Рішення
від 22.10.2018 по справі 810/2483/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 жовтня 2018 року № 810/2483/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в місті Києві у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ТОВ АРТЕЛЬ №1 до Державної фіскальної служби України, третя особа: Макарівське відділення Вишгородської ОДПІ Головного управління ДФС у Київській області , про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в :

До Київського окружного адміністративного суду звернулося ТОВ АРТЕЛЬ №1 з позовом, в якому просить визнати протиправною бездіяльність ДФС України, що пов'язана з невиконанням Закону України від 16 липня 2015 року № 643-VII „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" (далі - Закон № 643) та не збільшення ТОВ АРТЕЛЬ №1 у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми у розмірі 1 105 517 гривень, на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, та зобов'язати ДФС України збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю АРТЕЛЬ №1 (код ЄДРПОУ 37616132) має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ним 20.07.2015 року до податкового органу подано податкову декларацію з ПДВ за червень 2015 року, яка прийнята 20.07.2015, що підтверджується квитанцію № 2 від 20.07.2015 13:50:39 реєстраційний № НОМЕР_1.

Відповідно до п. 7.5 наказу ДПА України № 233 від 10.04.2008 року "Про подання електронної податкової звітності" (чинного на дату подання Декларації з ПДВ за червень 2015), факт прийняття Декларації до бази даних ДПС є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, а наявність Квитанцій №2 до всіх декларацій з податку на додану вартість в подальшому поданих Позивачем, підтверджує факт їх вірного заповнення, прийняття та відсутності зауважень з боку Відповідача, а у відповідності до податкової декларації за червень 2015 року сума від'ємного значення (рядок 24), що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду склала 1 105 517 грн.

Також позивач зазначив, що, отримавши від ГУ ДФС Київській області Акт про результати позапланової виїзної перевірки ТОВ АРТЕЛЬ №1 (Код ЄДРПОУ 37616132) з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за жовтень 2017 року за № 3/10-36-56/37616132 від 22.12.2017, він дізнався, що йому фактично відмовлено в бюджетному відшкодуванні ПДВ у розмірі 1071233 грн. за декларацією з ПДВ за жовтень 2017 року, тому що сума податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних менше ніж загальна сума від'ємного значення ПДВ, на підставі цього позивач зробив висновок, що за поданою та прийнятою контролюючим органом 20.07.2015 року декларацією з ПДВ за червень 2015 року, автоматичного збільшення суми, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю АРТЕЛЬ №1 (код ЄДРПОУ 37616132) має право реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, на величину від'ємного значення за червень 2015 року у розмірі 1 105 517 грн. у системі електронного адміністрування податку на додану вартість у визначений законом термін не відбулось.

Крім того, позивач отримав податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_2 від 09.01.2018, яким йому відмовлено у бюджетному відшкодуванні податку на додану вартість.

У свою чергу позивачем оскаржено зазначене податкове повідомлення-рішення, за результатами розгляду якого відповідач прийняв Рішення від 15.03.2018 року і відмовив ТОВ АРТЕЛЬ №1 (код ЄДРПОУ 37616132) в задоволенні його вимог, посилаючись на те, що за декларацією з ПДВ за жовтень 2017 року сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню ПДВ на розрахунковий рахунок Позивача становить 2443727,00 грн., а станом на дату подання податкової декларації з ПДВ за жовтень 2017 року за даними електронного адміністрування сума ліміту становила 1372493,80 гривень. Не погоджуючись з таким рішенням відповідача, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Представник відповідача надав суду відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.05.2018 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.07.2018 закрито підготовче провадження.

Представник позивача надав суду заяву, в якій просив розглядати справу за його відсутності.

На підставі ст. 194, 205 КАС України судом прийнято рішення про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Судом встановлено, що 20.07.2015 ТОВ АРТЕЛЬ №1 подано до Ірпінської ОДПІ Макарівського відділення ГУ ДФС у Київській області звітну податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2015 року (з додатками до неї), якою задекларовано у рядку 24 Сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду - 1105517 грн., яка прийнята податковим органом 20.07.2015, відповідно до квитанції № 2 від 20.07.2015 13:50:39 реєстраційний № НОМЕР_1.

ТОВ АРТЕЛЬ №1 18.11.2017 подало до Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (Макарівське відділення) звітну податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2017 року (з розрахунком суми бюджетного відшкодування та іншими додатками до неї), у якій заявлено суму податку на додану вартість до бюджетного відшкодування на розрахунковий рахунок у розмірі - 2443727,00 грн.

Дана податкова декларація прийнята податковим органом 18.11.2017 відповідно до квитанції № 2 від 18.11.2017 11:45:31 реєстраційний № НОМЕР_3.

ГУ ДФС в Київській області з 06.12.2017 року по 15.12.2017 проведено перевірку позивача, за результатами якої складено акт про результати позапланової виїзної перевірки ТОВ АРТЕЛЬ №1 (Код ЄДРПОУ 37616132) з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за жовтень 2017 року № 3/10-36-56/37616132 від 22.12.2017.

Зазначеною перевіркою перевірено документи позивача за період квітень 2015 року - жовтень 2017 року, враховуючи декларації попередніх звітних (податкових) періодів, в яких виникло від'ємне значення ПДВ до звітного (податкового) періоду, за який задекларовано бюджетне відшкодування ПДВ, включно (п. 3.16.).

Даний Акт свідчить про наявність та облік у третьої особи Макарівського відділення Вишгородської ОДПІ Головного управління ДФС у Київській області задекларованої позивачем суми у жовтні 2017 року у розмірі 2443728 гривень (п. 3.17.), на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у системі електронного адміністрування ПДВ. Тобто, сума ПДВ у розмірі 2443728 гривень обліковується за позивачем на особовому рахунку в Макарівському відділення Вишгородської ОДПІ Головного управління ДФС у Київській області , але на електронний рахунок платника податку на підставі звітної податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року у сумі 1105517 гривень відповідачем - ДФС України не зарахована.

Позивачем 09.01.2018 отримано податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_2 на суму 1071233,00 грн.

Позивач, не погоджуючись з податковим повідомленням-рішенням від 09.01.2018 №0000065601, оскаржив його 16.01.2018 до ДФС України .

Рішенням про результати розгляду скарги від 15.03.2018 № 8956/6/99-99-11-01-01-25 відповідачем оскаржуване податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

У рішенні ДФС України від 15.03.2018 зазначено, що відповідно до п. 10 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 569, зареєстрованим платникам податку значення суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, визначена відповідно до пункту 9 цього Порядку, автоматично збільшується ДФС, зокрема, до 31 липня 2015 року для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період - місяць (до 20 серпня 2015 р. для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період - квартал), без проведення перевірок, передбачених статтею 200 Кодексу, на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, та суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду, що зазначено в податковій звітності з податку, у якій відображаються розрахунки з бюджетом та/або операції, що стосуються спеціального режиму оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу, за червень 2015 року / II квартал 2015 року.

Надаючи правову оцінку обставинам, що склалися, суд зазначає наступне.

Так, на підставі Закону України № 71-VIII від 28 грудня 2014 року "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон № 71) було запроваджено систему електронного адміністрування ПДВ (п. 35 підр. 2 розд. XX Податкового кодексу України): з 1 січня до 1 липня 2015 року (або до дати, визначеної в окремому рішенні Верховної Ради України про скорочення терміну перехідного періоду відповідно до пункту 7 Прикінцевих положень Закону № 71) - у тестовому режимі; з 1 липня 2015 року - на постійній основі.

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість визначено статтею 200 1 Податкового кодексу України (ПК України), а порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 569 від 16 жовтня 2014 року "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість" (Порядок № 569).

За визначенням, наведеним у пункті 2 Порядку № 569 (у редакції від 16.10.2014 р.) та пункті 4 Порядку № 569 (у редакції від 19.07.2017 р.), рахунок у системі електронного адміністрування податку - це рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

29 липня 2015 року набрав чинності Закон України № 643-VIII від 16 липня 2015 року "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" (далі - Закон № 643), яким підрозділ 2 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України доповнено пунктом 34, відповідно до якого станом на третій робочий день після дати набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" зареєстрованим платникам податку значення суми податку (позитивне або від'ємне), на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні / розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначене пунктом 200 1 .3 статті 200 1 цього Кодексу, та значення усіх її складових, визначених цим Кодексом, дорівнюють нулю, крім значень її складових, що були сформовані, починаючи з 01 липня 2015 року.

Згідно підпункту 4) пункту 34 Закону № 643 передбачено, що зареєстрованим платникам податку таке значення автоматично збільшується контролюючим органом до 31.07.2015 для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період місяць, без проведення перевірок, передбачених статтею 200 цього Кодексу, на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, та суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду, що зазначено в податковій звітності з податку на додану вартість, у якій відображаються розрахунки з бюджетом та/або відображаються операції, що стосуються спеціального режиму оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, за червень 2015 року. На таку суму платником податку збільшується розмір суми податкового кредиту за звітний (податковий) період (липень 2015 року).

Аналогічний алгоритм дій ДФС України визначений підпунктом 3) пункту 10 Порядку № 569.

Державна фіскальна служба України 30 липня 2015 повідомила План заходів ДФС для забезпечення реалізації норм Закону України N 643-VIII з удосконалення СЕА (системи електронного адміністрування ПДВ), опубліковано Бизнес - Бухгалтерия. Право. Налоги. Консультации , 2015, 08, № 31, в розділі III якого передбачено обнуління показників та перерахунок суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), для зареєстрованих платників податку, зокрема:

З 00 годин 00 хвилин 3 серпня 2015 року (на початок третього робочого дня після дня набрання чинності Законом N 643) ДФС буде проведено обнуління суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН ("?" Накл), сформовану відповідно до пункту 200 1 .3 статті 200 1 та пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, та значення усіх її складових, визначених Податковим кодексом України, крім показників "?" НаклОтр, "?" Митн та "?" НаклВид, що були сформовані, починаючи з 01 липня 2015 року;

Протягом 03 серпня 2015 року (третього робочого дня після дня набрання чинності Законом N 643) сума "?" Накл зареєстрованим платникам податку збільшиться на:

- суму середньомісячного розміру сум ПДВ, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених або розстрочених за останні 12 звітних місяців / 4 квартали ("?" овердрафт);

- суму помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань з ПДВ станом на 01 липня 2015 року ("?" Перепл);

- суму від'ємного значення податку, непогашеного станом на 01.07.2015 року та задекларованого платником у рядках 24 та 31 податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року;

- суму залишків коштів на електронних рахунках платників у системі електронного адміністрування ПДВ станом на початок робочого дня 03 серпня 2015 року за вирахуванням сум, заявлених платником у складі податкової звітності з податку за звітний (податковий) період за червень 2015 року до перерахування з електронного рахунку до бюджету в рахунок сплати податкових зобов'язань з податку та/або на поточний рахунок платника відповідно до пункту 200 1 .6 статті 200 1 цього Кодексу, також така сума зменшується на суму податкових зобов'язань, задекларованих платником за звітний (податковий) період за червень 2015 року / II квартал 2015 року;

На кінець третього робочого дня після дня набрання чинності Законом № 643 сума податку, на яку платник має право зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН ("?" Накл), буде обрахована на підставі оновлених значень усіх її складових та інших показників, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200 1 .3 статті 200 1 ПК України.

План заходів ДФС для забезпечення реалізації норм Закону України № 643-VIII з удосконалення СЕА відображає послідовність дій для різних підрозділів ДФС України на виконання прямих норм Закону № 643 та недопущення порушення прав платників податку.

При цьому, зареєстрованим платникам податку значення суми, на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягало автоматичному збільшенню у визначених в п. 34 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України випадках. Зокрема, після обнуління 03 серпня 2015 року реєстраційна сума ("?" Накл) зареєстрованим платникам податку збільшується, крім іншого, на суму від'ємного значення податку, непогашеного станом на 01 липня 2015 року та задекларованого платником у рядках 24 та 31 податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року. Тобто, за змістом пп. 4 п. 34 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України визначальним фактором для автоматичного збільшення реєстраційної суми у системі електронного адміністрування ПДВ на суму від'ємного значення, непогашеного станом на 01 липня 2015 року, є зазначення такої суми саме в податковій звітності з податку на додану вартість за червень 2015 року (рядок 24).

Як слідує з матеріалів справи, позивачем 20 липня 2015 року подано до податкового органу звітну податкову декларацію з ПДВ за червень 2015 року (з додатками до неї), якою задекларовано у рядку 24 Сума від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду - 1105517 грн., яка прийнята 20.07.2015, що підтверджується квитанцією № 2 від 20.07.2015 13:50:39 реєстраційний № НОМЕР_1.

Позивачем до неї в подальшому уточнюючі розрахунки не подавались.

Як слідує з акту перевірки від 22.12.2017 та Рішення ДФС України від 15.03.2018, суми податку (1105517 грн.), на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що задекларовані позивачем (в рядку 24 у сумі 1105517 грн.) у звітній податковій декларації з ПДВ за червень 2015 року відповідачем враховані не були, тому суд доходить висновку, що ці суми в Єдиному реєстрі податкових накладних не відображені.

Згідно пп. 4 п. 34 підрозділу 2 розділу XX ПК України, визначальним фактором для автоматичного збільшення реєстраційної суми у системі електронного адміністрування податку на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, є зазначення такої суми саме в податковій звітності з ПДВ платника податку.

Судом встановлено, що відповідач після початку роботи системи електронного адміністрування у штатному режимі на постійній основі, отримавши від позивача звітну податкову декларацію з ПДВ за червень 2015 року, яка прийнята 20.07.2015 року згідно квитанції № 2, своєчасно не забезпечив відображення її показників у системі електронного адміністрування ПДВ, що призвело до не збільшення реєстраційної суми у системі електронного адміністрування податку на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду.

Крім того, про наявність задекларованої позивачем суми у жовтні 2017 року у розмірі 2443728 грн. свідчить і акт перевірки від 22.12.2017, тобто, задекларована позивачем сума від'ємного значення з ПДВ в рядку 24 декларації на підставі звітної податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року у сумі 1105517 гривень відповідачем - ДФС України автоматично до системи електронного адміністрування ПДВ не зарахована.

За таких обставин суд дійшов висновку, що ДФС України було допущено протиправну бездіяльності, що пов'язана з невиконанням вимог пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання ДФС України збільшити у системі електронного адміністрування ПДВ значення загальної суми на суму 1105517 гривень, на яку позивач має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування у Єдиному реєстрі податкових накладених, на величину від'ємного значення за червень 2015 року у розмірі 1105517 гривень, суд зазначає наступне.

Відповідно до положень Порядку №569 система електронного адміністрування податку на додану вартість організована на централізованому рівні ДФС України, на цьому ж рівні відбувається і автоматичне обчислення реєстраційної суми щоразу при зміні значення будь-якого з показників формули, тому саме ДФС України наділений повноваженнями щодо внесення будь-яких змін до системи електронного адміністрування ПДВ.

Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч наведеним вимогам відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів на обґрунтування обставин, якими мотивовано відзив на позовну заяву, і не довів правомірності оскаржуваного рішення, а тому воно підлягає скасуванню.

Таким чином, заявлені позовні вимоги є обґрунтованими, а адміністративний позов підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

До позовної заяви позивачем додано докази сплати судового збору у розмірі 16582,76 грн. (платіжне доручення від 16.05.2018 № 3205).

Оскільки суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, відшкодуванню позивачу з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягають судові витрати у розмірі 16582, 76 грн.

в и р і ш и в :

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) у незабезпеченні автоматичного збільшення суми у системі електронного адміністрування податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю АРТЕЛЬ №1 (код ЄДРПОУ 37616132), зареєстроване за адресою: 08024, Київська обл., Макарівський район, село Небелиця, вулиця Шевченка, будинок 13-Б, має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у розмірі: 1105517 (один мільйон сто п'ять тисяч п'ятсот сімнадцять) грн. 00 коп.

Зобов'язати Державну фіскальну служби України (код ЄДРПОУ 39292197) збільшити у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю АРТЕЛЬ №1 (код ЄДРПОУ 37616132), зареєстроване за адресою: 08024, Київська обл., Макарівський район, село Небелиця, вулиця Шевченка, будинок 13-Б, має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у розмірі 1105517 (один мільйон сто п'ять тисяч п'ятсот сімнадцять) грн. 00 коп.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АРТЕЛЬ №1 (код ЄДРПОУ 37616132), зареєстроване: 08024, Київська обл., Макарівський район, село Небелиця, вулиця Шевченка, будинок 13-Б за рахунок бюджетних асигнувань за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) судовий збір у розмірі 16582 (шістнадцять тисяч п'ятсот вісімдесят дві) грн. 76 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лапій С.М.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2018
Оприлюднено23.10.2018
Номер документу77273601
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2483/18

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 23.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 26.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Рішення від 22.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні