Ухвала
від 18.09.2018 по справі 809/299/17
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

18 вересня 2018 року

Київ

справа №809/299/17

адміністративне провадження №К/9901/23014/18

Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Смоковича М.І., розглянувши заяву приватного підприємства Комфорт-Сервіс про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 20 вересня 2017 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Франк Девелопмент до Відділу примусового виконання рішень управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, Управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, третя особа: приватне підприємство Комфорт-Сервіс , про визнання дій неправомірними, скасування постанови про накладення арешту та зобов'язання зняти арешт,

в с т а н о в и в:

Ухвалою від 24 листопада 2017 року суддя Верховного Суду України Кривенда О.В., у відповідності зі статтями 240, 2401 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), відкрив провадження у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Франк Девелопмент до Відділу примусового виконання рішень управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, Управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, третя особа: приватне підприємство Комфорт-Сервіс , про визнання дій неправомірними, скасування постанови про накладення арешту та зобов'язання зняти арешт, для перегляду ухвали Вищого адміністративного суду України від 20 вересня 2017 року з підстав, встановлених пунктами 1, 5 частини першої статті 237 КАС.

Як підставу звернення з цією заявою приватне підприємство Комфорт-Сервіс (заявник) зазначило неправильне застосування судом касаційної інстанції при розгляді справи положень статті 56 Закону України від 2 червня 2016 року № 1404-VIII Про виконавче провадження , на підтвердження чого додав ухвали Вищого адміністративного суду України від 22 березня 2017 року, від 25 жовтня 2016 року (№№К/800/33069/14, К/800/14876/16) та постанову Судової палати у цивільних справах Верховного Суду України від 4 лютого 2015 року у справі № 6-238цс14. 15 грудня 2017 року розпочав роботу Верховний Суд і набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів (далі - Закон № 2147-VIII), яким КАС викладено в новій редакції.

На підставі підпункту 1 пункту 1 Перехідних положень КАС у редакції, викладеній згідно із Законом України від 3 жовтня 2017 року № 2147-VIII, справу №809/299/17 передали до Касаційного адміністративного суду в складі Верховного Суду.

Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду ухвалою від 19 лютого 2018 року передав зазначену адміністративну справу на розгляд Великої Палати Верховного Суду з посиланням на частину другу статті 241 КАС (у попередній редакції) та на підпункт 2 пункту 1 розділу VII Перехідні положення КАС у чинній редакції.

Ухвалою від 13 червня 2018 року Велика палата Верховного Суду повернула справу №809/299/17 до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду для продовження розгляду у відповідній колегії.

Відповідно до вказаної ухвали, Велика Палата Верховного Суду вважає передчасним висновок Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду щодо необхідності передання цієї справи на її розгляд, позаяк питання про передачу справи на розгляд спільного засідання повинно вирішуватись Верховним Судом під час судового розгляду справи, якщо виникне необхідність відійти від висновку Верховного Суду України, викладеному в постанові Судової палати в цивільних справах від 4 лютого 2015 року у справі № 6-238цс14.

Також в цій ухвалі зазначено, що зі змісту доданих до заяви ухвали Вищого адміністративного суду України від 25 жовтня 2016 року і постанови цього ж суду від 22 березня 2017 року, постанови Судової палати у цивільних справах Верховного Суду України від 04 лютого 2015 року, а також ухвали Вищого адміністративного суду України від 20 вересня 2017 року, яку заявник просить переглянути, не вбачається неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права касаційними судами різної юрисдикції, як про це зазначено в ухвалі Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 лютого 2018 року, а отже, немає підстав для передачі справи на розгляд Великої Палати Верховного Суду.

Згідно з підпунктом 1 пункту 1 Перехідних положень КАС (у новій редакції цього Кодексу) заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше.

Отже, розгляд заяви приватного підприємства Комфорт-Сервіс про перегляд судового рішення Вищого адміністративного суду України Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду здійснюватиме у складі колегії з трьох суддів за правилами адміністративного судочинства, які діяли до набрання чинності Закону України від 3 жовтня 2017 року № 2147-VIII. Справа розглядатиметься у порядку письмового провадження (без виклику/повідомлення сторін).

Згідно з вимогами статті 240 1 КАС для розгляду цієї справи суддя-доповідач Касаційного адміністративного суду у складі у складі Верховного Суду вивчив справу; встановив суть правових відносин, які виникли між сторонами; визначив норми процесуального права, які регулюють ці відносини; підготував нормативну базу та матеріали, необхідні для вирішення справи.

Оскільки зібраних у справі матеріалів достатньо для її розгляду, вважаю за можливе призначити справу до розгляду.

Керуючись підпунктом 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції, викладеній згідно із Законом України від 3 жовтня 2017 року № 2147-VIII, а також частиною другою статті 240 1 Кодексу адміністративного судочинства України у редакції, чинній до 15 грудня 2017 року,

у х в а л и в:

призначити до розгляду справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Франк Девелопмент до Відділу примусового виконання рішень управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, Управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, третя особа: приватне підприємство Комфорт-Сервіс , про визнання дій неправомірними, скасування постанови про накладення арешту та зобов'язання зняти арешт.

Справу розглянути у порядку письмового провадження без виклику (повідомлення) учасників справи.

Розгляд справи розпочати 19 вересня 2018 року у приміщенні Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду за адресою: м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 5.

Суддя М.І. Смокович

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення18.09.2018
Оприлюднено20.09.2018
Номер документу76546743
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/299/17

Постанова від 19.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Золотніков Олександр Сергійович

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Золотніков Олександр Сергійович

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 31.10.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 14.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 02.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні