ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
01 жовтня 2018 року м. Ужгород№ 807/168/18 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Дору Ю.Ю.,
при секретарі судового засідання - Гулай М.В.,
представника позивача - ОСОБА_1;
представника відповідача - ОСОБА_2;
представник третьої особи - не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Термал - Стар" до Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області в особі відділу в Ужгородському районі, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - Руськокомарівська сільська рада про визнання протиправним та скасування витягу, -
В С Т А Н О В И В:
05.03.2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Термал - Стар" (далі - позивач, ТзОВ "Термал-Стар") звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області в особі відділу в Ужгородському районі (далі - відповідач, управління Держгеокадастру), третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - Руськокомарівська сільська рада (далі - третя особа), в якій просить: визнати протиправними дії відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області по застосуванню коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 2,0 для земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0032; скасувати витяг №187/0/192-18 від 30.01.2018 р. про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0032; зобов'язати відділ в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки номер 2124881802:08:003:0032 із застосуванням коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 0,5; визнати протиправними дії відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгекадастру в Закарпатській області по застосуванню коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 2,0 для земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0031; скасувати витяг № 192/0/192-18 від 30.01.2018 року про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0031; зобов'язати відділ в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0031 із застосуванням коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 0,5.
Позов мотивовано тим, що витяги про нормативну грошову оцінку земельних ділянок ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0032 та кадастровий номер 2124881802:08:003:0031 зидані в Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489
Відповідно до п. З цього наказу, він набирає чинності з дня його офіційного опублікування і застосовується з 01 січня 2017 року та визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. А отже, Порядок № 489 має застосовуватися до процедур нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, які будуть проводитися з 01 січня 2017 року і не передбачає жодних коригувань раніше проведених нормативно грошових оцінок земель.
Відповідно до договору оренди, в користування передаються земельні ділянки змішаного використання, код згідно УКЦВЗ 1.13.2 - житлової забудови та комерційного використання. Інформація по всіх орендованих позивачем земельних ділянках внесена до відомостей Державного земельного кадастру, про що свідчать витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки.
Позивач вказує, що станом на лютий 2018 р., жодних змін у видах цільового використання орендованих TOB "ТЕРМАЛ-СТАР земельних ділянок не відбувалося, а отже у позивача відсутні підстави для подання заяви відповідачу про внесення змін до відомостей Державного земельного кадастру та розроблення нової технічної документації на земельні ділянки, які перебувають у користуванні позивача.
Позивач вважає, шо неправомірними діями відповідача по зміні порядку обчислення нормативної грошової оцінки фактично змінено орендну плату позивача перед Руськокомарівською сільською радою майже в 5 разів, тому, для поновлення прав позивача необхідно зобов'язати відділ в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки за коефіцієнтом функціонального використання Кф - 0,5 у відповідності до затвердженої нормативної грошової оцінки та договору земельної ділянки від 16.07.2009 року.
Відповідач проти заявлених позовних вимог заперечив з підстав, викладених в письмовому відзиві на позов. Відповідач зазначив, що наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489 "Про затвердження порядку нормативно грошової оцінки земель населених пунктів", затверджено прядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (надалі - Порядок), який набрав чинності 17.12.2016 та застосовується з 01.01.2017. Згідно з пунктом 1 розділу III Порядку, дані про нормативно грошову оцінку зокрема земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи як витяг із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.
Відповідно до пункту 5 розділу II Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянку (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 за № 1011/18306.
Згідно примітки 1 додатку 1 Порядку для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0.
Отже, у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутні код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки І Кф), застосовується із значенням 2,0.
Відповідно до інформації наданої відділом в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області 14.02.2017 TOB "Термал - Стар" звернувся до Управління Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області із заявою про здійснення уточнення даних щодо цільового призначення земельних ділянок за кадастровими номерами 2124881802:08:003:0031 та 2124881802:08:003:0032 та приведення їх у відповідність до Проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення даних земельних ділянок, яким присвоєно код 1.13.2 - Житлової забудови і комерційного використання згідно Українського класифікатора цільового призначення землі (УКЦВЗ).
Що стосується земельних ділянок, які перебувають у використанні позивача, відповідач вказує, що інформація щодо коду класифікації виду цільового призначення земельних ділянок (КВЦПЗ) не внесена до Державного земельного кадастру та не зазначена у правовстановлюючих документах на право користування, а тому на виконання вимог Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489 відповідачем при формування витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки було застосовано значення Кф на рівні 2,0. Отже, відповідач діяв в межах повноважень, та у спосіб, визначений чинними нормативно-правовими актами та жодним чином не допускав порушення прав позивача.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд задовольнити адміністративний позов повністю.
Представник відповідача проти позову заперечив, просив відмовити в його задоволенні повністю.
Третя особа без самостійних вимог на стороні позивача - Руськокомарівська сільська рада позовні вимоги підтримала та просила такі задовольнити.
У поданих до суду 12.04.2018 року поясненнях, третя особа зазначила, що вважає позицію позивача вірною, оскільки нормативно грошова оцінка земель населеного пункту Нижнє Солотвино введена в дію 01.01.2014 року, що підтверджується листом за вих. № 77/02-26 від 27.02.2018 року, який міститься в матеріалах справи. Та вказує, що Наказ № 489, який був застосований відповідачем при видачі запитуваних Позивачем витягів, також не передбачає жодних коригувань раніше проведених нормативних грошових оцінок земель, а тому відповідач мав сформувати витяги із застосуванням значень Кф, визначеного нормативно грошовою оцінку земель Нижнє Солотвино, введеного в дію 01.01.2014 року.
Крім того, третя особа зазначила, що вимога відповідача про необхідність оновлення інформації, яка міститься в Державному земельному кадастрі та відображені в листі структурного підрозділу відповідача № 19-709 99.2-1222/2-17 від 31.05.2017 року є незаконною, так як, відповідно до п. 4 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ Про Державний земельний кадастр , - У разі якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, а відомості про таку земельну ділянку не внесені до Державного реєстру земель, державна реєстрація такої земельної ділянки здійснюється на підставі зазначеної технічної документації із землеустрою в порядку, встановленому законом.
Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі, з таких підстав.
Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «Термал-Стар» є орендарем земельних ділянок площами 4,1759 га. та 0,1066 га, відповідно до договору оренди землі від 16.07.2009 р. укладеного з Руськокомарівською сільською радою, копія якого наявна в матеріалах справи(а.с.10-12).
Відповідно до п. 1.1 даного договору, Орендодавець надає, а Орендар приймає у строкове платне користування земельні ділянки житлової забудови та комерційного призначення, які знаходиться в с. Нижнє Солотвино, урочище "Деренівка" Ужгородського району Закарпатської області.
Пунктом 2.3 Договору визначено, що земельні ділянки передається в оренду як землі житлової забудови та комерційного призначення. Пунктом 2.4 вказаного договору нормативна грошова оцінка земельних ділянок на момент підписання договору становить 385853,25 грн.
12 січня 2015 року між Руськокомарівською сільською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Термал-Стар" укладено додаткову угоду до Договору оренди земельної ділянки від 16.07.2009 року, згідно якого сторони (орендодавець та орендар) погодилися внести зміни до Договору. Зокрема, пункт 2.4 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 1 327 146,75 грн.
Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області були виготовлені та надані позивачу витяги від 30.01.2018 року №187/0/192-18 та №192/0/192-18, в яких коефіцієнт функціонального використання земель застосовано на рівні 2,00.
Як вбачається з наявного в матеріалах справи витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 142/86-17 від 20.01.2017 р.(а.с.20), наданого Управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі, останнім визначено коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки на рівні 0,5.
Відповідно до довідки Руськокомарівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області нормативна грошова оцінка землі була введена в дію з 01.01.2014.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489 затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Цей Порядок визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі - Порядок №489).
Відповідно до п.3 зазначеного наказу , він набирає чинності з дня його офіційного опублікування і застосовується з 01 січня 2017 року.
За таких обставин, Порядок № 489 повинен застосовуватися до процедур нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, які будуть проводитися з 01 січня 2017 року і не передбачає жодних коригувань раніше проведених нормативно грошових оцінок земель.
Згідно положень пункту 2 розділу 1 Порядку №489 нормативна грошова оцінка земель населених пунктів проводиться відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів , затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 1995 року № 213 (із змінами).
Пунктом 3 розділу 2 вказаного Порядку визначено, що нормативна грошова оцінка всіх категорій земель та земельних ділянок населених пунктів (за винятком земель сільськогосподарського призначення та земельних ділянок водного фонду, що використовуються для риборозведення) визначається згідно з формулою 1.
Відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 1995 року № 213 (із змінами) коефіцієнт що характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) є складовою формули визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Окрім того, статтею 21 Закону України Про оренду землі розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України ).
Таким чином, законодавством України чітко визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди,
Статтею 1 Закону України Про оренду землі оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України Про оренду землі орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України , Цивільним кодексом України , цим та іншими законами України і договором оренди землі.
Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (стаття 14 Закону України Про оренду землі ).
Статтею 15 зазначеного Закону визначені істотні умови договору оренди, серед яких є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Судом встановлено, що у додатковій угоді до договору оренди укладеному між Руськокомарівською сільською радою та позивачем визначено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 6 % нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що складає 79 628,81 грн. Дана додаткова угода становить невід'ємну частину договору оренди земельної ділянки від 16 липня 2009 року зареєстрованого Закарпатською регіональною філією ДП "Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України", про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 30 липня 2009 року за №040971000005. Дана угода підписана сторонами.
Частиною 1 статті 23 Закону України Про оренду землі визначено, що орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.
Статтею 14 Закону України Про оренду землі визначено, що договір оренди землі укладається у письмовій формі і за бажанням однієї із сторін може бути посвідчений нотаріально.
Статтею 654 Цивільного кодексу України (який є загальним нормативно-правовим актом, що регулює зобов'язальні правовідносини) визначено, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Судом встановлено, що в пункті 12.1 Договору оренди земельної ділянки від 16 липня 2009 року сторони погодили, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. Тобто одностороння зміна умов договору не допускається.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про оцінку землі , нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і
затвердженими нормативами.
Згідно ст. 18 цього ж Закону, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:- розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; - розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок Руськокомарівської сільської ради введена в дію з 01.01.2014 p., що підтверджується довідкою №77/02-26 від 27.02.2018 р.
Витяги про нормативну грошову оцінку земельних ділянок ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0032 та кадастровий номер 2124881802:08:003:0031 видані в Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489. Згідно п. 3 цього наказу зазначено, що він набирає чинності з дня його офіційного опублікування і застосовується з 01 січня 2017 року та визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Відтак, Порядок № 489 має застосовуватися до процедур нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, які будуть проводитися з 01 січня 2017 року і не передбачає жодних коригувань раніше проведених нормативно грошових оцінок земель.
Відповідно до договору оренди, в користування позивачу передаються земельні ділянки змішаного використання, код згідно УКЦВЗ 1.13.2 - житлової забудови та комерційного використання.
У витягах №187/0/192-18 від 30.01.2018 р. та №192/0/192-18 від 30.01.2018 р. не вказано про код цільового використання, однак застосовано коефіцієнт функціонального використання Кф- 2, 0 оскільки у Державному земельному кадастрі відсутні відомості про код цільового використання згідно Класифікації видів цільового призначення земель , затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306.
Інформація по всіх орендованих позивачем земельних ділянках внесена до відомостей Державного земельного кадастру, про що свідчать витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки.
У відповідності до п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про державний земельний кадастр , у разі якщо земельні ділянки, обмеження (обтяження) у їх використанні зареєстровані до набрання чинності цим Законом у реєстрі, відомості про такі земельні ділянки, обмеження (обтяження) підлягають перенесенню до Кадастру в автоматизованому порядку, без подання заяв про це їх власниками, користувачами та без стягнення плати за таке перенесення.
Згідно зі ст. 11 цього Закону відомості про об'єкти Державного земельного кадастру під час внесення їх до Державного земельного кадастру мають відповідати існуючим характеристикам об'єктів у натурі (на місцевості), визначеним з точністю відповідно до державних стандартів, норм та правил, технічних регламентів. Зміна вимог державних стандартів, норм та правил, технічних регламентів щодо показників точності або способів її визначення, зміна геодезичної або картографічної основи Державного земельного кадастру (у тому числі систем координат), що використовувалися для його ведення, не є підставою для внесення відомостей Державного земельного кадастру такими, що підлягають уточненню, якщо на момент їх внесення вони відповідали державним стандартам, нормам та правилам, технічним регламентам.
Таким чином, жодним нормативним актом не передбачено скасування, оновлення та/або обов'язок користувачів (орендаторів) земельних ділянок заміни кодів цільового використання землі, внесених до Державного земельного кадастру згідно Українського класифікатора цільового використання землі.
Відповідно до п.п. б п.2 ст. 21 Закону України Про державний земельний кадастр відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема, щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, щодо земельних ділянок, які формуються; на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.
Станом на лютий 2018 p., жодних змін у видах цільового використання орендованих ТОВ Термал-Стар земельних ділянок не відбувалося, а отже у позивача відсутні підстави для подання заяви відповідачу про внесення змін до відомостей Державного земельного кадастру та розроблення нової технічної документації на земельні ділянки, які перебувають у користуванні позивача.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням вищевикладених норм діючого законодавства та встановлених обставин даної справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Згідно ч.1 ст.132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Згідно платіжного доручення від 05.03.2018 року № 4579 позивачем сплачено 10572,00 грн. судового збору за подання позовної заяви, тому такі витрати підлягають відшкодуванню у повному розмірі на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача - суб'єкта владних повноважень.
Керуючись статтями 2, 6, 9, 72-77, 139, 242-246, 255, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Термал - Стар" (89442, Ужгородський район, с.Нижнє Солотвино, 226, код ЄДРПОУ 32123738) до Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області в особі відділу в Ужгородському районі (88000, Закарпатська область, м.Ужгород, пл.Народна, 4 код ЄДРПОУ39766716) , третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - Руськокомарівська сільська рада (89441, с.Руські Комарівці, вул.Шкільна, 3, код ЄДРПОУ 22092994) про визнання протиправним та скасування витягу - задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області по застосуванню коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 2,0 для земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0032.
Скасувати витяг №187/0/192-18 від 30.01.2018 р. про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0032.
Зобов'язати відділ в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки номер 2124881802:08:003:0032 із застосуванням коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 0,5.
Визнати протиправними дії відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгекадастру в Закарпатській області по застосуванню коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 2,0 для земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0031.
Скасувати витяг № 192/0/192-18 від 30.01.2018 року про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0031.
Зобов'язати відділ в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2124881802:08:003:0031 із застосуванням коефіцієнта що характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 0,5.
Стягнути з Головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області (код ЄДРПОУ 39766716) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Термал - Стар" (код ЄДРПОУ 32123738) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 10 572,00 (десять тисяч п'ятсот сімдесят дві гривні) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини 3 статті 243 КАС України повний текст рішення складено та підписано 10.10.2018 року.
СуддяОСОБА_3
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2018 |
Оприлюднено | 11.10.2018 |
Номер документу | 77042522 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Дору Ю.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні