ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/1917/18
У Х В А Л А
12 жовтня 2018 року м. Київ
Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі судді-доповідача Мельничука В.П., суддів: Ісаєнко Ю.А. та Лічевецького І.О., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Холодбуд до Головного управління ДФС у м. Києві, третя особа: ПрАТ Євротек про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И Л А:
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року позов задоволено. Не погодившись з таким рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу.
Вимоги до апеляційної скарги, порядку та строків її подання встановлені статтями 295-297 КАС.
Відповідно до положень підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Згідно з частиною 4 статті 6 Закону України Про судовий збір якщо скаргу (заяву) подано про перегляд судового рішення в частині позовних вимог (сум, що підлягають стягненню за судовим рішенням), судовий збір за подання скарги (заяви) вираховується та сплачується лише щодо перегляду судового рішення в частині таких позовних вимог (оспорюваних сум).
З урахуванням того, що скаржник просить скасувати рішення суду першої інстанції щодо позовних вимог майнового характеру про скасування податкових повідомлень-рішень, якими позивачу збільшено суму грошового зобов'язання у загальному розмірі 166 124 грн., то відповідно до частини першої, другої статті 4 Закону України Про судовий збір , виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 01 січня 2018 року - 1 762 грн., судовий збір за подання апеляційної скарги становить 3737,79 грн.
Ухвалою судді Київського апеляційного адміністративного суду від 09 липня 2018 року зазначену апеляційну скаргу залишено без руху через її невідповідність вимогам КАС України та встановлено п'ятиденний строк на усунення недоліків з моменту отримання судового рішення.
У межах встановленого судом строку, скаржник подав клопотання про продовження строку для усунення її недоліків, посилаючись на те, що потребує більше часу для сплати судового збору, а також просив відстрочити сплату судового збору.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору.
Клопотання Головного управління ДФС у м. Києві про продовження строку усунення недоліків апеляційної скарги задоволено.
Продовжено строк усунення недоліків апеляційної скарги Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року на п'ять днів з дня вручення цієї ухвали.
18 вересня 2018 року на адресу Київського апеляційного адміністративного суду від Головного управлінні Державної фіскальної служби у м. Києві надійшла заява про усунення недоліків, в якій Відповідач просить суд про продовження строку на усунення недоліків або відстрочити сплату судового збору.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 12 жовтня 2018 року прийнято справу № 826/1917/18 до провадження Шостого апеляційного адміністративного суду.
Колегія суддів зазначає, що зазначене клопотання в частині відстрочення сплати судового збору не підлягає задоволенню з підстав, викладених в ухвалі Київського апеляційного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року.
Щодо продовження строку на сплату судового збору, то колегія суддів розцінює як зловживання Відповідачем своїми процесуальними правами та навмисне затягування строку, наданого для усунення недоліків апеляційної скарги.
Стаття 44 КАС України передбачає, що учасники справи зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
З метою виконання процесуального обов'язку сплати судового збору особа, яка має намір подати апеляційну скаргу, повинна вчиняти усі можливі та залежні від неї дії.
Це стосується і суб'єктів владних повноважень, які фінансуються з Державного бюджету України, зокрема, в частині видатків на оплату судового збору, а тому держава повинна створити належні фінансові можливості і заздалегідь передбачити відповідні кошти на вказані цілі у кошторисах установ.
Також, пунктом 25 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 845 від 03.08.2011 року передбачено, що безспірне списання коштів з рахунка боржника здійснюється в першочерговому порядку. Проведення платежів з рахунка боржника здійснюється після безспірного списання у разі наявності коштів на рахунку.
На час здійснення безспірного списання коштів проводяться платежі боржника, зокрема, із сплати податків і зборів, у тому числі судового збору.
Отже, зазначені скаржником обставини не є підставою для задоволення клопотання про продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 169 КАС України строк усунення недоліків не може перевищувати 10 днів.
За таких обставин підстави для задоволення клопотання про продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги відсутні.
Зазначені в ухвалі судді Київського апеляційного адміністративного суду від 09 липня 2018 року недоліки апеляційної скарги в наданий строк та в розумний строк надходження кореспонденції не усунуто.
Відповідно до ч. 5 ст. 298 КАС України питання про повернення апеляційної скарги суд апеляційної інстанції вирішує протягом п'яти днів з дня закінчення строку на усунення недоліків.
Таким чином, зважаючи на викладене, колегія суддів приходить до висновку про необхідність повернення апеляційної скарги.
Керуючись ст. ст. 241, 242, 243, 298, 328, 329 КАС України, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Холодбуд до Головного управління ДФС у м. Києві, третя особа: ПрАТ Євротек про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - повернути особі, яка її подала.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Суддя-доповідач: В.П. Мельничук
Судді: Ю.А. Ісаєнко
І.О. Лічевецький
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2018 |
Оприлюднено | 16.10.2018 |
Номер документу | 77106737 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ганечко Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ганечко Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні