ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 вересня 2018 року м.Харків Справа № 913/122/18
Провадження №12/913/122/18
Господарський суд Луганської області у складі судді Лісовицького Є.А. ,
секретар судового засідання Бережна Л.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за позовом Керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Старобільської районної ради Луганської області, м. Старобільськ Луганської області
до відповідача-1 - Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради, м. Старобільськ Луганської області
відповідача-2 - Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс", м. Старобільськ Луганської області
про визнання недійсним рішення комітету з конкурсних торгів, визнання недійсним договору купівлі-продажу товарів на суму 356399 грн. 00 коп.
У засіданні брали участь:
від органу прокуратури: Клейн Л.В., прокурор відділу прокуратури Харківської області, службове посвідчення №009145 від 13.10.2012, наказ № 1820к від 17.09.2018;
від позивача: представник не прибув;
від відповідача-1: представник не прибув;
від відповідача-2: представник не прибув.
в с т а н о в и в:
Керівник Старобільської місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Старобільської районної ради Луганської області звернувся до Господарського суду Луганської області з позовом до відповідача-1 - Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради та відповідача-2 - Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" з наступними вимогами:
1. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради, оформлене протоколом №25 від 02.02.2018 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Мікс Маркет";
2. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання", оформлене протоколом №26 від 02.02.2018 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" переможцем торгів;
3. Визнати недійсним договір про закупівлю від 13.02.2018 №55, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" та Комунальною установою "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" (код ДК 021:2015 - 09130000-9) (Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо (у вигляді талонів, скетч - карток) на суму 356399 грн.
Позовні вимоги, з посиланням на статті 203, 204, 215, 216, 241, 244, 247 Цивільного кодексу України (далі за текстом - ЦК України), статті 207, 236 Господарського кодексу України (далі за текстом - ГК України) обґрунтовані невідповідністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на що договір №55 від 13.02.2018, який укладений між Комунальною установою "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" за результатами державної закупівлі, підлягає визнанню недійсним.
Ухвалою Господарського суду Луганської області (суддя Шеліхіна Р.М.) від 29.03.2018 у справі №913/122/18 позовну заяву та додані до неї документи повернуті заявнику без розгляду на підставі п. 4 ч. 5 ст. 174 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України).
Постановою Донецького апеляційного господарського суду від 04.06.2018 у справі №913/122/18 ухвалу Господарського суду Луганської області від 29.03.2018 у справі №913/122/18 скасовано та матеріали справи передано до Господарського суду Луганської області для продовження розгляду.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 20.06.2018 відкрито провадження у справі №913/122/18 (суддя Палей О.С.). Суд ухвалив підтвердити підстави представництва керівником Старобільської місцевої прокуратури Луганської області інтересів держави в особі Старобільської районної ради Луганської області із заявленими позовними вимогами та здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 16.07.2018.
Ухвалою Господарського суду Луганської області суду від 16.07.2018 підготовче засідання відкладено на 30.07.2018.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 30.07.2018 підготовче засідання відкладено на 15.08.2018.
У зв'язку з перебуванням судді Палей О.С. у відпустці та неможливістю продовжувати розгляд справи більше чотирнадцяти днів, призначено повторний автоматизований розподіл справи №913/122/18 та повторним протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 13.08.2018 справу №913/122/18 передано на розгляд судді Господарського суду Луганської області Лісовицького Є.А.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 15.08.2018 підготовче засідання відкладено на 05.09.2018.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 05.09.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу №913/122/18 до судового розгляду по суті на 24.09.2018.
Старобільська районна рада Луганської області (позивач) письмових пояснень стосовно правової позиції за даним позов не надала.
Відповідач-1 - Комунальна установа Старобільське районе територіальне медичне об'єднання Старобільської районної ради в наданих відзиві та запереченні на відповідь на відзив просить відмовити в задоволенні позову, посилаючись на його необґрунтованість.
Зокрема, відповідач зауважує про те, що тендерна пропозиція першого за ціною учасника ТОВ "Мікс Маркет" підписана заступником директора ОСОБА_2 на підставі довіреності від 27.11.2018 №2854, посвідченої приватним нотаріусом Малаховим С.О., якою ОСОБА_2 надані повноваження щодо підпису документації конкурсних торгів, тому відповідно повноважень на підписання документів тендерної пропозиції у нього немає. Пропозиція другого за ціною учасника ТОВ "ТК Едельвейс" підписана директором Гамазою Олександром Миколайовичем, повноваження якого підтверджені наказом про призначення на посаду, протоколом зборів учасників, а також інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також відповідач-1 зазначив, що в пропозиції ТОВ "Мікс Маркет" інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутні автозаправні станції учасника (власні та партнерські), що розташовані на території м.Староробільськ. Згідно переліку автозаправних станцій ТОВ "Мікс Маркет" вказано про наявність АЗС за адресою "м.Старобільськ, с.Половинкине, вул.Пригородня, 1А". Це не відповідає дійсності, оскільки село Половинкине є самостійною адміністративно-територіальною одиницею і не може входити до складу міста Старобільськ. Автозаправна станція ТОВ "ТК Едельвейс" знаходиться, як і передбачено умовами Тендерної документації, на території м.Старобільськ по вул.Старотаганрогській, 4 а, що безпосередньо межує з територією КУ "Старобільське РТМО", а тому додаткових витрат на проїзд до місця заправлення автотранспорту немає.
В складі пропозиції ТОВ "Мікс Маркет" надані довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації містять підпис та дату їх письмового затвердження 05.01.2018, а потрібні були затверджені не раніше дати оголошення про проведення торгів, тобто 16.01.2018, як було передбачено умовами Тендерної документації.
В той же час, учасником ТОВ ТК Едельвейс в складі пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які були підписані електронним цифровим підписом 30.01.2018, що, на думку відповідача -1, підтверджується те, що довідки складені та затверджені не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
ТОВ "Мікс Маркет" у складі тендерної пропозиції надані сертифікати якості та паспорти на продукцію, що пропонується для постачання, в той час як за умовами Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен був надати довідку про відповідність від імені учасника.
Старобільська місцева прокуратура у відповіді на відзив відповідача-1 зазначила, що перелік повноважень щодо підпису документів довіреністю на ОСОБА_2 не обмежено та це не порушує вимог тендерної документації. Учасник торгів ТОВ "Мікс Маркет" до пропозиції надав перелік АЗС, в якому зазначено розташування м.Старобільськ, с.Половинкине, вул.Пригородня, 1А, але замовник не скориставшись своїм правом не уточнив місцезнаходження АЗС та самостійно зробив висновок про відсутність на території м.Старобільськ АЗС, що належать ТОВ "Мікс Маркет".
Крім того, ТОВ "ТК Едельвейс" у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надані взагалі без зазначення дати, що не відповідає умовам тендерної документації. Визнання такими, що відповідають вимогам Тендерної документації довідок ТОВ ТК Едельвейс , у зв'язку з тим, що на них 30.01.2018 накладено електронно - цифровий підпис, не заслуговує на увагу, оскільки технічною документацією замовника чітко передбачено надання такої довідки із зазначенням відповідної дати.
Враховуючи викладене, Старобільська місцева прокуратура під час дослідження тендерної документації дійшла висновку про неоднакове застосування законодавства до різних учасників, в одному випадку тендерним комітетом дотримані вимоги тендерної документації, в іншому випадку, тендерний комітет відхиляє пропозиції учасника, однак відсутність довідки про відповідність від імені учасника не впливає на зміст пропозиції, так як наявні всі сертифікати якості та паспорти на продукцію, що пропонується для постачання.
Заявник зазначає, що вказані дії тендерного комітету порушують принцип добросовісної конкуренції серед учасників, встановлений ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі та підпадають під ознаки порушення, передбаченого ст. 15 Закону України Про захист економічної конкуренції .
Від відповідача -2 відзив на позовну заяву та будь - яяких клопотань до суду не надходило.
В судове засідання 17.09.2018 прибули представники заявника (прокуратури). Представник заявника підтримав позовні вимоги, просив задовольнити позов.
Старобільська районна рада Луганської області (позивач) була належним чином повідомлена про час та місце судових засідань. Однак, участі свого повноважного представника в судовому засіданні не забезпечила.
Проте, від позивача надійшло клопотання №512 від 12.09.2018 про розгляд справи за відсутності повноважного представника позивача через значну завантаженість працівників виконавчого апарату. Судом надане позивачем клопотання задоволено та долучено до матеріалів справи.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, господарський суд встановив наступне.
Стосовно правомірності звернення з даним позовом до суду заступника прокурора Луганської області в інтересах держави в особі органу уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних відносинах: Старобільської районної ради, суд зазначає наступне.
Згідно ч.4 ст.53 Господарського процесуального кодексу України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, передбачених статтею 174 цього Кодексу.
Частиною 4 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов'язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб'єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб'єктом владних повноважень.
З огляду на викладене, зверненню прокурора з позовом до суду має передувати підтвердження суду підстав представництва інтересів держави в суді.
Судом встановлено, що прокурор, в обґрунтування заявлених позовних вимог посилається на невідповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема допущення тендерним комітетом застосування неоднакового законодавства до різних учасників, чим порушено принцип недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, встановлені ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі .
У зв'язку з необхідністю захисту інтересів держави прокурор звернувся до суду з позовом в інтересах держави в особі Старобільської районної ради Луганської області.
Під час розгляду спору судом встановлено, що 16.01.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua було оприлюднено оголошення номер UA- 2018-01-16-003425-с Комунальної установи Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі Бензин А-92-7300 літрів та дизельне паливо - 4800 літрів (у вигляді скретч - карток) ДК 021-2015 по коду-09130000-9 - Нафта і дистиляти з очікуваною вартістю 370 088 грн. 00 коп.
01.02.2018 відбувся аукціон з процедури закупівлі UA- 2018-01-16-003425-с Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо (у вигляді талонів, скетч - карток), в якому прийняли участь підприємства, які запропонували наступні ціни на закупівлю вказаного товару:
- ТОВ Мікс Маркет - 356 340 грн. 00 коп.,
- ТОВ ТК Едельвейс - 356 399 грн. 00 коп.
Як вбачається з матеріалів тендерних пропозицій, найнижчу ціну на товар, а саме 356 340 грн. 00 коп., було запропоновано учасником - ТОВ Мікс Маркет .
При перевірці тендерної пропозиції ТОВ Мікс Маркет на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації замовника в п.4 протоколу №25 від 02.02.2018 встановлено, що учасником порушено п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції надано довіреність на ім'я ОСОБА_2 від 27.11.2015 з наданням права підписання документації конкурсних торгів. Торги відбуваються відповідно до Закону України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922-VIII), тобто довіреність видана до набрання чинності Законом №922-VIII, а тому повноважень щодо підпису документів тендерної документації у ОСОБА_2 немає.
Крім того, вивченням тендерної пропозиції встановлено, порушення учасником п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: щодо інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, надані довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.01.2018, в той час, тендерною документацією вимагалось надання вказаних довідок не раніше дати оголошення про проведення торгів - 16.01.2018.
Встановлено також порушення учасником торгів п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації - додатку 1, у зв'язку з тим, що відсутні автозаправні станції Учасника (власні та партнерські), що розташовані на території м. Старобільськ. Віддаленість АЗС учасника призвело б до додаткових витрат та буде економічно не вигідною для замовника.
Крім того, тендерним комітетом встановлено порушення учасником п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме відсутня довідка від імені учасника про відповідність ДСТУ, проте лише надано Сертифікат відповідності 10 Хіммотологічний Центр Міністерства оборони України, Сертифікат відповідності Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Паспорт якості №126756 Дизельного пального класу F.
Враховуючи викладене, керуючись розділом 3 п.п. 1, 5,6 тендерної документації, відповідно до ч.1 ст.30 Закону України Про публічні закупівлі тендерним комітетом відповідача було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Мікс Маркет , як такої що не відповідає умовам тендерної документації (оформлене протоколом №25 від 02.02.2018).
Разом з тим, при перевірці тендерної пропозиції ТОВ ТК Едельвейс на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації замовника в п.4 протоколу №26 від 02.02.2018 встановлено, що учасником надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - виписка з протоколу засновників та наказ про призначення; надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; надано інформацію щодо відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону №922- VIII; надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають додатку 1 до Тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись принципами максимальної економії та ефективності, пропозицію ТОВ ТК Едельвейс визнано такою, що відповідає вимогам Тендерної документації.
За наслідками проведених торгів, 13.02.2018 між Товариством з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Едельвейс (відповідач-2/учасник) та Комунальною установою Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради (відповідач-1/замовник) укладено договір на закупівлю №55 товару - код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне пальне), за яким учасник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених договором передати товар, що вказаний в специфікації, а замовник зобов'язується прийняти товар і оплатити його вартість в порядку та на умовах цього договору.
Згідно п.п.2.2, 2.3 договору асортимент товару, що постачається на умовах даного договору зазначається в специфікації, яка містить повну інформацію за наступними пунктами (найменування, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість). Якість товару повинна відповідати діючими на території України державним стандартам, вимогам до якості та підтверджується сертифікатами якості (відповідності) виробника.
Відповідно до п.4.2. договору загальна сума договору становить 356399 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 59399 грн. 83 коп.
В п.5.1 договору сторони погодили, що відповідно до ч.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України замовник реєструє бюджетні зобов'язання та здійснює платежі поетапно, виключно при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування).
Пунктом 5.2. договору передбачено, що розрахунки між сторонами здійснюються в національній валюті України - гривні. Замовник перераховує грошові кошти на розрахунковий рахунок учасника протягом п'яти банківських днів з моменту отримання накладної на партію поставленого товару.
Поставка товару за договором здійснюється протягом 2018 року. (п.3.1 договору).
Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2018 року, а в частині фінансових зобов'язань - до їх повного виконання. (п.10.1. договору).
Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам сторін, суд виходить з наступного.
Процедура здійснення державних закупівель регулюється положеннями Закону України Про публічні закупівлі .
Положеннями ч. 1 ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі , визначено, що він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
На підставі ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі , закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України Про публічні закупівлі замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Отже, Комунальна установа Старобільське районне територіальне медичне об'єднання Старобільської районної ради є замовником в розумінні п. 9 частини 1 статті 1 Закону України Про публічні закупівлі .
Відповідно до ч. 1 ст. 10 України Про публічні закупівлі , замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
- оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
- зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень;
- оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
- протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
- повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;
- інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
- договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення;
- повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін;
- звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання;
- звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.
Як вбачається з матеріалів справи, 1-м відповідачем було розміщене 16.01.2018 оголошення про проведення відкритих торгів UA- 2018-01-16-003425-с, згідно якого визначено: предмет закупівлі: Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо (у вигляді талонів, скетч - карток); коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: код ДК 021:2015 - 09130000-9; місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - КУ Старобільське РТМО за адресою: Луганська область, м.Старобільск, вул.Монастирська,буд.67, 92700, кількість: бензин А-92 - 7300 літрів, дизельне паливо - 4800 літрів; строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)- до 31 грудня 2018 року; кінцевий строк подання тендерної пропозиції - 31.01.2018 до 23 години 00 хвилин; дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до ст.20 Закону України "Про публічні закупівлі", відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій.
Як визначено ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій учасниками, які подали тендерні пропозиції для участі у закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо (у вигляді талонів, скретч-карток) стали:
- ТОВ Мікс Маркет (ідентифікаційний код 36670906);
- ТОВ ТК Едельвейс (ідентифікаційний код 40664804).
Згідно зі ст. 27 Закону, розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни тендерних пропозицій.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
Статтею 28 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Пунктом 2 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п. 1 Додатку 2 тендерної документації, затвердженої тендерним комітетом Комунальної установи Старобільське районне територіальне медичне об'єднання Старобільської районої ради від 16.01.2018 №23, замовником були визначені кваліфікаційні критерії.
Зокрема, кваліфікаційними критеріями відповідно до ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі були:
1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази - (надається Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (вказати дату довідки).
2. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - (надається Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (вказати дату довідки).
3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - (надаються Належним чином засвідчені копії листів підприємств, установ, організацій, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів про закупівлю (не менше двох), або копії аналогічних договорів (не менше двох)).
З матеріалів тендерної пропозиції вбачається, що учасником ТОВ Мікс Маркет (який запропонував найменшу ціну) на відповідність вимогам тендерної документації замовника, були надані, зокрема наступні документи:
- довідка від 05.01.2018 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- довідка від 05.01.2018 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- довідка від 05.01.2018 про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.
Вказані довідки підписані ОСОБА_2, який діє на підставі довіреності від 27.11.2015, посвідченої приватним нотаріусом Сєвєродонецького міського нотаріального округу Луганської області Малаховим С.О.
В якості інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасником ТОВ Мікс Маркет надано Сертифікат відповідності №10ХЦ.00011-17, виданий 10 Хіммотологічним Центром Міністерства оборони України; Сертифікат відповідності Серії ДЇ №UA1.145.0000547-17, Паспорт якості №126756 на Топливо дизельне класу F стандарт: LST EN 590:2013+А1:2017, виданий Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Паспорт №1693 , виданий ВАТ Мозирський нафтопереробний завод (Республіка Беларусь).
З матеріалів тендерної пропозиції вбачається, що учасником ТОВ ТК Едельвейс (відповідач -2) на відповідність вимогам тендерної документації замовника, були надані, зокрема наступні документи:
- довідка (без дати та реквізитів) про виконання аналогічних договорів;
- довідка (без дати та реквізитів) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- довідка (без дати та реквізитів) про відповідність технічних, якісних характеристик предмета закупівлі встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
- довідка (без дати та реквізитів) про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.
Вказані довідки підписані директором ТОВ ТК Едельвейс Гамаза О.М., який діє на підставі довіреності від 26.01.2018.
В якості інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасником ТОВ ТК Едельвейс надано Сертифікат відповідності серії ДЇ № UA1.145.0000547-17, виданий Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Дослідивши обставини справи, суд не може погодитися із доводами відповідача, та вважає їх помилковими з огляду на наступне.
Як вже було встановлено судом, відповідно до ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі та Тендерної документації, одним з кваліфікаційних критеріїв було - надання Довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, затверджені не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (вказати дату довідки).
Відповідно до п.44 Національного стандарту України Державна уніфікована система документації Уніфікована система організаційно - розпорядчої документації Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163 - 2003, документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис.
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", замовникові надане право відхилити тендерну пропозицію в разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дослідженням судом матеріалів справи встановлено, що тендерним комітетом однією з причин відхилення пропозиції першого учасника (ТОВ Мікс Маркет ) є те, що дати довідок встановлені раніше за оголошення про проведення торгів.
В той же час, довідки другого учасника (відповідача -2 - ТОВ ТК Едельвейс ) взагалі не містять реквізитів документа та не мають дат складання відповідних документів, як того вимагалось тендерною документацією.
Посилання відповідача - 1 на те, що пропозиція учасника -2 була скріплена електронним цифровим підписом та відповідно до ст.3 Закону України Про електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису, є хибним, оскільки відповідачем ототожнено електронний цифровий підпис (дата підписання документу) безпосередньо з датою складання документів.
Отже, вказані дії тендерного комітету призвели до неоднакового застосування одних і тих самих вимог, що порушує принципи недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
Крім того, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ Мікс Маркет , відповідно до протоколу від 02.02.2018 №25 є те, що учасником надано довіреність на ім'я ОСОБА_2 від 27.11.2015 з наданням права підписання документації конкурсних торгів.
Суд відхиляє посилання відповідача - 1 на те, що відсутні повноваження на підписання документів, оскільки поняття конкурсні торги (яке використовується у довіреності) застосовувались під час дії Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 №1197-VII, який втратив чинність з 01.08.2016, з огляду на наступне.
Згідно приписів ч.3 ст. 244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Статтею 246 Цивільного кодексу України встановлено, що довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами.
Строк довіреності встановлюється у довіреності. Якщо строк довіреності не встановлений, вона зберігає чинність до припинення її дії (ч.1 ст. 247 Цивільного кодексу України).
Крім того, ст. 248 Цивільного кодексу України передбачені вичерпні підстави припинення представництва за довіреністю, зокрема у разі: 1) закінчення строку довіреності; 2) скасування довіреності особою, яка її видала; 3) відмови представника від вчинення дій, що були визначені довіреністю; 4) припинення юридичної особи, яка видала довіреність; 5) припинення юридичної особи, якій видана довіреність; 6) смерті особи, яка видала довіреність, оголошення її померлою, визнання її недієздатною або безвісно відсутньою, обмеження її цивільної дієздатності.
В той же час, відповідно до п.29 ст. 1 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 №1197-VII, документація конкурсних торгів - документація, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу та безоплатно подається замовником під час проведення торгів (конкурсних торгів) фізичним/юридичним особам. Документація конкурсних торгів не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Аналогічне положення міститься в п.29 ст. 1 Закону України Про публічні закупівлі , зокрема встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що з прийняттям Закону України Про публічні закупівлі законодавцем було змінено лише визначення поняття документація конкурсних торгів , не зачіпаючи його суть.
Аналізуючи вищевикладене прийняття нового закону чи внесення змін у чинне законодавство, довіреність, яка видана на певний строк продовжує свою дію протягом встановленого строку, або припиняє свою дію у передбачених ст. 248 Цивільного кодексу України випадках.
Таким чином, суд дійшов висновку про необґрунтованість рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ Мікс Маркет у зв'язку з відсутністю повноважень ОСОБА_2 на підписання тендерної документації.
Доводи відповідача про невідповідність тендерної документації щодо відсутності автозаправок учасника ТОВ Мікс Маркет на території м.Старобільськ судом відхиляються з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України Про публічні закупівлі після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч.7 ст. 28 Закону України Про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З огляду на викладене, тендерний комітет законодавчо не обмежений правом щодо здійснення запиту на інформацію щодо уточнення наявності автозаправок учасника ТОВ Мікс Маркет в іншій адміністративно - територіальній дільниці чи наявність інших автозаправок - партнерів по скретч - карткам.
Проте категоричне відхилення пропозиції учасника ТОВ Мікс Маркет призвело до порушення принципів, встановлених в ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі , зокрема недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Натомість, скориставшись правом щодо звернення до учасника ТОВ Мікс Маркет з підтвердженням інформації щодо наявності автозаправок на території м. Старобільськ або інших автозаправок - партнерів з обслуговування по скретч - карткам, відповідало б завданню та меті Закону України Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвиток добросовісної конкуренції.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про необґрунтованість відхилення пропозиції учасника ТОВ Мікс Маркет з підстав економічної невигідності та значної віддаленості автозаправних станцій учасника пропозицій.
Крім того, тендерним комітетом була відхилена пропозиція учасника ТОВ Мікс Маркет у зв'язку з порушенням п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме відсчутні довідка від імені учасника про відповідність ДСТУ (Додатку 1 до Тендерної Документації.)
Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до тендерної документації. Додатком 1 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні так кількісні характеристики предмета закупівлі необхідно надати учасником довідку про відповідність вимогам ДСТУ від імені учасника.
Відтак, учасником ТОВ Мікс Маркет в якості інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасником ТОВ Мікс Маркет надано Сертифікат відповідності №10ХЦ.00011-17, виданий 10 Хіммотологічним Центром Міністерства оборони України; Сертифікат відповідності Серії ДЇ №UA1.145.0000547-17, Паспорт якості №126756 на Топливо дизельне класу F стандарт: LST EN 590:2013+А1:2017, виданий Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Паспорт №1693 , виданий ВАТ Мозирський нафтопереробний завод (Республіка Беларусь).
Проте, в п.6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що пропозиція, що не відповідає технічному завданню , буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
В той же час, дослідивши укладений договір між переможцем торгів та відповідачем -1 встановлено, що п. 2.3. договору сторони передбачили, що якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості та повинна підтверджуватись сертифікатом якості (відповідності) виробника.
Таким чином, суд дійшов висновку про необґрунтованість відхилення пропозиції учасника ТОВ Мікс Маркет , оскільки відхилення пропозиції, яке передбачене п.6 розділу ІІІ Тендерної документації можливе лише з підстав невідповідності саме технічному завданню а не правильності оформлення документів тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, процедура проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо (у вигляді талонів, скретч-карток) проведена з порушенням приписів Закону України Про публічні закупівлі та не відповідає законодавчим вимогам у сфері публічних закупівель.
За таких обставин суд дійшов висновку, що рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Мікс Маркет , оформлене протоколом № 25 від 02.02.2018 та рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ ТК Едельвейс , оформлене протоколом № 26 від 02.02.2018 не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, а тому вимога прокурора про визнання недійсним даних рішень є законною, обґрунтованою, доведеною належними та допустимими доказами, та такою що підлягає задоволенню.
Частиною 6 ст.28 Закону України Про публічні закупівлі встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно ч.2. ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до п.5 ч.І ст.1 вказаного Закону, договір про закупівлю - це договір що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Як уже зазначалося, за результатами закупівлі за державні кошти між відповідачами у справі укладено договір №55 від 13.02.2018 про закупівлю товару - код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо).
Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу (ст.215 ЦК України).
Стаття 203 ЦК України встановлює загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину, а саме: зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; правочин має вчинятися у формі, встановленій законом; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним; правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.
Згідно ч.3 ст.215 ЦК України якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Отже, вирішуючи спори про визнання правочинів (господарських договорів) недійсними, господарський суд повинен встановити наявність фактичних обставин, з якими закон пов'язує визнання таких правочинів (господарських договорів) недійсними на момент їх вчинення (укладення) і настання відповідних наслідків, та в разі задоволення позовних вимог зазначати в судовому рішенні, в чому конкретно полягає неправомірність дій сторони та яким нормам законодавства не відповідає оспорюваний правочин.
Відповідно до положень ст.204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
У відповідності до положень ч.ч.1-2 ст.216 ЦК України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Судом встановлено, що договір №55 від 13.02.2018 про закупівлю товару, укладено на підставі рішення тендерного комітету про визначення переможця, оформлене протоколом № 26 від 02.02.2018.
Враховуючи те, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ ТК Едельвейс , оформлене протоколом №26 від 02.02.2018 та рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Мікс Маркет , оформлено протоколом №25 від 02.02.2018 визнані судом недійсними, та враховуючи те, що договір укладено на підставі відкритих торгів, проведених із порушеннями приписів закону України Про публічні закупівлі , вимога прокурора про визнання недійсним договору №55 від 13.02.2018, є законною, обґрунтованою, доведеною належними та допустимими доказами, та такою що підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладені обставини, суд дійшов висновку про задоволення позову керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі органу, уповноваженому здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Старобільської районної ради Луганської області до Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради, Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Едельвейс , про визнання недійсним рішень комітету з конкурсних торгів, визнання недійсним договору купівлі - продажу товарів на суму 356399 грн.
Судові витрати покладаються на відповідача -1 та відповідача -2 відповідно до ст.129 ГПК України.
З урахуванням викладеного, керуючись ст. ст. 129, 233, 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд -
в и р і ш и в :
1. Позов керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі органу, уповноваженому здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Старобільської районної ради Луганської області до Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради, Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Едельвейс , про визнання недійсним рішень комітету з конкурсних торгів, визнання недійсним договору купівлі - продажу товарів на суму 356399 грн. задовольнити повністю.
2. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" Старобільської районної ради, оформлене протоколом №25 від 02.02.2018 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Мікс Маркет";
3. Визнати недійсним рішення тендерного комітету Комунальної установи "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання", оформлене протоколом №26 від 02.02.2018 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" переможцем торгів;
4. Визнати недійсним договір про закупівлю від 13.02.2018 №55, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія Едельвейс" та Комунальною установою "Старобільське районне територіальне медичне об'єднання" (код ДК 021:2015 - 09130000-9) (Нафта і дистиляти: бензин А-92 та дизельне паливо (у вигляді талонів, скетч - карток) на суму 356399 грн.
5. Стягнути з Комунальної установи Старобільське районне територіальне медичне об'єднання Старобільської районної ради (92700, Луганська область, м.Старобільськ, вул.Монастирська, 67, код ЄДРПОУ 01983714) на користь Прокуратури Луганської області (93408, м. Сєвєродонецьк, вулиця Богдана Ліщини, 27, код ЄДРПОУ 02909921, на р/р 35211068000839, банк: ДКСУ м.Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 02909921, код класифікації доходів бюджету - 2800) витрати зі сплати судового збору в сумі 2643 грн. 00 коп.
6. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Едельвейс (92703, Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, провулок Сотника Синельникова, будинок 6, код ЄДРПОУ 21809562) на користь Прокуратури Луганської області (93408, м. Сєвєродонецьк, вулиця Богдана Ліщини, 27, код ЄДРПОУ 02909921, на р/р 35211068000839, банк: ДКСУ м.Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 02909921, код класифікації доходів бюджету - 2800) витрати зі сплати судового збору в сумі 2643 грн. 00 коп.
Дане рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено - 01 жовтня 2018 року.
Суддя Є.А.Лісовицький
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2018 |
Оприлюднено | 01.10.2018 |
Номер документу | 76813120 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Лісовицький Є.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні