Рішення
від 26.10.2018 по справі 807/212/17
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 жовтня 2018 року м. Ужгород№ 807/212/17 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Рейті С.І., суддів: Маєцька Н.Д., Микуляк П.П.

при секретарі судового засідання Павловій О.В.

за участю представників

позивача: адвокат ОСОБА_1

відповідача: ОСОБА_2 (довіреність від 07.06.2017 року № 40-702-10/4789)

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Кам'яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправними та скасування постанов по справі про адміністративне правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 26 жовтня 2018 року проголошено вступну та резолютивну частини Рішення. Рішення складено в повному обсязі 1 листопада 2018 року.

Кам'яницька сільська рада Ужгородського району Закарпатської області (далі - позивач, Кам'яницька сільська рада) звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області (ухвалою суду від 17.10.2017 року, протокольно, внесеною до журналу судового засідання, замінено неналежного відповідача - Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області на належного - Державну архітектурно - будівельну інспекцію України (далі - відповідач, Держархбудінспекція України), яким просить визнати протиправними та скасувати постанови по справі про адміністративне правопорушення від 09.02.2017 року за № 05/1007-11/195, № 05/1007-11/196, № 05/1007-11/197, № 05/1007-11/198 відносно Кам'яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що приймаючі такі постанови, відповідач керувався тим, що між позивачем, як замовником будівництва, та автором проекту (генеральним проектувальником) відсутній договір на проведення авторського нагляду, чим порушено п. 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, відтак замовником не забезпечено проведення вказаного нагляду під час виконання капітального ремонту частини вул. Центральна від будинку № 44 до будинку № 54 в с. Гута Ужгородського району та капітального ремонту вул. Кільцева в цьому ж населеному пункті. Крім того, відповідач зазначив про наведення позивачем недостовірних даних в декларації про початок виконання будівельних робіт по названим вище об'єктам в частині відповідальної особи проектувальника, що здійснює авторський нагляд. Проте, згадані постанови відповідача є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки, в деклараціях про початок виконання будівельних робіт на згаданих вище об'єктах зазначено, що відповідальною особою, яка здійснює нагляд є ОСОБА_3 При цьому, жодним актом законодавства не передбачено укладення письмового договору про здійснення авторського нагляду у відповідній типовій формі. У зв'язку з викладеним, висновки відповідача про відсутність договору про здійснення авторського нагляду, недотримання позивачем вимог законодавства та відображення неправдивих даних в деклараціях про початок виконання будівельних робіт - не відповідають дійсності.

Відповідач надав суду відзив проти позову, яким заперечив проти задоволення позовних вимог, зважаючи на їх необгрунтованість, оскільки перевіркою встановлено, що між замовником будівництва - Кам'яницькою сільською радою та автором проекту (генеральним проектувальником), в порушення пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, відсутній договір на проведення авторського нагляду під час будівництва об'єктів архітектури. Тим самим замовником не забезпечено проведення авторського нагляду під час виконання будівельних робіт на підконтрольних об'єктах, а також наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованій Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.10.2014 за № ЗК 083142820396 (будівельні роботи по капітальному ремонту вул. Кільцева в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району), а також, наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованій Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.07.2014 за №ЗК083141900503 (будівельні роботи по капітальному ремонту частини вул. Центральна від будинку №44 до будинку №54 в селі Гута Ужгородського району), стосовно відповідальної особи проектувальника, що здійснює авторський нагляд. Зазначає, що розпорядження сільського голови Кам'яницької сільської ради від 30.10.2014 року № 92 та від 30.07.2014 року № 63 не є документами, що підтверджують забезпечення замовником авторського нагляду. Разом з цим, позивачем, на виконання вимог приписів від 16.01.2017 №09-П/1007 та №10-П/1007 про усунення виявлених за результатами перевірок порушень, до Управління вже надано копії укладених договорів про проведення авторського нагляду з датою "06" лютого 2017 року за №47/17/43 та №48/17/44, укладених між Кам'яницькою сільською радою (замовником) та Закарпатським ВКП Державне підприємство "Укрдіпродор" (виконавцем), у відповідності до встановленого порядку. Даний факт, в свою чергу, тільки підтверджує про наявність допущених порушень, свідчить про визнання позивачем виявлених порушень та вчинення певних дій по їх усуненню.

В судовому засіданні представник позивача вимоги позовної заяви підтримав, просив суд позов задовольнити в повному обсязі, представник відповідача проти позовних вимог заперечила та просить суд у задоволенні позову відмовити.

Дослідивши матеріали справи , заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступного висновку:

Як встановлено в судовому засіданні та підтверджено наявними в матеріалах справи доказами, 16.01.2017 року Управлінням Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил Кам'яницької сільської ради (об'єкт будівництва: "Капітальний ремонт вул. Кільцева в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району". За результатами перевірки встановлено: Кам'яницькою сільської радою на підставі декларації про початок будівельних робіт, зареєстрованої Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.10.2014 року № ЗК 083142820396 набуто право на виконання будівельних робіт по капітальному ремонту вул. Кільцева в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району. Робочий проект зазначеного об'єкта, розроблений Закарпатським відділом комплексного проектування державного підприємства - український державний інститут з проектування об'єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор" під керівництвом ГІП - ОСОБА_3 (кваліфікаційний сертифікат серії АР № 000999) з урахуванням завдання на проектування. Категорія складності об'єкта в декларації про початок виконання будівельних робіт, визначена як ІІІ (третя). Філією ДП "Укрдержбудекспертиза" в Закарпатській області проведено експертизу проекту та видано позитивний висновок № 07-0991-14 від 29.09.2014 року під керівництвом відповідального експерта - ОСОБА_4 (кваліфікаційний сертифікат серії АЕ № 000158). Відповідно до Наказу Відділу капітального будівництва Ужгородської РДА від 03.10.2014 року № 31 "Про призначення відповідальної особи за виконання технічного нагляду" технічний нагляд на підконтрольному об'єкті здійснює головний інженер відділу капітального будівництва - ОСОБА_5 (кваліфікаційний сертифікат № 000174). Відповідно до договору підряду № 269 від 20.11.2014 року замовником було залучено до виконання будівельних робіт Мале приватне підприємство "РОС". Розпорядженням сільського голови Кам'яницької сільської ради від 30.10.2014 року № 92 затверджено відповідального за здійснення авторського нагляду під час виконання робіт ГІП - ОСОБА_3, відповідно до наказу Закарпатського ВКП ДП "Укрдіпродор" від 03.01.2014 року № 2. Однак, між замовником будівництва та автором проекту (генеральним проектувальником) відсутній договір на проведення авторського нагляду, чим порушено п. 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, тим самим замовником не забезпечено проведення авторського нагляду під час виконання будівельних робіт на підконтрольному об'єкті та наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованої Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.10.2014 року № ЗК 083142820396 по капітальному ремонту вул. Кільцева в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району, стосовно відповідальної особи проектувальника, що здійснює авторський нагляд. За наслідками перевірки складено акт № 14/1007.

Крім того, Управлінням Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил Кам'яницької сільської ради (об'єкт будівництва: "Капітальний ремонт частини вулиці Центральна від будинку № 44 до будинку № 54 в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району". За результатами перевірки встановлено: Кам'яницькою сільської радою на підставі декларації про початок будівельних робіт, зареєстрованої Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.07.2014 року № ЗК 083141900503 набуто право на виконання будівельних робіт по капітальному ремонту частини вулиці Центральна від будинку № 44 до будинку № 54 в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району. Робочий проект зазначеного об'єкта, розроблений Закарпатським відділом комплексного проектування державного підприємства - український державний інститут з проектування об'єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор" під керівництвом ГІП - ОСОБА_3 (кваліфікаційний сертифікат серії АР № 000999) з урахуванням завдання на проектування. Категорія складності об'єкта в декларації про початок виконання будівельних робіт, визначена як ІІІ (третя). Філією ДП "Укрдержбудекспертиза" в Закарпатській області проведено експертизу проекту та видано позитивний висновок № 07-0516-14 від 23.06.2014 року під керівництвом відповідального експерта - ОСОБА_4 (кваліфікаційний сертифікат серії АЕ № 000158). Замовником будівництва відповідно до договору на проведення технічного нагляду від 30.07.2014 року № 25/168, укладеного з Відділом капітального будівництва Ужгородської РДА, на підконтрольному об'єкті забезпечено здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта. Технічний нагляд здійснює головний інженер відділу капітального будівництва - ОСОБА_5 (кваліфікаційний сертифікат АТ № 000174). Відповідно до договору підряду № 167 від 30.07.2014 року замовником було залучено до виконання будівельних робіт Мале приватне підприємство "РОС". Розпорядженням сільського голови Кам'яницької сільської ради від 30.07.2014 року № 63 затверджено відповідального за здійснення авторського нагляду під час виконання робіт ГІП - ОСОБА_3, відповідно до наказу Закарпатського ВКП ДП "Укрдіпродор" від 03.01.2014 року № 2. Однак, між замовником будівництва та автором проекту (генеральним проектувальником) відсутній договір на проведення авторського нагляду, чим порушено п. 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, тим самим замовником не забезпечено проведення авторського нагляду під час виконання будівельних робіт на підконтрольному об'єкті та наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованої Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.07.2014 року № ЗК 083141900503 по капітальному ремонту частини вулиці Центральна від будинку № 44 до будинку № 54 в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району, стосовно відповідальної особи проектувальника, що здійснює авторський нагляд. За наслідками перевірки складено акт № 15/1007.

За результатами проведеної перевірки та виявлених в її ході порушень, постановами головного інспектора будівельного нагляду Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області від 09.02.2017 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за №№ 02/1007-11/195 Кам'яницьку сільську раду Ужгородського району визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 8 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в розмірі 72000 грн.; № 03/1007-11/196 Кам'яницьку сільську раду Ужгородського району визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 8 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в розмірі 72000 грн.; № 04/1007-11/197 Кам'яницьку сільську раду Ужгородського району визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого абзацом 4 пункту 4 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в розмірі 144000 грн.; № 05/1007-11/198 Кам'яницьку сільську раду Ужгородського району визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого абзацом 4 пункту 4 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф в розмірі 144000 грн.

Кам'яницька сільська рада звернулася до суду із позовом про визнання вказаних постанов протиправними та їх скасування.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів визначаються Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Згідно ч. 1 ст. 41 даного Закону державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 1 Положення про Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції України, затвердженого наказом Держархбудінспекції від 08.09.2015 року за № 1000, Департамент є територіальним органом - структурним підрозділом Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлюються Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Пунктом 2 ч. 1 ст. 34 цього Закону передбачено, що виконувати будівельні роботи щодо об'єктів будівництва, що належать до I-III категорій складності замовник має право після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт.

Відповідно до ч. 1 ст. Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I-III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт. Згідно частини 2 цієї ж статті реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт проводить орган державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації. Виконувати будівельні роботи, підключати об'єкт будівництва до інженерних мереж та споруд без реєстрації зазначеної декларації забороняється.

Перевіркою встановлено, що будівельні роботи по капітальному ремонту частини вул. Центральна від будинку №44 до будинку №54 в селі Гута Ужгородського району, проводились на підставі Декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованої Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Закарпатській області від 09.07.2014 за № ЗК 083141900503; будівельні роботи по капітальному ремонту вулиці Кільцевій в селі Гута Ужгородського району проводились на підставі декларації про початок виконання будівельних робіт зареєстрованої Інспекцією Державного архітектурно - будівельного контролю у Закарпатській області від 09.10.2014 за №ЗК 083142820396.

Одночасно, перевіркою встановлено, що між замовником будівництва -Кам'яницькою сільською радою та автором проекту (генеральним проектувальником), в порушення пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903 (далі - Порядок № 903) відсутній договір на проведення авторського нагляду під час будівництва зазначених вище об'єктів архітектури. Тим самим замовником не забезпечено проведення авторського нагляду під час виконання будівельних робіт на підконтрольних об'єктах, а також наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованій Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.10.2014 за №ЗК 083142820396 (будівельні роботи по капітальному ремонту вул. Кільцева в с. Гута Кам'яницької сільської ради Ужгородського району), а також, наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованій Інспекцією ДАБК у Закарпатській області від 09.07.2014 за №ЗК083141900503 (будівельні роботи по капітальному ремонту частини вул. Центральна від будинку №44 до будинку №54 в селі Гута Ужгородського району), стосовно відповідальної особи проектувальника, що здійснює авторський нагляд.

Згідно ст. 11 Закону України "Про архітектурну діяльність" під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд.

Згідно пунктів 2, 4, 5 Порядку № 903 здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.

Відвідування об'єкта архітектури представниками групи авторського нагляду здійснюється згідно з планом-графіком або за викликом замовника (виходячи з виробничої потреби). У разі коли будівництво триває більш як один рік, план-графік коригується в міру потреби з урахуванням обсягу робіт, запланованого на поточний рік.

Результати авторського нагляду фіксуються в журналі, що оформляється генеральним проектувальником у двох примірниках, один з яких зберігається у замовника, а другий - у генерального проектувальника.

Представник групи авторського нагляду під час відвідування об'єкта архітектури вносить в обидва примірники журналу зауваження щодо виявлених відхилень від затвердженого проекту разом з пропозиціями стосовно їх усунення та ознайомлює з ними під розписку відповідального представника підрядника.

Згідно ДСТУ-НБА.2.2-11:2014 "Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом" п.4.1. Авторський нагляд відповідно до вимог Закону України "Про архітектурну діяльність" здійснюється протягом усього періоду будівництва відповідно до вимог чинного законодавства та договору із замовником.

Пунктом 4.5 ДСТУ-НБА.2.2-11:2014 встановлено, що Зміни обсягів робіт або продовження здійснення авторського нагляду у строки, що не передбачені між проектувальником і замовником, бажано оформлювати додатковим договором.

Відповідно до ДСТУ-НБА.2.2-11:2014 Договір на здійснення авторського нагляду основний документ, який регулює взаємовідносини сторін, установлює їх права і обов'язки щодо здійснення авторського нагляду за будівництвом об'єкту архітектури. До договору на здійснення авторського нагляду додається кошторис витрат, технічне завдання та план-графік виконання робіт з авторського нагляду.

У зв'язку з цим, слід зазначити, що розпорядження сільського голови Кам'яницької сільської ради від 30.10.2014 року № 92 та від 30.07.2014 року № 63 не є документами, що підтверджують забезпечення замовником авторського нагляду.

Разом з цим, суд зазначає, що позивачем, на виконання вимог приписів від 16.01.2017 року № 09-П/1007 та №10-П/1007 про усунення виявлених за результатами перевірок порушень, до Управління вже надано копії укладених договорів про проведення авторського нагляду від 06.02.2017 року за № 47/17/43 та № 48/17/44, укладених між Кам'яницькою сільською радою (замовником) та Закарпатським ВКП Державне підприємство "Укрдіпродор" (виконавцем), у відповідності до встановленого порядку.

Разом із тим, слід зазначити, що під час здійснення у січні 2017 року перевірки дотримання будівельних норм вищезазначених об'єктів будівництва, вказані вище договори про здійснення авторського нагляду між Кам'яницькою сільською радою (замовником) та Закарпатським ВКП Державне підприємство "Укрдіпродор" (виконавцем) для перевірки не надавалися.

Крім того суд констатує наступне: Пунктом 5 Порядку № 903 встановлено, що результати авторського нагляду фіксуються в журналі, що оформляється генеральним проектувальником у двох примірниках, один з яких зберігається у замовника, а другий - у генерального проектувальника.

Представник групи авторського нагляду під час відвідування об'єкта архітектури вносить в обидва, примірники журналу зауваження щодо виявлених відхилень від затвердженого проекту разом з пропозиціями стосовно їх усунення та ознайомлює з ними під розписку відповідального представника підрядника.

При цьому, згідно листа Кам'яницької сільської ради від 10.10.2018 року, у позивача відсутні журнали результатів авторського нагляду за проведенням робіт, оскільки обов'язок по організації нагляду і оформленням журналу результатів нагляду покладено на автора проекту, а не на замовника.

Таким чином, відсутність журналу на об'єкті будівництва підтверджується як позивачем, так і відповідачем у справі. В той же час, підстави відсутності журналу для встановлення факту порушення містобудівного законодавства значення не мають.

При чому суд зазначає, що наявність договору на здійснення авторського нагляду та визначення відповідальної особи саме по собі не свідчить про належне забезпечення замовником будівництва авторського нагляду, тоді як замовник має забезпечити здійснення всіх передбачених законодавством процедур авторського нагляду, зокрема, належного оформлення та ведення журналу авторського нагляду, що ним зроблено не було.

За вказані порушення вимог статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність" та пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року № 903, а також за наведення недостовірних даних у деклараціях про початок виконання будівельних робіт, уповноваженою собою Управління винесено оскаржені постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності про притягнення до відповідальності Кам'яницьку сільську раду за правопорушення, передбачені абзацом 4 п.4 ч.2 ст.2 та п.8 ч.2 ст.2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено стягнення у вигляді штрафу на загальну суму 432 000 грн.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Враховуючи встановлені в ході розгляду справи обставини, відповідачем доведено правомірність оскаржених постанов, в зв'язку з чим позовні вимоги є необґрунтованими, не відповідають вимогам закону та встановленим в судовому засіданні обставинам справи, що підтверджується дослідженими належними та допустимими доказами, відтак, в задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 5, 12, 19, 72, 77, 241 - 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні адміністративного позову Кам'яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (Закарпатська область, Ужгородський район, с. Кам'яниця, вул. Ужанська, 105, код 22110189) до Державної архітектурно-будівельної інспекції України(м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код 37471912) про визнання протиправними та скасування постанов по справі про адміністративне правопорушення - відмовити.

2. Рішення набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 255 КАС України, та може бути оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення, а в разі проголошення в судовому засіданні вступної та резолютивної частини рішення - протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Судді С.І. Рейті

Н.Д. Маєцька

П.П. Микуляк

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2018
Оприлюднено02.11.2018
Номер документу77534524
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/212/17

Постанова від 25.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 06.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Постанова від 20.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 09.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Рішення від 26.10.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні