подальшому, від виконавчого комітету Вінницької міської ради отримано відповідь, в якій зазначено, що прийом документів підприємства-банкрута до архівного відділу міської ради може бути здійснено лише за умов повторного проведення лабораторних досліджень та визначення кількості справ, що підлягають опрацюванню, та відповідності їх санітарним нормам для зберігання та використання в архівних установах.

Також, в ході ліквідаційної процедури банкрута, з метою виявлення майна банкрута ліквідатором Грущенком К.О. були направлені відповідні звернення до державних органів та установ, що здійснюють реєстрацію права власності та інших прав на певні види активів, права на які підлягають реєстрації.

Згідно відповіді Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, станом на 01.12.2016 року у ВАТ "Завод "Термінал" відкрито рахунок у Вінницькій філії ВАТ "ВТБ Банк", однак зазначений рахунок було закрито ще 13.04.2004 року. В зв'язку з чим, арбітражним керуючим Грущенком К.О. 02.04.2018 року відкрито рахунок ВАТ "Завод "Термінал" в АТ "Райффайзен Банк Аваль", який використовувався в якості ліквідаційного.

Згідно відповідей Управління Держпраці у Вінницькій області та інших обласних управлінь, в управліннях відсутня інформація щодо обліку за ВАТ "Завод "Термінал" ділянок надр, наданих для будівництва та експлуатації підземних споруджень та інших цілей, не пов'язаних із видобуванням корисних копалин; великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, об'єкти нафтогазового комплексу та інші об'єкти підвищеної небезпеки за ВАТ "Завод "Термінал" в Управлінні не реєструвалися.

Згідно відповіді Департаменту дозвільних процедур Державної архітектурно-будівельної інспекції України, відповідно до даних Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмов у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, який формується на підставі інформації, поданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, інформація про наявність у ВАТ "Завод "Термінал" документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, станом на час надання відповіді, відсутня. В реєстраційних записах інформація про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, ВАТ "Завод "Термінал" відсутня.

Згідно відповіді Департаменту архітектури та містобудування Вінницької міської ради інформація щодо надання вихідних даних на проектування об'єктів містобудування ВАТ "Завод "Термінал" за адресою м. Вінниця вул. 600-річчя, 17 в департаменті відсутня.

Згідно відповіді Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області в Департаменті відсутня інформація щодо наявності у ВАТ "Завод "Термінал" дозволів на виконання будівельних робіт, прийнятих в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.

Згідно відповіді Державної служби України з безпеки на транспорті відповідно до електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, яка ведеться Укртрансбезпекою, відсутні записи щодо суден власником або судновласником яких є юридична особа ВАТ "Завод "Термінал".

Згідно відповіді Державного космічного агентства України за ВАТ "Завод "Термінал" не зареєстровані унікальні об'єкти космічної діяльності та космічна техніка.

Згідно відповіді територіального сервісного центру 0541 РСЦ у Вінницькій області МВС України відповідно до БД АІС "ДАІ 2000" УДАІ України у Вінницькій області та Єдиного державного реєстру МВС на ВАТ "Завод "Термінал" транспортні засоби не зареєстровані.

Згідно відповіді Державної авіаційної служби України у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ВАТ "Завод "Термінал" повітряні судна відсутні.

Згідно відповіді Держгеонадра України відповідно до відомостей, що введені до інформаційної електронної бази даних Державного науково-виробничого підприємства "Геоінформ України" (станом на 14.12.2016) інформація щодо наявності у ВАТ "Завод "Термінал" спеціальних дозволів на користування надрами або ліцензій на видобування дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння відсутня.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта №72630989, яка була отримана через кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції України за критерієм пошуку: ЄДРПОУ 14312660, за вказаними параметрами у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та у Реєстрі прав власності на нерухоме майно відомості відсутні.

Згідно відповіді Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за наявними щоквартальними адміністративними даними, наданими депозитарними установами відповідно до Положення про порядок звітування депозитарними установами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.06.2013 року № 992, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2013 року за № 1126/23658, станом на 30.09.2016 року ВАТ "Завод "Термінал" серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє. Відповідно до наявних адміністративних даних, наданих згідно з вимогами Положення про порядок складання та подання адміністративних даних щодо діяльності торговців цінними паперами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 25.09.2012 року N01283, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.10.2012 року за N01737/22049 (зі змінами) та Положення про порядок складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності організаторами торгівлі, оприлюднення інформації та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії 25.09.2012 року N01284, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.10.2012 року за N01738/22050 (зі змінами) за період з 01.01.2014 року по 26.12.2016 року, інформація щодо укладених та виконаних договорів з цінними паперами, стороною яких є ВАТ "Завод "Термінал", відсутня. Також ВАТ "Завод "Термінал" будь-які ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку в Комісії не отримувало.

Також, як стало відомо арбітражному керуючому Грущенку К.О, розпорядженням уповноваженої особи Вінницького територіального управління ДКЦПФР від 25.08.2009 року №13-ВІ-З було зупинено обіг акцій ВАТ "Завод "Термінал".

Згідно відповіді Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області, станом на 01.01.2013 року на території області відсутні відомості про реєстрацію земельних ділянок за ВАТ "Завод "Термінал".

Згідно відповіді Державної фіскальної служби, за даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи органів ДФС, ВАТ "Завод "Термінал" не перебуває на обліку в митницях як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно відповіді Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, в реєстрі машин управління за ВАТ "Завод "Термінал" сільськогосподарська техніка не зареєстрована.

Згідно відповіді Регіонального відділення Фонду державного майна України по Вінницькій області, на обліку регіонального відділення не перебувають об'єкти державної власності, які під час приватизації не увійшли до статутного капіталу ВАТ "Завод "Термінал".

Згідно відповіді Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, згідно Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб, в фінансових установах рахунки в цінних паперах ВАТ "Завод "Термінал" не відкривались.

Згідно відповіді Філії "Головного інформаційно-обчислювального центру" ПАТ "Укрзалізниця" за ВАТ "Завод "Термінал" в АБД ПВ вантажні вагони не зареєстровані. Також, банкрут відсутній в довіднику "Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества". В інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані за банкрутом локомотиви.

Крім того, арбітражним керуючим було отримано відомості з веб-порталу Державного підприємства "Укрпатент" та було встановлено, що: у інтерактивній базі даних "Промислові зразки, зареєстровані в Україні" не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: "Завод "Термінал"; у спеціалізованій базі даних "Винаходи (корисні моделі) в Україні не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: "Завод "Термінал"; у базі даних "Зареєстровані в Україні знаки для товарів і послуг" не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: "Завод "Термінал"; у базі даних "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність"" не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: "Завод "Термінал" серед відомостей: про видачу патентів України на промислові зразки, про видачу патентів України на корисні моделі, про видачу патентів України на винаходи, про заявки на винаходи, які прийняті до розгляду.

Так, згідно отриманих відповідей було встановлено, що майнові активи у банкрута відсутні.

Крім того, в ході ліквідаційної процедури, ліквідатором було встановлено наявність підстав для звернення до Господарського суду Вінницької області з позовною заявою про стягнення коштів у сумі 6 005 000,00 грн. за корпоративні права, що належали банкруту.

В зв'язку з наведеним, ліквідатор звернувся до суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Євротрейдінг" про стягнення 6 005 000,00 грн. боргу, який виник внаслідок невиконання зобов'язань за договором купівлі-продажу корпоративних прав від 26.09.2006 року.

Також ліквідатором було подано до суду заяву № 02-12/1123 від 20.11.2017 року про визнання недійсною додаткової угоди до договору купівлі-продажу корпоративних прав від 26.09.2006 року, укладеної 06.04.2007 року між ВАТ "Термінал" та ТОВ "Євротрейдінг".

За результатами розгляду даної заяви, ухвалою суду від 13.12.2017 року визнано недійсною додаткову угоду до договору купівлі-продажу корпоративних прав від 26.09.2006 року, укладену 06.04.2007 року між ВАТ "Завод "Термінал" та ТОВ "Євротрейдінг". Вказана ухвала залишена в силі постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 27.02.2018 року.

Ухвалою суду від 04.04.2018 року затверджено мирову угоду від 30.03.2018 року, укладену між ВАТ "Завод "Термінал" та ТОВ "Євротрейдінг" та закрито провадження у справі № 902/841/17.

Так, 10.04.2018 року на виконання зазначеної мирової угоди ТОВ "Євротрейдінг" було перераховано на ліквідаційний рахунок ВАТ "Завод "Термінал" грошові кошти в обумовленому розмірі, а саме - 337 000,00 грн.

10.01.2018 року між банкрутом (замовником) та ФОП Кривим О.С (виконавцем) укладено угоду про виконання робіт (надання послуг), за умовами якої виконавець зобов'язується виконати роботи (надати послуги) з науково-технічного опрацювання документів ВАТ "Завод "Термінал", які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язковому зберіганню, а також зобов'язується передати архівні документи замовника на зберігання до Архівного відділу Вінницької міської ради, а замовник зобов'язується прийняти належним чином виконані роботи (надані послуги) та оплатити їх на умовах цієї угоди.

На виконання умов угоди про виконання робіт (надання послуг) від 10.04.2018 року, ліквідатором було передано трудові книжки колишніх працівників ВАТ "Завод "Термінал" та інші документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язковому зберіганню, що зафіксовано в актах приймання-передачі.

Таким чином, завдяки коштам, що надійшли на ліквідаційний рахунок банкрута за умовами зазначеної мирової угоди, стало можливим передати архівні документи банкрута на впорядкування, що було обов'язковою умовою для передачі цих документів до відповідної архівної установи на зберігання та завершення ліквідаційної процедури у справі № 10/1-08.

27.07.2018 року відбулось засідання Експертної комісії Архівного відділу Вінницької міської ради на якому були розглянуті та схвалені результати науково-технічного опрацювання документів ВАТ "Завод "Термінал".

17.08.2018 року документи з кадрових питань (особового складу) фонду ВАТ "Завод "Термінал", а також довідковий апарат до них, були прийняті Архівним відділом Вінницької міської ради на зберігання.

Також, в ході виконання своїх повноважень, ліквідатором було встановлено, що банкрут є одним із засновників (учасників) Товарної біржі "Вінницька товарна універсальна біржа"; розмір внеску до статутного фонду складає 9 750,00 грн.

З метою визначення вартості (початкової ціни продажу з аукціону) 3 часток з 31 частки ВАТ "Завод "Термінал" в статутному фонді ТБ "ВТУБ", арбітражним керуючим було замовлено здійснення їх незалежної оцінки суб'єкту оціночної діяльності Байді Т.А., за результатами якої встановлено, що станом на дату оцінки вартість вказаних вище активів, визначена майновим підходом (методикою акумуляції чистих активів), без врахування податку на додану вартість, складає 48 800,00 грн.

Зазначені корпоративні права банкрута було реалізовано на другому повторному аукціоні за ціною 3 123,20 грн.; при цьому, на виконання умов договору про організацію та проведення аукціону від 11.05.2018 року організатором аукціону було утримано з гарантійного внеску грошову винагороду в розмірі 1 000,00 грн.

В подальшому, ліквідатором здійснювалось часткове погашення вимог кредиторів першої черги.

Таким чином, за час ліквідаційної процедури ВАТ "Завод "Термінал" загальна сума надходжень на ліквідаційний рахунок банкрута склала 442 761,82 грн., з яких: 1 739,30 грн. - залишок грошових коштів на дату відкриття ліквідаційної процедури; 21 004,16 грн. - надходження від повернення дебіторської заборгованості та від реалізації майнових активів банкрута (з 18.11.2008 року по 18.12.2009 року); 31 440,96 грн. - надходження від повернення дебіторської заборгованості та від реалізації майнових активів банкрута (з 18.12.2009 року по 23.04.2012 року); 7 014,65 грн. - надходження від повернення дебіторської заборгованості та фінансування комітетом кредиторів (з 23.04.2012 року по 10.09.2012 року); 2 439,55 грн. - надходження від повернення дебіторської заборгованості (з 10.09.2012 року по 17.11.2015 року); 379 123,20 грн. - надходження коштів згідно мирової угоди від 30.03.2018 року по справі №902/841/17, надходження від реалізації корпоративних прав на аукціоні, що відбувся 01.08.2018 року (з 12.10.2016 року по 05.09.2018 року).

Отримані протягом ліквідаційної процедури кошти в загальній сумі 442 761,82 грн. були спрямовані в порядку черговості у відповідності до ст. 31 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" наступним чином:

21 925,86 грн. - на відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" (послуг з проведення оцінки майна, за отримання довідок і витягів з державних реєстрів, оплату послуг арбітражного керуючого, послуг нотаріуса, судових витрат, комісії банку) - в період з 18.11.2008 року по 18.12.2009 року;

31 546,06 грн. - на відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" (за отримання довідок і витягів з державних реєстрів, оплату послуг арбітражного керуючого, судових витрат, комісії банку) - в період з 18.12.2009 року по 23.04.2012 року;

6 134,00 грн. - на відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 (послуг з упорядкування архіву, комісії банку) - в період з 23.04.2012 року по 10.09.2012 року;

4 032,70 грн. - на відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" (комісії банку) - в період з 10.09.2012 року по 17.11.2015 року;

379 123,20 грн. - в період з 12.10.2016 року по 05.09.2018 року - на відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал", а саме: 1 828,00 грн. - відшкодування держмита, в тому числі, відшкодування в бюджет за кредиторів, звільнених на той час від сплати; 60 703,93 грн. - відшкодування арбітражному керуючому Гонті О.А. згідно ухвали Господарського суду Вінницької області від 12.06.2018 року; 316 591,27 грн. - відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі, за період виконання повноважень ліквідатора арбітражним керуючим Грущенком К.О. (в тому числі: послуг з науково-технічного опрацювання документів ВАТ "Завод "Термінал"; за отримання відомостей з ЄДР, ДРРП та ДРОРМ; за отримання статистичної інформації; за публікацію оголошень; послуг БТІ; послуг з ведення бухгалтерського обліку; судового збору; правових послуг; комісії та плати за РКО; офісних витрат; нотаріальних послуг; оплату послуг арбітражного керуючого, винагороди організатора аукціону; за лабораторне дослідження архіву.

Станом на 31.08.2018 року залишок на ліквідаційному рахунку банкрута складав 0,00 грн. Після чого вказаний рахунок банкрута було закрито.

При цьому, вимоги: ПП "Промбудреєстр" в сумі 75 560,00 грн.; ФОП Ляшенко О.І. в сумі 179 300,00 грн.; ОСОБА_8 в сумі 3 173,05 грн.; ТОВ "Енерготерм" в сумі 108 812,06 грн.; Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області в сумі 664 225,35 грн. та 3 719,52 грн.; Вінницької ОДПІ Вінницької області Державної податкової служби в сумі 914 860,06 грн. та 178 544,40 грн.; ТОВ Науково-виробничого підприємства "Центр технічного обслуговування" в сумі 360,00 грн.; Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці в сумі 357 491,24 грн. та 52 438,34 грн; ТОВ "Євротрейдінг" в сумі 245 500,00 грн.; ЗАТ "Вінницьке мостобудівне управління № 4 асоціації "Автоміст" в сумі 308 966,00 грн.; Державного агентства резерву України в сумі 17 526,56 грн.; ОСОБА_9 в сумі 39 039,00 грн.; ОСОБА_10 в сумі: 5 522,97 грн.; Ленінського районного центру зайнятості м. Вінниці в сумі: 1 534,25 грн.; ОСОБА_14 в сумі 1 649,69 грн. та 5 220,00 грн. - четверта черга; заборгованість перед працівниками боржника - 26 388,33 грн., залишились незадоволені.

Також, на дату складання звіту, загальна сума заборгованості по відшкодуванню витрат арбітражного керуючого Грущенка К.О., пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 складає 10 736,57 грн., а загальна сума заборгованості з оплати послуг арбітражного керуючого Грущенка К.О. - становить 63 228,17 грн.

Як зазначено вище, арбітражним керуючим були направлені відповідні звернення до державних органів та установ, що здійснюють реєстрацію права власності та інших речових прав на певні види активів, які підлягають реєстрації.

Згідно отриманих відповідей відповідних органів та установ, право власності та/або інші права на майнові та/або немайнові активи за ВАТ "Завод "Термінал" не зареєстровано.

Відтак, в зв'язку з відсутністю грошових коштів та майнових активів у банкрута, ліквідатор просить затвердити звіту ліквідатора, ліквідаційний баланс ВАТ "Завод "Термінал" та закрити провадження у даній справі.

Обставини, викладені у звіті підтверджуються матеріалами справи та наданими письмовими доказами.

З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов таких висновків.

Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідно ч. 6 ст. 12 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно п. 1-1 ч.1 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції чинній з 19.01.2013 року), положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких відкрито після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких відкрито до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Беручи до уваги, що провадження у справі № 10/1-08 порушено та постанову про визнання банкрутом прийнято до набрання чинності даного Закону в редакції чинній з 19.01.2013 року, в зв'язку з чим застосуванню підлягають норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) у редакції чинній до 19.01.2013 року.

В силу ч. 1, ч. 2 ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 76 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно ч.1, ч.2 ст. 79 ГПК України, достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

За змістом ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідно до ч. 1, ч. 5 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

За змістом п. 6 ч. 1, ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє (закриває) провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону. Про припинення (закриття) провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала, яка може бути оскаржена у встановленому порядку. Провадження у справах про банкрутство може бути припинено (закрито) у випадку передбаченому пунктом 6, - лише після визнання боржника банкрутом.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і припинення (закриття) провадження у справі.

Як встановлено судом, 06.09.2018 року відбулось засідання комітету кредиторів банкрута, за результатами якого, зокрема, прийнято рішення: затвердити звіт ліквідатора ВАТ "Завод "Термінал" № 02-12/888 від 06.09.2018 року та ліквідаційний баланс станом на 06.09.2018 року, а також звернутись до суду з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи - ВАТ "Завод "Термінал" і закриття провадження у справі.

Суд оглянувши наданий звіт ліквідатора та поданні докази, приходить до висновку, що ліквідатором вжито всіх заходів, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.

При цьому, в зв'язку з відсутністю коштів та майнових активів у боржника, залишились непогашеними вимоги: ПП "Промбудреєстр" в сумі 75 560,00 грн.; ФОП Ляшенко О.І. в сумі 179 300,00 грн.; ОСОБА_8 в сумі 3 173,05 грн.; ТОВ "Енерготерм" в сумі 108 812,06 грн.; Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області в сумі 664 225,35 грн. та 3 719,52 грн.; Вінницької ОДПІ Вінницької області Державної податкової служби в сумі 914 860,06 грн. та 178 544,40 грн.; ТОВ Науково-виробничого підприємства "Центр технічного обслуговування" в сумі 360,00 грн.; Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці в сумі 357 491,24 грн. та 52 438,34 грн; ТОВ "Євротрейдінг" в сумі 245 500,00 грн.; ЗАТ "Вінницьке мостобудівне управління № 4 асоціації "Автоміст" в сумі 308 966,00 грн.; Державного агентства резерву України в сумі 17 526,56 грн.; ОСОБА_9 в сумі 39 039,00 грн.; ОСОБА_10 в сумі: 5 522,97 грн.; Ленінського районного центру зайнятості м. Вінниці в сумі: 1 534,25 грн.; ОСОБА_14 в сумі 1 649,69 грн. та 5 220,00 грн. - четверта черга; заборгованість перед працівниками боржника - 26 388,33 грн.

Частинами 5, 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", визначено, що вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Принагідно, суд звертає увагу на правові позиції, викладені у постанові Верховного Суду від 14.02.2018 року у справі № 927/1191/14.

Аналіз практики Європейського суду з прав людини щодо застосування статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (див. рішення від 21 січня 1999 року в справі "Гарсія Руїз проти Іспанії", від 22 лютого 2007 року в справі "Красуля проти Росії", від 5 травня 2011 року в справі "Ільяді проти Росії", від 28 жовтня 2010 року в справі "Трофимчук проти України", від 9 грудня 1994 року в справі "Хіро Балані проти Іспанії", від 1 липня 2003 року в справі "Суомінен проти Фінляндії", від 7 червня 2008 року в справі "Мелтекс ЛТД (MELTEX LTD) та Месроп Мовсесян (MESROP MOVSESYAN) проти Вірменії") свідчить, що право на мотивоване (обґрунтоване) судове рішення є частиною загального права людини на справедливий і публічний розгляд справи та поширюється як на цивільний, так і на кримінальний процес.

Вимога пункту 1 статті 6 Конвенції щодо обґрунтовування судових рішень не може розумітись як обов'язок суду детально відповідати на кожен довід заявника. Стаття 6 Конвенції також не встановлює правил щодо допустимості доказів або їх оцінки, що є предметом регулювання в першу чергу національного законодавства та оцінки національними судами. Проте Європейський суд з прав людини оцінює ступінь умотивованості рішення національного суду, як правило, з точки зору наявності в ньому достатніх аргументів стосовно прийняття чи відмови в прийнятті саме тих доказів і доводів, які є важливими, тобто такими, що були сформульовані заявником ясно й чітко та могли справді вплинути на результат розгляду справи.

Колегія суддів звертає увагу, що Законом про банкрутство передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіту ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов'язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі).

З огляду на встановлені обставини та наведені приписи законодавства, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - Відкрите акціонерне товариство "Завод" Термінал" ліквідації, що є наслідком закриття провадження у справі.

Згідно ч. 7 ст. 12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дія мораторію припиняється з дня припинення (закриття) провадження у справі про банкрутство.

Також, судом розглянуто заяву арбітражного керуючого Грущенка К.О. № 02-12/889 від 06.09.2018 року про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого Грущенка К.О. у справі № 10/1-08 станом на 06.09.2018 року та звіту про відшкодування витрат арбітражного керуючого Грущенка К.О., пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 за період з 12.10.2016 року по 06.09.2018 року.

В ході судового розгляду, представник арбітражного керуючого Грущенка К.О. надала пояснення щодо обставин, викладених у зазначених звітах ліквідатора та підтримала заяву про їх затвердження.

Представники кредиторів щодо задоволення даного клопотання не заперечили.

За змістом заяви та звітів ліквідатора вбачається, що при відкритті ліквідаційної процедури банкрута у даній справі, судом було встановлено оплату послуг арбітражного керуючого у розмірі двох мінімальних розмірів заробітних плат.

В зв'язку з чим, на виконання постанови суду від 18.11.2008 року, арбітражним керуючим Грущенком К.О. нараховувалась оплата послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Завод "Термінал".

Так, станом на 06.09.2018 року оплата послуг арбітражного керуючого за період з 12.10.2016 року по 06.09.2018 року складає 145 828,17 грн. За браком коштів фактична оплата послуг арбітражному керуючому Грущенку К.О. в справі про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" була здійснена частково в сумі 82 600,00 грн. В зв'язку з чим, станом на 06.09.2018 року існує заборгованість з оплати послуг арбітражному керуючому в справі про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" в розмірі 63 228,17 грн.

Звіти арбітражного керуючого Грущенка К.О. про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі № 10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" були надані на розгляд комітету кредиторів, за результатами якого вони були схвалені без жодних зауважень, а саме: 15.12.2017 року схвалено звіт про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі № 10/1-08 за період з 12.10.2016 року по 15.12.2017 року на загальну суму 33 616,13 грн. (з яких відшкодовано 33 616,13 грн.); 18.06.2018 року схвалено звіт про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі № 10/1-08 за період з 16.12.2017 року по 18.06.2018 року на загальну суму 201 808,25 грн. (з яких відшкодовано 197 388,68 грн.); 06.09.2018 року схвалено звіт про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі № 10/1-08 за період з 19.06.2018 року по 06.09.2018 року на загальну суму 9 303,46 грн. (з яких відшкодовано 2 896,46 грн.).

Загальна сума витрат, понесених арбітражним керуючим Грущенком К.О у справі №10/1-08 про банкрутство ВАТ "Завод "Термінал" за період з 12.10.2016 року по 06.09.2018 року становить 244 727,84 грн. Із вказаної суми витрат відшкодовано витрати на загальну суму 233 991,27 грн. Загальна сума невідшкодованих витрат арбітражного керуючого у справі № 10/1-08 складає 10 736,57 грн.

На підтвердження понесених ліквідатором витрат, до заяви додано відповідні письмові докази.

В силу ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення визнаних судом вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Пункт 3 ч. 4 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", передбачає, що арбітражний керуючий має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч. 12 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Згідно ч. 14 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

За змістом ч. 16 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

Судом встановлено, 06.09.2018 року відбулось засідання комітету кредиторів банкрута, за результатами якого, зокрема, прийнято рішення: затвердити звіт арбітражного керуючого про відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 за період з 19.06.2018 року по 06.09.2018 року на суму 9 303,46 грн. (з яких відшкодовано 2 896,46 грн.); затвердити звіт арбітражного керуючого про відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі №10/1-08 за період з 12.10.2018 року по 06.09.2018 року на суму 244 727,84 грн. (з яких відшкодовано 233 991,27 грн.); затвердити звіт про оплату послуг арбітражного керуючого у справі № 10/1-08 станом на 06.09.2018 року на загальну суму 145 828,17 грн. (з якої оплачено 82 600,00 грн.).

Враховуючи наведені приписи законодавства та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку про задоволення заяви арбітражного керуючого Грущенка К.О про затвердження звітів про оплату послуг та відшкодування витрат.

Керуючись ст.ст. 3-1, 12 (ч. 7), 31 (ч.ч. 5, 6), 32 (ч.ч. 1, 5), 40 (п. 6 ч. 1, ч. 2) Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції чинній до 19.01.2013 року), ст. ст. 2, 3, 12 (ч. 6), 18, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, -

У Х В А Л И В :

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - Відкритого акціонерного товариства "Завод" Термінал" (вул. 600-річчя, 17, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 14312660).

2. Затвердити звіт про оплату послуг арбітражного керуючого Грущенка К.О. у справі № 10/1-08 станом на 06.09.2018 року (за період виконання арбітражним керуючим Грущенком К.О. повноважень ліквідатора) на загальну суму 145 828,17 грн., з якої станом на сьогоднішній день оплачено - 82 600,00 грн. (заборгованість - 63 228,17 грн.).

3. Затвердити звіт про відшкодування витрат арбітражного керуючого Грущенка К.О., пов'язаних з провадженням у справі № 10/1-08 за період з 12.10.2016 року по 06.09.2018 року на загальну суму 244 727,84 грн., з яких станом на сьогоднішній день відшкодовано 233 991,27 грн. (не відшкодовано - 10 736,57 грн.).

4. Відкрите акціонерне товариство "Завод" Термінал" (вул. 600-річчя, 17, м.Вінниця, код ЄДРПОУ 14312660) як юридичну особу ліквідувати.

5. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Повноваження ліквідатора - арбітражного керуючого Грущенка Костянтина Олександровича у справі № 10/1-08 припинити.

7. Припинити дію мораторію, введеного ухвалою Господарського суду Вінницької області від 15.01.2008 року у справі № 10/1-08.

8. Провадження у справі № 10/1-08 закрити.

9. Ухвалу направити згідно переліку.

Згідно ч. 1 ст. 235 ГПК України, ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені ст.ст. 254-256, пп. 17.5 п. 17 ч. 1 перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Тісецький С.С.

Віддрук. прим.:

1 - до справи;

2 - УПФУ у м. Вінниці (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036);

3 - Вінницькій ОДПІ;

4 - ТОВ "Енерготерм" (вул. 600-річчя, 17, м. Вінниця, 21100);

5 - ЗАТ "Вінниця мостобудівне управління № 4 асоціації "Автоміст" (вул. Промислова, 3, м.Вінниця, 21100);

6 - ТОВ "Євротрейдінг" (вул. Чадаєва, 2-Б, м. Київ, 03148);

7 - ПП "Промбудреєстр" (вул. Коцюбинського, 37/47, м. Вінниця, 21100);

8 - Фонду соціального страхування України у Вінницькій обл. (вул. Зодчих, 22, м. Вінниця, 21037)

9 - ОСОБА_14 АДРЕСА_2

10 - ОСОБА_10 (АДРЕСА_1, 21037);

11 - ФОП Ляшенко О.І. АДРЕСА_3

12 - ОСОБА_8 АДРЕСА_4

13 - ТОВ НВП "Центр технічного обслуговування" (вул. 600-річчя, 17, м. Вінниця, 21100);

14 - Державному агентству резерву України (вул. Пушкінська, 28, м. Київ, 01601);

15 - ОСОБА_9 АДРЕСА_5

16 - арбітражному керуючому Грущенку К.О. АДРЕСА_6

17 - Відділу примусового виконання рішень управління ДВС Головного управління юстиції у Вінницькій області (21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7);

18 - Департаменту адміністративних послуг ВМР (21050, м.Вінниця, вул.Соборна, 59);

19 - ГУ статистики у Вінницькій області (21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе , 15).

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення18.09.2018
Оприлюднено19.09.2018
Номер документу76538659
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/1-08

Ухвала від 27.12.2019

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Постанова від 23.01.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 17.01.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 16.01.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 14.12.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 19.11.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 02.10.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 18.09.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 21.06.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 12.06.2018

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні